Jump to content
  • Jaunākie Ieraksti

    • AndrisBB
      Nu tak vilini kautvai ES robežās, neviens tak neliedz uzlikt kādus vien nosacījumus vēlies. Ja iedzīvotāju skaits krītas 10 - 15k gadā, varbūt tik daudz studentus var arī piesaistīt katru gadu. Ja vien ir piķis.
    • Jurkins
      Tā bija allāha roka. Tak pasaulei jāzina varoņu vārdus.
    • Kitai
      kas tiem arābiem par hi-endtech materiāliem bija no kā pases taisītas? nesadega un iekrita uzreiz dzeltenās preses pirmajās lapās.  
    • Jurkins
      Kogda uhoģit Vera, Nadježda i Ļubovj... indiešu, pakistāniešu un citu radījumu 🤣. Tikai kebabnīcu un boltu visiem nepietiktu, kur piestrādāt. Vēl ideāls mārketinga gājiens - drīkst ņemt līdzi ģimeni un kaimiņus.
    • base7
      Uz Hotbird (13E) satelīta testa režīmā palaista ASV biznesa kanāla "Bloomberg" HD versija. Parametri: 12520, 27500, V, 3/4, FTA (ID: test) Mājaslapa: https://www.bloomberg.com/live/us  
    • msp
      Atceros savu krievu valodas skolotāju... Komunisma cēlāju pamatvalodā eksistē divi jēdzieni: "zaņimatsa ļubovju" un "zaņimatsa seksom". Ir nianse!
    • AndrisBB
      Vajag pievilināt studentus, no tuvākiem un tālākiem kaimiņiem. Piesolīt bezmaksas universitāti + 10 gadus bezmaksas mājokli. Rietumos dzīvojamā platība dārga, ap Rīgu vietas vairāk nekā saprašanas. Kautvai no UK - universitāte kā minimums 60k krīts, dzīvojamā platība 350k+. Ar pareizu mārketingu pievilinātu būtisku bariņu. Industrija pārvācas tur, kur pieejams kvalificēts darbaspēks. Nav darbaspēka, nav industrijas.
    • hehe
      Nav jau svarīgi kas tieši ir kreditors, redzams taču ka šis aktīvs ir pilnīgā AirBaltic rīcībā. Visur raksta par iegādi un pirkuma līgumiem. Redzams ka AirBaltic ir tas kas iznomā, kopā ar ekipāžu un pilnu servisu Lufthansai, kas tikai tirgo biļetes. Kad AirBaltic pelna fiksētu summu, jādomā jau ka ar peļņu, kas ir neatkarīga no reisa piepildījuma. Ciparu nekur publiski nav.
    • maize
      Rādās, ka airbaltic, lai cik "neveiksmīgs" ir vienīgais, kur esam veiksmīgāki par brāļiem.. Visā visumā galīgi d...
    • Aigars
      "Секса у нас нет, и мы категорически против этого" Tas tomēr nebija Jūrmalā. Protams, ka izrauts no konteksta. Kas vairs atcerās par ko tas teletilts bija un vai vispār bija, bet frāze paliks vēsturē.  
    • maize
      Jā, mikroporcesori 80tajos arī bija daudz izturīgāki gan spiedē, gan stiepē. Nerunājot par ekrāniem ar ķieģeli nevarēja izsist TV..
    • AndrisBB
      Maz jau ka ticams ka norēķinās ar AirBus. Parasti tās lidmašīnas tak esot līzētas, nevis pieder pašam Balticam. Tāpat arī dzinēji pieder kādam citam. Bet ja jāmazksā noma par tām lidmašinām, kuras nekur nelido, vai nu tapēc ka nevar lidot, vainu tapēc ka pēctam nav pasažieru, vainu ka kad parādās pasažieri, tad nav dzinēji, tad nu loģiski ka zaudējumi. 
    • hehe
      Biznesā tā tas notiek, vispirms investē un tad pelna, varbūt pelna. Nevis kā parasti, vispirms uzbūvējiet ceļus, tad maksāsim nodokļus, varbūt maksāsim. Biznesā ir otrādi, un valsts ir biznesā, tādi bija tie apstākļi. Nodokļus AirBaltic maksās KATRU gadu, kamēr uz tā astes būs Latvijas karodziņš. Ar katru lidmašīnu tikai vairāk, jo visas lido, no 5 pasažieriem tikai 1 vai 1.5 lido uz/no Rīgu, un arī no tiem liela daļa ir tranzītā. Pa lielam 40 miljoni tiek atvesti no ārzemēm, un kāreiz tantei Bauskā, citādā veidā to nebūtu un nekas tos neaizvietotu. Neviens jau nezina cik šie reisi pašam AirBaltic ir ienesīgi, bet zaudējumi taču nez cik reizes ir izskaidroti un ticami, ja pilnīgi jaunas lidmašīnas nelido, kā var nebūt zaudējumi? Neviens nezina cik AirBaltic maksā un kā norēķinās ar Airbus. Bet fakts ka AirBaltic rīcībā ir miljardus vērta flote, tā ir noekipēta, ir infrastruktūra, tas taču ir acīmredzams. Lidmašīnas kas nelido arī iemesls ir paskaidrots. Dzinēju trūkums, dzinējam pēc kaut kāda darba stundu skaita ir nepieciešams sertifikāts ka ar to viss ir labākajā kārtībā pat ja tā ir, tas jāved uz Kanādu. Dīkstāve automātiski ir zaudējumi. Kanāda ir tālu, laiks ir nauda, ja Eiropā šāda servisa nav, tad AirBaltic paverās vēl viena iespēja sadarbībai Rīgā, jo šā tipa lidmašīnu/dzinēju Eiropā kļūs tikai vairāk. Lielākais AirBaltic vēsturē risks bija pirkt šīs tobrīd nevienam nezināmās lidmašīnas,un risks ir attaisnojies. Šāds iemesls un tas daudzums liek domāt par ļoti zemu cenu, attiecībā pret šodienas cenu. Kā ir patiesībā neviens nezina, bet zaudējumi vēl nenozīmē maksātnespēju. AirBaltic dod Latvijai iespēju, kas tur sanāks nav zināms, bet tā ir iespēja pēc kuras otras vairs nebūs nekad.    Manā galā vai visiem komunālajiem ir šāds maksājums, centi mēnesī, kas kādi 5 eiro gadā par katru būs. Ūdens, siltums, viss kas pašvaldības monopols. Tā ka nekas jauns tas nav.
    • base7
      Aha. Laikam toreiz tajā teletiltā tas sievišķis teica psrs seksa nav, mums ir mīlestība.
    • AndrisBB
      Litija baterijām?
    • zeds
    • Kitai
      kvalitāte iet uz augšu - naivi ticēt. salīdzini materiālu kvalitāti, piemēram, japāņiem 80'tajos un tagad...
    • Racer
      Tā gluži nebija - frāze izrauta no konteksta.
    • ggg97
    • uldise
      “Maksājums 15 EUR gadā ir maksājams par zemes likumiskās lietošanas maksas maksājuma sagatavošanas un nosūtīšanas izdevumiem, un tas nav attiecināms uz nekustamā īpašuma nodokļa maksājumiem.”
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.5k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...