Ali sūta, (par pārējiem nav ne jausmas, neko neesmu pircis, bet vari jau viņu lapās papētīt), bet laikam ne visi pārdevēji un ir jāsaķeksē vajadzīgais. Pirms kāda gada pirku vienu dzelzi ar Omniva piegādi.
Ja jau gribās lietotu premium, tad tur ir svarīgas divas lietas:
1. Lai skauž kaimiņam;
2. Vai un cik dos līzingu jeb būs jāizcērt fātera mežs.
Pēc šiem parametriem saranžē ss.lv, parasti tas būs padzīvojis bembis ar izgrieztiem filtriem un lupatu salonu.
Te ir brīvi noskatāma:
https://www.filmas.lv/movie/1315/
Starp citu, nepareizs j.
Kad tu tā saki, tad ataust atmiņā dzirdēti nostāsti par tādiem kokteiļiem. Bet dabūjams, cik man zināms, taču bija katrā saimniecības preču veikalā un nebija deficīta prece? Vēl jau bija skaņuplašu tīrīšanas šķidrumi un kas tik vēl.
Man pirms pāris dienām tieši bija iespēja iegūt savā īpašumā autentisku dihlofosa flakonu. Nepaņēmu. Ehh, būtu zinājis, ka ir cienītāji, būtu paņēmis un uztaisījis te izsoli 🤑
https://www.digitalabiblioteka.lv/?id=oai:the.european.library.DOM:1165316&d=1967&location[]=LKA Rīgas Kino muzejs&of=8-23
Laikam šaǰā latviešu padomju filmā figurēja kandža. Neatceros kas tā bija par filmu, bet režisors komentēja kandžas krāsu. Ideja tāda, ka negatīvs varonis nevar dzert dzidru.
Tā jau arī ir, pa lielam lielakā daļa brauc ar ierastajiem Nissaniem, KIA utt.
Jo ne jau tapēc ka nopirkt nevarētu, bet vienkārši nav tādas tieksmes zīmēties. Plus īpaši jau arī nepazīmēsies ja vien nepērc Bentliju vai Ferrari, ar ierindas BMW vai MB īpaši neizcelsies, pa lielam katrs muļķis tādu var nopirkt, ja vien vēlas.
Iespējams ka tapēc arī ir turīgi, ka netērē naudu uz visādām bezjēdzīgām lietām 😂 kā premium auto.
Ir jau arī, kas pērk Range Roverus krītā. Tas ir īstais 'status simbols'• vismaz UK.
Un kautkadi 7 gadus veci 5 sērijas BMW (cik nu viņi te ir, nav īpaši populāri) maksā lētāk kā kautkāds tāda paša vecuma Golfs vai Sportage. Jo to BMW ir vienkārši pārāk dārgi uzturēt/remontēt. Visi pa lielam tiek aizsūtīti kautkur uz Āfriku.
Ir jau kas var atļauties un statuss liek, kā mūsu patai
Bet tā, var gadīties Eiropā satikt tiešām bagātu cilvēku, kas brauc ikdienā ar kādu mazauto, un ne jau dēļ skopuma. Jā, garāžā būs kaut kas daudz interesantāks arī.
Ņemt tādu lietotu prēmiumu, nu tur ir kā ir. Var jau gadīties, ka tur visas apkopes bijušas un tml. Bet, pie tiem 10 gadiem tur tiešām jau var sākties kaut kādas nopietnākas lietas. Sarežģīta elektronika tur būs daudz, lai gan kādā lētākā auto jau nav īpaši mazāk.
Arī esmu domājis, kas varētu būt kāds nākamais ikdienas auto, kam varētu būt mazāk problēmu. Iekšdedzes dzinēji tagad jau visiem sarežģīti, ar visādiem brīnuemi, kam it kā jāuzlabo ekoloģija, arī visiem tur dārgie izplūdes filtri un tml. Tāpēc arī sāku sliekties uz domju par elektro. Nu vismaz tā daļa tur nosacīti vienkārša, lai gan, arī ne lēta, ja kaut kas noplīsīs. Viss ir slikti, vienvārd sakot, t.i. pelnu par maz
Papētīju arī tos pilnas servisa nomas piedāvājumus, gandrīz vai tādu nākamo jāņem kaut ko. Lai gan tur arī, it kā mēneša maksa tīri OK, kas, protams, izcelta, bet izrādās, tur arī ir pirmā iemaksa kā pie operatīvbās līzes. Kādi 10-15%. Un tad jau vairs nav tik interesanti. Var jau pats to apdrošināšanu beigās saganīt lētāk, arī līdz apkopei aizskriet.