Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   24 biedri, 1 Anonīmi, 56 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • ggg97
    • princ_fm
    • akisss
    • Bryannum
    • Corpsegrinder
    • maize
    • AndrisBB
    • tinch
    • Aigars
    • Students
    • Igors83
    • Richjuks
    • strawberry8
    • Racer
    • Lin
    • Jurkins
    • HIGH-Zen
    • dzincha
    • Janis Cakss
    • sounDDesign
    • osis2
    • spameris
    • jacobs
    • binary
  • Biedru statistika

    26692
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    droopeks
    Newest Member
    droopeks
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • Racer
      Sakarīgā laikā ar komfortu un par adekvātu cenu. Lux Express un vēl viens bija. Esmu pāris reizes braucis - ideāli.
    • Aigars
      Ieteiktu painteresēties par to kā vilka pirmo trans Atlantijas kabeli starp Ameriku un Eiropu. Cik sākumā bija neveiksmīgu mēģinājumu. Ar uzņēmēju, kas bija uzņēmies šo projektu, vienu brīdi neviens nesveicinājās un demonstratīvi pārgāja ielas otrā pusē. Pirmais veiksmīgais gadījums. Visi priecīgi, bet prieks nebija ilgs, jo kabelis ātri izgāja no ierindas. Bet tas cilvēku nesalauza. Te tādi īsi sausi dati bez kāda dramatisma. Kaut kas laikam ir arī izlaists un saputrots. ==Sakaru pasaule== (pipkalejs.lv)    
    • AndrisBB
      Aizbraukt jau var, bet bez pārsēšanās no Tallinas jau uz Rigu vai Viļņu netiksi, nemaz nerunājot par Poliju. Uz Viļņu pat 2x būs jāpārsēžas. Varbūt ar autobusu var, bet cik ilgi tas brauc? Un cik ilgā laikā izdosies ar vilcienu aizbraukt? 24 stundās izdosies? Un tas relatīvi nelielam attālumam. Ja nebrauc ar savu auto, tad vienīgais jēdzīgais variants ir ar lidmašīnu. Nav jau tā ka tikai LV vajag un tikai būvē to vilcienu, lielākā jēga jau došivien igauņiem no tā.   Bet nu ja salīdzina ar citiem dzelzceļiem ko būvē, tad arī RB tāds lēnais variants un visai pieticīgs risinājums. Vācijā, Francijā, Spānijā utt vilcieni iet daudz ātrāk, par Ķīnu vispār nav ko runāt. 
    • HIGH-Zen
      Acīmredzot, ka tā. Utopisks projekts.   Varbūt ir kāds gudrāks un apgaismos, kas tādā gadījumā ir šie maršruti: Rīga - Viļņa un Rīga - Tallina??? Vilcieni jau kursē? Kam vajadzīgs jauns mega-projekts?  
    • AndrisBB
      Skaidrs ka slikti ka aizdegās, bet nu cik tad to gadījumu ir no kopējā skaita? Šad tad pa kādam jau kautkur parādās, tad Amerikā, tad Vācijā. Bet nu ja tas viens gadījums pa ntajiem gadiem, tad pat uz Vācijas fona ir stipri zem statistiskās kļūdas līmeņa.  
    • binary
      Kaut ko jau var. Piemēram, Baldonē galveno ielu pārbūvēja, kopējais garums laikam ap 1.2km. Apmēram gadu uz to vajadzēja/vajadzēs, neskaitot projektēšanai patērēto laiku. Protams, labāk nebūtu to darījuši - pirms pārbūves gan ceļi, gan ietves, gan satiksmes organizācija bija krietni labāki.
    • binary
      Konkrētajā gadījumā aizdegās no tā, ka "pats kaut ko ieķimerēja" kokā. Kāpēc "ieķimerēja" un ar kādu ātrumu, tas laikam vēl nav skaidrs, bet ja reiz uz vietas bija uzdevums izgaismot apkārtni un meklēt cietušos, tad gan jau ātrums bijis gana liels. https://www.instagram.com/p/DChhJzsMnf4/ (tulkots ar kaut kādu firefox iebūvēto tulkotāju)
    • AndrisBB
      Cik tad liela varbūtība ka kautkas aizdegsies? Bieži aizdegas? Kautkā nav dzirdēts. Ja neskaita ka pērk kautkādus galīgākos ķīniešu vai pats kautko ķimerē?
    • AndrisBB
      Tad ko vispār var uzbūvēt bez ES līdzekļiem, ja pat sliedes nevar ar 85% lidzinansējumu? Neko?
