Jump to content
  • Jaunākie Ieraksti

    • AndrisBB
      Ietilpīgs SUV pilsētā/ikdienā, tā ir spāpe dibenā, faktiski jebkurā spektā - nopirkšana, uzturēšana, apdrošināšana, izmēri, parkošanās utt. Plus pieskaiti bezjēdzīgu patēriņu drillējotuz veikalu pēc piena vai līdz darbam. Kam tas vajadzīgs? Ja vajag 4x4 tad pērk Defenderu ko reizēm izvilkt no garāžas, ja nu tiešām izdomā izbraukt kautkur, ko teorētiski var nosaukt par bezceļu. Tas EQA iespējams ka ir arī lielākais ko pilsētā var saprātīgi pirkt/lietot.
    • Kitai
      smuks tas 1. bema. ir dzirdēts ka 2.0d ir labs.
    • saf
      Jā, privātmāja. Nu negribas man to elektroauto, vismaz pagaidām. Kā tas ir bez čakara? Bez čakara ir braukt viskaitkur tālu bez kaut kādas plānošanas par to kur enerģiju dabūs... Ko ta pats turi to volvo ziemai? Ņemtu abus elektro, kāpēc turēt čakarīgu auto sētā? Būtu pa smuko!     Jam man būtu kā Tev, kā otrais auto, nedomājot ņemtu elektro. Bet man vajag arī garus gabalus braukāt. Un gribu lai viss ir pa vecam, piebrauci, uzpildīji, brauc tālāk...    Un kā tagad visiem pēkšņi baida benzīnnieka apkopes? 99% braukā ar tādiem un nebaidās. Lādejams hibrīds jāuztver kā beņas auto, ar mazu parteriņu, nevis otrādāk, tad viss ir kārtībā.      Es tak gribu braukt nevis remontēt lietotus prēmiumus. Cik viņam maksās oficiālās apkopes bez kurām viņš ātri vien iznīks? Neticu es prēmijumu izturībai...     Tas tagad skaitās ietilpīgs 4x4 SUV? Un Audi 80 ar gāzi būs ekonomiskāks enīvei.
    • AndrisBB
      Atgriežoties pie dīzeļiem? Ir jēga vēl pirkt puslīdz svaigu dīzeli? Priekš elektroauto tad man jāpārbūvē mājas priekšā zālājs uz parkinga vietu + lādētāju, jātiek vaļā no dzīvžoga utt. Kautkā slinkums tagad.   No hečbekiem jēdzīgākais, kas tagad pieejams ir BMW 1. sērija. Bet Jūkejā no benzīniem ir tikai visai vājš 1.5 136hp, vai arī bezjēdzīgs 128ti. Nekas pa vidam.   Dīzels izskatās ka jēdzīgākais variants, it īpaši ar manu braukšanu. Kautkas tāds https://www.autotrader.co.uk/car-details/202406030352905    Dīzeļi jau gan pie manis te faktiski izmiruši, tikai 6% no jaunajiem pārdotajiem auto esot dīzeļi. Nekāda lielā izvēle jau vairs nav, bet nopirkt ja baigi gribās vēl var.
    • versatile
      Intereses pēc - ir privātmāja? Cik nu skatos, to nobraukuma vajadzību nupat jau sedz bezmaz jebkurš moderns elektroauto, bez čakara. Čoms paņēma lietotu ipace, 400 zirgi, pneima, āda, tagad vasarā range virs 400km - super auto par 26k, kur nu vēl elektroauto.
    • ggg97
      Neinteresē un netaisos ne kādas zaptes vārīt.. TVnetā ir raksts. "Nelaid vētras nopurinātos ābolus postā: vāri ievārījumus un liec kompotā". Un ņem vērā, tas nav mans raksts.
    • AndrisBB
      Izklaidei jau var arī kautko citu nopirkt. Neesu vēl atmetis domu atvest no ASV Hyandai Santa Cruz. Bet ikdienai, ar ko drillēt uz darbu/atpakaļ, kautkāds ID.3 vai Leaf, vai kas tagad modē, ir pilnībā OK. 
