Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   11 biedri, 0 Anonīmi, 72 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • Jurkins
    • uldii12345
    • camel
    • StaRkiJs
    • imperial
    • marizo
    • Dils
    • Rainis
    • pikox
    • raffaello
    • kaads
  • Biedru statistika

    26579
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    droopeks
    Newest Member
    droopeks
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • Rainis
      Vēl AI cienietājiem:  
    • Rainis
    • camel
      Nodomāju izmēģināt savu laimi ar EF Core, kā nekā jau versija 8, jo typed datasets priekā MS itkā ir deprecated. Jau zināju, ka EFC nav taisīts lietošanai ar WinForms, tas ir paredzēts īsiem units of work un tur nav DataView analoga. Acīmredzams, ka MS negrib lai kautkādi pašdarbnieki bez lielas piepūles varētu salipināt (piemēram) WinForms grāmatvedības programmu.   Uzreiz nepadevos, gāju googlēt. Atradu tādu AggregatedBindingListView, kas dod papildus funkcionalitāti - filtrēšana, cancel edit, child view. Nav perfekts, piemēram, nav indeksēšanas, bet darbojas +/-.   Sāku "modernizēt" savu veco typed dataset programmu uz EFC, biju jau pusceļā, kad sāku pamanīt dažādas problēmas. Īpaši pārsteidz šī:   Piemēram: - Iekš dbContext ir tabulas Blogs un Posts, kur katram Blogam ir saraksts ar Postiem. - Tad dzēšam vienu Postu ar dbContext.Remove(post123), kā rezultātā post123 tiek izņemts no tabulas Posts, - Bet ... tas netiek izņemts no attiecīgā Bloga postu saraksta. - Tikai pēc SaveChanges() post123 pilnībā tiek izņemts.   Pirmo reiz, kad šito pamaniju bija mazs šoks, wtf, kur ir loģika šitam. Izrādās, ka tas ir by design, jo "The behavior that EF6 has makes certain things very hard because it results in "shredding" the graph--i.e. removing all navigations between entities--when just trying to change the state of entities" (links) - muļķibām ir attaisnojums "its too hard" nebūt muļķim  
    • DM101
      Man buus jauna/smuka darbavieta! Kopaa: ap 60 rozeteem, 1.staavaa/pamatgaldam - ar individuaalu on/off.    
    • martinno
    • ggg97
      Citāts no manis linkotā raksta: " Jāvērtē, vai šāds brauciens tiešām ir vajadzīgs. Ja būs proporcionāli jāmaksā par katru kilometru, mēs varbūt vairāk vērtēsim, vai tiešām mums šie 300 kilometri ir jābrauc," paziņoja Vectirāns." Tātad smagā auto šoferis izlems, šodien braukt, vai pastrādāt no mājām. Šis citāts nodod šķelmo actiņu mērķi - privātie auto.  
    • AndrisBB
      Vaitad tev tagad kāds liedz pieliet bāku un braukt uz Lietuvu nemaksājot tur nevienu centu nodokļos, ne no degvielas, ne no auto ekspotēšanas nodokļa? Ar ko tad ar nodokli par nobrauktajiem km būs savādāk? Maksāsi nodokli LV un viss. Arī vācieši šad tad brauc citur. Esošā sistēma jau nav perfekta. Tāka tas arguments ka tad kautkā īpaši jāuzskaita km LV un ārpus tāsd ir pilnīgi bezjēdzīgs. Nu rakstā jau viskautko var rakstīt, bet nu realitāte jau tāda ka no kautkurienes jau tā nauda jāņem būs. Vainu no nobrauktajiem km, vainu kas cits jaizdomā. Jau tagad ienākumi no degvielas akcīzes kritas visur, nav jau nekāda unikāla problēma LV. Visur tas pats.
    • 138
      Amatalus darītāju ir vesels bars, bet tirgus daļa viņiem ir cik, kādi pāris procenti pa visiem kopā? Bet no lielajiem laikam Cēsu, atšķirībā no Aldara un Cido grupas (Lāčplēsis, Lielvārde, Madona) joprojām ražo Latvijā?
    • Insekc
      Nu tagad ir daudz "KRAFT" brūveru - Malduguns, Nurme, IndieJānis... Tie visi ir vietējie. Lielīe zīmoli tiek pirkti/pārdoti un ražo, kur izdevīgāk.
    • oxygen
      Kaut cik reāli tos kilometrus varētu saskaitīt tikai ar kādu GPS trekeri. Piedevām tiešsaistē ja tie ir kādi tranzīta braucēji. Viss pārējais... nu tad jau nedrīkst braukt ārpus Latvijas. Protams ja to piemēro visai ES , tad teorētiski cik tad brauc ārpus ES. Tik atkal neraža: ja nodoklis atbilstoši Vacijas vai Dānijas cenām, tad Latvija labāk nebraukt. Tā ka ideja nav īsti realizējama. Nu degvielai, jau izskatās labāk. Protams pierobežā brauks tankoties pie kaimiņiem, bet neba daudzi. Bet kā ar smagajiem, trānzītniekiem? Nu atliek tik totālas izsekošanas variants ar trekeri.
