Tāpēc jau taisās pirkt aķu vilcienus, ka netaisās elektrificēt. Bija jau izstrādāts priekšprojekts elektrifikācijai aš līdz Daugavpilij+. Nerunājot par Siguldu. Tur jau ne tikai kontakttīkls. Tur LDZ vilkmes stacijas, Latvenergo apenes. Augstsprieguma elektrolīnijas. Viss elektrifikācijas priekšprojektā tika salikts pa vietām. Tas bija pirms vairāk, kā 10 gadiem. Beidzās Krievijas kravas un saprata, ka neatsitīsies. Jo jau toreiz, pirms 10 gadiem, aplēses bija krietni virs miljarda.
p.s.
Tehniskās detaļas, kur bija ne mazums jautrības, nemaz neiztirzāšu.
Kādēļ dīzeļģeneratoru? Ja jau nākotne ir elektrībā un dzelzceļu jāelektrificē tā vai tā, tad var kādus atsevišķus posmus elektrificēt jau tagad, kurā vilciens no baterijas pārslēdzas uz kontakttīklu, paralēli uzlādējot bateriju.
Tak visi +/- vienādi. Ātruma režīmi un citas nebūtiskas nianses tik atšķiras.
Sev nesen paķēru šādu: https://nedis.com/en-us/product/household-and-living/climate/air-conditioners/550718402/mobile-air-conditioner-9000-btu-80-m3-2-speed-remote-control-shut-off-timer-white
Tas, ko varu pateikt - reāli spēj atdzesēt tikai vienu telpu un gulēt pie ieslēgta ir samērā pagrūti.
https://jauns.lv/raksts/zinas/611339-video-veco-dizelvilcienu-nomaina-pret-bateriju-vilcieniem-var-nest-vairaku-miljonu-papildus-izdevumus
Nebiju par šo dzirdējis. Nez, vai projektā iekļauts papildus vagons ar dīzeļģeneratoru?
Tagad gaidu, kad Air Baltic vajadzēs bateriju lidmašīnas 😎.
https://pta.lv/lv/klimatam/kondicionieri/electrolux-eacm09cl-n6
ir kādas alternatīvas šim? Vai šis ir tas optimālākais no pārvietojamajiem.
Ir vel šāda alternatīva
https://vde.lv/elektrotehnika/klimata-kontrole-/gaisa-kondicionieris-whirlpool-pacb29co_8003437237669
Viņi taču to vien gaida. Jūs tiešām tā kā tādi mazi bērni , jelbogu.
Tagad katrā sekšopā priekš viņiem lielāks sortiments, nekā parastam lauku vecim ar tradicionālu orientāciju.
Un galvenais sūdzēties arī nav kur. Viņi iefiltrējušies visās instancēs.
Pieriebusies jau šī geju propaganda. Hetero cilvēkam dzīves vairs nav. Staigā geji apkārt savu dibenus gorīdami, tā vien gribas izkniebt viņus dibencaurumā ... 🤠
Saprotu uz ko tu mērķē , bet zem šitā paiet heteroseksuālie pāri , kas nedaudz iziet aiz tradicionālā seksa robežām , bet geju pāri , kas viens otru apmierina orāli -nepalien
jā ar vivi
Nebija laika tur copēt + tur jābrien, no krasta baigi nepamētāsi..bet smuka tāss krūzīte pie avota ( ok bija arī metāla klasiskā) bet kā jau teicu pēc pirmajiem 10km tajā rezervātā domāju - pie velna to braucienu karsts, kalni, trepe, grants, odi, - bet neko līdz Gulbenei 100km davilku
Vispār smukas vietas tur, ozols mega ar sūnām noaudzis kā avatar filmā
Mārcienā ar vilcienu nokļuvi ?
