-
Jaunākie Ieraksti
-
Papildināts. Starp citu, mūsdienās krieviem joprojām eksistē tāds TV kanāls "ОРТ", bet tas ir reģionālais (Orenburgas apgabala). Mājaslapa: https://ort-tv.ru/
-
Laikam esmu ko palaidis garām, kas izgāzās? Izdarīji ko dullāku kā ikdienas braucējs vai Waymo? Skaidrs, ja tesla pašbraucējs norausta stūri, tas ir pasaules gals un par to ir jāraksta visur un skaļi. Eiropas tirgu ar reklāmu tālā ASV pilsētiņā diez vai ko izdosies ietekmēt. Un Īļons ar saviem debilajiem izteikumiem ir pelnījis vismaz 10 gadu aizmirstību.
-
Jā. tikai tagad viņiem viņš saucas "Первый канал". Savukārt pie mums viņu nomainīja "Tem TV". Savukārt ap 2003.gadu viņa vietu ieņēma "PBK" (Pirmais Baltijas kanāls). PBK bija pat divi audio celiņi. LV un RU. Izvēloties LV valodu, visi tulkojumi (arī pārraides, ne tikai kino) tika tulkoti online režīmā. Tiesa, visi tāpat skatijās RU valodā, jo vajadzēja stiprus nervus, lai izvēlētos LV celiņu. Pārbaudīja tehnisko aprīkojumu.
-
Bass treknāks. Es esmu arī to THAT340 brūķējis un čota nebija košers. Miera strāva staigāja un daudziem pusbrāķi atnāca.
-
Starpība tāda ka tieši Jeruzaleme ir Izraēlas galvaspilsēta. Fakts ka Latvijas vēstniecība atrodas Telavivā nozīmē tikai to ka Latvija Jeruzalemi neatzīst kā Izraēlu.
-
-
Ir nozīme, tapēc ka neviens neatzīst Jeruzālemi kā Izraelu. Jeruzāleme ir Rietumkrastā. Tad jau tik pat labi var arī Ankarā atvērt.
-
Kāda starpība šajā argumentā, Telaviva, Jeruzaleme vai Haifa? Tas viss uz globusa ir vienā un tajā pašā vietā, rupji ņemot. Kuldīga nav.
-
Nevienam jau izņemot ASV tur nav vēstniecības, ja neskaita Gvatemalu, Kosavu vai Hondurasu.
-
Zameķķe pa faktu, Latvijas Republikas vēstniecība atrodas Telavivā. Latvijas Republika tā neuzskata ka Jeruzaleme=ebreji.
-
Krievija dara ļoti daudz, lai Gazā un Izraēlā būtu miers. Piemēram, Gazas pilsēta kļuvusi par Bahmutas sadraudzības pilsētu ekonomikas un kultūras jomā.
-
Nu jā - izmaksas. Kameras maksā $500, laidārs - 10k. Tad neviens privātais to Teslu nepirks, ja ieliks laidāru. Nekur viņi nav tikuši, Waymo veiksīgi operē jau cik ilgi? 10 gadus. Tesla tagad iedeva influenceriem pāris auto testa režimā un tie paši izgāzās. Tesla ļoti atpaliek no konkurentiem. Nav jau runa par akciju cenu, bet to ka pārdošanas apjomi krītas katru mēnesi. Eiropā tie ir vipār kritiski. https://apnews.com/article/tesla-europe-sales-musk-china-boycott-f1aa333f3ec4df2f34879fc17415c32f Europeans still aren’t buying Teslas with figures out Wednesday showing sales plunged for a fifth month in a row in May. Tesla sales fell 28% last month in 30 European countries even as the overall market for electric vehicles expanded sharply. Overall, battery electric vehicle sales rose 25% in Europe compared to a year earlier. Kautkas jau jādara lai uzlabotu pārdošanu, kauvai kātkāds "preses gājiens" ar autopilotu.
-
Nu bet vecvekāki tāpat no Belorūsijas. Kāds tur sakaras ar Jeruzālēmēm? Tad jau amerikāņi ar var braukt uz Īriju, vai brazīļi uz Portugāli un kautko pieprasīt. Tur pat būtu ielāks sakars, pārsimts gadi starpā. Bet tiem jau tūkstošiem gadu nekāda sakara ar Jeruzālemēm.
