Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   4 biedri, 0 Anonīmi, 242 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • Aigarsclp
    • MasteR's
    • e = d
    • tinch
  • Biedru statistika

    26554
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    droopeks
    Newest Member
    droopeks
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • Zin...
      Tiešām? Tagad piesienas pie vienas mazas buktes 😄   Es tagad jaunajam telefonam pirmajā dienā jau dabūju mazu, bet "dziļu" skrambu sānos. Gluži vienkārši mašīnā izkrita nelaimīgi starp krēsliem un viss. Metams ārā, nesaudzīgi lietots?
    • AndrisBB
      Nu ja piesakās C/C++ vakancei, tad diezgan liela varbūtība ka vajadzēs programmēt priekš kāda custom CPU vai OS. Ja nav iedziļinājies tēmā un nav īpašas intereses par to, tad visdrīzāk arī nezin daudz ko citu un nez vai būs īstais kandidāts. Btībā jau jautājums par tēmu kā vispār CPU iedarbinās, kas vispār ir jāizdara, jānokonfigurē, lai vispār kautkāda programma varētu sākt darboties, pirms tiek līdz main utt. Kādam kas ir mēģinājis dabūt kautvai MCU pie 'dzīvības', mēģinājis debuggot kapēc kāds .so/.dylib/.dll neielādējas, tam plus/mīnus nevajēdzētu būt problēmai izskaidrot. Nēnu ja piesakās pēhāpē vakancei, tad loģiski ka nav vajadzības zināt.
    • raivix95
      Tu gribi lai tas developers pats sēž un mācās compilingu, linkingu un kaut ko vēl..? Kam viņam to? Viņš tak labāk feisbuku paskrollēs. 
    • AndrisBB
      Augstskolā tāpat tu iemācies tolkam neko lietderīgu, jeb kautkādus pamatus. Pārējais tāpat nāk pēctam. Tāka augstskolas pasniedzējs pa lielam nesvarīgs.
    • raivix95
      Pajautā to pašu augstskolas pasniedzējam, kas apmācīja tavu intervējamo. Atbildi gan jau pats vari iedomāties...
    • Edis7
      Šobrīd Ņem mani ar Ok naudiņām :} Spēlē
    • Edis7
      Patiešām esi gatavs šādu huiņu klausīties?
    • AndrisBB
      Jautājums programmētājiem saistībā ar intervijām. Cik % algas pielikums liktu nopietni apsvēt vai mainīt darbu? 10% pieeaugums ir daba maiņas vērts?
    • martinno
      Sapists esi tu. Bet telefonam ir neliela skrāpe. Kā tā radusies? Sievietes ir spējīgas uz neiedomājamām lietām - arī saskrāpēt korpusu lietojot to ar aizsargvāciņu. Neprasi sīkāk, nestāvēju klāt, kad sakrāpēja. P.S. Lietojot bez vāciņa/stikliņa, gan korpuss, gan stikls būtu mikrošvīkās... Tiem, kuri gudri spriedelē - lūdzu, atbrauciet un apskatiet dzīvē un ņemat savus vārdus atpakaļ
    • guntis1234
      TOP radio arī gadījumā nav tieši tāpat,ka raidītājs pārsvarā uz mobilo sakaru torņiem?
    • DM101
      ar sho teemu nodarbojos ikdienaa, bet aarpus LV. LV savulaik vairaakos veidos meegjinaaju veidot sadarbiibu ar dazhaadiem shejienes servisiem. Diemzheel, jaasecina, ka to nemaaku [shii taada soliidaa versija].
    • Metrs
      @DM101 Vai tev pašam ir savs serviss vai ikdienā dari, ko pavisam citu? 
    • Müller
      prieks kam rakstit ka lietots ar vacinu un stiklu ja vins tapat ir sapists? 0 nozimes sadiem tekstiem
    • DM101
      nu, auto ir dazhaadi. taads subaars sarezgjiitiibas zinjaa ir kaa 30 gadus vecs BMW. Un kljuudu lasiishana NAV diagnostika. Peec taadaam diagnostikaam visbiezhaak viss tiek tikai sajaats. Bet, protams - tu oponeesi. Manaa darbaa ''kljuudu lasiishana'' ir kaadi 0.1% no visa info. Turklaat, nevis OBD kljuudas, bet EDIABAS + freeze-frame dati. nu... auto ir dazhaadi. ir tik vienkaarshi, ka bez stuures un ritenjiem nekas cits arii nav. Bet, pat taadi pa 7 gadiem tiek vienkārši npisti. Piedod par skepsi. Bet atkal, ja auto ir tikai dibenss paarvietotaajs, tad - nekaadu pretenziju. jaa, un reeciigaakais, ka taa vinju ''diagnostika'' ir kljuudu nolasiishana, nekas vairaak pag, visos piemeeros cilveeki bija gatavi maksaat. Atstaat atsleegas, lai diileris risina teemu. Lai sataisa, kaut visu nomainot. Bet nemaina jau, jo razhotaajs arii prasa pamatojumu shiem garantijas keisiem. Bet, ar pamatojumu ir probleemas.
    • AndrisBB
      Droši vien ka pieredze var kardināli atšķirties no markas/modeļa vai konkrētā dīlera un braucēja, un reizēm braucēja attieksmes, kad runā ar servisotājiem. Droši vien ka ja ierodas ar nostāju ka visi muļķi, tad servisotāji pamanās izdarīt visu iespējamo, lai padarītu to pieredzi pēc iespējas grūtāku 😂 Pašreizējam braucamajam pa 7 gadiem pa lielam nekas nav noticis, visi servisi/teh-apskates pirmos gadus pie dīlera, pēctam vietējā servisā. Tik cik no vecuma šis tas sācis čīkstēt un grabēt, vairs sen nav kā jauns. Kautkad jāsaņemās un jānopērk kas cits.      
    • raiviic
      Tie taču sen izkrituši (izsisti ?), bet protēzes vārgākas kā telefons 😁.
    • Insekc
      Nu lasot Jūsu bēdu stāstus saprotu, ka daru pareizi - DIY. Nevienai no savām 10+ automašīnām NEKAD nemainīju eļļu un filtrus un bremžu klučus/diskus servisā. Kļūdas arī pats varu nolasīt. Patlaban Subaru Outback '23.
    • kaads
      kas bl... zobu nav, lai attaisītu, ka telefons jāšvīkā 😀  
    • oxygen
      Nu tajos dīleru centros darbaspēka pieejamību/iztrūkumu ( iespējams ka algu dēļ) . Iz dzīves : vāģim , kam vecums  1 (viena!) nedēļa izmet displejā kaudzi dzelteno kļūdu. Braukt jau var , bet atslēgušās vesela kaudze opciju. Dodos ciemos pie dīlera servisa , kurš pārdeva. Un ... esot rindā jāgaida vesels mēnesis lai pieslēgtu datoru diagnostikai. Nu atlika tik nolamāties. A vāģis ''ne no zemākā plaukta''.
    • Vilx
      Dīlera kā servisa uzdevums jau nav izrakties līdz problēmas saknei, bet garantijas laikā nodrošināt apkopes un garantijas remontus. Ja nespēj atrast specifiskas problēmas sakni, nomainīs kaut visu dzinēju, par ko piestādīs rēķinu ražotājam. Bet dīlerim jābūt pietiekami kvalificētiem speciālistiem, lai pierādītu rūpnīcai, ka tas bija nepieciešams.  Rakšanās līdz saknei paliek DM101 un citu advancēto ziņā. Skarbā realitāte ikdienas lietotājam ir, kā lai atrod šos tiešām advancētos speciālistus? 
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.5k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...