Krākās (kur avots ietek Svētes ezerā) dziļums ne pa jokam ir, labi asari tur ķeras. tikai skaļi nevienam nesaki, kā nekā rezervāta teritorija
Īsi laikam nesanāks - esmu atpakaļ no nelielā brauciena, 400km nobraukti, kaut bija doma vairāk, bet lietainā 23.jūnija diena biku sačakarēja dienu Bija dienas kad 100km , 125km..un bija pa 70-50 Tātad - Mārciena - Madona - Gulbene - Smiltene - Rauna- Brenguļi - Valmiera - Staicele- Aloja - Ainaži - Salacgrīva - Saulkrasti. Dažas bildes + interesantākie atgadījumi :
sākums likās skarbs ( kalni/lejas/ nestabila oļu grantene) krustkalna dabas rezervāts ( avots , ezers, smuki skati)
Pie Ļaudonas izdomāju pacelt piekrautu velo aiz beņķa - vienu dibena vaigu aizlauzu - neko salaboju kā varēju un nobraucu visu ceļojumu ( nopirku gan Madonā senukajā čaina beņķi - be tā arī neuzliku - baidījos ka nepieradīšu). Tā arī bija vienīgā tehniskā problēma:
pirmo reiz piparu gāzes balonu novietoju pa rokai - un nācās arī gandrīz pielietot - viens nešpetns radījums izlīda kaut kur pie Lazdonas + vēl 3 "kontakti" bija ar mazāka izmēra vaukšķiem, bet viss beidzās pa mierīgo.
tilts pār Kujas upi:
stilīgie vietvārdi:
kā ta bez ruļļu bildēm : D
ceļš uz mellaču lielakmens uz ceļš uz to - mega nātres - nekad nebija visu dienu kājas tirpušas no nātru dzēlieniem
Nakts pie Gaujas/Abula ietekas :
"Sirmais" Burtnieks:
bīstamais Staiceles tilts:
gandrīz kā Indiana Jones sajutos ceļā uz Vīksnu alām - sabrukušas laipas, baļķi kas lūzt, saskrāpēti ceļi, nātres, odi, dunduri, bites ( kaut kādi lieli stropi/piekabes) un kāpnes
un alas:
Salaca un Jūra :
Un Rauna:
boot stilā:D
Randu pļavas
LV/EE
Ceļā :
Slinkums patiešām lasīt visu no sākuma, bet nesaprotu, par ko cepiens. Nu tas tak skaidrs, ka apdrošināšanu maksā visi, lai varētu nosegt neveiksminieku (bez sarkasma) kļūmes.
🤣🤣🤣... vaiii, Stass atkal jūtas apbižots.
Ar G @Racer... PieGdienā!
p.s. nemaz nepamanīju, jo man atvaļinājums 😎
Tiešām? Es te tā intereses pēc piemetu par pēdējiem 10 gadiem. Vidēji OCTA gadā sanāk 100 EUR (sākumā bija kādi 150 EUR, tagad pēdējos daudz gadus ap 50-60 EUR). Auto pēdējos 10 gados vienkārši, B5 Passāts un jauns Kia Ceed. Ir bijusi viena avārija ar manu vainu pirmajā gadā.
Tātad, OCTA esmu samaksājis ap 1000 EUR. Vietā nesanāk pat tāds pats Passāts, ja ieskaita pirmo apkopi + remontus, lai to auto vispār varētu lietot.
Pavasarī avarēju ar motociklu, kad viena aita izgrieza priekšā. Mocis norakstāms, vecenes OCTA izmaksāja pilnu moča vērtību. Bez OCTAs, fig ko es dabūtu.
Es, protams, nezinu cik jūs maksājat par OCTA, bet manuprāt 100 EUR gadā ir godīga cena, ka manu (vai cita ģimenes locekļa, kas lieto manu auto) putru izstrēbs kāds cits.
Par KASKO teorētiski var diskutēt, kurš ir tas brīdis auto un potenciālo remontu vērtībā, kad vairs nav izdevīgi maksāt summu X.
Kad brauc ar Nissan GT-R un transmisija sabrķ pie 90 000km un jaunu transmisiju nopirkt var tikai pa 21 000EUR tad ir labs variants kā to salabot. pabrauc agresivāk pa rīgu un pāris dienās kāds ieplēsīs tevī un OCTA atmaksās visu auto vērtību