-
Tesla pirms gadiem četriem mērķtiecīgi atteicās no papildus sensoriem un sāka izmantot tikai kameras. Konceputāli ideja nav slikta, jo šoferis parastais vidi sev apkārt uztver vizuāli un arī ceļu infrastruktūra(ceļazīmes, marķējumi), kamēr robotauto nepārņems pasauli būs vizuāla. Ir edge case, kad vizuālais var mānīt - lasīts par atspīdumiem, vai braukšu pretī zemu pie horizonta esošai saulei, milzīgiem nokrišņiem u.c. Ar savu risinājumu, gan asistētajā pašbraucošā režīmā, Tesla ir tikusi daudz tālāk un savākusi daudz vairāk datu, ka pārējie. Vai ar to būs pietiekami, lai konkurētu un pārspētu pārējos - skatīsiem. Īlonlaikā robotaxim bija jābūt gatavam pirms gada, un pašbraucošiem auto vēl pirms vairākiem gadiem. Teslas akcijas ļurkājas augšā lējā arī bez trampampiņa un īļona sadursmēm, man nešķiet, ka tie būtu publicitātes mēģinājumi. Jau ļoti ilgi var nopirkt teslai papildus aprīkojumu "pilnībā pašbraucošā funkcionalitātē" (kad būs pieejama), arī pie mums, maksā 6k, kad un vai to saņemsi neviens negrantē. Vienā brīdī gan nosaukums pārtapa par "minimāli asistēta pašbraucoša funkcionalitātē" Vēl pēc pāris gadiem sapratīs, ka esošie datori nav pietiekami jaudīgi, lai nodrošinātu šo funkcionalitāti un prasīs nākamos tūkstošos, lai auto uzlabotu. Eiropa palikusi ļoti konservatīva un pārregulēta. Lasīts gan, ka Šveicē un Turcijā (gan jau tieši tāpēc, ka tās nav ES) Baidu varētu jau šogad sākt robottakšu pakalpojumus.
-
-
Realitāte ir tāda, ka britu plāns visvairāk nepatika arābiem. Un tieši arābi nez cik reizes ir mēģinājuši savu nepatiku realizēt praktiski. Bet dolbajobiem jau tipa "bombas dombiļi" un maļčiki v trusikah" tikai citās ģeogrāfiskajās koordinātēs. Mums no ebrejiem vajadzētu mācīties. Un daudz. Visu🤣.
-
Tad šamos vajag tāpat kā lampas - ārā no kastes. Es kādreiz biju sasūtījis čupu ar BC85... kaut kādiem. Ir gan pnp+pnp, gan npn+npn, gan npn+pnp matched pair. Man patika. Tikai korpuss maziņš, brilli vajag.
-
https://www.ericasynths.lv/shop/ics/as194h/ šitas audiofīliskāk izskatās , tas otrs kautkāds plastmasas gabals
-
Maz jau ticams ka Teslai izdosies izveidot kautko jēdzīgu, tapēc ka Musks spiež tikai uz datiem iegūtiem no kamerām. Var redzēt ka viņi ir ļoti tālu no tā cik labi darbojas Waymo un citi, un maz ticams ka būs nopietni konkurenti tieši robo-takšu lauciņā. Viņi grib pa lēto - izmantojot tikai kameras. Visdrīzāk jau izlaida tagad kautko lai saceltu mazliet ažiotāžu ap Teslu, jo savākāk jau pus gadu katru mēnesi pārdošanas apjomi tik krīt un krīt. Musks ar savu Trampismu visdrīzāk būs nokāvis Teslu.
-
Realitāte ka tie 'vecie' ebreji jau nemaz neiebilst pret Palestīnu. Viņi pat atbalsta tās izveidi. Bumbo, grābj zemes jau pārsvarā imigranti no post-sovjetu teritorijām, kuriem ar to Jeruzālemi sakars visai nekāds, pat ne teorētisks.
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.7k
-
Kopā ierakstu1.5m
-