Jump to content
  • Jaunākie Ieraksti

    • versatile
      Taisnība. Whatsapp aplikāciju skaits uz ipad os = 0. Facebook uz ipad arī nelietojams (marketplace bildes nevar normāli paskatīties). Instagram un Threads arī smieklīgi uz ipada izskatās.
    • versatile
      Jā, nav nekā dārgāka par vecu, lētu premiumu
    • uldise
      kā jau teicu, pašam nav bijis, uzrakstīju, ko par šiem biju dzirdējis, jo tiešām bija meklējis info, kas un kā. cik nu es saprotu, tad, ja aķis tukšs, tikai ar ģenerātoru, kas tipa lādē baču + vēl dzen uz priekšu tikai ar elektro, galīgi nepietiek. tad iet tikai uz iekšdedzes, kam ir tiešais pievads arī pie priekšējiem ratiem. tā kā mums te izskatās, ka ir pilnīgi pretēja info, labrāt uzzinātu ko vairāk. tāpēc pajautāšu vēlreiz - ziemu šis ir redzējis?
    • HIGH-Zen
      Iespējams, ka jāpagaida gadus divus, kamēr visi slīkoņi apmirs dabīgā nāvē.
    • Kazarms
      2023. gada. Konkrētu atbildi par DPF neatrodu. Rokasgrāmatā nav rakstīts, lampas vieta panelī ir, bet tas neko nenosaka, jo panelis tas pats, kas dīzelim, tik cik tahometrs cits. Apakšā neesmu līdis skatīties.   Tagadējam kas nāk ar 140zs gan jau esot DPF, tā vismaz dīleris teicās, kad runājos šogad pie apkopes.
    • saf
      Te pa kvartu var humpalu dabūt, ja nu galīgi auzas ar kādu šunu...   https://evbaltic.com/li-ion-battery-cells/mitsubishi-outlander-phev-battery-cell/
    • Kitai
      kura gada tev ir? nav nokarināts ar dpf?
    • saf
      Tas nav par mitsubishi. Arī priekšējie darbojas tikai no elektromotoram (izņemot ātrumos virs 100km/h). Uz katras ass pa elektromotoram. Ja aķis "tukšs" ieslēdzas benzīnnieks, kas griež ģeneratoru, priekš tā lai būtu špons visu laiku un vienmēr. Te nav opcijas ka kaut kas var beigties un nebūt, tā ka 4x4 būs vienmēr. Un pilnīgi tukšu nemaz nesanāks dabūt, faktiski pieejami ir tikai 10kWh no 4, tie 4 kā buferis saglabājas. Tas par to ka pazūd 4x4 ir no lexusa sērijas (varbūt vēl kādiem), tam uz pakaļu ir tikai elektro... kā mazā bača tukša, tā nav vairs 4x4.
    • www.MistersPimpausis.lv
      atkariba ko taisi,protams man originals viss, originalu starpcitu uztaisit aiznem mazak laika neka kko meklet/kompilet/zagt.  nez varbut vienu pilnu darbadienu nedela veltu tam pedeja laika, nav slikti papildus ienakumi.      
    • AndrisBB
      Skaidrs ka arī ar kaķu video var salasīt abonentus/skatījumus. Bet nu ja veido oriģinālu kontentu, tad tas pa lielam ir pilna laika darbs vairākiem cilvēkiem.   Nav jau runa par kanālu, kas nopelna 5 eiro mēnesī.
    • uldise
      iespējams, es tikai rakstiju to, ko zinu. konkrētajā gadījumā par baterijas maiņu piedāvātā cena bija lielāka kā auto vērtība.
    • www.MistersPimpausis.lv
      Bull$hit, var ari kakju video un vel visadas mulkibas kas aiznem vien paris minutes uztaisit  Filmeju ar telefonu, neko isti tur nemontejot utt ja tu redzetu manus video tad tu ari domatu ka es neko isti nepelnu      
    • Kazarms
      Mani 5 centi. Tie kam vajag ICE un nebrauc gluži 40k km gadā kāda jēga pirkt dīzeli, ja benzīns tērē teju to pašu? Pagājušogad biju izvēles priekšā, kad identisks jauns auto ar dīzeli maksāja 3k dārgāk nekā benzīnnieks un patēriņš uz papīra atšķīrās par puslitru. Parēķināju, ka man 5 gados, ko plānoju ar konkrēto auto nobraukt, ar vidēji 15k km gadā to cenas starpību starp dīzeli un benzīnu nu nekādi nesanāk nosegt. Apkope teorētiski ik pa 20k vs 15k benzīnam, bet tāpat gads iestājas pirmais. Viss pārējais vieni vienīgi mīnusi. Rezultātā nopirku Kia Ceed ar 1.5 benzīnu un pēc nobrauktiem 20k km pa pēdējiem 13 mēnešiem ir galīgi ok, nav raķete, bet tomēr iet cilvēcīgi ar saviem 160 zs un pa Latviju uz 95km/h kruīzā tāpat tērē zem 5l/100km pēc bākas metodes. Nu jā, ziemā pilsētā korķos ir 9-10l/100km, bet ar aukstu dīzeli mīcīties pa korķiem tāpat nekāds prieks. Uz bāņa uz 140-150 arī turās cilvēcīgos 6.5 