Es gan domāju ka godīgākais būtu ņemt nost BM arī ja tu satiksmē dabū punktus.
Sūdaina braukšana izraisa vairāk avārijas un tam arī būtu jānes atbildība.
Par katriem 3 soda punktiem -1BM
Tas tā lai tiem kas dzīvo uz punktiem ir zem 3 BM klase un lai viņi maksā 900Euro par octa gadā.
Kas to lai zin vai varētu. Iepējams ka tāda sistēma pat būtu kaitīga 'tautsaimniecībai'.
Reāli jau arī tie 'labie' braucēji reizi 50 gados satraumē kādu, kur jāmaksā miljonus. Nez vai dzīšanās pēc zemākas cenas uzturētu to sistēmu.
Kopumā jau negadījumi notiek tik cik viņi notiek, izmaksas attiecīgas. Cilvēki pērk jaunākas/dārgākas mašīnas, visi maksā vairāk viduvēji, kautvai brauc ar to pašu veco, jo ja kaimiņš nopirka jaunu Poršu, tad arī tu maksāsi vairāk (varbūtība ka agrāk vai vēlāk kāds viņu apskādēs).
Sadala uz galviņām + apdrošinātāju peļņa.
Dažreiz jau apdrošinātāji izmaksā vairāk kā tas auto maksā (vismaz pie manis). Viņi jau viņus nelabo, it īpaši ja kādas virsbūves detaļas jāmaina. Nu vismaz kolēģim sānos iebrauca (noparkotam) pasta vāģis nesen, norakstija un viss. Remontēt dārgi.
Bulgārijas operators Vivacom uz Intelsat (45E) satelīta palaidis jaunu kanālu, kurš ar video pamācību parāda kā klientiem pārregulēt savas sat antenas no 45E pozīcijas uz Hotbird (13E) satelītu.
Parametri: 11475, 30000, V, 3/4, FTA (ID:-).
P.s. Abonentiem ir vēl pusgads, lai pārslēgties uz 13E. Pēc tam Vivacom pametīs 45E grādus.
Nu tad vajadzēja kādm ielikt pakaļā, lai apdrošināšana atmaksātaos.
Un tu varētu kaut kāds širpotrebu nopirkt. Nez vai varētu nopirkt kaut vai normālu elektroauto ar lielo bateriju.
Varētu, jā.
Varbūt tāda sistēma pat būtu labāka - sabiedrībai drošāka. Jo šādas sistēmas gadījumā "problēmbraucējiem" būtu jāmaksā par apdrošināšanu krietni vairāk - liela daļa vai nu pacenstos braukt saprātīgāk, vai arī gluži vienkārši nespētu atļauties "sēsties pie stūres" un pārsēstos pasažiera krēslā (autobusā). Nu vai arī brauktu ar lētākiem un mazāk bīstamiem transportlīdzekļiem (velo?).
Starp citu, atšķirība starp nulli un 10 eiro ir krietni lielāka nekā starp 10 eiro un 80 eiro.
Tie 80 eiro, šķiet, kā reiz ir OCTA cena Latvijā tādiem puslīdz drošiem braucējiem.
Man jau ar gribētos maksāt 10, nekad nav bijis jebkāds atgadījums vai kas cits. Tik maksā 5 - 6 simtus ne par ko. Cik jau par gadiem salasijies? Jaunu auto varētu nopirkt
Nu vispār nē. Jebkura apdrošināšana ir tiesības potenciālo problēmu gadījumā samazināt savus zaudējumus. Ja vēlas šādas tiesības, tad par to ir jāmaksā pirms šo potenciālo problēmu iestāšanās - arī tad, ja tās nekad neiestāsies.
Cita lieta - OCTA gadījumā šīs "tiesības samazināt savus zaudējumus" ir jāpērk piespiedu kārtā.
Teorētiski jau ja ir tāds ideālais braucējs, kuram nekad nav avāriju, tad tas maksātu 0.
Tāds kuram avārijas visulaiku, tas maksātu tik daudz cik faktiski remonti/izdevumi tas maksā.
Tik nezinu vai tādā gadījumā sistēma vispār darbotos un apdrošināšanas kompānijas kautko nopelnītu.
Drīzāk jau realitāte ir tāda ka visi plus/mīnus maksā vienu un to pašu, tikai ja tiešām nav nekādu incidentu bijis, tad saņem kautkādu atlaidu. Nu un tie kam mūžīgi problēmas, tie maksā mazliet vairāk.
Jeb 100 kadri sametās, lai izpalīdzētu vienam nelaimes putnam.
Nemaz nerunājot par gadījumiem, kad tiešām kautkas nopietns notiek un jāmaksā miljonus.
Diezgan muļķīgi tad sanāk. Viņi saka ka tik daudz individuālie dati tiek ņemti vērā, bet tik un tā man pie kādas kompānijas paliek dārgāk tikai dēļ kādiem muļķiem kas klapē viens otram dupsī.
Ja man avārijas vispār nav pēdējos 16 gadus. (nekad nav bijušas manas vainas dēļ) tad varbūt tādus klientus var tomēr neslaukt. Es gan runāju par gan 30 eur gadā.
Liek tak tos papioldus 30 eur kas dupsējas. Visi dati ir.
Viņi jau tev vienam individuāli to apdrošināšanas izmaksu nerēķina, bet visam klientu lokam kopumā.
Ja kaimiņš arī apdrošinās Swed un visulaiku iekļūst ķibelēs, tad arī tev apdrošināšanas cena pacelsies. Vai vienkārši servisu cenas aug, da jabkādas izmaksas ko viņiem jāsedz aug.
Jeb, ja ir bars ar klientiem, tad no viņiem vajag ieksēt vairāk, kā kopumā viņi izmaksā + peļņa.
Ja Īpašnieks Juridiska, tad jā.
Ja īpašnieks fiziska, tad atbild īpašnieks (ja vien turētājs nav juridiska, tad atkal atbild juridiskā)
Tā vismaz bija vecajā sistēmā. Varbūt tad jaunajā tas ir mainīts.
Sveiciens biedriem. Ok, palaidu 24H2 upgrade un nedaudz noshokejos, pirms uzstadisanas Windows instalacija zinoja par to ka Aarch32 vairs netiek atbalstita. Ja nu kadam ir vecaka programma kas ir vital nozimiga, tad ieteigtu nesteigties ar uzstadisanu. Man uzradija Grove Pro programmu ka Aarch32 kas pec atjauninajuma ir jaizdzes.