Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   23 biedri, 0 Anonīmi, 207 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • osis2
    • riebeklis2012
    • osscar
    • dainis61
    • versatile
    • Dils
    • AndrisBB
    • jacobs
    • Lietotajs93
    • basic
    • locoone
    • ggg97
    • ezis666
    • AVilks
    • base7
    • M@R$$
    • Biete
    • ribons
    • Stepselis
    • kicker
    • Stasss
    • imiss
    • ju
  • Biedru statistika

    26553
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    droopeks
    Newest Member
    droopeks
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • AndrisBB
      Ja jau necīnītos par tirgus daļu, tad jau neizdomātu MB X sēriju (Nissan Navara ar MB emblēmu). G;uži iedomātajiem MB standartiem neatbilst pat glaunākajā aprīkojumā. Tāpat arī jaunais VW Amarok, kas ir Ford Ranger ar VW bļembu. Alpina jau visdrīzāk šodienas BMW vajadzīgs vairāk kā mārketinga rīks.
    • msp
      Tieši šādas filozofijas vadīti Mercedes ir zaudējuši lielu pulku maksātspējīgu klientu. Firmas prestižs. Visi tak cīnās par tirgus daļu. Ja tu zini leģendu, ka mašīna kopumā laba, bet pēcpārdošana ir s.ds, tad kaut kāda tirgus daļa tiek zaudēta. Kā teica sātana advokāts: Iedomība ir mans mīļākais grēks!
    • Tuubijs
      Nebūs gluži par prestižajām behām, bet skumīga pieredze ar dīlera/sertificēta servisa pakalpojumiem. Uz salas opelim (vauxhall) motora ķēde sāka beigties. Aizbraucu pie opeļa dīlera, prasu vai varat samainīt?! Man atbild, ka šis tak kā 2 pirktus apmīzt. Tikai vispirms diagnostiku, lai būtu pārliecināti, ka vaina ķēdē. Okey - 300 £ par diagnostiku no manis. Pēc pāris h zvans, ka tiešām ķēde un viss cirks kopā būs 3k £. Variantu jau man nav - mainiet un dariet. Sadara, samaksāju un uzreiz pēc viņa braucu uz skati - man paprasija, ko esmu tur darijis?! Viss ir vienā eļļā, skate nebūs. Izstāstu savu bēdu stāstu, tie šokā, tādu ciparu noplēsa un vel darbs pēc dibenss. Atpakaļ pie opeļa aizbraucu, prasu, kas viņi idioti?! Šie paņem auto, satīra visu un beigās nomazgā auto, ķip atvainošanās. Nu neko, skati pēc tam izgāju un braucu tālāk. Otrs ar DAF smago. Sāk mest mistiskās kļūdas un motors vai kārba, nezinām joprojām, taisa cirkus pie lielas slodzes. Tiek pieteikts DAF serviss Kauņā, pie dīlera, protams. Parādu kļūdas (bildes telefonā), ķip viss skaidrs. Pieslēdz kompi, taisa diagnostiku, rūcina un ko tik vel nē. Uzmetu aci kompim, kļūda tahogrāfā, lampiņa nedeg un vel sīkumi daži… un beigās džeki pasaka, ka nekādu kļūdu nav un viss ir kārtībā, pat vel softvāri esot apdeitojuši. Man un darba meham uzreiz - wtf?! Džeki saka, ka lai nemīžot, ja parādās vel, tad brauciet atkal, tikai vispirms samaksājiet 1+k € par diagnostiku un apdeitu.  Dienas beigās tas dīleris no kaimiņa Sašas ar neko īsti neatšķiras darba kvalitātes.
    • AlCohol
      ar gribēju par alus pudeli rakstīt, bet paskatījos uz savu telefonu - no korķa sanāk svītras, perpendikulāri ekrānam.
    • AndrisBB
      Neviens neko nedara 'tāpat vien', ja nav tur iespēja kautko nopelnīt, tad tu arī ar savu Alpina esi pilnīgi neintertesants dīleriem.
    • AndrisBB
      Nu tu tak izcēli 150k auto kā kautko īpašu. Kāda atšķirība no 15k vai 150k auto? Viss relatīvs, 150k auto pircējam tas auto tikpat dārgs/svarīgs, kā 15k auto pircējam. Ir kas seko līdzi, ir kas nobrauc un izmet. Ja jau būtu īpašāks un labāk uzpasēts, tad pēc 4 gadi, kad beidzas līzings/garantija, nebūtu nonācis tāpat kā visi Opeļi atpakaļ pie dīlera un izsolē otreizējā tirgū.
    • DM101
      kaut ko gribeeju rakstiit, bet.. a kaada jeega?   tu raksti daudz, bet ponjas tev nav.
    • AndrisBB
      150k par auto, tas tāds relatīvs jautājums. Kādam tas ir daudz, kādam nekas īpašs. Maz ticams ka kādam, kur speciāli meklē kautko tādu kā jaunu Alpina, īpaši uztrauc tās 'oficiāls' statuss. Tā pa lielam ir rotaļlieta turīgiem cilvēkiem un nauda lielākoties tur ne tas svarīgākais faktors.
    • AndrisBB
      Nu bet kāds tad ir tipisks dīlera biznesa models? - Pārdod auto (nopelni nedaudz) - Pārdod kredītu/līzingu (nopelni nedaudz) - Pārdod servisu/apkopes ik pa 6 mēn (nopelni) - Pa virsu pārdod vēl apdrošināšanas un citus servisus, atkal nopelni. - Pēc 4 gadi klients atgriež līzinga auto, pārdod nākamo un atkal uz riņķi.   Kur tanī biznesa modelī var ietilpt finansiāla interese labot/diagnoisticēt auto (pat ja tehniski kā saki var), kuram jau beigusies garantija (ražotājs nekompensēs) vai auto ir pirkts kautkur citur, vai tā Alpina vai kas cits un jaunu tur klients nepirks? Ja nopirktu to Alpinu pie tā paša dīlera un būtu vēl garantija, tad jau labotu.
