Līst, protams. Bet tādi ARNP kā mums zemē nemētājas.
Kitija notinās, jāskatās, kurš projekts nākamais iebremzēs. 🤣
p.s. Tu līdz galam izlasi? Vai pirmais teikums iedod pa aknām un tālāk viss?🤣
Tā jau ir ar tiem ražotājiem, "Normally the model K46 & T40A transaxles, that are featured in many tractor and rider models, do not require any servicing for the life of the vehicle."
Manā izpildījumā - gan jau pasākums uz 3+ dienām bez garantēta rezultāta un ar risku, ka tiešām būs jāmaina traktoru. Nu vai jāpērk jaunu "kārbu" par €1700
It kā youtubā ir instrukcijas. Ja pa ceļam nekas nesalūzt, tad vajadzētu sanākt. Pirms 2 gadiem vēl parādījās video, ko/kā pārtaisīt, lai varētu mainīt eļļu bez aizmugures jaukšanas.
Līdzīga. Vai tieši tāda - to jau tik pēc piemērīšanas var pateikt.
Stokkerī arī kaut kāds aftermarkets par €55 laikam bija.
Domājams ka tas lētāk un izdarāms pakāpeniski, salīdzinot ar rokot metro tuneļus, no kuriem nav jēgas kamēr puslīdz visa līnija izbūvēta.
Pa posmiem ierok un savieno jau ar esošanām tramvaja līnijām.
Vai šādas?
https://vi.aliexpress.com/item/1005007999417361.html?spm=a2g0o.productlist.main.26.3883pklkpklkRE&algo_pvid=e2864567-0b5c-4bd6-a1d2-260d97837aec&algo_exp_id=e2864567-0b5c-4bd6-a1d2-260d97837aec-25&pdp_ext_f={"order"%3A"1"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=4%40dis!EUR!53.83!41.99!!!59.70!46.57!%40211b6c1717487862388014897eae77!12000043213200884!sea!LV!132996174!X&curPageLogUid=GCqZrzgtOTKZ&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
Vaitad tas būtu kautkas jauns? Ntajās pilsētās tā ir ierakuši, tad pavisam nesen.
Briselē tieši tā arī ieraka - 'no augšas' pa posmiem, tieši dēļ satiksmes korķiem un tās līnijas iet zem ielām, kur tas tramvajs gāja pirmstam. Pabrauc mazliet tālāk no centra un izlien virs zemes.
Netālu no parlamenta ir pat vietas, kur parkā ir logi, kur tās sliedes var rezdzēt. Nav īpaši dziļāk par tramvaja augstumu.
Izrok visu ielu
Pagaidām lai paliek "pa fikso" variants - uzpūtu šajā reizē labotajai vietai kaut kādu krāsu, kas iepriekš uz tās pannas ir pūsta un joprojām turās. Vienā no vecajām labotajām vietām, šķiet, jaunas plaisas parādījušās, varbūt šosezon būs atkal jāceļ nost un jāmācās metināt.
Pie reizes jādomā, ko ar vārpstām darīt (tā laikam sauc tos mezglus, pie kā stiprinās naži). Esošās vārpstas izdilušas, apakšējie gultņi nevis "iepresējas" kā tam būtu jābūt, bet ir ar pusmilimetra-milimetra brīvkustību. Vienai vārpstai augšējo gultni arī vienkārši izņēmu, normāli būtu bijis, ka viņu jādauza ārā. Pagaidām izlīdzējos ar "praktiskā gudriņa" risinājumu - skārdenes strēmeles, lai gultņi turētos savās vietās. Jaunas vārpstas John Deere izpildījumā - €130/gab, prasītos pie reizes nomainīt arī skriemeļus, vēl €40/gab…
Kārtējais pārsteigums no John Deere puses - nažiem ielikuši kaut kādus noname "made in China" gultņus. Būtu zinājis, būtu jau pirms 9 gadiem ielicis ko normālāku