Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   7 biedri, 1 Anonīmi, 112 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • Dils
    • coldars
    • AndrisBB
    • e = d
    • pikox
    • Johny_JK
    • Aigarsclp
  • Biedru statistika

    26492
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    droopeks
    Newest Member
    droopeks
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • AndrisBB
      Vai tad es ko citu saku? 😂 Muterīte jau gadus 2 braukā ar Cube (tik vecākā variācijā) https://www.cube.eu/uk-en/cube-kathmandu-hybrid-pro-dustyolive-n-gold/812211 Nav ne vainas.  
    • e = d
      Man ir šitāds te  https://engwe-bikes-eu.com/products/engwe-engine-pro-2-0 Ar tukšu baču nu piečuku varbūt varētu nomīties, vairāk diez kas nav. 32kg laikam svars bija.
    • inteens
    • Laxe
      Vinš saka taisnību. Neviens vilciens vai avio sabiedrība nekad neatmaksāsies Valstij un Nodokļu maksātājiem. Tapēc vajag 100% turēt to nacionalizētu un subsidēt vai arī likvidēt.   Nevis pa vidu kur tik grūž naudu un privāti žīdi pa vidu visu laiku to sūc nost un nopelna uz tā visa.
    • AndrisBB
      VS Code neiet? Bet tag visus vajadzīgos extenšionus un language serverus vajag sainstalēt.
    • Racer
      Šis ir labs un cilvēki nopietni lietai piegājuši, Baltā skaudība, ka mūsējiem pokuj. 
    • Jurkins
      @hehe, Tu toč neesi no valdības partijām 🤣.
    • Lieta
      Varbūt kāds ruby programmētājs var ieteikt IDE, kurā darbojas "Go to definition"?
    • hehe
      RailBaltic jau nav investīcija, jo nav komerciāls pasākums. Labi ja tas nopelnītu savu uzturēšanu, bet politiskā situācija liegs arī to pašu. Peļņa tur var būt Salaspilī no krievu vagoniem saturu pārkraut uz EU vagoniem, kur vilcienu sastāvi stāv viens otram līdzās. Latvijas ekonomikai tas diez vai ko dotu, jo konkurētu ar to kas tāpat jau ir, ostām. Konkurence rada zemākas cenas, kas šajā gadījumā Latvijai kā valstij nāktu par sliktu.
    • Kazarms
      Jā, nu šie ir kaut kāda dabas kļūda. 🤣
    • Jurkins
      Nez vai tur vairs var kaut ko reformēt. Bet tomēr man kā šīs valsts pilsonim un nodokļu maksātājam gribētos amatpersonu izskaidrojumu (nu jau ar atpakaļejošu datumu😁), ar kādu mērķi tika pakāsti 500 miljoni un kā tika pakāsti. Nu tā vispārējos vilcienos. Varbūt vajag sākt iekš manabalss vākt parakstus, lai nahrenizētu RailBaltic 😁, kamēr nav investēti pakāsti pāris jardi.
    • kaads
      ar šo būtu pilna laime biksēs atmīt kādus 20km, kad baterija nosprāga    
    • AndrisBB
      Maz ticams. Zem 2k varbūt kautko mazliet ķīniskāku varētu arī dabūt. (ja vien neskatās kautko ar rumbas motoru un baču uz bagāžnieka)
    • kaads
      nebija labi gatavi, otrreiz tāpat darītu, Vai arī tad jāpērk jauns zirgs ar tādiem ratiem.
    • hehe
      Kā tas ir reformēt? Tur pat vien nonāks, ka ja ir zaudējumi tad tie būs jāsedz vai maksātnespēja. Visas lidmašīnas kas lido, tās lido. Kā piespiest viņas lidot labāk? Valstij ir jābūt gatavai ieguldīt arī turpmāk, ja šo patur. Gribētos redzēt jaunākus datus, aktīvā sezona ir pēc perioda - pirmais pusgads.
    • ggg97
    • Laxe
      Cietumā visus kas noveda to līdz tādai situācijai un piedzīt visu ko var no visiem AirBaltic valdes locekļiem un to ģimenēm. Tad reformēt un meģināt atkal saglabājot to par valsts uzņēmumu. Nevis pārdot visu pa grašiem kautkādiem arvalstu žīdiem kas to nodzīs līdz klinķim jo tiem neintresēs nekādi ilgtermiņa labumi vai Latviešu darbinieku labvēlība.   Rīgas centrā karātavas un Satiksmes ministri lai karājās par paraugu nākamajiem.   Tas ir vienīgais kā reali salabot situāciju.  
    • Jurkins
      Nevar droši vien. Bet vajag vismaz nošaut tos, kuri gadu gadiem šo situāciju veidoja. 😁 
    • uldise
      viss jau labi ar tiem e-bike, bet nu padārgi viņi ir. neteikšu, ka būtu baigi labā pieejamība šobrīd. zem 1K vispār ir kas dabūjams?
    • Kazarms
      Atkarīgs no trenētības un vēlmēm braucienam. Aizbraukt tāpatās apskatīties kko smuku uz blakus ciemu, vai paslēpņot, kam trenētība švakāka un nav pieraduši pletēt ātri, veselīgām kustībām kā reiz. Nu nevarēs vidējam biroja resnītim, kas iepriekš neko nav darījis un neko nezina par pulsu iestāstīt, ka viņam ir jābrauc tur uz 15 km/h, lai pulss būtu piemēram 130 un dedzinātu taukus un trenētu aerobās spējas. Tas tak vispār nav interesanti un viņš tur griezīs visu laiku ar 160-170 un beigās dakteris noliks mierā ar kādu sirdskaiti. Ar tādu e-baiku, kas palīdz, ideāli. Pulss būs normāls un būs arī interesanti, jo bilde mainās biki ātrāk. Un viņš arī nebrauks 100km, pat ne 60. Drīzāk kādus 30 vienā reizē. Satrenēs sirdi, nometīs svaru paliks garlaicīgi ar tiem 25km/h vai gribēs braukt tālāk, moš uzkāps uz parastā velo un būs par vienu riteņbraucēju vairāk. Win-win.  
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.5k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...