-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 2 biedri, 1 Anonīmi, 225 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- HIGH-Zen
- Aigars
-
Biedru statistika
26625
Kopā biedri5180
Bieži tiešsaistēNewest Member
droopeks
Pievienojies
-
Jaunākie Ieraksti
-
Kā dēļ ??? Citus krievu žīdus vēl bāleliņi grib pabarot???? Vekseļbergi tak veiksmīgi noslēdza dīlu ar godmann uzbūvējot Mežaparkā kuriozo VID ēku, puikas, kuri šajā projektā iesaistīti bija, pa 5y, pa 4,5y saņēma reālu cietumsodu. Vilkaste,kura kūrēja dīlu, tika galā ar vieglu izbīli
-
Aigar, ne tikai iedomājos, bet arī domāju, kādēļ Norvēģijā, Somijā, faktiski visā Skandināvijā ir Ok atrisināta el.enerģijas piegādes infrastruktūra priekš patērētājiem, kuri dzīvo nevis "vietās kur, kaut kas jānozāģē, kaut kas jānopļauj" ,bet krietni sarežģītākā klimatā un ģeogrāfijā. Atvaino, bet tavs arguments "regulāras līnijas tīrīšana no krūmiem" vairāk velk uz sunīšu un kaķīšu pied#stas teritorijas uzkopšanu ar vietējo bāleliņu no plaukta paķertu "noķertu dārgu kumosu".
-
Smalks sarkasms 👍. Domā ierēdņi ar savu klātbūtni būtu tur arī visu sa3,14suši?
-
Varbūt ka labāk, ka nebija??? Viņi paši regulāri ziedo izglītībai daudzus miljonus.
-
🤣 Nu es tā toleranti centos. Bet problēma jau nav ES naudā, problēma ir mūsu pusē. Visu laiku esam skatījušies uz to ES naudu kā uz haļavu. Tipa - tie stulbie Briseles birokrāti mums tak dod. Pilnīgi un absolūti uz rezultātu nemērķēts process. Galvenais apgūt. Tak pat nožēlojamais bijušais prezidenta vietas aizpildītājs Bērziņš rīkojās tieši tāpat. Nu ko tad gribēt no ierindas piznesmenīša vai no ierēdnīša. Nu ja Tev tūlīt daži lietderīgie nemetīsies virsū (kā traki suņi ) ... . Varbūt Rotenbergus vajadzēja pasaukt? 🤣 Protams, būtu kaut ko nozaguši, bet reilbaltiks tāpat kā Krimas tilts jau būtu uzbūvēts. 🤣
-
Pamazām? Es visu laiku domāju ka to sponsorē ES, un Latvija finansiāli piedalās ar kādu nelielu līdzmaksājumu, kopējo summu apgrozot Latvija savu daļu nodokļu veidā ātri atgūtu atpakaļ un patur infrastruktūru. Bet kad izrādās ka tā nav, tad šis projekts ir pilnīga mistika jau no paša sākuma, ne tam naudas, ne ekonomiskà pamatojuma.
-
Atgādini, lūdzu, cik valsts ir iepumpējusi Mikrotīklā? Bet zini ko, varbūt, ja tas piķis, kas iegrūsts airbaltikā, būtu iegrūsts Mikrotīklā, tad būtu pavisam cits skats. Tieši tā! Desmitiem gadu uz procesu virzīta darbošanās. Ja īpašnieks (valsts) atļauj, tad efektīvam darbonim nav vajadzīgs rezultāts (nu prēmiju dabūs, nu un), bet "ražīgs" un ilgspējīgs process. Un jā, tagad laikam neko nevar dabūt. Airbaltiks ir kā puņķis - ne norīt ne izspļaut. Reilbaltiks arī pamazām kļūst par tādu pašu puņķi.
-
Es tikai paskaidroju ka LDz problēmas ir apstākļi nevis komercdarbība vai tas ka valsts uzņēmums. Arī AirBaltic problēmas ir neveiksmīgi apstākļi. Ja tā nav, tad liec ticamus faktus galdā. Kaut kad Mikrotīkls nodega produkcijas noliktava, milzīgi zaudējumi. Un tie ir neveiksmīgi apstākļi. Arī "zaudējumus" norakstīja, jo bija apdrošināšana. Darbgaldi, idejas, cilvēki palika, vai tāpēc Mikrotīkls zaudēja savu potenciālu? Zaudējumi ne vienmēr ir beigas.. Par AirBaltic neko daudz dabūt nevar, nav nocenotā desa kurai iet garām simtiem potenciālo pircēju. Iespēju pazaudēt gan ir viegli.
-
Kā es saprotu no Taviem postiem, tad nauda nesmird? Principā ļoti iespējams, ja mēs nebūtu stājušies ne ES ne NATO, bet turpinājuši laizīt pakaļas austrumpuses nerezidentiem, tad atsevišķas personas jau būtu forbsa miljardieru sarakstā. Tu droši vien nē 😉, bet labprāt kalpotu kādam no viņiem, ne? Jeb Tava nostāja ir tikai un vienīgi teorētiski efektīva - mēģini izvest mācību stundas, kā būtu jādarbojas mūsdienīgai, efektīvai ekonomikai?
