Nav jau tā ka tikai smukām, bet arī tas ka ja karbona rāmis, tad labāk vītne maināmajā detaļā.
Man kautkā tā, un tā vītne tāpat diezgan viegli 'apraujas'
Vītne ir gailītī, maināmā (un varbūtējai iznīcināšanai paredzētā) detaļā, nevis rāmī. Ļoti saprātīgi.
Tas gan tikai smukumam un tiešām tizli, un tur varbūt ne ar katru kabatas seškanšu komplektu tiek klāt, jo par garu tas, kā piemēram mans park tool un līdzīgie.
bet tāpat tas ir tizli, tāpat kā bagžnieka skrūves no rāmja iekšpuses, tās lietas no virbrācijas atnāk vaļā un šad tad jāpievelk...meridai gan ok no ārpuses 6 kantis gailītim...u lietotāja viedokļa nav diez ko draudzīgi bet izskatās laikam smukāk, tīrāk, ja neredz skrūves...
Man pa wīkendu 2x40km. Pa dienas vidu un vakarā ap 35 grādi. Mazliet varēja 'iesvīst'. Pat mežā nebij īpaši vēsāks.
Aizminos līdz ogļu raktuvju muzejam, pa lielam nekurienes vidū.
Pāris random bildes.
Pārbaudiet reguāri skrūves kut kā nx sāka pārslēgties neprecīzi uz lielajiem zobratiem...paskatījos - gailītis atskrūvējeis vaļīgs...un protams "cepums" kubika inženieriem, kuri skrūves ielikuši no iekšpuses - jānem rats nost
Bet tā vakar 108km uztīti ap pierīgu, Hanzas perona laikmetīgā mākslā apskatīta....un vispār forš bija laiks, kaut biku uzlija !
Nu kā, kādreiz vēl Lattelecom tos kabeļu kanālus būvēja, kad pat bite un citi nebija. Loģiski, ka tie ir viņu.
Bite vai kāds cits var mēģināt savus būvēt, nav jau aizliegts, tik tas ir ļoti dārgi.
Ja pašvaldība ko sāk regulēt, tad jau jābūvē vispār kopīgs kolektors visam, kur tad pašvaldība izbūvē un no visiem iekasē vienādu nomas maksu.
Kaut kā arī stulbi, ka ļauj pa apgaismes stabiem vilkt kaut kādas ķeskas, sabūvē smuki visu kabeļos, pēc tam tur uzvelk kaut kādu drāti pa gaisu. Ir te arī Jūrmalā manīts, kaut vai caur Vaivaru mežu.
Tā ir taisnība, ka pazemes šahtas pieder TET, daļa Latvijas Valsts radio un televīzijas centram, vēl daļa, neatceros, kam, tā kā Bitei kā TET konkurentam ir grūti tur iekļūt. Kā teica Bite pārstāvis - kamēr Bite tirgojas ar TET par pazemes trasēm, potenciālais klients jau noslēdzis līgumu ar TET. Šajā sakarā sarosījusies ir Rīgas dome, paredzot ielu pārbūves projektos obligāti jaunu pazemes trašu izbūvi. Tas gan tikai tagad sācis realizēties, redzēs, kā praksē notiks tā izbūve.
Kopš jauni šādi vadi un esošo rekonstrukcija nepārceļot pazemē Rīgā ir aizliegta pilnībā.
https://buvinzenierusavieniba.lv/ridziniekiem-elektronisko-sakaru-gaisvadi-ipasi-netrauce
It kā labi, bet tajā pašā laikā nav iespējams esošus 10 vadus apvienot vienā, ja to rekonstrukcija ir aizliegta. Piemēram, senos laikos ir bijuši 10 dažādi operatori un 10 vadi, mūsdienās to kļuvis un kļūs tikai mazāk vienam ar otru apvienojoties. 10 tievus vadus nomainīt pret 1 resnāku nevar. Nav arī vidusceļa.
Bet vēl ir tāda nianse, ka visas vecās pazemes šahtas ir privatizējis TET un nevienu citu tur iekšā nelaiž, kaut kur lasīju. Vai taisnība?
Vai kāds varētu kādreiz arī ķerties un cīnīties ar šo?
Kur ir robežšķirtne starp "sen" un "mūsdienās", un kuru ir vairāk?