-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 0 biedri, 0 Anonīmi, 63 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- There are no registered users currently online
-
Biedru statistika
26283
Kopā biedri5180
Bieži tiešsaistēNewest Member
Dobermanis
Pievienojies
-
Jaunākie Ieraksti
-
A ko citiem kas dzīvo pārējās pilsētās kurām neiet cauri vilciens uz Rīgu??? kā tu tiem pastāstīsi kapēc vajag dotēt vilcienu ar parejo nodokļiem? Kautkādi izredzētie tajā Lielvārdē?
-
Ja? No kurienes tāda info? Cik paskatījos bildes googlē, tad tur salonā ir gana vietas.
-
datu neseju datu dagradacija iespejamiba ~1/milj . ja dati nav svarigi, tada gadijuma nav nozimes SSD un flash atminas ~5gadi (dazam ir automatiska datu atsvaidzinashana , kas pie regularas apkopes var paglabt datus) dazas <1kB UVROM pieradits ~25gadi magnetiska lenta ~100gadi (pieradits ~50gadi, ja nav mehanisku bojajumu) *tuvinati dati balstiti uz pateretaja specifikaciju
-
-
Viss ir relatīvs. Padali tās izbūvēšanas izmaksas uz 50 gadiem un būs labi. Tev par viņu tāpat nebūs jāmaksā, jo visdrīzāk no budžeta tāpat naudas nebūs. Izlaidīs 50 gadu aizņēmumus un viss.
-
Tev nekas nav jārēķina. Es uzskatu, ka RB ir bezjēdzīgs pasākums. Tu nē. Nu ko tagad darīsim. Laikam tā jādzīvo būs.🤣 Vai Tu runā par tiem ARNP, kuri paši nesajēdz, cik tad % būs no pasžieriem?
-
Vai man tas jārēķinas cik būs pieaugums? Tie kam vairāk informācijas, tie paredz 0.5 - 0.7% pieaugumu. ES prognozē ko līdzīgu. Ticami? Iespējams.
-
Pļa, jopcik, nu tur jau tā lieta, ka neviens neko nezin, bet visiem tik piķi gribās. Tu esi pārliecināts, ka šāda "infrastruktūras attīstība" dos baigo pieaugumu? Ok. Tev ir. Man nav.😉
-
No kādas tēmas? Bez jēdzīgas infrastruktūras nekāda attīstība nav iespējama. Tas cik tieši pasažieri to vilcienu izmantos tak neviens nezin. Tāpat kā nezin cik vispār būs cilvēki Latvijā pēc 30 gadiem, iespējams 1.5 miljoni, iespējams 1 miljons.
-
Nu nelec, nelec no tēmas nost uz kaut kādiem skaļiem saukļiem.😉 Ja 5 reizes dienā visi brauktu no Tallinas uz Rīgu un atpakaļ, tad būtu ekonomisks pieaugums?
-
Da jabkāda kustība veicina paaugstinātu aktivitāti. Ja cilvēki nav mobili, tad nekas arī nenotiek.
-
Tu tagad par kapitālismu vai par sociālismu/komunismu runā? Jeb spied uz to, ka darbaspēka kustība pateicoties RB dos baigo plusu un neitralizēs visus mīnusus? Redzi, tas ir ļoti slikti, ka cilvēkiem jābrauc uz darbu zaudējumus nesošā transporta līdzeklī. Ja kopējā bilance ir pozitīva tad vēl ok. Bet būvēt šādam nolūkam RB. Kaut kā dīvaini. Es te sāku rakstīt kā efektīvais🤣, bet Tu kā no bijušās padumjās savienības.
-
Pastāsti to cilvēkiem kuriem jātiek no Lielvārdes uz Rīgu uz darbu.
-
Itkā vilciena pienesums ir tikai iekasētā nauda par biļetēm.
-
-
Laba atmazačka.👍 Nezināju, ka efektīvajā pasaulē raksta piznesa plānus ar mīnusiem.
-
Un kā jebkur citur pasažieri nosedz izmaksas? Vilciens uz Lielvārdi arī nenosedz izmaksas.
-
Man neko🤣. Bet Tu laikam Salavecim arī tici. Un tici, ka 9k pasažieri dienā segs izmaksas. Nu... reliģija paliek reliģija. Nu kāpēc apsēstība? Vienkārši mans viedoklis ir tāds kāds ir. Bet jā, Tev taisnība! Ja jāizvēlas bezjēdzīgs dzelzceļš va bezjēdzīgas koncertzāles, tad lai iet labāk 1. variants. Bet nu situācija nožēlojama - ja jāizvēlas viena no divām bezjēdzībām.😉
-
Jurkinam kautkāda apsēstība pret RB. Tā pat to naudu kuru iztērēs uz viņu tev nedos neviens pat ja atcels to projektu. Labāk lai taisa šo nekā kautkādas debīlas bezjēdzīgas koncertzāles uz Šlesera zemes
-
Kas pateikts? Plāno ka lielākā daļa naudas nāks no pasažieriem un būs 9k pasažieru dienā. Ko vēl tev vajag zināt? Kā īstenībā būs? Kas to lai zin, neviens tak nav gaišreģis.
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.4k
-
Kopā ierakstu1.5m
-