Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   13 biedri, 0 Anonīmi, 135 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • Stepselis
    • Jurkins
    • AlCohol
    • senleja
    • AndrisBB
    • base7
    • M@R$$
    • Eraserz
    • maize
    • binary
    • ggg97
    • Müller
    • _dunduks_
  • Biedru statistika

    26277
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    Dobermanis
    Newest Member
    Dobermanis
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • AlCohol
      staciju un lidostu blakus Mildai, lai Andrušam nav jānīd par to, ko neaizmantos tāpat.
    • Jurkins
      Da pilnīgi pofig, kur tā stacija. Te jau pareizi teica, ka ar pasažieriem tas dzelzceļš neatmaksāsies nekad. Bet!!! Kaut kad, kad Briškens kļuva par ministru, bija pa TV kaut kāda diskusija par RB, kur piedalījās briļļains ididots neaizvietojams augtas raudzes profesionālis (NARP). Es gandrīz alu izlēju, kad tas īblis ar nopietnu seju stāstīja, ka 75 vai 80 vai pat 85 procenti (neatceros, bet tas nav svarīgi) ienākumu plānojoties no pasažieru pārvadāšanas. Ahoi!
    • AndrisBB
      Uz Tallinu tak Airbaltics lido pat 4 reiz dienā. Tad jau kāds brauc. Tad vēl autobusi iet un galjau vēl 30x vairāk ar mašīnām brauc. Ja ātrāk/ērtāk var tikt ar vilcienu, kapēc braukt ar mašīnu un neizvēlēties vilcienu? Uz kino jau ar vidējais statistiskais diezko bieži neiet, tad jau nenozīmē ka kino nevar nopelnīt vai nav vajadzīgs.
    • JurisDo
      cik bieži vidējais latvijas iedz. varētu gada laikā lietot šādu pakalpojumu.
    • AndrisBB
      Pa lielam jau arī tas ir viens no lielākajiem vilcienu plusiem, ka stacijas pa lielam ir plus/mīnus pilsētu centros. Ja jābrauc no Londonas uz Briseli vai Amsterdamu, tad domā vai krastīties 40min uz lidostu, tad atkal 40 min no lidostas, vai braukt mazliet ilgāk ar vilcienu, bet stacija centrā. Kopumā nonākot galamērķī ātrāk. Ja vēl jābrauc uz staciju 40 min ārpus pilsētas, tikpat labi var arī lidot, sanāks ātrāk.
    • JurisDo
      tās sliedes domātas lai ,tipa bez pārsēšanās varētu aizbraukt uz piemēram berlīni. domāts cikos izbraukt no rīgas, un iebraukt cikos berlīnē.jautājums,cikos cikos reāli. eksistē taču vilcieni,piem.Talgo,kas maina riteņu platumu neapstājoties cik tāds vilciens varētu maksāt dārgāk..nekā parastais.procentus 30,,50.
    • janni
      Tas labi. Bija man reiz samērā mazs provaideris - Fastnet, to iegādājās Baltcom, tagad tādā pašā veidā esmu pie Bites. Nekas jau nemainas stabilitātē, bet cenas ta aug. 🤔 Bet nekas, zinām mēs to lidoni, kad sāc draudēt ar līguma slēgšanu un prom iešanu, parādās visādi saldi piedāvājumi (bezlimiti par 11eur un pulkstenim esim par 1eur), tā ka gan vēl izspiedīsim ko interesantu. Galvenais ir to darīt regulāri. 🙂
    • ggg97
      https://sports.tv3.lv/futbols/euro-2024/euro24-tiesraides/tiesraide-euro-2024-vacija-skotija/   Šobrīd skatos datorā. Kur pa vienkāršo datorā skatīties nakts basi? Var arī privāti. Varbūtība, ka tiešām piecelšos lai skatītos - 1/10
    • biomass979
      Nemaz tā nebrauc!Vienkārši  iemet tevi melnā sarakstā un viss!Un ar visu to pat dod līzingu! Un minētai personai nekas nav -veļu mazagā bijusī sieva tā pat iedod est, dzīvoklis uz meitas vārdu norakstīs...Mašinu gan dabūj pa lēto adot  detaļās jo apskati vairs nevarēj iziet!Algas viņam nav ,tik tikās kā 3 grupa invalitāte,ko nevar aiztikt!
    • Racer
      Gan jau atceraties grupu Radiorama. Viņiem bij hīti "Desire" , "Yeti" utt., bet man prātā ir palicis "Flight of fanatasy". Es nosacīti lokāli griezu disenes un šis bij foršs gabals ar pāreju no lēnās mīcīšanās uz padancošanu. Jauks un melodisks gabals.  
