Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   13 biedri, 0 Anonīmi, 79 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • Racer
    • MartiniB
    • psaiho
    • @rmands
    • mafijs
    • Igors83
    • erikonkulis
    • AndrisBB
    • KebabMaster
    • versatile
    • maize
    • Long John
    • locoone
  • Biedru statistika

    26319
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    jonyz
    Newest Member
    jonyz
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • Racer
      Varam garšīgi apspriest ātruma skrējējus un sodus, bet atkārtošos - tas nav iemesls smagajām avārijām! Varbūt būsim racionāli un padomāsim kā tikt galā ar telefonā lūrētājiem, dzērājiem un neadekvātu manevru veicējiem? 
    • versatile
      Sodi cilvēkus attur. Tas ir pierādījies. Bet, nevis teorētiskais sods, bet sagaidāmais. Sagaidāmais sods = likumā noteiktais sods x iespēja, ka pieķers. Kamēr otrais pie mums ir tuvu nullei, par kaut kādu kultūru var aizmirst. Vieni ievēros, otri turpinās uzskatīt, ka brauc labāk par vidējo autovadītāju (tā uzskata absolūts vairākums), vai ka viņiem jāsteidzas vairāk.  Ja pat parussiā ir kameras uz katra stūra lielajās pilsētās, kāpēc mēs nevaram? Pie kam, tur sodi salīdzinoši smieklīgi - pārsvarā 5-50 eur, bet tas strādā tieši tāpēc, ka gandrīz garantēti sods tiks uzlikts. Es par kamerām, vidējā ātruma radariem. Btw, ja vasarā uz Vidzemes šosejas pēc lietus vai kā citādi elektroniskās zīmes rāda 90, tad ar 90 (vai pat 100) tur pabraukt nav iespējams. Labā josla brauc zem 90, kreisā uz 120-130, zīmes ignorējot.  Tāpat reti kurš samazina ātrumu vietās, kur 110 vietā ir 90 (ir tādas vietas aiz pāris krustojumiem, bez papildu ātruma zīmes). Pat vietās ar garām ieskrējiena/bremzēšanas joslām.
    • Racer
      Nu Marks Tvens vispār bija traks, vispār viss izlasīts. Jeņķis bij labs un forši aplauzās pagātnē.
    • Racer
      Neatradu normālu bildi internetā, grāmata ir Rīgā, tagad esmu vasaras mājā. Ideja vienkārša - liekot braukšanas eksāmenu cilvēks brauc super godīgi, bet kad apliecība kabatā - mauc grīdā gāzes pedāli un visi šķīst pa malām.
    • inteens
      Īsti nepalien zem zinātniskās fantastikas,bet interesantaKONEKTIKUTAS JE__IS KARA_A ARTURA GALM_.fb2 Krieviņi tagad daudz tādas štancē, klasifikācijā попаданцы.
    • AndrisBB
      Piekrītu. Nav jau tā ka nav pilnīgas jēgas, skaidrs ka instruktors nebūs apmierināts ar nedadekvātu rīcību. Bet nejau instruktors kādu pāraudzinās, vai arī vēlāk sabiedrības spiediena un normu iespaidā tas braucējs nebrauks tāpat kā visi citi.   Tas tāpat kā Velsā tagad ieviesa 20mph pilsētā. Tak neviens izņemot kādu retu pensionāru vai mācībnieku tik lēni nebrauc. Visi brauc kā braukuši uz 30mph. Pat ja gribētu, tad aizmugurē sastāsies rinda un spiediena rezultātā tāpat brauksi uz 30.   Pārāk sīka karikatūra, neko nevar redzēt.    
    • Racer
      Taisnība. Pārlasīju sevis rakstīto un sapratu, ka pretruna - nav jēga investēt apmācībā, ja pēc tam cilvēki uzvedas neadekvāti. Bidstrupa karikatūrā perfekti attēlots.
    • AndrisBB
      Uz salas vienkārši vairāk atbildība ir uz pašiem cilvēkiem, nav tik liela vajadzība valstij tik skurpulozi un anāli visu kontrolēt un sodīt par katru sīkumu. Neesu ne reizi 20 gados redzējis vai pats tiktu apturēts, lai pārbaudītu dzērumu utt kautvai atļauto promiļu skaits ir augstākais Eiropā, par vienu vai diviem aliņiem pubā pirms braukšanas, neviens īpaši nestreso, bet ļoti labi saprot kur ir robeža un kādas būs sekas, ja kautkas notiks. Jā, ja īpaši izcelsies un neievērosi noteikumus, tad dabūsi pēc pilnas programmas. Sākot jau no paša sākuma: - Lai tiktu pie tiesībām, nav jāiet nez kādas komisijas un jāpierāda ka neesi slims, lieki jātērē laiks, ārstu un visu citu resursus (tas maksā naudu visiem). Pašam jādeklarē ja ir kādas veselības problēmas, ja neesi drošs, tad prasi ģimenes ārstam. Viss 'veselības' tests ir ka pirms braukšanas eksāmena tev eksaminētājs paprasīs nolasīt numura zīmi no auto, kas 20 vai cik tur metru attālumā. Piesakies teorijas/uzmanības testam, ja noliec - uzreiz vari pietekties braukšanas eksāmenam. Lielākā daļa protams pa vidam ņem braukšanas instruktorus, bet nav obligāti, var atrast kādu radinieku kas pamācīs un būs lētāk. Ja vari nolikt braukšanu, tad nevienam neinteresē, kā tu tur iemācijies braukt. Plus eksaminētāji vairāk skatās cik droši un pārliecināti tu brauc, nevis piesienas katram sīkumam un izgāž par to ka nevarēji ar pirmo piegājienu noparkoties vai neparādiji pagriezienu. -  Kā jau zin teica, apdrošināšana ir dārga. Jaunajam braucējam tie ir tūkstoši gadā. To diezko sabojāt neviens negrib. Var teikt ka tirgus noliek visu pa savām vietām. - Ja kādam apskādēsi veselību, tad ne tikai maksāsi apdrošināšanu 10x, bet arī pašam cietušajam. Smagākos gadījumos visdrīzāk zaudēsi visu. - Tehnisko apskati var iziet faktiski jebkurā servisā, tādu valsts tehnisko apskašu punktu nemaz nav. Iebrauc uz apkopi un pie reizes izej tehnisko. "Grūti" pat iedomāties kāda šmugulēšanās būtu LV, ja tā varētu. - Nu un protams cilvēki ir vienkārši mierīgāki, nav jāsteidzas uz pažarnieku balli, nav tik lielas tieksmes izrādīties (ar izņēmumiem). Ar savu 5 gadus veco BMW nevienu nepārsteigsi, katrs muļķis tādu var nopirkt un nekādu sociālo statusu nepaceļ.
