DjČabulis Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 ja ar tele2 vienas vienigas problemas/ Pedvalee loti slikta zona :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audifun Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 Ezīša+kaktusa sindroms jums kautkādas sadomazohistiskas tieksmes visiem? :roll: Laikam jau tiešām tas T2 ir tik ļoti lētāks par LMT,ka cilvēki ir ar mieru paciest visas šitās mocības :evil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
eedis Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 (labots) Nez mani T2 spēj apmierināt Bet ja piekasamies... tad jā suports ir nāvīgs.. parasti bez 5-30min sēdēšanas pie trubas tos nevar dabūt rokā... tāda sajūta, ka 2 cilvji sēž pie trubas... Labots Aprīlis 5, 2008 - eede Link to comment Share on other sites More sharing options...
malinens2 Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 par to var pastriddeeties, ka tele2 ir stipri leetaaks... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pixis Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 Kārtējā neveiksminieka izrkasts no viņa dienasgrāmatas. Pirmāmkārtām nemelo! Tas par tavām izdomātajām 12 stundām. Ja nemaldos tad sistēma viņiem ir Igaunijā(varbūt jau pārcēla uz Zviedriju). Esi neapmierināts? Naktīs nevari gulēt? Sūdzies kur pienākas! Nevis te vaukšķi. Uzraksti iesniegumu SIA "Tele2" Mūkusalas iela 41b, LV-1004, Rīga, Latvija. Izklāsti viņiem visu kas tev uz sirds, kas tev traucē dzīvot utt utjp. Pats jau esi liels puika. Gaidi atbildi. Un vispār, kāda x pēc, tu esi šeit, un vēl ar modera privilēģijām. No tevis šeit jēgas nekādas nav, ne padomus spēj sniegt ne atbildēt normāli, vien vienīgi kasies ar saviem bubuļiem (pokemoniem). Bet nu izskatās ka esi nolemts... Tavs pokemoniskais topiks tikai izraisa flame. Un nav viņam nekādas jēgas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest drunk_lizard Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 tu nebuusi tas, kursj man noraadiis ko un kaa dariit.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 d_l Nu varbūt arī pirms 6 gadiem LMT sarunu kvalitāte bija slikta (nezinu, man mobilo telefonu ēra iestājās nedaudz vēlāk). Tagad neko sliktu nevaru teikt. Katrā ziņā, tev ir iespēja izvēlēties: 1) vai nu tu ej pie kantora, kurā nav (vai arī ir daudz mazāk) tehnisko lažu, bet ir augstprātīga attieksme pret klientu (to tu pats rakstīji). 2) ej pie operatora, kas visu laiku tehniski lažo + vēl tev baksta ar sēni ausīs un sola leiputriju. BTW - kaut kā maz sliktu atsauksmju lasīts un dzirdēts par LMT. Kaut tepat iekš boot.lv - ja kāds gānās, tad gandrīz vienmēr par Tele2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janni Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 TokRa, piemēram iekš WM6 kas mājo by default iekš TYTN II, ir iespējams brīvi izvēlēties sēdēt HSDPA vai GPRS.. tik HSDPA tiek atzīmēts kā WCDMA.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
locoone Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 Ar Tele 2 pēdējo 4 gadu laikā nav bijis praktiski nekāda sakara... Arī ar LMT austprātīgo attieksmi arī vēl neesmu saskāries..., droši vien tapēc, ka ar LMT darbiniekiem, cik sanācis saskarties, tiek runāts kā ar cilvēkiem, nevis ar kaut kādu ūberkrutā klienta attieksmi kuram visu vajag 3dienas pirms pats savas vēlmes izdomājis.