Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   17 biedri, 0 Anonīmi, 90 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • AndrisBB
    • kantoris
    • ggg97
    • Stasss
    • Dils
    • Igors83
    • KebabMaster
    • Biete
    • spameris
    • ridao
    • jacobs
    • Racer
    • e = d
    • krabis
    • formens
    • spitaligais
    • rubb
  • Biedru statistika

    26318
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    jonyz
    Newest Member
    jonyz
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • jacobs
      Elementāri, Vatson! Cilvēks lielākoties vienmēr savu rīcību vēlās attainot, vainojot pretējo pusi, nepārvaramus apstākļus. Vai tur tas  ne tā pretim brauca, vai meičai bija īsi svārki, vai ja ne mēs, tad mums uzbruktu.😉
    • HIGH-Zen
      "Zudusī pasaule", "Indīgā josla" un "Marakota bezdibenis" fb2 formātā: KonansDoils.zip Ja nu kādam ir interese.  
    • Racer
      Nesapratu. Es no laukiem - vari pārtulkot galvā grūtajiem, tb man? 
    • Racer
      Heh, paskatījos plauktā vasaras mājā pie gultas, tieši šitās grāmatas ir un vēl Darels ko pirms miega palasīt.
    • HIGH-Zen
      Pirms gadiem 30 lasīju fizisko grāmatu, triloģiju (krusttēvs ar krustmāti uzdāvināja dzimenē ) ar šādu vāku:   Tagad lasīju "Zudusī pasaule", kas izdīrāta fb2 formātā no šīs triloģijas (jo vāks ir no triloģijas). Pārējos varbūt pārlasīšu, ir pieejami fb2 formātā kā atsevišķas grāmatas:                
    • Racer
      Pat ļoti labs! Nezinu kādu izdevuma versiju esi lasījis, bet man ir ar nosaukumu "Marakota bezdibenis", kurā ir 3 stāsti - "Zudusī pasaule", "Indīgā josla" un "Marakota bezdibenis". Visi ir jauki un šogad pārlasīju.     Vispār kādreiz ar šo žanru aizrāvos, visādi Andromedas miglāji, Azimovs utt. gana daudz izlasīti, bet šajā žanrā mana Grāmatu Grāmata ir Roberta Šeklija stāstu apkopojums "Šis tas par velti". Tur ir gan fantastika, gan filozofija, gan psiholoģija. Šogad maijā atkal nez kāpēc izlasīju kādu 20. reizi.     P.S. Man ir aizdoma, ka te jau šis ir ticis apspriests pirms dažiem gadiem.
    • Racer
      Baigā gūzma. Ir no šī kaut kur pieejami secinājumi?
    • jacobs
      Jā, vai tā ir avārija, vai ka cietumos tikai nevainīgie vien sēž, vai arī neviens krievs nav briesmīgajā karā vainīgs....🙃
    • e = d
      Reku ir kaudzēm datu, analizējiet tak tos un dodiet savus viedos padomus https://www.csdd.lv/celu-satiksmes-negadijumi/celu-satiksmes-negadijumu-skaits  
    • Racer
      Piekrītu. Te jau mēs nonākam nevis pie avāriju iemesliem, bet cēloņiem. Par tiem vispār šobrīd nedomā. 
    • kaads
      ja jau par auto, tad lai ....     1720082651_03k43kjo.mp4
    • binary
      Pirms gana daudziem gadiem arī pāris reizes biju. Šķiet, pirmā bija vasarā, bet kaut kāds svarīgs verķis toreiz nestrādāja un to laikam nokompensēja ar palielu (100%?) atlaidi otrajai braukšanai ziemas apstakļos (sen tas bija, varu kļūdīties).   Šķiet, tai ziemas braukšanā daļa no apmācības bija izārdīšanās pa piesnigušu trasi ar max ātrumu, kādu nu kurš var atļauties.
    • Jurkins
      Taču pasmējos. Nu es taču rakstīju, ka mūsu valsts un sabiedrība ir tik sapelējusi, ka tālāk vairs nav kur. Vienīgais variants ir 37-gads juristiem pasaules mērogā. Un tāpēc labāk no laika gala būtu bijis nebūvēt to vilcienu. Jo mēs nevaram.   Andri, protams, ka pēc mūsdienu mēriem tas ir maz, bet salīdzinot ar to laiku IKP - ļoti daudz. Nu kāpēc atkal izdomā kaut ko?😉 Es kaut kur apgalvoju, ka tā bija?
    • ju
      Prolēma jau tā, ka tie visi, kas izriasījuši avārijas, avarējuši, arī domā, ka viņi ir paši labākie braucēji pasaulē, tik kāds viņiem patraucēja veikt viņiem ģeniālāko manevru.
