-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 8 biedri, 0 Anonīmi, 99 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- AndrisBB
- sounDDesign
- binary
- Insekc
- EEE
- DM101
- Jainit
- Eraserz
-
Biedru statistika
27222
Kopā biedri5180
Bieži tiešsaistēNewest Member
Anatolijs
Pievienojies
-
Jaunākie Ieraksti
-
Vai šādas? https://vi.aliexpress.com/item/1005007999417361.html?spm=a2g0o.productlist.main.26.3883pklkpklkRE&algo_pvid=e2864567-0b5c-4bd6-a1d2-260d97837aec&algo_exp_id=e2864567-0b5c-4bd6-a1d2-260d97837aec-25&pdp_ext_f={"order"%3A"1"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=4%40dis!EUR!53.83!41.99!!!59.70!46.57!%40211b6c1717487862388014897eae77!12000043213200884!sea!LV!132996174!X&curPageLogUid=GCqZrzgtOTKZ&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
-
Vaitad tas būtu kautkas jauns? Ntajās pilsētās tā ir ierakuši, tad pavisam nesen. Briselē tieši tā arī ieraka - 'no augšas' pa posmiem, tieši dēļ satiksmes korķiem un tās līnijas iet zem ielām, kur tas tramvajs gāja pirmstam. Pabrauc mazliet tālāk no centra un izlien virs zemes. Netālu no parlamenta ir pat vietas, kur parkā ir logi, kur tās sliedes var rezdzēt. Nav īpaši dziļāk par tramvaja augstumu.
-
Pagaidām lai paliek "pa fikso" variants - uzpūtu šajā reizē labotajai vietai kaut kādu krāsu, kas iepriekš uz tās pannas ir pūsta un joprojām turās. Vienā no vecajām labotajām vietām, šķiet, jaunas plaisas parādījušās, varbūt šosezon būs atkal jāceļ nost un jāmācās metināt. Pie reizes jādomā, ko ar vārpstām darīt (tā laikam sauc tos mezglus, pie kā stiprinās naži). Esošās vārpstas izdilušas, apakšējie gultņi nevis "iepresējas" kā tam būtu jābūt, bet ir ar pusmilimetra-milimetra brīvkustību. Vienai vārpstai augšējo gultni arī vienkārši izņēmu, normāli būtu bijis, ka viņu jādauza ārā. Pagaidām izlīdzējos ar "praktiskā gudriņa" risinājumu - skārdenes strēmeles, lai gultņi turētos savās vietās. Jaunas vārpstas John Deere izpildījumā - €130/gab, prasītos pie reizes nomainīt arī skriemeļus, vēl €40/gab… Kārtējais pārsteigums no John Deere puses - nažiem ielikuši kaut kādus noname "made in China" gultņus. Būtu zinājis, būtu jau pirms 9 gadiem ielicis ko normālāku
-
Maini eļļu! Nav tādas eļļas, kura 9 gadus saglabā savus parametrus. Ražotāji/tirgotāji gan ieteiks nemainīt eļļu, bet mainīt traktoru.
-
-
Palestīnu jāpārceļ uz Sibīriju. Daudz neapdzīvotas vietas un visapkārt tādi draugi, ka ieneaidnieku nemaz nevajadzēs.
-
RiLak 2-komponentu EPO grunti, ja pulverkrāsa un smilšustrūkla par dārgu/laikietilpīgu. https://rilak.lv/products/epoprim/
-
Rokot no augšas? Uz ielas krustu šķērsu ir visu veidu komunikācijas. Palikt vispār bez ielas uz gadiem 20, kad izdomās ja jau, tad jau, ka metro būtībā tas pats vien ir, + vēl 20 gadi
-
Ziņa domāta visiem tiem, kuri atrodas Vācijā. Vācijas deju mūzikas bezreklāmu šlāgerkanāls "Ballermann TV" beidzot atjaunojis savu pleilisti un pievienojis daudz jaunu mūzikas video.
-
Klau, atcerieties, es sen atpakaļ teicu, ka Izraēlu vajag pārcelt uz kādu mazapdzīvoti vietu ASV. Tad viņiem apkārt nebūtu ienaidnieku. Izskatās, ASV vēstnieks domā līdzīgi kā es un iesaka nevis Izraēlu, bet Palestīnu pārcelt Franciju 😂
-
Kam tur metro? Pus brīvībenes garumā izrok grāvi, ieliek sliedes un palaiž tramvaju, autobusu/trolejnusu vietā. Māšinas var braukt pa virsu. Un būs viens ātrs veids kā tikt uz centru, nesēžot korķos un negaidot zaļos viļņus.
-
Ja Rīgas vēlēšanās uzvarētu Ainārs, vinš varētu piesaistīt kādu arābu šeihu, kurš nofinansētu metro Rigā.
-
Nav jau tā, ka Ārtelpas un mobilitātes departaments neko nedara. Plānots, ka Rīgas centrā, kur tagad ir "30 zona", šovasar tiks ieviesta "0 zona".
-
Ir jau arī pilsētas, kur centra daļā to pašu tramvaju ierok zem zemes, zem tām pašām ielām, kur viņš pirmstam gāja.
-
Garām Teika pa Brīvībeni fūres brauc noteikti, un vēl dažas nogriežas uz Lilvārdes ielu. Fūres pa Brīvīdeni brauc tāpēc, ka nav vēl līdz galam izbūvēti apbraukšanas maršruti. Liela cerība uz atslodzi uz Čakstes gatves transporta mezglu, kuru šobrīd būvē.
-
Nu un tas nozīmē ka nekas nav jādara, lai situāciju uzlabotu?
-
-
Jā 'ieplānots', kad mašīnas bij 10x mazāk un neviens nedomāja par dzīves kvalitāti centrā. Tiklīdz kāds kautko piedāvā 'dzīves kvalitātes' uzlabošanai, tā sākas raudāšana par to ka nevarēs izbraukt. Nu tak problēma jau nav velojoslās vai joslu skaitā, bet tas ka vispārīgs plānojums ir diezgan ačgārns jau saknē.
-
Pieņemu, ka tā arī notiek, nevis rimi katru dienu sodus maksā Problēmas "pa centru brauc fūres" vienkārši nav, jo nebrauc, ar atsevišķiem izņēmumiem. Rīgas "šosejas cauri centram" ir "ieplānotas" pirms dažiem gadsimtiem. Dienvidu tilts un Austrumu maģistrāle un, nesamelošu, bet šķiet arī Ziemeļu vai Hanzas šķērsojums bija jau LPSR laiku plānos. Čiekurkalna pārvads (daļa no Austrumu maģistrāles) jau bija iesākts celt kaut kad ap savienības sabrukumu, ilgi stāvēja iesaldēts. Rail Baltic papīpēs stūrī.
-
Nu bet vaitad tā nav ka pāris maģistrālās ielas satiekas vienā punktā un lielābā daļa brauc vienkārši cauri? Nu izbūvē tuneli cauri centam sākot uz Čakenes kautkur pirms centra ar izeju kautkur otrā krastā pie parka.
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.7k
-
Kopā ierakstu1.5m
-