Nu i atraduši sensāciju. Laikam krievijā cik esmu dzirdējis, bezmaksas VTV kanālu krietni kaudze atšķirība no tiem ''pāris'' bezmaksas kas VTV Latvijas skatītājiem. Kāda tur starpība vai babuška skatās sūnainu bildi ar istabas vai kolektīvo. Bet kas gribēs tas skatīsies arī ko nepareizu caur VPN internetu. Un neba jau tā būs babušķa. Cita lieta ka šiem nepārtraukti ko piegriež internetā. Nu tas gan reāli var nestabilus prātus aizvirzīt propagandas virzienā kad nevar dabūt alternatīvu inf..
Starp citu man vienmēr rodas jautājums kad kāds mūsu žurnālists stasta ka reku tiko solovjovs ko ir runāji savos TV šovos. vai tad tas krievijas kanāls Latvijā nav aizliegts ( nelegāls)? Tad jau sanāk ka žurnālists ir ''jāliek aiz restēm'' jo ir skatījies ko nelegālu.
Bez kafijas vai ar, tīri svaigs korpuss, eksrāns, bez visas matesplates pa 290 būtu diezgan labs dīls.
Pliku mātesplati ebeyā pa 400 - 600 jau var atrast.
16GB/512GB piemēram
https://www.ebay.co.uk/itm/366022658744
Nu tak, lai atļauj tirgot tikai radioparātus, kas var atskaņot tikai atļautās radiostacijas. Un problēma atrisināta. Plus jāielogojas, lai zin ko kurš klausās.
Es to zināju! Zināju!!! Viņi ir starp mums.
https://jauns.lv/raksts/izklaide/686197-tramps-esot-pilniba-informets-par-citplanetiesiem-apgalvo-bijusais-asv-gaisa-speku-majors
Ne velti 90-tajos bija ļoti populārs seriāls X faili. Turklāt neaizmirsīsim Rozvelas incidentu.
Rūsa, elektronikas gļuki, utt. Arī, toyota un lexus es nespēju uztvert kā premiumu salona/infotainmenta dēļ. Tas pats ar amerikāņiem.
Bija e-klase, nu, nezinu, vai premiums - pārdevām 9 vai 10gadīgu ar 180k noskrējienu, kad sāka līst gļuki ārā - ok, salabo un neuztraucies, bet tāpat - gaidi, kas nākamais nobirs. Tad ūdenssūknis uz ceļa, tad amortizatoru stiprinājumi (braukt var, bet skaņa baisa, viens nolūza Stāmerienā, labi, ka tas bija otrais un bija skaidrs, ka braukt var). Tad pneima ik pa brīdim, tad vēl kāds gļuks. Tas pats arī visām citām mašīnām - ap 10 gadiem sāk uz riņķi birt viss, kas var nobirt.
Volvo v90 šobrīd pa 65k viss it kā bija labi, bet izrādās, ka abi priekšējie lukturi bojāti - reti neveiksmīga konstrukcija, ziemā ar kapotu var sadauzīt, kā izrādās. Labi, ka tikai stikli - pirmā servisa tāme 2x3k.
VW arī vienu adaptīvo lukturi nomainījām, pirmā tāme 2k, finālā kko ap 700 samaksājām.
Bet manā ieskatā, auto bez adaptīvajiem led lukturiem Latvijas apstākļos par premiumu mūsdienās saukties nevar nevienā dimensijā.
Tā ka varbūt tomēr kaut ko jaunāku, mazāk šiku, bet tāpat patīkamu. Labas atmiņas par B8 Passat Alltrack, piemēram.
Ā, un prēmijums, kam izravē pneimu un ieliek atsperes, nav prēmijums. Ne jauns, ne vecs.
tagad jau cilindrus klaj ar silicija karbidu. indzektori var pietecinat cilindru un saliekt klani vai virzuli vai blivi. ellas suknis var nosprust utt, turbina var nodilt un sadzit ellu iepludes kolektora.
ellas maina ir mazaka beda(cik citi teste , ellas lubrikacijas spejas dizi nesamazinas)ellas krasa nav raditajs ellas veiktspejai
un dazam mashinam ir magneti pret metala putekliem utt
nav isti jegas neapdomigi neskopojotis mainit kas pagadas jo tam dzinetam ir ierobezots resurs(ielikt jaunus cilindrus un izgudrot visu ko var teoretiski)
Tīri matemātiski jau vislētāk laikam sanāk pirkt ap 3 gadus vecu 'standarta' auto, kam puse cenas jau nokritusies un tad braukt 10 gadus vai kamēr iet. Neskopojoties uz apkopi.