Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   17 biedri, 0 Anonīmi, 113 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • MartiniB
    • Racer
    • maize
    • martinno
    • Janis Cakss
    • Aigars
    • djamber
    • biomass979
    • guntis1234
    • jsk
    • Biete
    • base7
    • Mielestapa
    • ezis666
    • rasetajs
    • kaads
    • spameris
  • Biedru statistika

    27245
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    karburators007
    Newest Member
    karburators007
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • base7
      Izrādās, jau labu laiku reģionālais laikraksts Latgales Laiks vairs nepublicē Baltkrievijas televīziju programmu. Agrāk varēja uzzināt ko rāda "Baltkrievija 1", "Baltkrievija 2" un "ONT". Nav brīnums, šim preses izdevumam ievērojami kritusies lasītāju auditorija. Labi, tur vairs netiek publicēta arī Lietuvas telekanālu "LRT" un "LNK" programmas.
    • versatile
      drīzāk citā veidā. Palesķīnas aizstāvji tak nevar pīpāt, ka spridzekļu josta gaisā neuziet.
    • AndrisBB
      10 auto ierobežotā teritorijā un tie paši neiztika bez incidentiem. Nezvai tas ir labs starts. https://www.theguardian.com/technology/2025/jun/24/tesla-robotaxi-investigation-us    
    • Racer
      Ko tu tur pīpē? 
    • Jurkins
      Vispār interesanti... vai tiešām kāds no jums domā, ka brīdī, kad kaut kāds Makrons vai kādas Eiropas lielvalsts 😆 ministrs vai cits ierēdnis pārliecinoši saka, ka mēs esam par palestīnas atzīšanu un mēs tūlīt apstāstīsimies to izdarīsim, viņš domā par to varzu, kas dzīvo Gazā? 
    • base7
      Papildināts. Starp citu, mūsdienās krieviem joprojām eksistē tāds TV kanāls "ОРТ", bet tas ir reģionālais (Orenburgas apgabala). Mājaslapa: https://ort-tv.ru/
    • maize
      Laikam esmu ko palaidis garām, kas izgāzās? Izdarīji ko dullāku kā ikdienas braucējs vai Waymo? Skaidrs, ja tesla pašbraucējs norausta stūri, tas ir pasaules gals un par to ir jāraksta visur un skaļi.   Eiropas tirgu ar reklāmu tālā ASV pilsētiņā diez vai ko izdosies ietekmēt. Un Īļons ar saviem debilajiem izteikumiem ir pelnījis vismaz 10 gadu aizmirstību. 
    • base7
      Jā. tikai tagad viņiem viņš saucas "Первый канал". Savukārt pie mums viņu nomainīja "Tem TV". Savukārt ap 2003.gadu viņa vietu ieņēma "PBK" (Pirmais Baltijas kanāls). PBK bija pat divi audio celiņi. LV un RU. Izvēloties LV valodu, visi tulkojumi (arī pārraides, ne tikai kino) tika tulkoti online režīmā. Tiesa, visi tāpat skatijās RU valodā, jo vajadzēja stiprus nervus, lai izvēlētos LV celiņu.     Pārbaudīja tehnisko aprīkojumu.
    • RudeWolf
      Bass treknāks.   Es esmu arī to THAT340 brūķējis un čota nebija košers. Miera strāva staigāja un daudziem pusbrāķi atnāca.
    • hehe
      Starpība tāda ka tieši Jeruzaleme ir Izraēlas galvaspilsēta. Fakts ka Latvijas vēstniecība atrodas Telavivā nozīmē tikai to ka Latvija Jeruzalemi neatzīst kā Izraēlu.
    • Jurkins
      Zameķķe... Latvijas Republikas uzskati visus pasaulē ārkārtīgi interesē.
    • AndrisBB
      Ir nozīme, tapēc ka neviens neatzīst Jeruzālemi kā Izraelu. Jeruzāleme ir Rietumkrastā. Tad jau tik pat labi var arī Ankarā atvērt.
    • versatile
      Kāda starpība šajā argumentā, Telaviva, Jeruzaleme vai Haifa? Tas viss uz globusa ir vienā un tajā pašā vietā, rupji ņemot.  Kuldīga nav.