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGIM Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 (labots) o, viens no T2 laameem tomeer ir atsaucies, mhhh puika, pievaldies un ja esi patruls, tad speciaali prieksj tevis! ... buudaa, mlje!!!!! Pēc Taviem tekstiem jāsāk domāt, ka esi nopuņķojies bērnelis, kuram žēl ka kāds na haļavu var parunāt, kuram šķiet , ka visas sistēmas strādā 100% uptime un kuram vajag visu "tūlīt un tagad"... Tādus cilvēkus kā Tu problēmas vienmēr atrod. Labots Aprīlis 5, 2008 - AGIM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest drunk_lizard Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 kaapeec? te tak var beidzot apskatiities, kas ir kas, mhhhh piemeeram AGIM cilveeks saaka tik daudzsolosji, bet beidza tik nozjeelojami - ar personiigiem apvainojumiem, mhhhh laamers, mljin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMDiiPii Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 Ar katru TELE2 izlēcienu es arvien mazāk nožēloju katru LMT vairāk samaksāto latu. Viss strādā un lieliski. Klientu apkalpošana jauka , man gan ar viņiem vienīga saskarsme bija pārslēdzot numuru. Rēķini nāk laikā un kārtīgi. AGIM, ja klients maksā, viņam ir tiesības pieprasīt pakalpojuma sniegšanu atbilstoši līguma nosacījumiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGIM Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 AGIM, ja klients maksā, viņam ir tiesības pieprasīt pakalpojuma sniegšanu atbilstoši līguma nosacījumiem. Personīgi es arī saņemu to par ko maksāju jau turpat 11 gadus Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMDiiPii Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 No TELE2 es konstanti nesaņēmu kvalitatīvi to, par ko maksāju.Ieskaitot visas jaungada nepieejamības, GPRS/3G gļukus u.c. lietas. Kronis bija tas, ka uz 12 stundām nogāzās tīkls. Ak jā, ar to pašu HTC Elf, ar kuru Tele2 GPRS gļukoja un nevarēja savienoties, LMT ij 3G, ij tāpat viss strādā. TokRa, man TELE2 bija privātais tālrunis. Darba no laika gala ir bijis LMT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m121 Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 Bljin,ķirzaka - tu maz apjēdz, ko gvelz - ilgi smējos, līdz beidzot tu mani saniknoji. Datubāžu un klientu apkalpošanu nenodrošina T2 - tas ir dīleru pienākums un ja palasītu kaut reizīti avīzītes, tad zinātu T2 attieksmi un rīcību attiecībā pret viņiem! Pietam briļainajiem pienapuikām, kas sevi sauc par adminiem nav absolūti nekāda sakara ar pašiem zvaniem, izsevišķi priekšapmaksas kartēm, tāpēc nevajag gvelzt par to, ka netika atrubīts T2 priekšapmaksas tīkls, kas būtu galīgākais sviests un, ja tev būtu kaut nedaudz smadzeņu, nemaz nerunājot par loģisko domāšanu. tad tu saprastu kāpēc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMDiiPii Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 Kādēļ TELE2 ir outsourcējis visu DB apkalpošanu, ja tā notiek tik nekvalitatīvi. Stulbs menedžements. Par viņu IT zināšanām mani nesen līdz galam pārliecināja viens epasts no TELE2. Diemžēl, nevaru viņu publicēt :-( Vai TELE2 ir outsourcējis arī GPRS vārteju un zvanu centrāļu apkalpošanu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest drunk_lizard Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 veel viens T2 lamzaks pieteicaas... ljoti patiikami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audifun Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 D_L kaut šefs te peiteiktos,stulbi ir kko TE pierādīt,sevišķi,ja tāpat visiem viss par kvalitāti tajā kantorī ir skaidrs Kā jau agrāk rakstīju,aizbliez meilu,ar konkrētiem datumiem,adresēm...vairāk iespēju,ka kādu uzraus zarā,bet savādāk..tukša di..ana, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest drunk_lizard Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 starp citu - Sjmidres laikaa tai kantorii valdiija kaartiiba... