To vēsture izvērtēs, kurš bija objektīvs un kurš nē.
Ekonomika arī ir pieaugusi apmēram tikpat. Bet tās 100 (jā, jā... 100) vēl tagad ir praktiski tādas pašas kā toreiz, kamēr šīs 1000000000 funkcionālās pēc 100 gadiem jau ~80 atpūtīsies Getliņos. Bet, nu labi, skaidrs, ka cilvēks modernais nevēlas redzēt 20 gadus vienu un to pašu laternu. Pēc 5 morāli novecojas 😁.
p.s. nē, kā jau minēju, man tās cakas nemaz nepatīk, bet darba kvalitāte laikam tam "dzimtcilvēkam par vēdera tiesu" bija kosmosā.
Nuja tagad laternas ir arī Mazpisjāņos, nevis tikai metrapolēs (bet arī tikai turīgajās daļās).
Par to ka ar laiku nevarēs izslēgt vai ka būs jābūt aprīkotām?
https://road-safety-charter.ec.europa.eu/resources-knowledge/media-and-press/intelligent-speed-assistance-isa-set-become-mandatory-across
Vajadzēs spiest gāzes pedāli cītīgāk 😂
The feedback relies on the pedal restoring force - it will push the driver’s foot gently back to make the driver aware and help to slow down. The driver can ignore this feedback and override the system by pushing slightly harder on the acceleration pedal. Even in the case of speed control function, where the car speed will be automatically gently reduced, the system can be smoothly overridden by the driver by pressing the accelerator pedal a little bit deeper.
Tagad nav dzimtcilvēki, kas kaltu dekorus par vēdera tiesu.
Tagad ir sociālisms. Tagad ražo nevis 100 smukas laternas, bet 1000000 funkcionālas. Vai spēj iedomāties, cik daudz izgaismotu punktu uz Zemes Tu redzētu 19.gs no kosmosa.
Praids riebjās, bet šad tad izeju gājienā, lai būtu tēmā kas un kā tur notiek...
Ģeniāla loģika.
PS Šis ir viens no objektīvākajiem apskatniekiem. Ja nepatīk viņa lielais deguns, tad tā cita lieta...
Vēl no nesen lasītā citiem varu ieteikt
Bābeles mаukas. Īens Votsons
https://gramataselektroniski.blogspot.com/p/visu-gramatu-saraksts.html
Šī grāmata lika pamatīgāk paskatīties uz Babilonijas vēsturi iekš youtube (valdnieki - Hamurappi, Nebukadnecars, Baltazars. Elkdievība utt.) Izrādās, ka oriģinālās Babilonas drupas vēl joprojām rēgojas 90km uz dienvidiem no Bagdādes Irākā. Arheoloģiskie izrakumi zem smilšu kārtas 20 metru dziļumā.
Tirliņi ir visur. Tikai mūsu dīvainie tūdaliņi neapjēdz, ka viņu tirliņu piem. maģistrālēs, A kategorijas šosejās,ceļos, meža dzīvnieku nokļuve uz braucamās daļas ir minimizēta ar žogiem gar trases malām, priekš dzīvnieku migrācijas speciāli ierīkotiem tuneļiem zem trases,jeb saprotamāk tur apsaimniekotājs rūpējas un nes atbildību par viņam uzticēto ceļu atšķirībā no mūsu VSIA Latvijas Valsts ceļi kuram pa lielam ir poh*j uz jebkādu statistiku un jebkur, t.sk. kas tur Skandināvijā.
Nav labi. Ezīši neiet drāzties uz brauktuves,bet naktī iet barības meklējumos. Viņi ir savlaicīgi pamanāmi uz ceļa,pie nosacījuma, ja mašīnai ir ok noregulētas gaismas un pie auto stūres nav nosēdies kretīns, kurš neredz ceļu un nekontrolē ko dara pie stūres.
Protams, bet certificēt to visu caur kārtejām biedrībām kas mums uzceptas un tad to visu vel birokrātiski sakartot. vēlu veiksmi.
nav bet tas prasija vairāk kā gadu jau aizmirsi kā videjā atruma kameras bija saliktas un tad tik pa dažām slēdza iekšā jo redz nevarēja
Vēl viena lieliska grāmata — Artura Klarka fantastiskā drāma "Bērnības beigas". Neparastāks skats uz to, kas cilvēci varētu sagaidīt nākotnē.
Konec detstva.fb2
var rakstīt onDataKeyDown(event) un izmatot target,
vai varbūt tā onDataKeyDown(this, event)
function onDataKeyDown(elem, event){
if (event.keyCode == 13) {
elem.readOnly = !elem.readOnly;
event.preventDefault();
return false;
}
}
Apdzina?
Tu te izteicies, ka braucis bez tiesībām. Masu "dezinformācijas" līdzekļi raksta, ka kaut kādas tiesības tomēr bija (tiesa gan, mācību).
Par apdzīšanu raksta, ka "jaunais vadītājs zaudēja kontroli pār auto" - tas nebūt nenozīmē, ka veica apdzīšanu. Pēc fūres šofera aprakstītā IMHO nevar tā viennozīmīgi pateikt, ka mēģināja kādu apdzīt.
Un nav jāstrīdās par kautkādām radaru neprecizitātēm utt. Pulksteni itkā nav īpaša raķešzinātne noregulēt 😂
Bet tās ar strīpām parasti izmanto abus, sensorus ceļa segumā un kamera piefiksē kustību pāri strīpām.