    • VebKamera
      Šits gan izskatās eleganti:   https://www.la.lv/ltv-rakus-var-zaudet-90-miljonus-eiro-es-naudas-jaunas-infekciju-slimnicas-buvniecibai   Tikmēr marinē projektu, kamēr izrādās, ka atlikušajā laikā uzbūvēt nav iespējams
    • versatile
      Grūti teikt, ir vai nav blakne, ja ņem vērā, ka tāpat vien jau tās baterijas neaizdegas un kopumā ir labi pasargātas - tb, nav nekādu indikāciju, ka sausais atlikums būtu cits, ja auto nebūtu aizdedzies.   Es biju dikti priecīgs, kad izdevās pārdot sievas pirkto elektroskūteri (kaut kāds ķīnīzeris). Nu nepatika man turēt viņu mājā. Pagājuši gan daudz gadi, un kalpojot aizvien. Bet nu...
    • Aigars
      Akumulatoru drošība ir diezgan neskaidra lieta. Cik zinu tad litija akumulatorus nevar nodzēst ar ūdeni. Dažādu elektrobraucamo akumulatoru uzlāde ir diezgan aktuāla problēma. Piem. visādiem skūteriem, elektrovelosipēdiem akumulatoru spriegums ir dažāds, taču uzlādētāja spraudnis ir vienāds. Esmu saskaries ar problēmu, ja mājsaimniecībā vairāki tādi, tad iestāstīt, ka ļoti svarīgi sekot pareiziem spriegumiem ir grūti. Bija tāds gadījums, kad 24V akumulatoram pieslēdza uzlādētāju no 42V. It kā viss beidzas labi. Pārbaudīju akumulatora kontrolieri. Viss bija normāli, taču vairs drošības sajūtas nav.
    • jozhix
      Lietoju shaadu - https://www.audiophonics.fr/fr/recepteurs-et-emetteurs-bluetooth/berrybak-bea1-p-18805.html   Kjiinaa var pa 35 eur atrast. Ir visi kodeki, ieskaitot APTX HD un LDAC HD. Man no vinja tikai optisko izeju vajag. Ja vajag labu skanju caur analogo, tad buus vien kkaads SMSL vai Topping DACs jaameklee, tiem leetajiem analogaas izejas ir tikai kjeksiitim.
    • HIGH-Zen
      Oi, ukraiņu fans iepīkstējās. Jamie arī raksta kirilicā, ja kas. Kad nav ko pateikt par tēmu, tad atradīs citur kur piefisties.
    • versatile
    • HIGH-Zen
      Pagaidām ir tā iespēja atteikties bez lielām sāpēm. Iztērēts ir nieks, salīdzinot ar to, ko tur būs jāiegrūž. Latvija drīzāk nobankrotēs, nekā uzbūvēs to nekam nevajadzīgo dzelzceļu, kurš lielākajai tautas daļai nemaz nav vajadzīgs.  
    • 138
      No kāda avota šis? Un kurā brīdī tas ir kļuvis zināms un kurā līmenī līdz kādam brīdim bijis zināms bet ticis noklusēts?
    • AndrisBB
      Ko tur māžoties, tāpat skaidrs ka to dzelzceļu kautkad uzbūvēs, pārāk daudz iesaistītās puses un jau iztērētās naudas. Aizņemās naudu un uzbūvē sliedes. Jo vairāk vilks gumiju, jo vairāk galu galā tas izmaksās.   Vai labāk aizņemās naudu, uzbūvē 10 granulu rūpnīcas gar plānotajām sliedēm, nocērt mežu, pārdod granulas. Pa nopelnīto būvēs sliedes. Nebūs jāpārdod ķīniešiem par ne-brīvā tirgus cenu. Būs gan vilciens, gan silti un nebūs jāpērk dārga gāze. Visi priecīgi un miers mājās .
    • e = d
      Reku labs koncentrēts izklāsts no leišu skatu punkta par Rail Baltica https://www.lrt.lt/en/news-in-english/19/2317720/rail-baltica-what-has-been-done-and-how-much-is-left  
    • e = d
      ES joprojām ir gatava apmaksāt līdz 85% no dzelzceļa izmaksām.  Bet ne ekstrām. Izmaksās ietilpst viena stacija katrā galvaspilsētā. LV paši izdomāja divas un to lielo loku.  Kas ES ieskatā nav nepieciešamība, bet ekstra. Par to jāmaksā pašiem. A naudas vairs nav, jo Kariņu padzina. Viņa laikā nauda nebija problēma.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.5k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...