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMDiiPii Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 Kādēļ lai klients nodarbotos ar kaut kādas iestādes darbinieku disciplinēšanu ? Vieglāk ir lauzt līgumsaistības - lai paši tiek galā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audifun Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 Drunk,arī Pētera laikā mani nav varējuši sazvanīt,jo tālruņa numurs neeksistējot tiesa gan,kādas pāris minūtes un tiešām,kāda kaķa pēc Tu tā turies pie tā T2? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_masiks Aprīlis 5, 2008 Share Aprīlis 5, 2008 Arī ar LMT austprātīgo attieksmi arī vēl neesmu saskāries..., droši vien tapēc, ka ar LMT darbiniekiem, cik sanācis saskarties, tiek runāts kā ar cilvēkiem, nevis ar kaut kādu ūberkrutā klienta attieksmi kuram visu vajag 3dienas pirms pats savas vēlmes izdomājis.... Piekrītu. Arī man, remontējot telefonus, nepatīk klienti ar izplestiem pirkstiem. Piemēram mazcenas aparāta īpašnieks, kas nāk ar pretenziju par telefona defektu un ar to saistītiem viņa zaudējumiem aptuveni viena miljona latu apmērā - diezgan droši riskē ka es atradīšu koroziju vai mehāniskas plaisas un atteikšu visas viņa pretenzijas. A ko? Man būtu no savas kabatas miljons lati jāmaksā? Tb - vecu vecā dzīves gudrība: kā mucā sauksi -tā atsauksies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animal Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Esmu bijis liecinieks kaa viens servisa kantoris atsaka ka defekta nav un telefonam viss kaartiibaa, bet MP3 kaa zvanu toni lietot nedriixt Iemesls kaadeelj cilvis nodevba trubu remtonaa - ja MP3 lika kaa zvanu toni, taas vienkārši pljarkkjeeja nevis atskanjoja MP3. Par mazcenas izcelsanu - valda miits (!) ka tie ir braakjeetie telefoni Jo daudzus nes atpakalj. Neivnes pat nepadomaa, ka % zinjaa tik pat kaa ne maz cenas, skaitliskaa LOGISKI, ka vairaak, jo tos vienkārši vairaak iepeerk Bet par teemu... kaut kaa neticu ka viss IT T2 ir autsorseec :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pixis Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Lūk! Aptauja Zinu es šos šizofrēniskos jefiņus, kuriem radušiem nenormālie zaudējumi un dzīve sagandēta. Ja ar cilvēka pauri +/- viss ir ok, tad viņš noteikti neatļautos tādus murgus te dzīt. Starpcitu, bija novērojami traucējumi LMT tīkla darbībā. 02.04-03.04 un 03.04-04.04 naktī. Kāds te sūdzējās ka LMT pārāk labi strādā, un arī Tele2 lietotāju skaits salīdzinošā ir pārsavarā, lūk arī tas pārsvars ar manāmām sūdzībām. Žēl gan, ka ZZ lietotāji ir milzīgā pārsvarā, bet nu lai jau... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rymond Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Piemēram mazcenas aparāta īpašnieks, kas nāk ar pretenziju par telefona defektu un ar to saistītiem viņa zaudējumiem Mazcenas ne mazcenas, bet ja aparaats rada cilveekam zaudeejumus, tas nav smuki. Pie kam veel viena lieta - lielaakaa dalja cilveeku nesot savus aparaatus uz remontu, cer, ka vienkārši tiks noveersts defekts. Pati nesu uz remontu telefonu. Defekts visai diivains - never valjaa tikko iesuutiitaas sms... Ja pagaida dienas 3, tad jau var lasiit. Taa nu aparaatu atpakalj dabuuju taadu pashu kaa nodevu. Reizeem noveicas, ja telefonam labs garastaavoklis, un gljuku nav... Tad nu gribeetos zinaat, ko tie dzjeki tai kantorii dara, jo man tika teikts,ka taads defekts nav noveerots. Tas par telefoniem. Taalaak par pashu Tele2. Tas, ka tiikls paraadaas un pazuud, kad pasham ienaak praataa, tas jau ir vecs joks.. Tele2 pakalpojumus lietoju jau gadus 6. Briizjiem tas kaitina, bet laikam jau veel nav tik tragjiski, lai es nu skrietu pie LMT Link to comment Share on other sites More sharing options...
