Viens ir profila metāla biezums, otrs kā profils uzlocīts - omega būs izturīgāks par kvadrātu, trešais cik bieži profili tiek likti un kāda ir konstrukcija kopumā, ir pastiprinājum profili veidojot trijstūrus vai nav.
No stiprinājuma metodēm man labāk patīk metriskās skrūves ar pamatīgu plastmasas paplāksni vienā un uzgriezni otrā pusē.
Interresantāks spams varētu būt ka pēdējā laikā kompānijas epasts tiek bombardēts ar feikiem emailiem no LinkedIn.
Tjipa kāds kautko iekomentējis vai zsiņu atsūtijis utt. Pēc izskata identiski oriģinālajiem.
Kautgan mans LinkedIn accounts nemaz nav updeitots ar pēdējāko darba vietu, tikuntā pamanījušies savilkt kopā kompānijas emailu ar LinkedIn accountu, profila foto identisks utt.
Viņi man te ir 10 min pastaigas attālumā, biju domājis pasūtīt un bodē uz vietas samaksāt, bet izskatās, ka tādu servisu nemaz nepiedāvā. Iepriekš Covid laikā esmu it kā sūtījis uz pakomātu un viss arī bijis labi. Bet nu labi, šo konkrēto tirgo ne viens vien katoris LV, citi pat lētāk, tā kā ir varianti.
nu nez šiem labāk paprasi vai uz vietas - es kaut ko ar priekšapmaksu mēģināju sūtīt - pēc tam bija jāsarakstās kamēr naudu atgrieza.
nu ja tev nav degoši - varu piemest kādam BD sūtījumam, gan jau pēc 3 ned. atkal ko sūtīšu
Kā pajautāju, tā arī pašam vismaz vienu variantu izdevās atrast.
https://www.evelostore.com/en/bike-lubricants-grease-oils/12376-starblubike-fork-grease-60ml.html
Polikarbonāts pie lokiem stiprinās ar plakangalvu samoreziem, kuriem šeibes apakšā. Nedrīkst pārvilkt, bet nedrīkst arī pa vaļīgu atstāt.
Tie profili manuprāt bija no kkāda 1.5 cinkota bleķa.
Nu lūk, es arī mācēju atrast tikai aizjūras zemju ieteikumus, kurus Eiropā netirgo un šis bija tuvākais, ko atradu kaut kādā UK forumā.
Es esmu diezgan pārliecināts, ka tas produkts nav nekas unikāls un eksistē laba alternatīva no automobiļiem/motocikliem, jo tur visur vajag smēri, lai montētu blīvslēgus, eļļotu visādus demferus utt. Līdzīgi kā ASV forumos iesaka Slickoleum. Gluži parastu silikona smēri neiesaka smērēt.
Ar pašu eļļu Suntour dakšais viss vienkārši - tur nāk 5ml 80W transmisijas eļļa.
Klau, ja jau reiz tēma augšā.
Uz vietas kaut kur ir iespējams nopirkt šito vai alternatīvu smāķi dakšas apkopei? Der ne obligāti no velo pasaules un tiks lietots arī ne tikai velo dakšai.
https://www.bike-discount.de/en/r.s.p.-supreme-bike-care-rsp-slickkick-fork-fat-50g
Stulbākais ir iztērēt tos 600-700 eur par siltumnīcu, nočakarēties ar betona apmaļu ierakšanu (pieņemsim, ka tās pašas par sevi neko nemaksā, bet darbu tāpat jāiegulda), siltumnīcas uzstādīšanu, stādu sagatavošanu, stādīšanu, audzēšanu un pēc tam kādā rītā paskatīties pa logu un saprast, ka vajadzēja veltīt vēl to vienu dienu, lai viss darbs nebūtu bijis veltīgs. Cik nu veltīgs… "pusotru sezonu jau nokalpoja".
Kā tev tas polikarbonāts vispār stiprinās? Tur nav risku, ka vējš loksni varētu atraut no rāmja? Kaimiņiem laikam ar to arī sākās - vispirms mazliet atrāva polikarbonātu, tālāk jau "domino efekts" - jo vairāk tā loksne atrauta, jo sanāk lielāka bura, lai atrautu vēl lielāku gabalu. Kad tās loksnes vairs nav, tad nav arī nekā, kas jēdzīgi spētu saturēt kopā rāmi, tāpēc viss saliecās.
Apmēram tā. Betona cietmetāla urbjus vienkārši ar fleksi, citādāk ne-SDS urbji dzelzbetonā pēc 10 urbumiem ir truli.
Cik zinu, viņus nav paredzēts asināt.
Čehijas mūzikas kanāls "Ocko" pametis Astra (23.5E) satelītu, kur daudzus gadus bija pieejams FTA veidā. Viņš ir nolēmis atteikties no satelītapraides un turpmāk būs pieejams caur interneta platformām.
Vējš ir viens otrs -sniegs, kaimiņam lētucis izbeidzās(ieliecās) pēc pirmās ziemas.
Ja karkasa elementi ir nenopietni, tad pirms ziemas jāsaliek papildus balsti.
Un vēl jāseko līdz vai sānos pie zemes neveidojas milzīgas sniega kaudzes, kuras mēdz izspiest sānu materiālu uz iekšu.