    • Jurkins
      Vai "braukšanas kultūra" ir kaut kas tāds īpašs, nesaistīts ar visu citu? Pilnīgi noteikti tas agresīvais apdzinējs un tas dzērājšoferis, kurš jau piekto reizi brauc bez tiesībām, visās citās dzīves jomās jau kopš bērnības ir tieši tāds pats. Tā kā šeit ir pilnīgs bezcers.  Atliek tikai sodi.
    • Zin...
      Personīgi uz salas daudz lielākas bailes iedveš nākotnes apdrošināšanas izmaksas.    Pārsniedz ātrumu un sadauzi kādu citu auto, tas tev nākamos gadus 10 izmaksās ļoti daudz tūkstošus uz apdrošināšanas izmaksu pieauguma un galu galā, tas ir pamatoti.
    • Stasss
      Te bija runa par to ka redz, Igaunijā viss forši, radaru maz un viss skaisti. Skaisti jau skaisti, tikai sodi tur arī tādi, ka maz neliekas Acīmredzot lai mūsējie beidz māžoties ar radariem, un štancē augšā sodus. Tikai apvainotie atkal teiks, ka viss slikti, genocīds.   P.S. Šobrīd arī esmu Igaunijā, un izskatās braucot pa trasi vienīgie skrējēji, nepacietīgākie esam mēs, tie kam Latvijas numura zīmes.
    • AndrisBB
      Nez vai tur būs tā vaina un risinājums. Vietā, kur visvieglāk iegūt tiesības un to var izdarīt bezmazvai dienas laikā, bez obligātām autoskolām, komisijām utt ir statistiski visdrošākā braukšana. Tāka tas nav galvenais faktors. Tā ir vienkārši cilvēku bezatbildība un attieksme kopumā.
    • Racer
      Es mēģinu kaut kādu samērību rast, bet palasot statistiku (paldies @e = d), saprotu, ka laikam ir jāpieņem drastiski sodi, jo ir pakaļā. Otrs variants - vajag daudz nopietnāku pieeju vadītāja apliecības iegūšanai. Tur gan arī būs liela brēkšana. Viss ir galvā un mums daudzi izpaužas tieši pie stūres...
    • M_J
      Ar piebildi - ieturot ievērojamu distanci. Lai lieki nenervozētu to, priekšā braucošo, un tumsā vēl nespīdinātu viņam visu laiku spoguļos. Un lai lieki nesarežģītu apdzīšanu tiem, kas izvēlējušies braukt ātrāk.
    • Zin...
      Par maz potenciālo seku rīcībai (sodi, apdrošināšanas izmaksas nākotnē) Braukšanas kultūra.  Infrastruktūra.   Nezinu kādas atbildes vēl gaidam. Ja sabiedrība meklē attaisnojums, kādēļ uz 130kmh stundā apdzīt, kamēr pretī nāk tādi paši, ir normāli, tad par ko var būt runa. 
    • Racer
      Sapratu Tavu domu gājienu, bet bikiņ auzas kontekstā. Skaidrs, ka vienmēr būs tādi, kam visi apkārt vainīgi, bet ir jēga pētīt cēloņus, lai saprastu kāpēc iemesli neadekvātai rīcībai rodas.
    • HIGH-Zen
      Clash of the Titans (2010)  
    • AndrisBB
      Vēl jau var pieskaitīt ka: - apdzīšana prasa piepūli, vieglāk vienkārši braukt 5km/h lēnāk nekā mēģināt kādu apdzīt. Tas nav priekš slinkiem braucējiem. - degvielas ietaupījums. Paātrināšanās patērē vairāk.
    • Stasss
    • AndrisBB
      Sanāk ka visdrošākā stratēģija ir nevienu neapdzīt. Ja kāds brauc pa priekšu tad vislabāk turēt aizmugurē un miers: - nav riska ka pats apdzenot sapisīsies meistarībā (stāsts par labākajiem peldētājiem) - ja kāds pretējā virzienā apdzen, tad visdrīzāk ieliks frontālajā priekšā braucošajam - ja kāds izgriezīs no sānu ceļa priekšā, tad visdrīzāk tam kas brauc pa priekšu.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.4k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...