m121 Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 (labots) Viss IT, protams, ka diezin vai ir outsourceets, vienkārši nolikt operatoru par dīleru neizdarībām ir diezgan stulbi. Neviens jau, piemeram, nenoliks uzreiz kādu grupu vai koncerta izpildītāju, ja bilešu servisa kasē nestrādās kase vai tā pati datubāze, vai kasiere būs muļķe un piedevām nelaipna. Bet runājot par pašiem operatoriem, tad tos lieliski varētu salīdzināt ar perētājsistēmām - LMT - UNIX veidīgais - vecs, vienkāršs un "elitārs" par kuru ko sliktu saka tikai pokemoni un looseri Bite - Mac veidīgie - smuks, moderns, lietiņa ar ko ponto Tele2 - Windowsiņš - Moderni ir nolikt un zākāt, bet lieto ta vairums Labots Aprīlis 6, 2008 - m121 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMDiiPii Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Tele2 ir salīdzināms ar Windows 95 - nav fīču, lēts un gļukains . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animal Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Ko noziimee diileru neizdariiba???? Tas ka nestraadaa T2 datubaaze??? Tas ka nevar noformeet liigumu shaa iemesla deelj? Mans ir domaat, ka ne diileriem par to jaadomaa. Protams arii diileri ir totaali nezinoshi un lielaakoties uz jautaajumiem par kaadu trubu saak drudzhaini mekleet instrukciju, bet kad tiem jautaa kaads ir smtp serveris suuta uz servisa centru Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_masiks Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Vai bija kāds objektīvs iemesls izcelt iegādes veidu? Pircējam - nē. Bet man - ņemot vērā acīm redzami izdomātās pretenzijas par citronu lieliem zaudējumiem - gan. Tb - man likās vairāk kā smieklīgi likt citronu vērtu darījuma norisi atkarīgu no nespējas vienreiz pazvanīt no mobilā telefona/kas ņemot vērā sakaru principu - RADIOSAKARI - nebūtu nekas dīvains vai ārkārtējs/. Piedevām smieklīgi likās ļimonāra vēlme iegādāties pašu lētāko mazceni. Tas viss kopā jau norāda ka klients melo, un attiecīgi nav nekādas ticības arī defekta esamībai. Tik pat labi cienītais klients nav sapratis, ka reizi pa reizei telefons jāuzlādē. /arī tādi gadās/ Atradīsi arī ja nav?! Secinājums: uzticēties un paļauties uz Tevi nevar. Šāda rīcība met ēnu arī uz tavu darba devēju. Gala lietotājs zaudē uzticību servisa centriem, vairs nesaskata jēgu pārmaksāt par "garantiju", sāk pirkt preces no hvzkurienes ievestas, nevis veikalos — arī tiem rodas negūtā peļņa. Domino efekts. Un tas viss kāda servisa centra darbinieka (lasi: skrūvītes) dēļ, kurš sevi iedomājies par Dievu. Tie ir tavi secinājumi, un tā kā veikti nezinot visas nianses - man nav saistoši un nebūt neatspoguļo patiesos faktus. Parasti mēdzu salabot arī klienta sačakarētu telefonu, jo 90% uzkāršanās ir dēļ sapumpētiem failiem un aplikācijām. Bet pieredze rāda - ja palabam salabošu piemēram Tokras nočakarētu telefonu - viņa nākošreiz atnesīs atpakaļ ar iesniegumu par atkārtotu remonu un prasījumu mainīt- un man būs jāmaina pa garantiju telefons ar vecas korozijas pēdām. Reāli sanāks - man būs tas telefons jānopērk tikai tāpēc, ka pirmo reizi sīku ūdens pili iztīrīju, jo negribējās klientu atšūt, vai čakarēties ar savas taisnības pierādīšanu. Ja kas - tie nav izdomāti gadījumi /izņemot nikus, protams/. Tāpēc JA IR iespēja - kašķīgus klientus atšuju pašā sākumā. Nekas nav jāizdomā vai jāmeklē neesoša vaina - tikai precīzi jāizpilda rūpnīcas norādījumi. Mazcenas ne mazcenas, bet ja aparaats rada cilveekam zaudeejumus, tas nav smuki. Ir mazs punkiņš garantijas saistībās, kā arī mobīlo operātoru līgumos - neviens no viņiem nenes nekādu atbildību par šaizi kurā iekūlies klients. Kā jau teicu - jābūt sevišķi tērētam, lai miljonu liktu ur vienu vienīgo telefona