    • binary
      Bet tai lsm.lv tak rakstīts, ka to jauno sistēmu varētu attiecināt uz vieglajiem auto tikai tāpēc, lai varētu atpelnīt nobraukuma noteikšanas sistēmu izbūvi un uzturēšanu - kaut kādus tos vārtus, kurus jāuzbūvē par miljrdu un kuri pēc tam izdomā, cik km caur vārtiem izbraukušais auto ir nobraucis kopš izbraukšanas pa citiem vārtiem. Tam īsti nav nekāda sakara ar odometra rādījumu nolasīšanu vai grozīšanu.
    • AndrisBB
      Nu vecie auto jau nav aktuāli, tie tāpat samaksās pērkot degvielu, lai jau tin odometru, nodokļu ziņā jau tas neko nemainīs. Jauniem elektroauto jau kautko var izdomāt, lai tā 'griešana' ir pietiekoši grūta, ka čakars nav to vērts.
    • Aigus
      Kam tur melnā kaste, ja ir risinājums: https://www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/56038020/ar-odometru-tinejiem-jacinas-grozot-ta-noteikumus-uzskata-kulbergs
    • M@R$$
      Diemžēl bet fakts  Vēl 2000os sākumā vēl bij daudz vietējo, bet laika gaitā ...
    • Insekc
      Mans iecienītais "Piebalgas" vēl joprojām tiek ražots jaunpiebalgā un tā garšu pat jaunie īpašnieki - "cēsu alus"  nav sabojājuši.  Bet par auto nodokl - būtu loģiski pievienot degvielai un e-auto 'pagaidām' nepiemērot. Beidzot varēs atļauties "svētdienas" auto - kādu 8 litrīgu amerikāni, ar kuru izbrauc 4 reizees gadā un mazu "uti", ar ko uz darbu braukt (varbūt pat elektrisku). Bet nu kas dos saprātu tām 100 galvām, gan jau atkal kaut ko sačakarēs.
    • Müller
      fakts ka vairums alinu ar latviskiem nosaukumiem razo Lietuva vai Igaunija jau daudz ko izsaka par razosanas attistibas tendencem madonas, lielvardes, staburags u.t.t.
    • AndrisBB
      Tehniski jau nav lielākā problēma uz pasaules ieviest 'melno kasti', kas nav tik viegli grozāma. 100% žuļīšanos jau nenovērsīs. Ja iniciatīva ir ES līmenī, tad auto vienkārši būs jābūt ar tādu aprīkotam. Bet nu ja runa ir par pārsimts eiro gadā, tad nezvai čakars ar grozīšanu vienkārši būs tā vērts.
    • DM101
      viss ir labi, tikai varu iedomaaties, kaa uzplauks odometru groziitaaju biziitis. Groziis katraa seetaa. 
    • AndrisBB
      Pa lielam jau tā ideja nav unikāla, arī citur runā par nodokļa ieviešanu, kas tiks iekasēta pēc nobraukto km daudzuma. Tāka tikai laika jautājums. Kāda starpība (kā maksātājam) kur (kurā valstī) tu to nodokli samaksā, ja viņu ievieš visā ES un likmes plus/mīnus līdzīgas? Tad jau labāk maksā 'savējā'. Jeb maksā tur kur auto reģistrēts.   Bet nu jo vairāk elektroauto, jo grūtāk iekasēt nodokļus kā no degvielas. No kautkurienes jau tā nauda jāņem būs. Neviens jau nevar pateikt vai tu to elektrību iztērēji lādējot auto vai vārot ievārījumu. Tapēc papildus nodoklis uz elektrību neies cauri. Tāpāt arī kāds var lādēt no saules paneļiem un nemaksāt neko nodokļos, tik braukt 😂  
    • binary
      No raksta noprotams, ka uz "parastajiem mirstīgajiem" tas pat varētu arī neatteikties (rakstā minēts, ka "Viņš neizslēdz, ka šis noteikums attieksies arī uz vieglajām automašīnām").   No raksta *nav* saprotams, vai tas būs papildus maksājums, vai arī tas būs esošā "transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa" vietā. Ja esošā nodokļa vietā, tad IMHO sen bija laiks, jo nav īsti normāli, ka gan par 5k km, gan par 50k km gada nobraukumu "ekspluatācijas nodoklis" ir identisks. Pašreizējā formātā tas drīzāk ir "īpašumtiesību nodoklis", nevis "ekspluatācijas nodoklis".   No raksta nav arī līdz galam saprotams, kā to nodokli iekasēs. Pēc raksta beigām izskatās, ka varētu pievienot degvielas cenai, kas būtu loģiskāk nekā maksāt par nobraukumu pirms TA. Ja jāmaksā pirms TA kā tagadējo nodokli, tad nav nosakāms, cik nobraukts pa LV, cik pa ārzemēm.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.5k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...