Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   19 biedri, 0 Anonīmi, 165 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • versatile
    • rubb
    • jacobs
    • Regisss
    • Stasss
    • Müller
    • kaads
    • binary
    • AndrisBB
    • DM101
    • Kazarms
    • Jurkins
    • Eraserz
    • sounDDesign
    • martinno
    • base7
    • Dils
    • ggg97
    • formens
  • Biedru statistika

    26555
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    droopeks
    Newest Member
    droopeks
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • Müller
      prieks kam rakstit ka lietots ar vacinu un stiklu ja vins tapat ir sapists? 0 nozimes sadiem tekstiem
    • DM101
      nu, auto ir dazhaadi. taads subaars sarezgjiitiibas zinjaa ir kaa 30 gadus vecs BMW. Un kljuudu lasiishana NAV diagnostika. Peec taadaam diagnostikaam visbiezhaak viss tiek tikai sajaats. Bet, protams - tu oponeesi. Manaa darbaa ''kljuudu lasiishana'' ir kaadi 0.1% no visa info. Turklaat, nevis OBD kljuudas, bet EDIABAS + freeze-frame dati. nu... auto ir dazhaadi. ir tik vienkaarshi, ka bez stuures un ritenjiem nekas cits arii nav. Bet, pat taadi pa 7 gadiem tiek vienkārši npisti. Piedod par skepsi. Bet atkal, ja auto ir tikai dibenss paarvietotaajs, tad - nekaadu pretenziju. jaa, un reeciigaakais, ka taa vinju ''diagnostika'' ir kljuudu nolasiishana, nekas vairaak pag, visos piemeeros cilveeki bija gatavi maksaat. Atstaat atsleegas, lai diileris risina teemu. Lai sataisa, kaut visu nomainot. Bet nemaina jau, jo razhotaajs arii prasa pamatojumu shiem garantijas keisiem. Bet, ar pamatojumu ir probleemas.
    • AndrisBB
      Droši vien ka pieredze var kardināli atšķirties no markas/modeļa vai konkrētā dīlera un braucēja, un reizēm braucēja attieksmes, kad runā ar servisotājiem. Droši vien ka ja ierodas ar nostāju ka visi muļķi, tad servisotāji pamanās izdarīt visu iespējamo, lai padarītu to pieredzi pēc iespējas grūtāku 😂 Pašreizējam braucamajam pa 7 gadiem pa lielam nekas nav noticis, visi servisi/teh-apskates pirmos gadus pie dīlera, pēctam vietējā servisā. Tik cik no vecuma šis tas sācis čīkstēt un grabēt, vairs sen nav kā jauns. Kautkad jāsaņemās un jānopērk kas cits.      
    • raiviic
      Tie taču sen izkrituši (izsisti ?), bet protēzes vārgākas kā telefons 😁.
    • Insekc
      Nu lasot Jūsu bēdu stāstus saprotu, ka daru pareizi - DIY. Nevienai no savām 10+ automašīnām NEKAD nemainīju eļļu un filtrus un bremžu klučus/diskus servisā. Kļūdas arī pats varu nolasīt. Patlaban Subaru Outback '23.
    • kaads
      kas bl... zobu nav, lai attaisītu, ka telefons jāšvīkā 😀  
    • oxygen
      Nu tajos dīleru centros darbaspēka pieejamību/iztrūkumu ( iespējams ka algu dēļ) . Iz dzīves : vāģim , kam vecums  1 (viena!) nedēļa izmet displejā kaudzi dzelteno kļūdu. Braukt jau var , bet atslēgušās vesela kaudze opciju. Dodos ciemos pie dīlera servisa , kurš pārdeva. Un ... esot rindā jāgaida vesels mēnesis lai pieslēgtu datoru diagnostikai. Nu atlika tik nolamāties. A vāģis ''ne no zemākā plaukta''.
    • Vilx
      Dīlera kā servisa uzdevums jau nav izrakties līdz problēmas saknei, bet garantijas laikā nodrošināt apkopes un garantijas remontus. Ja nespēj atrast specifiskas problēmas sakni, nomainīs kaut visu dzinēju, par ko piestādīs rēķinu ražotājam. Bet dīlerim jābūt pietiekami kvalificētiem speciālistiem, lai pierādītu rūpnīcai, ka tas bija nepieciešams.  Rakšanās līdz saknei paliek DM101 un citu advancēto ziņā. Skarbā realitāte ikdienas lietotājam ir, kā lai atrod šos tiešām advancētos speciālistus? 
    • Jainit
      tad tev nepareiza atvēršanas tehnika. 🍺
    • AndrisBB
      Jā. tā ir raķeszinātne, kapēc dīleri nealgo specus un cenšas darīt cik vien maz var 😂
    • DM101
      klau, kaapeec tev ir taada nepaarvarama veelme izteikties par teemu, no kuras tu NEKO nezini/nesaproti?
    • AndrisBB
      Nu tad jau tu pats atbildēji uz jautājumu. Gribi lai nejāj prātu un salabo, brauc uz privāto dārgo servisu. Gribi nomainīt eļļu un kādu citu šķidrumu, brauc pie dīlera. Dīlerim nav jēgas algot dārgus specus, ja 90% darba ko tie darī,s ir mainīs eļļu vai labākajā gadījumā bremžu klučus. To var arī kāds ar 1k algu izdarīt. Dīleri maksā labu algu tiem, kas var pārdot auto.