l/100km, pie 120-130 iet ar 5.5l/100km. Pēc bākas man kombinētajā sanāk 6.2l/100km. Un oficiālā gada apkope (eļļa, filtri, pilnais checkups) principā nemaksā neko - ap 200 EUR. Kopumā ir labi un nesamudrīti. Protams, tas nav premium auto, varētu gribēt ērtākus beņķus un nedaudz klusāku salonā pie lielākiem ātrumiem, bet kā ar vienkāršu ikdienas auto esmu apmierināts par to pašu kilometra cenu (ieskaitot visas apkopes remontus utt.), par ko 10 gadus lietots premiums ar visu no tā izrietošo. Apsvēru arī elektro, bet nebija tajā brīdī kur lādēt. Pēc pusgada nopirku dzīvokli ar iespēju piepirkt elektrouzlādes staciju. 🤣
    • www.MistersPimpausis.lv
      es taisni ari pelnu no YT Par to ka Kadam ir YT premium man ienak vien dazi centi salidzinot uz kopeja fona. Varbut 0.05% no visas pelnas man nak to ta Jusu Premium taka drosi varat turpinat vinu nepirkt... Ir tagad Jauns Labs Apps uz Iphone - FinalCut Camera, uz auto stipri labaka kvalitate neka stock parastais apps   Tiesa protams veljoprojam nav nopauzesanas poga prieks video  
    • AndrisBB
      Pagaidām jau vēl ražo kur vienmēr. Bet nu runā ka pēc TATA pārņemšanas kvalitāte esot uzlabojusies 😂
    • versatile
    • AndrisBB
      Jaguāriem to izcelsmes zemē ir tāda pati reputācija kā Opeļiem citur. Jeb. Q: Kapēc Jaguāru īpašnieki nesveicinās? A: Tapēc ka no rīta jau servisā sasveicinājās.   Jeb auto Jaguāru entuziastiem un tiem kam ir otrs rezerves auto. Ne velti viņi ir lēti.
    • versatile
      Tam vērtības kritums naudas ziņā būtu vēl sāpīgāks, pašlaik pārdodot, tas viens. Otrs, no elektriskiem universāļiem pašlaik ir pieejami tikai Astra (par mazu), Taycan cross turismo (nu, tur viss labi, atskaitot cenu) un tikko parādījies ID.7 - tas ir apsverams, bet mazlietots (tb pēc gadiem 2iem).   un kādi 80% no tiem, kas braukā, uz tām ekonomē, meklē lietotas turbīnas un ko tik ne vēl. Jo mazāk kustīgu detaļu (vēl jo vairāk - temperatūru slodzei pakļautu), jo mazāk kam saplīst - tā ir aksioma.   Nop. Ir vecākiem nosa auto, nekas tur ekonomiskāks nesanāk, ja atmet sākotnējo ciparu. Un aizbrauksi ar tādu nosotu verķi uz Poliju/Čehiju, un nedrīkstēsi iebraukt daudzstāvu stāvvietās (varbūt dažās, ne visās, bet zīmes ir redzētas).   Da nu, nomainīs elementus (teslām Grobiņā jau baterijas apkalpo pilnā mērā) un rullēs tālāk. Tiesa, uz elementu maiņu var nākties braukt uz evakuatora - nekāda priekšrocība no ice nebūs.   Es ar ne, bet Bremžu šķidruma, dzesēšanas šķidruma maiņai "oficiālās" apkopes nevajag, pneimas remonts ar nav nekāda ķīniešu ābece jau gadiem - restaurēti baloni uz e klases izmaksāja 70 eur gabalā un nogāja laika/km ziņā vairāk, kā oriģinālie, kas bija uz mašīnas nopērkot. Bet nu jā, jaguārs ir jaguārs, tur var būt nianses, piekrītu. Bet kas tur vēl specifisks būtu grūti apkopjams, man nesanāk iedomāties uz sitiena. Litijs, starp citu, esot labi pārstrādājams.
    • uldise
      ziemu šis ir redzējis? pats biju apdomājis par šo, bet nu mūsu ziemām.. 4x4 šis nemaz īsti nav - tipa aizmugurējie darbojas tikai no elektro dzinēja. ja baterija ziemā tukša, tad grūti.. kad beigsies baterija, tad būs joki - servisā man teica, ka šiem šāds pēc baterijas beigām braucis programmēt nost elektro vispār, jo tiek ierobežota iekšdedznieka jauda un tad īsti nemaz pabraukt nevar..
    • AndrisBB
      Ietilpīgs SUV pilsētā/ikdienā, tā ir spāpe dibenā, faktiski jebkurā spektā - nopirkšana, uzturēšana, apdrošināšana, izmēri, parkošanās utt. Plus pieskaiti bezjēdzīgu patēriņu drillējotuz veikalu pēc piena vai līdz darbam. Kam tas vajadzīgs? Ja vajag 4x4 tad pērk Defenderu ko reizēm izvilkt no garāžas, ja nu tiešām izdomā izbraukt kautkur, ko teorētiski var nosaukt par bezceļu. Tas EQA iespējams ka ir arī lielākais ko pilsētā var saprātīgi pirkt/lietot.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.4k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...