-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 12 biedri, 1 Anonīmi, 79 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
-
Biedru statistika
26514
Kopā biedri5180
Bieži tiešsaistēNewest Member
droopeks
Pievienojies
-
Jaunākie Ieraksti
-
Un vēl ir "jeb..ssa"... Arī ar seksu saistīts vārds, bet daudz spēcīgāks.
-
Kādas pases? Paši sadega, bet pases nē? Vai viņi ir sveiki un veseli, vai kas ar pasēm ir domāts?
-
Es piesakos, ja te neviens nesasolīs. Firmwari pats pāršūšu, vai pajautāšu Tev kuru labāk. Vienīgā problēma, ka Latvijā atpakaļ būšu nākamnedēļ.
-
Nu tak vilini kautvai ES robežās, neviens tak neliedz uzlikt kādus vien nosacījumus vēlies. Ja iedzīvotāju skaits krītas 10 - 15k gadā, varbūt tik daudz studentus var arī piesaistīt katru gadu. Ja vien ir piķis.
-
-
kas tiem arābiem par hi-endtech materiāliem bija no kā pases taisītas? nesadega un iekrita uzreiz dzeltenās preses pirmajās lapās.
-
Kogda uhoģit Vera, Nadježda i Ļubovj... indiešu, pakistāniešu un citu radījumu 🤣. Tikai kebabnīcu un boltu visiem nepietiktu, kur piestrādāt. Vēl ideāls mārketinga gājiens - drīkst ņemt līdzi ģimeni un kaimiņus.
-
Uz Hotbird (13E) satelīta testa režīmā palaista ASV biznesa kanāla "Bloomberg" HD versija. Parametri: 12520, 27500, V, 3/4, FTA (ID: test) Mājaslapa: https://www.bloomberg.com/live/us
-
Atceros savu krievu valodas skolotāju... Komunisma cēlāju pamatvalodā eksistē divi jēdzieni: "zaņimatsa ļubovju" un "zaņimatsa seksom". Ir nianse!
-
Vajag pievilināt studentus, no tuvākiem un tālākiem kaimiņiem. Piesolīt bezmaksas universitāti + 10 gadus bezmaksas mājokli. Rietumos dzīvojamā platība dārga, ap Rīgu vietas vairāk nekā saprašanas. Kautvai no UK - universitāte kā minimums 60k krīts, dzīvojamā platība 350k+. Ar pareizu mārketingu pievilinātu būtisku bariņu. Industrija pārvācas tur, kur pieejams kvalificēts darbaspēks. Nav darbaspēka, nav industrijas.
-
Nav jau svarīgi kas tieši ir kreditors, redzams taču ka šis aktīvs ir pilnīgā AirBaltic rīcībā. Visur raksta par iegādi un pirkuma līgumiem. Redzams ka AirBaltic ir tas kas iznomā, kopā ar ekipāžu un pilnu servisu Lufthansai, kas tikai tirgo biļetes. Kad AirBaltic pelna fiksētu summu, jādomā jau ka ar peļņu, kas ir neatkarīga no reisa piepildījuma. Ciparu nekur publiski nav.
-
Rādās, ka airbaltic, lai cik "neveiksmīgs" ir vienīgais, kur esam veiksmīgāki par brāļiem.. Visā visumā galīgi d...
-
"Секса у нас нет, и мы категорически против этого" Tas tomēr nebija Jūrmalā. Protams, ka izrauts no konteksta. Kas vairs atcerās par ko tas teletilts bija un vai vispār bija, bet frāze paliks vēsturē.
-
Jā, mikroporcesori 80tajos arī bija daudz izturīgāki gan spiedē, gan stiepē. Nerunājot par ekrāniem ar ķieģeli nevarēja izsist TV..
-
Maz jau ka ticams ka norēķinās ar AirBus. Parasti tās lidmašīnas tak esot līzētas, nevis pieder pašam Balticam. Tāpat arī dzinēji pieder kādam citam. Bet ja jāmazksā noma par tām lidmašinām, kuras nekur nelido, vai nu tapēc ka nevar lidot, vainu tapēc ka pēctam nav pasažieru, vainu ka kad parādās pasažieri, tad nav dzinēji, tad nu loģiski ka zaudējumi.
-
Biznesā tā tas notiek, vispirms investē un tad pelna, varbūt pelna. Nevis kā parasti, vispirms uzbūvējiet ceļus, tad maksāsim nodokļus, varbūt maksāsim. Biznesā ir otrādi, un valsts ir biznesā, tādi bija tie apstākļi. Nodokļus AirBaltic maksās KATRU gadu, kamēr uz tā astes būs Latvijas karodziņš. Ar katru lidmašīnu tikai vairāk, jo visas lido, no 5 pasažieriem tikai 1 vai 1.5 lido uz/no Rīgu, un arī no tiem liela daļa ir tranzītā. Pa lielam 40 miljoni tiek atvesti no ārzemēm, un kāreiz tantei Bauskā, citādā veidā to nebūtu un nekas tos neaizvietotu. Neviens jau nezina cik šie reisi pašam AirBaltic ir ienesīgi, bet zaudējumi taču nez cik reizes ir izskaidroti un ticami, ja pilnīgi jaunas lidmašīnas nelido, kā var nebūt zaudējumi? Neviens nezina cik AirBaltic maksā un kā norēķinās ar Airbus. Bet fakts ka AirBaltic rīcībā ir miljardus vērta flote, tā ir noekipēta, ir infrastruktūra, tas taču ir acīmredzams. Lidmašīnas kas nelido arī iemesls ir paskaidrots. Dzinēju trūkums, dzinējam pēc kaut kāda darba stundu skaita ir nepieciešams sertifikāts ka ar to viss ir labākajā kārtībā pat ja tā ir, tas jāved uz Kanādu. Dīkstāve automātiski ir zaudējumi. Kanāda ir tālu, laiks ir nauda, ja Eiropā šāda servisa nav, tad AirBaltic paverās vēl viena iespēja sadarbībai Rīgā, jo šā tipa lidmašīnu/dzinēju Eiropā kļūs tikai vairāk. Lielākais AirBaltic vēsturē risks bija pirkt šīs tobrīd nevienam nezināmās lidmašīnas,un risks ir attaisnojies. Šāds iemesls un tas daudzums liek domāt par ļoti zemu cenu, attiecībā pret šodienas cenu. Kā ir patiesībā neviens nezina, bet zaudējumi vēl nenozīmē maksātnespēju. AirBaltic dod Latvijai iespēju, kas tur sanāks nav zināms, bet tā ir iespēja pēc kuras otras vairs nebūs nekad. Manā galā vai visiem komunālajiem ir šāds maksājums, centi mēnesī, kas kādi 5 eiro gadā par katru būs. Ūdens, siltums, viss kas pašvaldības monopols. Tā ka nekas jauns tas nav.
-
Aha. Laikam toreiz tajā teletiltā tas sievišķis teica psrs seksa nav, mums ir mīlestība.
-
-
-
kvalitāte iet uz augšu - naivi ticēt. salīdzini materiālu kvalitāti, piemēram, japāņiem 80'tajos un tagad...
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.5k
-
Kopā ierakstu1.5m
-