    • DM101
      pag, viiri, juus stumiet demagogjiju. Vai uz shaadiem Alpina [kaa piemeers] klientiem var pelniit? PROTAMS! Par katru kustiibu! Vai vajag pelniit? PROTAMS! Te teema ir cita - cilveeks/i brauc pie diilera. Arii garantijas laikaa. Bet probleemas NEJEEDZ/NESPEEJ risinaat/atrisinaat. Dazhi piemeri. choms nopirka jaunu Mini. Tuksgaitaa taada vibraacija, ka plombes kriit aaraa. Sagatavoju chupu papiiru - skaidri redzamas softa lazhas dzineeja vadiibaa. Gada laikaa, jaajoties ntaas reizes, progress nulle. Manis pasha miskastei, garantijas laikaa - sagatavoju chupu papiiru, skaidroju diilerim ntaas reizes - praktiski bezceriiigi. Paveicaas, ka vienu testu neizgaaja konkreetais mezgls. Tad veel meenesis jaatnes, liidzmaksaajums un ar lielaam puuleem nomainiija detaljas. Diilera diagnostu alga ap 1K pie mums. Kurhs specs straadaas? Es nezinu, kas notiek DE, bet pienjemu, ka ne par kaadu naudu nevar noalgot labus specus. Jo tie straadaa vai nu daargos privaatajos servisos, kur nejaaj praatu ar proceduuraam, vai privaati, kaa mega apmaksaati meistari.  
    • spameris
      palasīju topiku no rīta, tagad izleca feisīti šis te, uztvēru to kā zīmi ka jāieliek arī te.
    • Jurkins
      Nu šoreiz Andrim ir 1000% taisnība. Var vispārināt - ja uz tevis nevar nopelnīt, tad tu vispār neesi ne interesants ne vajadzīgs un vispār vari iet nakuj!😉
    • AndrisBB
      Ja jau necīnītos par tirgus daļu, tad jau neizdomātu MB X sēriju (Nissan Navara ar MB emblēmu). G;uži iedomātajiem MB standartiem neatbilst pat glaunākajā aprīkojumā. Tāpat arī jaunais VW Amarok, kas ir Ford Ranger ar VW bļembu. Alpina jau visdrīzāk šodienas BMW vajadzīgs vairāk kā mārketinga rīks.
    • msp
      Tieši šādas filozofijas vadīti Mercedes ir zaudējuši lielu pulku maksātspējīgu klientu. Firmas prestižs. Visi tak cīnās par tirgus daļu. Ja tu zini leģendu, ka mašīna kopumā laba, bet pēcpārdošana ir s.ds, tad kaut kāda tirgus daļa tiek zaudēta. Kā teica sātana advokāts: Iedomība ir mans mīļākais grēks!
    • Tuubijs
      Nebūs gluži par prestižajām behām, bet skumīga pieredze ar dīlera/sertificēta servisa pakalpojumiem. Uz salas opelim (vauxhall) motora ķēde sāka beigties. Aizbraucu pie opeļa dīlera, prasu vai varat samainīt?! Man atbild, ka šis tak kā 2 pirktus apmīzt. Tikai vispirms diagnostiku, lai būtu pārliecināti, ka vaina ķēdē. Okey - 300 £ par diagnostiku no manis. Pēc pāris h zvans, ka tiešām ķēde un viss cirks kopā būs 3k £. Variantu jau man nav - mainiet un dariet. Sadara, samaksāju un uzreiz pēc viņa braucu uz skati - man paprasija, ko esmu tur darijis?! Viss ir vienā eļļā, skate nebūs. Izstāstu savu bēdu stāstu, tie šokā, tādu ciparu noplēsa un vel darbs pēc dibenss. Atpakaļ pie opeļa aizbraucu, prasu, kas viņi idioti?! Šie paņem auto, satīra visu un beigās nomazgā auto, ķip atvainošanās. Nu neko, skati pēc tam izgāju un braucu tālāk. Otrs ar DAF smago. Sāk mest mistiskās kļūdas un motors vai kārba, nezinām joprojām, taisa cirkus pie lielas slodzes. Tiek pieteikts DAF serviss Kauņā, pie dīlera, protams. Parādu kļūdas (bildes telefonā), ķip viss skaidrs. Pieslēdz kompi, taisa diagnostiku, rūcina un ko tik vel nē. Uzmetu aci kompim, kļūda tahogrāfā, lampiņa nedeg un vel sīkumi daži… un beigās džeki pasaka, ka nekādu kļūdu nav un viss ir kārtībā, pat vel softvāri esot apdeitojuši. Man un darba meham uzreiz - wtf?! Džeki saka, ka lai nemīžot, ja parādās vel, tad brauciet atkal, tikai vispirms samaksājiet 1+k € par diagnostiku un apdeitu.  Dienas beigās tas dīleris no kaimiņa Sašas ar neko īsti neatšķiras darba kvalitātes.
    • AlCohol
      ar gribēju par alus pudeli rakstīt, bet paskatījos uz savu telefonu - no korķa sanāk svītras, perpendikulāri ekrānam.
    • AndrisBB
      Neviens neko nedara 'tāpat vien', ja nav tur iespēja kautko nopelnīt, tad tu arī ar savu Alpina esi pilnīgi neintertesants dīleriem.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.5k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...