    • Edis7
      Elementārs. Tu šeit loģiku meklē un žetons tev! Esošais RD sastāvs ir bez loģikas pazīmēm un ar bara instinkta domāšanu. 
    • DM101
      bet ar Alpina vispaar interesanti. Vinji formaali nekaadi nav saistiiti ar BMW, reku pat dzineejs cits ielikts. BMW diileris garantijas laikaa, iespeejams, vispaar nah suuta. Pats Alpine arii, kaa redzam, neko nedara/negrib/nespeej. Tb., pa 150.000EUR tu nopeerc auto, kura statuss ir neskaidrs. Godiigi sakot, shis mani [garantijas laika ietvaros] paarsteidz.
    • versatile
      Tieši tāpēc man patīk lasīt lietošanas instrukcijas lietām. Tur tomēr ir tas, ko inženieri ir projektējuši.
    • DM101
      zinu. ir atljauts. Ar sho pietiks? Cilveeki ir dazhaadi. Jaa, liela dalja ir taadi, kas nopish sho kustekli tieshi taa, kaa mini. Bet, ir arii citaadi cilveeki. Pirmaa tipa cilveeki nav izteikt M seerijas, Alpina, u.c. neadekvaati daargu auto pirceeji. Shaadus auto biezhaak tomeer peerk tie, kas peerk performanci, ne ''kaa leetaak nojaat''.
    • AndrisBB
      Un kā tu zini ka dīleriem vispār ir atļauts tādu izmantot, ja tā domāta kā pats saki inžinieriem? Dīleriem ir uzdevums pārdot auto, nevis to remontēt, tad cik liela tur interese var būt kautko pētīt? Kautgan lielāko daļu naudas nopelnot no līzingiem, kredītiem, standarta servisiem un apkopēm. Nobrauca klients savus 3-4 gadus ar vienu, kad atgriež līzingu, pārdod viņam nākamo. Kas ar to auto pēctam, tas nevienu neinteresē.    
    • raiviic
      Lūk šitādu gan labprāt paklausītos jebkur. Izrādās, joprojām var pat nopirkt. 
    • DM101
      Ha, ar diileriem ir skumji. BMW gadiijumaa vinji vispaar neizmanto Expert mode [visi tie grafiki/live dati ir tieshi no taas]. Expert mode izmanto BMW inzhenieri, ja atver PUMA [online paliidziibas sesiju]. Tad vinji remote sleedzas klaat auto, meegjina ko saprast. Nu, tiesa gan, reekjins tad ir diezgan paskarbs. Par garantiju - nee, EU prasiibas nosaka: pat garantijas laikaa tu vari izveeleeties alternatiivu apkopes vietu. Cita teema, ka - ja sho apkopi neregjistree BMW serveros, BMW garantiju atcelj Shajaa gadiijumaa auto ir nepilni 4 gadi, tikko ir beigusies standarta garantija. Kaapeec dzeks shaadam auto lej ne-iisto ellju, hvz. Dzeks deva zinju - esot ieleejis ''pareizu'' ellju: 5W30 [atkal ne BMW apstiprinaato]. Saku - wtf? Shim dzineejam jaalej 10W60! Tieshi taa! SAE 10W60! Bet dzeks atkal/peec shii keisa iemauca 5W30 p.s. izraadaas, 5W30 esot ieteikshi vechi no Alpina. Auto tak esot ikdienas lietoshanai
    • versatile
      Nebūt ne, vienkārši apkope jāveic saskaņā ar ražotāja rekomendācijām un apkopes faktam jābūt pierādāmam. ES regula. Un eļļa uz papīra var atbilst pamata specenei - 10w60 vai cik nu tur vajadzēja. Velns slēpjas niansēs.   Otra lieta, ka cilvēks auto nopērk un lieto - kas alpinas jaunas pērk, tas pērk lai baudītu, nevis garantiju sargātu. Tad vēl nianses - pērk līzingā un interesē pirmie 2-3 gadi, vai pērk par savu naudu ilgai lietošanai, utt, utjpr.
    • msp
      Forši apraksti.   Mani izbrīna dīlera nespēja ar visām autorizētajām iespējām noteikt problēmas cēloni. Tas, manuprāt, ir nopietns prestiža jautājums.   Un otrs, kas man likās dīvaini. Lai saglabātu garantiju 6-ciparu automobīļiem, tos taču apkopj pie autorizētajiem dīleriem?.. Nu tak neved uz garāžām pie Vovāna. Tad lūk, kā tas ir iespējams, ka autorizētie lej eļļu, ko bavārieši nemaz nav apstiprinājuši?  
    • e = d
      Tur vajag iPodus ar vadu ausīm. Tie nevis izzūdoši, bet jau pazuduši galīgi.
    • raiviic
      Kāds sakars te ar RD? Kad dzer, vajag tomēr arī uzkost.   Cita lieta - neredzu īsti jēgu tai klausītavai, jo lai tiešām baudītu vinila vai lentu (kasetes, VHS un CD neskaitās) skaņu, vajag attiecīgu vidi mājā, kad vari ar vīna glāzi un jauku būtni blakus pasēdēt uz dīvāna, pa laikam nomainot plati vai spoli. Nu tur ir savs fīlings, kuru nejustīsi publikā vietā.  Un jā - par tiem pārējiem nu tā, bet vinils un lentas izzūdošas? Nu nesmīdiniet manas čībiņas😁.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.5k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...