    • binary
      Tikpat labi varētu apgalvot, ka, ja Rīgas centrā nepiestāj lidmašīnas, no lidostas nav nekādas komerciālas jēgas.   IMHO nav starptautiskam dzelzceļam obligāti jāiet cauri Rīgas centram UN cauri lidostai. Pilnīgi pietiktu, ja būtu kāda atsevišķa stacija Rīgas tuvumā, tālāk jau var organizēt vietējo transportu uz/no lidostu un Rīgas centru.   Nezinu, varbūt tagadējos apstākļos tas būtu arī drošāk.
    • AlCohol
      ē, tikai astoņi vakarā. samazini tos štironus @strawberry8
    • strawberry8
      runa par darba efektivitates paauktinashanu. loderi bernudarza, nevar uzbuvet paris km dzelscela (terauda cena kritas) krievi savu dzelscelu bumbam kritot uzbuve 10x garaku posmu   bazas ir par to ka tas dzelscels bus tikai prieksh vacu turistiem tikai. kadu papildu milj gada nopelnis uz to turismu   ta avio industrija ir pamatigi subsideta. tas letas biletes domaju nepietiek degvielai(ar kravu varbut pietiek)
    • Racer
      Pirms gada testēju, neatceros kurš Baltcom, vai Balticom, bet deva iespēju m3u.
    • AndrisBB
      Lidos kamēr varēs lidot. Pagaidām jau ES plāns ir aizliegt īsos lidojumus, kas ir zem 400km, tātad Tallina, Kauņa, Waršava, varbūt Helsinki. Nākamais ir visi lidojumi, kas zem 2h un ir pieejams vilciens.   Īsumā - ES plāns ir pāriet lielākoties uz vilcienu. Tapēc arī ieguldījumi tagad dažnedažādos dzelzceļos, ieskaitot RailBaltika. Tāpat arī visādi jauni regulējumi, kas veicina starpvalstu vilcienus jau esošajās centrālajās Eiropas daļās. Vēl nesen ja gribēji are vilcienu tikt no Vācijas uz Spāniju vai Nīderlandes uz Austriju, tād tā bij problēma. Tagad sāk parādīties maršruti, kas iet cauri visai Eiropai bez pārsēšanās.
    • base7
      Es un lielākā daļa ar iptv saprot pleilisti m3u(8) formātā, kuru var skatīties uz vairākām iekārtām.  Baltkom/Baltikom un citi piedāvā aplikācijas ar bezmaksas 5 (vai cik tur) kanāliem (ja neesi viņu klients). Tas vairs nav tas.  Žēl, kad joprojām tas pats Tets saviem klientiem nedod pleilisti, kuru var izmantot uz piemēram uz androīdkastites vai smart TV.  Nākas lietot viņu iekārtas.   
    • Laxe
      Rīgas Stacijai nekad nebūs komerciāla jēga, 1000 gados tas vilciens pašažieriem neatmaksāsies. Tas dzelsceļš vajadzīgs ekonomikai un transportam, kā arī Militāram lai Nato var nodrošināt Baltijas un Somijas aizsardzību.   Nejau lai vedātu pāris simtu elitistu un staigātāju.   Tā pat nekādus Kariņus nepiespiedīsi lietot to vilcienu, viņi lidos tā pat.   Augstākā vēroga Valsts nodevība bija labi zinot iepriekš ka Nauda nepietiks speciāli būvēt to Rīgas atzaru pirmo ar domu ka Eiropa ganjau izglābs pārejo svarīgo daļu vai ar domu ka nu kautkā jau paņems kredītus un apgriezīs citur budžetu lait ik tā Rīgas stacija taptu.   Tā ģeniālā projektu menedžeru doma tagad tikai taisīt vienas sliedes ir vispār Brīnums. Jā taisīt visu infrastruktūru divsliežu dzelzsceļam un neuzlikt tik sliedes? vai arī to vairs netaisīs visu divsliežu režīmam bet vienam un atstās tik valni uzbertu? cik tas maksās pēc tam? ganjau tik daudz ka nekad to vairs nerealizēs un tad tas pašažieru un transportu tīkls paliks lēnāks un vel vairāk ierobežots. viss tikai lai taptu Modernistu nodročīta Rīgas stacija....
    • AndrisBB
      Pa 20 eiriki tak tas Go 3 rādīšot visas spēles. Pie reizes kautko citu ar varēs paskatīties. Beidzas turnīrs, atslēdz.
    • Racer
      Muļķības, piemēram, Baltcom piedāvā iptv. Servisi mēdz būt visādi, bet iptv nav nelegāla.
    • AndrisBB
      Googla produkts? https://store.google.com/product/nest_protect_2nd_gen?hl=en-GB
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.4k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...