    • versatile
      Mani mersim reāli kaitināja skala 40-120, kur 90 ir nevis pa vidu, bet uz augšu Un tas rādītājs maziņš, spidometra stūrī, aiz stūres pirmajā reizē pat paniku noķēru, fiksi aci panelim uzmetot
    • AndrisBB
      Nēnu man it mazais vW tdi, bet rādītājs jau ir. Ja kādas vismaz 10-15 min nebrauks ar +50km/h, tad jau arī nekas neuzsils, pat atdzisīs. Tie rādītāji jau arī tāpat nerāda reālu temperatūru, bet 90 (jeb pa vidu), kad temperatūra ir OK. Bet tas jau nenozīmē ka tur 90. Tik tas lai visiem. tiem braucamajiem dačiks vienāds.   Nu tas piemēram man būtu pa īsu. Man katrā virzienā pa 50km uz darbu. Tad jālādē gan mājās, gan darbā. Nez vai no hibrīda liela jēga, vedāt līdzi dzināju, ja pārsvarā brauc ar elektrību. Plus iegūst visus iekš.dz. mīnusus. Tad jau ja pērk, tad pērk 100% elektro un miers.  Tagad viņiem cena nokritusies, ka gadu vecs ID.3 jau lētāks kā ekvivalents Golfs. Tas pats ar visiem GLA -> EQA utt. 
    • saf
      Nu santīmdrāzējus neviens vēl nav atcēlis...   Man bez sab. uzlādēm ir 2,2L/100, nu ko vēl tur jāties papildus?
    • binary
      Ir arī receptes, ko iesākt ar zaļiem (negataviem) āboliem? Pat sārtoties vēl nav sākuši, bet uz nolauztajiem zariem (faktiski trešdaļa sīkās ābeles nolūza) ir lieli un daudz… Jebšu tieši tādiem arī ir tās receptes?
    • saf
      Nu nevajag tik daudz domāt, bet baudīt tehnoloģiju!   Mitsubishi tā jau ir kāda ceturtā paaudze, viss tur ir kārtībā.     Man neertība ir trīcēt par to vai bez uzlādes mājas tikšu, pārējais nebaida, visu mūžu braukts ar ICE. Auto nav kā otrais, bet primārais.   Ja min grīdā, dzinējs uzreiz ieslēdzas. Nu ja pedal to metal. Bet tas dēļ tā ka šponu vajag vairāk, pie riteņiem pieslēdzas tikai virs kādi 130km/h, tur tiešais pārnesums, bez kārbas.  
    • Racer
      Piekrītu. Nevar pat redzēt, ja termostats beigts un motors atdziest pa šoseju braucot. Sievas Hondai arī nav t rādītāja, tikai zila lampiņa kamēr auksts un sarkana, ja pārkarst. Pielieku laiku pa laikam OBD zilzobi un telefona pačekoju temperatūras utt.   Nav kaut kādi ierobežojumi, piemēram, ka pie strauja paātrinājuma vai noteikta ātruma uz benzīnu pārslēdzas?
