Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   15 biedri, 0 Anonīmi, 284 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • AndrisBB
    • hehe
    • Aigus
    • binary
    • marter
    • ImissimI
    • RudeWolf
    • tinch
    • piekuuns
    • Mielestapa
    • Dils
    • 138
    • PC_RAT
    • @rmands
    • V.S.
  • Biedru statistika

    27397
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    Avro2
    Newest Member
    Avro2
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • AndrisBB
      Neviens matus neskalda. Pārdodot jau rēķinās ka % atgriezīs, % pazudīs, par % nesamksās utt. Kāda nozīme cik tur kāds lietoja, ja tav verķis pēc atgriešanas tāpat iet miskastē?
    • hehe
      Desas cenā ir ierēķināts bezmaksas desas gabaliņš pagaršošanai. Kad darījums ir noticis, par atgriezto un jau iekosto var atgriezt tikai par atgriezto daļu, par jau gūto labumu nav nekas jāatgriež. Var atgriezt, bet likums to neliek, un cenā ir iekļauti reālie esošie riski, nevis izdomājumi kā būtu ja būtu. Tas ir tirgus.
    • 138
      Arī labi, bet uz epastu vieglāk likt mīksto, nekā klausulē klausoties košiem epitetiem bagātinātu, uzstājīgu prasību proaktīvāk risināt situāciju.     Avots?
    • aoma
      Ja nemaldos, ziepju trauks, varu kļūdīties par tilpumu, bet, kā jau teicu, kaut kāds grūti atrodams laidiens.
    • strawberry8
      0.01 paaudzēm jaunāku. moore law is dead. tagad ies uz AI/ML utt jauni telefoni bus japerk
    • Jurkins
      Es vispār esmu dizgan izbrīnīts, ka tos telefonus remontē. Uzražot jaunu var "tumšajā rūpnīcā" roboti, kamēr jāremontē "cilvēkam ar prasmi". Nu ja nu kaut kādā Pakistānā vai Kambodžā. 
    • 138
    • AndrisBB
      Tie garantijas remonti nekādu jēgpilnu peļņu ganjau neienes, tāka prioritāšu lejasgalā. Salabos kad nebūs neko citu ko darīt 😂    Ganjau pēc Jaungada dabūsi.
    • binary
      Starp citu, termiņu var pat ļoti viegli definēt. 14 dienu "izmēģinājuma perioda" termiņu tak spēja definēt, vai ne? Kāpēc tieši 14, nevis 7 vai 28?   Ja pateiktu skaidri, ka "viedtālruņiem - 28 kalendārās dienas" (vai 42, vai 56), tad tas viestu kaut kādu nebūt skaidrību un "drošības sajūtu". Tas neuzliktu par pienākumu tirgotājam pēc tam dienām automātiski atgriezt naudu, bet dotu patērētājam iespēju pēc tām dienām saņemt naudu, *ja* viņš to vēlas. Šobrīd kaut kāds izplūdis "saprātīgs termiņš" būtībā nekādā veidā nepasargā patērētāju un neuzliek tirgotājam/ražotājam par pienākumu atgriezt naudu par preci - sak', "piedodiet, šobrīd ekrāni nav pieejami, pagaidiet 3 mēnešus, mūsuprāt, tas ir saprātīgs termiņš".
    • AndrisBB
      Skaidrs ka tas ir ieļauts cenā 😂 Iekļauts cenā ir arī tas ka reizēm var iedot 50% atlaidi 
    • binary
      Jā, gana daudz sūdzību ir lasīts. Tas tā kā būtu viens no iemesliem, kāpēc to telefonu tik ilgi "marinēju". Problēma ar ekrānu sāka izpausties jau pirms kāda gada, bet pēc kāda laika kļuva mazāk izteikta, retāka, mazāk traucējoša.   Nu vismaz webā statuss pāris dienas bija "Pieņemts", pēc tam nomainījās uz "Atrodas partnera servisā". Tātad kaut kas ar viņu tika darīts. Man drīzāk gribētos ticēt, ka sūtīšanas laikā paka kaut kur noklīdusi     Domāju, ka tās SMS ir automātiskas - ik pēc 7 dienām. Laiks mazliet nostaigā (10:52, 10:48, 10:54), bet tas varētu būt saistīts ar to, ka nenosūta visiem vienlaicīgi.   Neviens nav teicis, ka tas jau nav iekļauts cenā.   Pagaidām nosūtīti e-pasti TSC un TET. No TSC cerēju šodien atbildi (iepriekš tā bija - nosūtīju 11.11, atbildi saņēmu 12.11 no rīta), bet nekā. TET nosūtīju šovakar, varbūt ja ne brīvdienās, tad pirmdien kaut ko atbildēs. Un nē, refundu uzreiz neprasu
    • marter
      Nosūtīju PM
    • camel
      apk:  https://github.com/Camel-RD/ZoleOnline/releases/latest/download/com.CamelRd.Zole.apk vajadzētu itkā iet arī uz android 5   priekš windows: https://github.com/Camel-RD/ZoleOnline/releases/latest/download/Zole.zip
    • hehe
      Kā viņu var definēt, ja katrs gadījums ir individuāls? 30 dienas būtu brīdis kad varētu jautāt par konkrētu termiņu. SMS sūta, tātad beigti tur visi nav. Domāju ka visiem atmaksātu kā par jaunu, tad patērētāju aizsardzība ilgtermiņā nostrādātu pret tiem. Šādi riski būtu kaut kur jāieceno. Kur un kam, ja ne tam pašam patērētājam. Ir jāvienojas personīgi un jāmeklē vidusceļu.