-
Esi liels jūtūba fans AirBaltic tirgus vairs nav Latvija, griesti sen sasniegti. Lufthansai kas ir privāta zem kā tas lido ir pilnīgi vienalga kas ir īpašnieks un no kurienes tas ir, tam svarīgi ka tas izdara to ko jāizdara, kā līgumā, par apmierinošu cenu. Acīmredzot izdara labi, ja jau slēdz jaunus un ilgāku termiņu līgumus. Un šeit AirBaltic rāda peļņu. To tikpat labi varēja veikt augstāk minētais brāļu tautas privātais uzņēmums, tur ir brīvais tirgus. Iemeslu kāpēc nepieciešama valsts daļa tajā jau minēju kā Nr.1, lai tas nemainītu jurisdikciju, nodokļi un gara citu nozaru barošanās ķēde. Nr.2 būtu labi pārdot, bet šajā brīdī tam nav vērtības, īpaši pie nosacījuma nr.1. Pa lielam lidmašīnas bāzējas Rīgā, tur kur krievi sola būt pēc 3h, respektīvi 3h laikā var šo aktīvu pazaudēt. Vai cik ātri lido raķete vai kas. Cik dabūs pie uzpircēja bomzītis kam pietrūkst maizītei vai kam citam, par nejauši atrastu jaunības dienu Rolex? AirBaltic var atvest Latvijai kosmiskus ienākumus arī citos veidos, kas nav tikai peļņa/zaudējumi. Es nesaku ka tā noteikti būs, bet tā ir iespēja kādas NEKAD vairs nebūs! Un lai tā garantēti būtu Latvija, Latvijai ir jāsaglabā tur teikšana par šo. Paskaties kas ir bagātākais cilvēks Lietuvā pēdējos gadus, sen nav Maximas pēda, kā varētu domāt.
-
Par to kā valsts uzņēmums noveda 19. gs. Ameriku līdz pirmajam valsts parādam, kamēr privātuzņēmums to pašu darbību spēja veikt 2-3 reizes letāk. Государственные предприятия и затонувшие пароходы.
-
Tas pats gan jau piemeklēs arī ostas, tās gan laikam privātās un varētu uz to nospļauties, tikai tās grimstot tāpat tālāk paķers sev kādus līdzi, tā barošanās ķēde jau ir vai bezgalīga kas agri vai vēlu nonāks līdz katram nepilnā vai pilnà mērā personīgi...
-
Vai tad Latvijas Dzelzceļš ir bijis barojams? Tas ir samērā nesen un droši vien turpmāk uz visiem laikiem. Arī tas tāds ir kļuvis apstākļu pēc, nevis no pamatdarbības, bloķēt kravas ir apzināta PAŠU izvēle.
-
Mums ir 3 nekad nepabarojami radījumi - AirBaltic, RailBaltic un LatvijasDzelzceļš. Un tā, laikam arī paliks. Diemžēl.
-
Pēc šī saraksta spriežot joprojām Lietuvas, pēc tautības, privāta aviokompānija kas juridiski reģistrējas kur vēlas, uzlīmē kādu karodziņu vēlas, maksā nodokļus tur kur vēlas. https://aviasg.com/en/the-group/board-of-directors Šis ir galvenais iemesls kāpēc Latvijas valstij jāsaglabā būtiska daļa AirBaltic. Nodokļi!
-
Atceroties kipišu pie 6 mēnešu rezultāta ar 88.8mlj zaudējumiem, tas vairs nav spēkā, 9 mēnešu zaudējumi ir 48.5mlj. Tas apstiprina ka pamatdarbība, lidmašīnas, ja tās lido ir pelnošas un zaudējumi ir citi apstākļi. https://www.tvnet.lv/8134999/gauss-airbaltic-koncerns-devinos-menesos-stradajis-ar-48-5-miljonu-eiro-zaudejumiem Izrādās lielākā aviosabiedrība AMCI nozarē uz ko AirBaltic atvēzējies un laikam jau šī ideja nākusi to nošpikojot no brāļiem, ir izbijusī Lietuvas nacionālā aviokompānija. https://aviasg.com/
-
Kad sadzerās,tad palaiž pa vietējo miestu! Mūsu pusē viens tāds bija ,90tajos laida MTV,VIVA kanālus. Vakaros pieslēdza VHS kādu filmu,bet kad šis sarijās,tad tuvākajā apkartnē porņuks gāja ar visiem attīšanas patīšans momentiem 😄!
-
-
-
Marija ir ļoti klusa, jo skaņas kompresiju neizmanto un lai nepārsniegtu atļauto deviāciju, izmanto samazinātu studijas līmeni.
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.5k
-
Kopā ierakstu1.5m
-