Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   27 biedri, 0 Anonīmi, 311 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • AndrisBB
    • Stepselis
    • jema
    • martinno
    • ggg97
    • M@R$$
    • Regisss
    • Aigars
    • JFH
    • Prodigy
    • krekercepums
    • DM101
    • Kazarms
    • spameris
    • locoone
    • Igors83
    • jacobs
    • sounDDesign
    • @rmands
    • maize
    • Daiļais
    • StaRkiJs
    • romis
    • kaads
    • e = d
    • Rudiger
    • Ugis Jekabsons
  • Biedru statistika

    26556
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    droopeks
    Newest Member
    droopeks
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • martinno
      Sapists esi tu. Bet telefonam ir neliela skrāpe. Kā tā radusies? Sievietes ir spējīgas uz neiedomājamām lietām - arī saskrāpēt korpusu lietojot to ar aizsargvāciņu. Neprasi sīkāk, nestāvēju klāt, kad sakrāpēja. P.S. Lietojot bez vāciņa/stikliņa, gan korpuss, gan stikls būtu mikrošvīkās... Tiem, kuri gudri spriedelē - lūdzu, atbrauciet un apskatiet dzīvē un ņemat savus vārdus atpakaļ
    • guntis1234
      TOP radio arī gadījumā nav tieši tāpat,ka raidītājs pārsvarā uz mobilo sakaru torņiem?
    • DM101
      ar sho teemu nodarbojos ikdienaa, bet aarpus LV. LV savulaik vairaakos veidos meegjinaaju veidot sadarbiibu ar dazhaadiem shejienes servisiem. Diemzheel, jaasecina, ka to nemaaku [shii taada soliidaa versija].
    • Metrs
      @DM101 Vai tev pašam ir savs serviss vai ikdienā dari, ko pavisam citu? 
    • Müller
      prieks kam rakstit ka lietots ar vacinu un stiklu ja vins tapat ir sapists? 0 nozimes sadiem tekstiem
    • DM101
      nu, auto ir dazhaadi. taads subaars sarezgjiitiibas zinjaa ir kaa 30 gadus vecs BMW. Un kljuudu lasiishana NAV diagnostika. Peec taadaam diagnostikaam visbiezhaak viss tiek tikai sajaats. Bet, protams - tu oponeesi. Manaa darbaa ''kljuudu lasiishana'' ir kaadi 0.1% no visa info. Turklaat, nevis OBD kljuudas, bet EDIABAS + freeze-frame dati. nu... auto ir dazhaadi. ir tik vienkaarshi, ka bez stuures un ritenjiem nekas cits arii nav. Bet, pat taadi pa 7 gadiem tiek vienkārši npisti. Piedod par skepsi. Bet atkal, ja auto ir tikai dibenss paarvietotaajs, tad - nekaadu pretenziju. jaa, un reeciigaakais, ka taa vinju ''diagnostika'' ir kljuudu nolasiishana, nekas vairaak pag, visos piemeeros cilveeki bija gatavi maksaat. Atstaat atsleegas, lai diileris risina teemu. Lai sataisa, kaut visu nomainot. Bet nemaina jau, jo razhotaajs arii prasa pamatojumu shiem garantijas keisiem. Bet, ar pamatojumu ir probleemas.
    • AndrisBB
      Droši vien ka pieredze var kardināli atšķirties no markas/modeļa vai konkrētā dīlera un braucēja, un reizēm braucēja attieksmes, kad runā ar servisotājiem. Droši vien ka ja ierodas ar nostāju ka visi muļķi, tad servisotāji pamanās izdarīt visu iespējamo, lai padarītu to pieredzi pēc iespējas grūtāku 😂 Pašreizējam braucamajam pa 7 gadiem pa lielam nekas nav noticis, visi servisi/teh-apskates pirmos gadus pie dīlera, pēctam vietējā servisā. Tik cik no vecuma šis tas sācis čīkstēt un grabēt, vairs sen nav kā jauns. Kautkad jāsaņemās un jānopērk kas cits.      
    • raiviic
      Tie taču sen izkrituši (izsisti ?), bet protēzes vārgākas kā telefons 😁.
    • Insekc
      Nu lasot Jūsu bēdu stāstus saprotu, ka daru pareizi - DIY. Nevienai no savām 10+ automašīnām NEKAD nemainīju eļļu un filtrus un bremžu klučus/diskus servisā. Kļūdas arī pats varu nolasīt. Patlaban Subaru Outback '23.