    • guntis1234
      man tieši šodien fāters zvanīja (viņš parasti 8TV skatās) prasa kāpēc kanāli vietām samainīti, tad redz kas par lietu
    • 138
      @binary, te ir daži pieredzes ar minēto uzņēmumu stāsti:   Un te vēl: https://www.sudzibas.lv/business/tsc-autorizets-serviss/376808   Ja @strawberry8 ir taisnība, tad laikam tu vari nest uz Mobilemonsters. Es tavā vietā, ehh, nu pirmkārt nebūtu aiznesis uz tsc, bet esošajā situācijā uzzinātu, vai Mobilemonsters der, un ja der, tad katru dienu zvanītu uz tsc kamēr sazvanītu un prasītu atpakaļ, atsaucoties uz saprātīgu termiņu, un piedraudētu ar ptac, beztabu, arviku utt. Paskatoties uz sūdzības. lv stāstiem, man šķiet pilnīgi iespējams, ka viņi tavu telefonu vēl pat nav nekur aizsūtījuši.
    • binary
      Viss tik ļoti stiepjams…   "Saprātīgs termiņš", cik noprotu, nekur nav definēts? Kas vienam "nav saprātīgs", tas citam "šobrīd nepieciešamo rezerves daļu piegāde no ražotāja var kavēties, tādēļ iekārtas remonts var aizņemt vairāk laika kā paredzēts" (vispārīga copy-paste atruna, nav par konkrēto gadījumu, bet pieļauju, ka tirgotājs mierīgi varētu izmantot tādu atrunu/brīdinājumu)…   Tas "šāda lietota prece" arī ir kaut kas visai nekonkrēts. Nēnu OK, saprotu, ka telefons lietots un tagad identisks jauns jēdzīgā veikalā maksā vismaz par 20% mazāk (grūti atrast ), savukārt par to pašu cenu var dabūt par 2 paaudzēm jaunāku. Bet nu pēc viena lietotāja telefons pēc pusotra gada būs teju "norakstāms", cita lietotāja telefons būs gandrīz kā no veikala.   Nav ne jausmas, kas viņi bija agrāk un kas ir tagad. Man telefonu vajag  Gribētos ticēt, ka autorizētie liek oriģinālās detaļas (jāmaina displeju) un ka procesā prot saglabāt IP68. Nekāda "sava servisa centra" man tādām lietām nav.
    • Andris Taurins
      Veciem auto galvenais kaitēklis ir Ruslans. Arī Porsche un Lexus. Ja ir vēlme pēc veca premiuma, tad tikai no dienvidu valstīm vai US dienvidu štatiem. Visu pārējo var saremontēt (lētāk vai dārgāk). Sapņot, ka zviedru/kanādiešu/Hamburgas vecs auto būs nesapuvis nav aizliegts🤣. 
    • ezis666
      man vajag apk, no gplay neinstalēju vajag arī veco versiju, vecajā planšetē jaunā neiet
    • HIGH-Zen
      MCP/OpenAPI tests uz Windows 11 Pro 25H2 ar Ollama Qwen3:8b Demonstrācija, kā lokālie AI modeļi integrējas ar Ghidra, izmantojot OpenAPI serveri - pilnībā savietojami ar jebkuru Ollama modeli. Setaps:     Windows 11 Pro 25H2     Ghidra 11.4.2     Java 25     GhidraMCP 1.4 Salīdzinājumam: MCP setaps uz macOS ar Claude Desktop, Java, Ghidra un GhidraMCP. Atsauces video: ghidraMCP: Now AI Can Reverse Malware - LaurieWired https://www.youtube.com/watch?v=u2vQapLAW88  
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.8k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...