    • AndrisBB
      Nevienam jau izņemot ASV tur nav vēstniecības, ja neskaita Gvatemalu, Kosavu vai Hondurasu.
    • hehe
      Zameķķe pa faktu, Latvijas Republikas vēstniecība atrodas Telavivā. Latvijas Republika tā neuzskata ka Jeruzaleme=ebreji.
    • Mielestapa
      Krievija dara ļoti daudz, lai Gazā un Izraēlā būtu miers. Piemēram, Gazas pilsēta kļuvusi par Bahmutas sadraudzības pilsētu ekonomikas un kultūras jomā.
    • AndrisBB
      Nu jā - izmaksas. Kameras maksā $500, laidārs - 10k. Tad neviens privātais to Teslu nepirks, ja ieliks laidāru.   Nekur viņi nav tikuši, Waymo veiksīgi operē jau cik ilgi? 10 gadus. Tesla tagad iedeva influenceriem pāris auto testa režimā un tie paši izgāzās. Tesla ļoti atpaliek no konkurentiem.   Nav jau runa par akciju cenu, bet to ka pārdošanas apjomi krītas katru mēnesi. Eiropā tie ir vipār kritiski.     https://apnews.com/article/tesla-europe-sales-musk-china-boycott-f1aa333f3ec4df2f34879fc17415c32f Europeans still aren’t buying Teslas with figures out Wednesday showing sales plunged for a fifth month in a row in May. Tesla sales fell 28% last month in 30 European countries even as the overall market for electric vehicles expanded sharply. Overall, battery electric vehicle sales rose 25% in Europe compared to a year earlier.   Kautkas jau jādara lai uzlabotu pārdošanu, kauvai kātkāds "preses gājiens" ar autopilotu.  
    • AndrisBB
      Nu bet vecvekāki tāpat no Belorūsijas. Kāds tur sakaras ar Jeruzālēmēm? Tad jau amerikāņi ar var braukt uz Īriju, vai brazīļi uz Portugāli un kautko pieprasīt. Tur pat būtu ielāks sakars, pārsimts gadi starpā. Bet tiem jau tūkstošiem gadu nekāda sakara ar Jeruzālemēm.
    • maize
      Tesla pirms gadiem četriem mērķtiecīgi atteicās no papildus sensoriem un sāka izmantot tikai kameras. Konceputāli ideja nav slikta, jo šoferis parastais vidi sev apkārt uztver vizuāli un arī ceļu infrastruktūra(ceļazīmes, marķējumi), kamēr robotauto nepārņems pasauli būs vizuāla. Ir edge case, kad vizuālais var mānīt - lasīts par atspīdumiem, vai braukšu pretī zemu pie horizonta esošai saulei, milzīgiem nokrišņiem u.c. Ar savu risinājumu, gan asistētajā pašbraucošā režīmā, Tesla ir tikusi daudz tālāk un savākusi daudz vairāk datu, ka pārējie. Vai ar to būs pietiekami, lai konkurētu un pārspētu pārējos - skatīsiem. Īlonlaikā robotaxim bija jābūt gatavam pirms gada, un pašbraucošiem auto vēl pirms vairākiem gadiem.  Teslas akcijas ļurkājas augšā lējā arī bez trampampiņa un īļona sadursmēm, man nešķiet, ka tie būtu publicitātes mēģinājumi.  Jau ļoti ilgi var nopirkt teslai papildus aprīkojumu "pilnībā pašbraucošā funkcionalitātē" (kad būs pieejama), arī pie mums, maksā 6k, kad un vai to saņemsi neviens negrantē. Vienā brīdī gan nosaukums pārtapa par "minimāli asistēta pašbraucoša funkcionalitātē"   Vēl pēc pāris gadiem sapratīs, ka esošie datori nav pietiekami jaudīgi, lai nodrošinātu šo funkcionalitāti un prasīs nākamos tūkstošos, lai auto uzlabotu.   Eiropa palikusi ļoti konservatīva un pārregulēta. Lasīts gan, ka Šveicē un Turcijā (gan jau tieši tāpēc, ka tās nav ES) Baidu varētu jau šogad sākt robottakšu pakalpojumus.
    • versatile
      bibi tak Telavivā dzimis.  
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.7k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...