    • Racer
      Man pie kājas ko kurš var un nevar paveikt uz ceļa - galvenais, esiet adekvāti, tb saprotiet savas spējas/iemaņas un netaisiet sūdus citiem. Esmu pabraucis vairākus gadus rallī, ziemas daudzcīņās pa ledu un tāpēc ļoti prātīgi braucu pa koplietošanas ceļiem. Ir izņēmumi ar ātruma pārsniegšanu, bet izrēķināti un droši, lab, zinu, ka nav labi, bet sūdi nav bijuši 30 gadu garumā.... P.S. Drošas braukšanas skolu arī intereses pēc pirms pāris gadiem izgāju. Šo to jaunu iemācījos, paldies džekiem. Praktiskajā braukšanā atļāva iekrāmēt, kad pāris reizes izbraucu godīgi un teicu, ka garlaicīgi. Nu lab, biju ar Subērīti, tad jau varēja izpildīties... 😎
    • AlCohol
      nu baigais malacis esi! cilvēki sajūsmā lauž krēslus! nez ar ko tādu sasniegumu salīdzināt.. man logs uz augšu atvērts un jūtu, ka suns netālu nolicis PVN. būs līdzīgi?
    • Laxe
      Tagad visiem ir moderni un ātri auto bet nevar saprast ko var un nevar paveikt. Automātus arī tik lieto un nesaprot kā iepirst vairāk lai paveiktu manevru.   Es labi iemācijos ko auto var/nevar kad man pirmais personīgais auto bija Bulciņvāģis ar 1.2 motoru  
    • AndrisBB
      Paturpinot par laternām, te bezgala daudz bilžu (ieskaitot laternu) cik viss bij skaisti un cik labi dzīvoja 90% populācijas pašas mega impērijas metrapolē, kur līdzekļu laternām vajadzēja būt visvairāk.   https://www.skyscrapercity.com/threads/slum-clearance-in-the-uk-1919-85.2245150/
    • Grossmeister
      Darīt neko nevaram , bet nu situācija nav tā pati labākā .
    • Racer
      Par satiksmes drošību un ātrumu mani pieci centi. Skaidrs, ka ātrumu vajag mazināt, bet vajag tomēr saprast iemeslus smagām avārijām ar cietušajiem un diemžēl arī bojāgājušajiem. Pirms gadiem 5 vai vairāk bija publicēts pētījums, kur bija izskatītas situācijas un iemesli. Neatceros vai to taisīja CSDD, Latvijas ceļi, vai SM Satiksmes departaments. Ātrums kā iemesls bija kaut kādā 7-8. vietā. Tas pētījums pēc tam nez kāpēc pazuda, bet atceros, ka arī te uz to atsaucos. Uzskatu ka joprojām tā ir. Sūdi pēc prioritātēm ir: 1) braukšana pālī vai citu apribinošo vielu iespaidā; 2) neadekvātu manevru veikšana - neaprēķināta apdzīšana, izlekšana priekšā no mazākas nozīmes ceļa, neadekvāta pārkārtošanās pa joslām utt.; 3) visāda veida viedierīču, vai pat podziņtelefona lietošana pie stūres; 4) piedalīšanās satiksmē ar auto, kas nav adekvātā tehniskā stāvoklī - riepas, bremzes utt. x) ātrums Pārējās lietas ir gana daudz un nav vērts pa punktiem rakstīt.   Skaidrs, ka samērā grūti tos reālos avāriju iemeslus novērst, tāpēc uztaisa kampaņu par ātrumu un ar PR mauc uz pilnu klapi. Papildus - tagad SM ministrs ir populists un ministra izstrādājums, kurš maksimāli daudz izmanto visādus terminus un svešvārdus, tukši muldot un mēģinot pārliecināt visus cik viņš ir labs un apkārt naidinieki (var ar Levitu dancot ap ugunskuru : D ). Tukšpļūtim Briškenam ir tagad izdevīgi parādīt kaut kādu darbības imitāciju, ņemot vērā pārējas lietas, kur viņš ir mazspējīgs. Jāpiebilst gan, ka ne tikai viņam, jo tas bija dramatiski - 2 avārijas īsā laikā uz vienas šosejas. Ir pat izveidota darba grupa ar ekspertiem, kuri analizēs smago satiksmes negadījumu iemeslus (ne cēloņus), bet tiem arī ir truba - smagie negadījumi ir krimināllietas, kuru datus nedod...  Īsumā - darbības imitācija ar pozitīvu pievienoto vērtību, ka kaut kas tiek darīts, papildus bonuss - budžetā nāks piķis un ķeksītis ir ielikts.   P.S. Pēc būtības - vidējā ātruma kontrole (manuprāt) dod tomēr pievienoto vērtību, jo samazina potenciālo nepārdomāto apdzīšanu skaitu, jo tomēr daļa  vadītāju baidās uzrauties uz vidējā ātruma pārkāpšanu. 
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.4k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...