-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 0 biedri, 1 Anonīmi, 91 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- There are no registered users currently online
-
Biedru statistika
26492
Kopā biedri5180
Bieži tiešsaistēNewest Member
droopeks
Pievienojies
-
Jaunākie Ieraksti
-
tā skala tur manuāli tiek rediģēta... gan jau sažīdo vairāk kā nepieciešams, tik nu samet polšiem, ne uzturēšānai. kad viņu forumā ierakstīju par teorētiskajām izmaksām, komentāru uzreiz likvidēja.
-
Nedomāju, ka nauda ir problēma. Tur ziedošanas funkcija pēdējo gadu biežāk nestrādāja kā strādāja. Saziedotās summas rādītājs konstanti stāvēja uz 100% - visa ir gana. Ielūgumi pret ziedojumiem arī tika likvidēti. Izskatījās, ka nevienam tos ziedojumus vispār nafig nevajag.
-
Beigās kaut kā šādi sanāca: Vidējais kabelis bez "ielāpa" - abi gali smuki ielien 221-2411. Apakšējam un augšējam kreisajā pusē tie paši 221-2411, labajā pusē ērtāk bija ar 221-412. Pa virsu balts vāks, lai tas viss nerēgojas… Mitrumam tur nav jābūt, tātad gan jau būs OK
-
Vai tad es ko citu saku? 😂 Muterīte jau gadus 2 braukā ar Cube (tik vecākā variācijā) https://www.cube.eu/uk-en/cube-kathmandu-hybrid-pro-dustyolive-n-gold/812211 Nav ne vainas.
-
Man ir šitāds te https://engwe-bikes-eu.com/products/engwe-engine-pro-2-0 Ar tukšu baču nu piečuku varbūt varētu nomīties, vairāk diez kas nav. 32kg laikam svars bija.
-
-
Vinš saka taisnību. Neviens vilciens vai avio sabiedrība nekad neatmaksāsies Valstij un Nodokļu maksātājiem. Tapēc vajag 100% turēt to nacionalizētu un subsidēt vai arī likvidēt. Nevis pa vidu kur tik grūž naudu un privāti žīdi pa vidu visu laiku to sūc nost un nopelna uz tā visa.
-
VS Code neiet? Bet tag visus vajadzīgos extenšionus un language serverus vajag sainstalēt.
-
Šis ir labs un cilvēki nopietni lietai piegājuši, Baltā skaudība, ka mūsējiem pokuj.
-
@hehe, Tu toč neesi no valdības partijām 🤣.
-
Lieta · Ierakstīts
Varbūt kāds ruby programmētājs var ieteikt IDE, kurā darbojas "Go to definition"? -
RailBaltic jau nav investīcija, jo nav komerciāls pasākums. Labi ja tas nopelnītu savu uzturēšanu, bet politiskā situācija liegs arī to pašu. Peļņa tur var būt Salaspilī no krievu vagoniem saturu pārkraut uz EU vagoniem, kur vilcienu sastāvi stāv viens otram līdzās. Latvijas ekonomikai tas diez vai ko dotu, jo konkurētu ar to kas tāpat jau ir, ostām. Konkurence rada zemākas cenas, kas šajā gadījumā Latvijai kā valstij nāktu par sliktu.
-
-
Nez vai tur vairs var kaut ko reformēt. Bet tomēr man kā šīs valsts pilsonim un nodokļu maksātājam gribētos amatpersonu izskaidrojumu (nu jau ar atpakaļejošu datumu😁), ar kādu mērķi tika pakāsti 500 miljoni un kā tika pakāsti. Nu tā vispārējos vilcienos. Varbūt vajag sākt iekš manabalss vākt parakstus, lai nahrenizētu RailBaltic 😁, kamēr nav investēti pakāsti pāris jardi.
-
-
Maz ticams. Zem 2k varbūt kautko mazliet ķīniskāku varētu arī dabūt. (ja vien neskatās kautko ar rumbas motoru un baču uz bagāžnieka)
-
nebija labi gatavi, otrreiz tāpat darītu, Vai arī tad jāpērk jauns zirgs ar tādiem ratiem.
-
Kā tas ir reformēt? Tur pat vien nonāks, ka ja ir zaudējumi tad tie būs jāsedz vai maksātnespēja. Visas lidmašīnas kas lido, tās lido. Kā piespiest viņas lidot labāk? Valstij ir jābūt gatavai ieguldīt arī turpmāk, ja šo patur. Gribētos redzēt jaunākus datus, aktīvā sezona ir pēc perioda - pirmais pusgads.
-
-
Cietumā visus kas noveda to līdz tādai situācijai un piedzīt visu ko var no visiem AirBaltic valdes locekļiem un to ģimenēm. Tad reformēt un meģināt atkal saglabājot to par valsts uzņēmumu. Nevis pārdot visu pa grašiem kautkādiem arvalstu žīdiem kas to nodzīs līdz klinķim jo tiem neintresēs nekādi ilgtermiņa labumi vai Latviešu darbinieku labvēlība. Rīgas centrā karātavas un Satiksmes ministri lai karājās par paraugu nākamajiem. Tas ir vienīgais kā reali salabot situāciju.
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.5k
-
Kopā ierakstu1.5m
-