-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 10 biedri, 1 Anonīmi, 72 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- jacobs
- Insekc
- AndrisBB
- RudeWolf
- spameris
- TasEsmuEss
- Racer
- HIGH-Zen
- kaads
- Lin
-
Biedru statistika
27222
Kopā biedri5180
Bieži tiešsaistēNewest Member
Anatolijs
Pievienojies
-
Jaunākie Ieraksti
-
RiLak 2-komponentu EPO grunti, ja pulverkrāsa un smilšustrūkla par dārgu/laikietilpīgu. https://rilak.lv/products/epoprim/
-
Rokot no augšas? Uz ielas krustu šķērsu ir visu veidu komunikācijas. Palikt vispār bez ielas uz gadiem 20, kad izdomās ja jau, tad jau, ka metro būtībā tas pats vien ir, + vēl 20 gadi
-
Ziņa domāta visiem tiem, kuri atrodas Vācijā. Vācijas deju mūzikas bezreklāmu šlāgerkanāls "Ballermann TV" beidzot atjaunojis savu pleilisti un pievienojis daudz jaunu mūzikas video.
-
Klau, atcerieties, es sen atpakaļ teicu, ka Izraēlu vajag pārcelt uz kādu mazapdzīvoti vietu ASV. Tad viņiem apkārt nebūtu ienaidnieku. Izskatās, ASV vēstnieks domā līdzīgi kā es un iesaka nevis Izraēlu, bet Palestīnu pārcelt Franciju 😂
-
Kam tur metro? Pus brīvībenes garumā izrok grāvi, ieliek sliedes un palaiž tramvaju, autobusu/trolejnusu vietā. Māšinas var braukt pa virsu. Un būs viens ātrs veids kā tikt uz centru, nesēžot korķos un negaidot zaļos viļņus.
-
Ja Rīgas vēlēšanās uzvarētu Ainārs, vinš varētu piesaistīt kādu arābu šeihu, kurš nofinansētu metro Rigā.
-
Nav jau tā, ka Ārtelpas un mobilitātes departaments neko nedara. Plānots, ka Rīgas centrā, kur tagad ir "30 zona", šovasar tiks ieviesta "0 zona".
-
Ir jau arī pilsētas, kur centra daļā to pašu tramvaju ierok zem zemes, zem tām pašām ielām, kur viņš pirmstam gāja.
-
Garām Teika pa Brīvībeni fūres brauc noteikti, un vēl dažas nogriežas uz Lilvārdes ielu. Fūres pa Brīvīdeni brauc tāpēc, ka nav vēl līdz galam izbūvēti apbraukšanas maršruti. Liela cerība uz atslodzi uz Čakstes gatves transporta mezglu, kuru šobrīd būvē.
-
Nu un tas nozīmē ka nekas nav jādara, lai situāciju uzlabotu?
-
-
Jā 'ieplānots', kad mašīnas bij 10x mazāk un neviens nedomāja par dzīves kvalitāti centrā. Tiklīdz kāds kautko piedāvā 'dzīves kvalitātes' uzlabošanai, tā sākas raudāšana par to ka nevarēs izbraukt. Nu tak problēma jau nav velojoslās vai joslu skaitā, bet tas ka vispārīgs plānojums ir diezgan ačgārns jau saknē.
-
Pieņemu, ka tā arī notiek, nevis rimi katru dienu sodus maksā Problēmas "pa centru brauc fūres" vienkārši nav, jo nebrauc, ar atsevišķiem izņēmumiem. Rīgas "šosejas cauri centram" ir "ieplānotas" pirms dažiem gadsimtiem. Dienvidu tilts un Austrumu maģistrāle un, nesamelošu, bet šķiet arī Ziemeļu vai Hanzas šķērsojums bija jau LPSR laiku plānos. Čiekurkalna pārvads (daļa no Austrumu maģistrāles) jau bija iesākts celt kaut kad ap savienības sabrukumu, ilgi stāvēja iesaldēts. Rail Baltic papīpēs stūrī.
-
Nu bet vaitad tā nav ka pāris maģistrālās ielas satiekas vienā punktā un lielābā daļa brauc vienkārši cauri? Nu izbūvē tuneli cauri centam sākot uz Čakenes kautkur pirms centra ar izeju kautkur otrā krastā pie parka.
-
Andri, tev jāpiesakās darbā RD Satiksmes departamentā. Tur tak var arī strādāt attālināti. Nebūs no salas jāizbrauc 😄
-
Nu un kur problēma, samaksās par iebraukšānu vai nokārtos atļauju. Bet kautkāda aizdoma ka reālā dzīvē joslu skaits neietekmē korķu garumu. Cilvēki ir ar mieru sēdēt tik ilgi korķos cik ir ar mieru. Ja 5 joslas un ekstra 30 min korķis - brauks apkārt. 1 josla un 30 min korķis - arī brauks apkārt. Nebūs jau tā ka sēdēs 2 stundas korķī, ja tik ļoti vajadzēs uz centru, brauks ar tramvaju, velosipēdu vai vēl nezin ko, vai nebrauks vispār, ja nav nekāda lielā vajadzība. Pieliekot joslas, korķi tikai palielinās. Nu tā ir kad ieplāno šesejas cauri pilsētas centam, kuras pa lielam satiekas vienā punktā, bez jēgpilnām apbraukšanas iespējām.
-
Tieši tā, un tāpēc arī es ierakstīju šo retorisko jautājumu, jo Andris, kam no salas viss labāk redzams, nebija pamanījis, ka tāds ir. Tas laikam daļa no tā tramvaja viļņa, atbalstu. Viņas nebrauc nonstopā, centrā ko klasiski saucam par centru nav braukušas kopš es sevi atceros. Bija tilti, krastmala un Pērnavas-Senču, kaut kad divtūkstošajos slēdza no Brasas tilta līdz Senču un ierobežoja laiku kad var drīkst pār tiltiem un pa krastmalu - tikai ārpus pīķa stundām. Un tagad ir tā: https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/18.10.2024-no-1-novembra-aizliegs-kravas-transporta-tranzita-satiksmi-pernavas-iela.a573045/ Ja kāda brauc, tad tā ir kāda lielveikala vai citāda piegāde vai celtniecība. Desmit kubus betona vai ceļamkrānu ar kabluku neatvedīsi.
-
Interesants fakts. Lietuvas radiostacija "XFM" no Biržu raiditāja strādā frekvencē FM88.5. Taču iekš RDS uzrāda frekvenci 88.1.
-
Varbūt vēl santehniķis atnāks, tad varētu paskatīties. Aizej pie proktologa arī, vēl ko jaunu izjutīsi!
-
Ja viņa stringos tad lai staigā! Mīžamais strādā ,PINGs nomāls! 3 gadus atpakl nejauši trāpījos vizītē pie Uraloga,uzzināju,izjutu kautko jaunu,arī to ka vis kārtībā! 🤭
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.7k
-
Kopā ierakstu1.5m
-