    • kaads
      kas bl... zobu nav, lai attaisītu, ka telefons jāšvīkā 😀  
    • oxygen
      Nu tajos dīleru centros darbaspēka pieejamību/iztrūkumu ( iespējams ka algu dēļ) . Iz dzīves : vāģim , kam vecums  1 (viena!) nedēļa izmet displejā kaudzi dzelteno kļūdu. Braukt jau var , bet atslēgušās vesela kaudze opciju. Dodos ciemos pie dīlera servisa , kurš pārdeva. Un ... esot rindā jāgaida vesels mēnesis lai pieslēgtu datoru diagnostikai. Nu atlika tik nolamāties. A vāģis ''ne no zemākā plaukta''.
    • Vilx
      Dīlera kā servisa uzdevums jau nav izrakties līdz problēmas saknei, bet garantijas laikā nodrošināt apkopes un garantijas remontus. Ja nespēj atrast specifiskas problēmas sakni, nomainīs kaut visu dzinēju, par ko piestādīs rēķinu ražotājam. Bet dīlerim jābūt pietiekami kvalificētiem speciālistiem, lai pierādītu rūpnīcai, ka tas bija nepieciešams.  Rakšanās līdz saknei paliek DM101 un citu advancēto ziņā. Skarbā realitāte ikdienas lietotājam ir, kā lai atrod šos tiešām advancētos speciālistus? 
    • Jainit
      tad tev nepareiza atvēršanas tehnika. 🍺
    • AndrisBB
      Jā. tā ir raķeszinātne, kapēc dīleri nealgo specus un cenšas darīt cik vien maz var 😂
    • DM101
      klau, kaapeec tev ir taada nepaarvarama veelme izteikties par teemu, no kuras tu NEKO nezini/nesaproti?
    • AndrisBB
      Nu tad jau tu pats atbildēji uz jautājumu. Gribi lai nejāj prātu un salabo, brauc uz privāto dārgo servisu. Gribi nomainīt eļļu un kādu citu šķidrumu, brauc pie dīlera. Dīlerim nav jēgas algot dārgus specus, ja 90% darba ko tie darī,s ir mainīs eļļu vai labākajā gadījumā bremžu klučus. To var arī kāds ar 1k algu izdarīt. Dīleri maksā labu algu tiem, kas var pārdot auto.
    • DM101
      pag, viiri, juus stumiet demagogjiju. Vai uz shaadiem Alpina [kaa piemeers] klientiem var pelniit? PROTAMS! Par katru kustiibu! Vai vajag pelniit? PROTAMS! Te teema ir cita - cilveeks/i brauc pie diilera. Arii garantijas laikaa. Bet probleemas NEJEEDZ/NESPEEJ risinaat/atrisinaat. Dazhi piemeri. choms nopirka jaunu Mini. Tuksgaitaa taada vibraacija, ka plombes kriit aaraa. Sagatavoju chupu papiiru - skaidri redzamas softa lazhas dzineeja vadiibaa. Gada laikaa, jaajoties ntaas reizes, progress nulle. Manis pasha miskastei, garantijas laikaa - sagatavoju chupu papiiru, skaidroju diilerim ntaas reizes - praktiski bezceriiigi. Paveicaas, ka vienu testu neizgaaja konkreetais mezgls. Tad veel meenesis jaatnes, liidzmaksaajums un ar lielaam puuleem nomainiija detaljas. Diilera diagnostu alga ap 1K pie mums. Kurhs specs straadaas? Es nezinu, kas notiek DE, bet pienjemu, ka ne par kaadu naudu nevar noalgot labus specus. Jo tie straadaa vai nu daargos privaatajos servisos, kur nejaaj praatu ar proceduuraam, vai privaati, kaa mega apmaksaati meistari.  
    • spameris
      palasīju topiku no rīta, tagad izleca feisīti šis te, uztvēru to kā zīmi ka jāieliek arī te.
    • Jurkins
      Nu šoreiz Andrim ir 1000% taisnība. Var vispārināt - ja uz tevis nevar nopelnīt, tad tu vispār neesi ne interesants ne vajadzīgs un vispār vari iet nakuj!😉
    • AndrisBB
      Ja jau necīnītos par tirgus daļu, tad jau neizdomātu MB X sēriju (Nissan Navara ar MB emblēmu). G;uži iedomātajiem MB standartiem neatbilst pat glaunākajā aprīkojumā. Tāpat arī jaunais VW Amarok, kas ir Ford Ranger ar VW bļembu. Alpina jau visdrīzāk šodienas BMW vajadzīgs vairāk kā mārketinga rīks.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.5k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...