    • versatile
      Nepārliecina mani hibrīdi, nu vispār. Pirmkārt, uz ģeneratora (benzīna/dīzeļa dzinējs) rēķina var vadāt vairāk baterijas riņķī. Otrkārt, kā vispār saprast, kad tam iekšdedzes dzinējam apkopi vajag? Ja brauc tik uz elektrību, tad pēc 10k vur varbūt būs kādas 30 motorstundas tik. Sanāk lieki izdevumi, vai arī baigi jāseko līdzi. Vai auto pats prot sarēķināt un uzprasīties uz apkopi? Ja tā, tad kāds intervāls, 30k? Treškārt, visas iekšdedznieku apkopes neērtības/problēmas. Tāpat, nu, brauc ziemā ar elektrisko, baterija beidzas, pieslēdzas iekšdedznieks... auksts (vai varbūt tiek sildīta eļļa?), uzreiz slodzē un apgriezienos. Nezinu. Iekšdedznieks pie mājas vismaz kādu minūti padarbojas, kamēr sniegu nokasa (nemēģinu gan bez braukšanas līdz darba temperatūrai sildīt, tas gan ir sviests, manuprāt, mūsdienās). Vai dzesēšanas šķidruma kontūrs iekšdedzniekam un baterijai viens vai atsevišķi?   Un ja PHEViem nebūtu jādomā par lādētājiem, tad lidla bezmaksas uzlādes vietās šie regulāri nekarātos, aizņemot vietu, kuru varētu izmantot tie, kas tiešām bez uzlādes var tālāk netikt
    • saf
      Nomainīju veco mitsu Outlandera dīzeli uz lādējamo hibrīdu Mitsubishi PHIEV, 2020 gada.  Uz darbu un atpakaļ man (vai sievai) ir ap 30km. Pa nedēļas vidu sanāk tikai uz elektrības mīcīt. Katru nedēļa nogali braucam uz laukiem (turp un atpakaļ ap 190km) vai kādiem pasākumiem ārpus Rīgas. Pirmajos pa mēnesi nobrauktajos ~1300km: patēriņš beņai 2.2km/100. Katru nakti lādēju no štepseļa (ja gribās, var arī lādēt uzlādes stacijās). Ar elektrību var nobraukt 40-50 km (bača 14kWh).  Smacējot no Vācijas (pirku pats Vācijā), vislaik kruīzā ap 130-140km/h pa vācu, poļu bāņiem tikai ar beņu - 8.5l/100km. Nesen uz Šauļiem un atpakaļ aizbraucu, 5.5L/km. Tas ir divtonnīgam 4x4 SUV. Var baudīt elektroauto labumus (faktiski tas ir klasisks elektroauto), neuztraucoties par uzlādes stacijām. Bieži jāvadā viskautkas uz laukiem, tāpēc normāla izmēra auto vajag. Pagaidām esmu apmierināts, redzēs kas tālāk būs. Baigi lētāks tāda paša aprīkojuma un gada SUV ar 4x4 nemaz i nav... tad kāpēc nepamēģināt ietaupīt uz patēriņu? 4x lētāk par beņu nesanāk, bet 3x varbūt... Ērtības tās pašas kas Versatile, bet to neērtību nava.
    • versatile
      2021. gada Volvo benzīnam arī nav iespēju nekur paskatīties dzinēja temperatūru. Man tas liekas absurdi, ņemot vērā, ka 4cil 2litru turbo dzinējs tomēr būs ar diezgan lielu prasīgumu pret eļļas un dzinēja temperatūru.
    • Müller
      vw sava laika veica genialu gajienu mazajiem tdi motoriem no panela aizvacot temperaturas raditaju, lai ipasnieki nesudzetos ka dzinejs nesasniedz darba temperaturu. ka angli saka problem solved
    • M@R$$
      Šļuka kā parasti, ir neatkārtojams. Pat jau daudziem nav jautri...
    • Lieta
      Bizness uz sabiedrības veselības rēķinia, ar samazinātām Euro prasībām dīzeļiem. Līdz galam projektiņš tāpat nav aiztaisīts - Euro 6 prasības uz NOx dīzeļiem ir vieglākas.
    • ju
      Tāds balsts būs kādas 3x dārgāks izbūvē, kas līniju sadārdzinās vismaz 2x. Vadi tiks pakļauti lielākam vējam, tos un citus konstruktīvos elementus prasīsies nopietnākus. Retām avārijām neatmaksājas. Teiksi - rociet kabeli - tas arī 3x dārgāks izbūvē, tad vēl kapacitatīvās strāvas būs jakompensē, t.i. jāuzstāda speciāls dārgs aprīkojums un vēl viss kas nāk klāt.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.4k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...