zvanu. Bet neviens to aizliegt nevar - tāpēc tas ir uz paša risku un atbildību. Tad nu gribeetos zinaat, ko tie dzjeki tai kantorii dara, jo man tika teikts,ka taads defekts nav noveerots. Ieliek savu simkarti un pārbauda. Ja defekts neapstiprinās- tā arī uzraksta un atdod atpakaļ. Ko vēl pavēlētu viņiem iesākt? Dauzīt mobzi pret galdu, līdz kaut kāds defekts parādās? ja gribi nopietnu remontu- atstiep savu telefonu uz darbnīcu NODEMONSTRĒ defektu un tad būs cita saruna. Ja kas - vainīga varētu būt arī SIM karte. Un tad telefona dajebkāds remonts neko nelīdzēs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Kādēļ TELE2 ir outsourcējis visu DB apkalpošanu, ja tā notiek tik nekvalitatīvi. Stulbs menedžements. Par viņu IT zināšanām mani nesen līdz galam pārliecināja viens epasts no TELE2. Diemžēl, nevaru viņu publicēt :-( Vai TELE2 ir outsourcējis arī GPRS vārteju un zvanu centrāļu apkalpošanu. ha ha, tu noteikti sameilojies tieši ar sistēmu adminiem.. lasu un vienkārši hujēju, interesanti kādas IT zināšanas ir 1188 meitenēm, jo pieļauju ka tele2 pusē tieši tādas arī sēž un stipri šaubos ka problēmu gadījumā tev varētu izdoties parunāt, vai sameiloties ar kādu no tehniskajiem cilvēkiem. ps, tas ka bija problēmas ar sistēmu pieejamību utt vēl nenozīmē, ka tas notika tieši tele2 admiņu dēļ. varbūt piepisa isp, hardware utt. tāds daiļdčibriku bars ka maz neliekās, vienākārši forši palasīties kā vietējie CS serveru admini spriedelē p.s tele2 nestrādāju Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMDiiPii Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Pirmkārt, viņi atsūtīja man epastu, nevis es viņiem. Kaut kāda tur menedžere, bet tas, ka viņi menedžeriem uztic veikt tāda līmeņa IT lietas, par viņiem daudz ko liecina. Viņai nebija nekādas sajēgas par to, ko viņiem vajag. Runa nav par ierindas supporta darbinieku. Arī LTC viņi ir tādā līmenī, ka vienkārši nolasa risinājumu saskaņā ar dotajām instrukcijām. Otrkārt, jebkura svarīga datorsistēma normāli tiek projektēta tā, ka nav pieejama tikai force majore gadījumos. TELE2 var atļauties ij elektrības padevi no 2 dažādām apakšstacijām, ij vairākus autonomus ISP, ij augstas pieejamības klāsteri. Šeit pieminētajā incidentā sistēma darbojās, tikai nedarbojās priekšapmaksas kartes kredīta atskaitīšanas sistēma. Visi n ZZ klienti sāka lietot tīklu kā traki, kā rezultātā sistēma aizrijās un nebija iespējams nedz piezvanīt, nedz saņemt zvanus visiem Tele 2 klientiem. 12 stundu garumā. P.S. CS serverus neadministrēju un nestrādāju nevienā mobilos vai fiksētos sakarus nodrošinošā uzņēmumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eedis Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Housemouse..pazīstu vienu, kurš sēdēja tajā naktī pie pūlts @ tele2 centrā uz mūkusals ielas....... Tātad, kas notika... nosprāga kautkāds baisais PCmonstrs kautkur ārzemēs un pavilka līdzi gan ZZ karšu sistēmu, gan arī citas sistēmas (ne LV paredzētās)... so nobruka visa uzskaite un bez uzskaites un kontroles atstātie ZZ īpašnieki vienkārši ar nenormālo pārslodzi nogrāva visu tele2 sistēmu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 vienkārši zinu ka arī vislābākajām sistēmām un visām redudancēm utt var gadīties gļuki, piemēram kāds līdz šim neizlīdis cisco ios gļuks kautvai ar OSPF (jau stabilai versijai), jā arī tā gadās, tāpēc nevar vienmēr viennozīmīgi pateikt, ka tam un tam līkas rokas. ā, un vēl lielos uzņēmumos ir tāda lieta kā birokrātja un vēl stulbāk, ja lielās sistēmas uztur aizjūras skandināvu kolēģi, kuriem komunikāciju prasmes parasti nav tās labākās. kautvai ar pirkstu iebaksti un izstāsti kas par vainu viņa administrētajai sistēmai un kā rīkoties, tāpat viņš cels ārā savas 100 čeklistes un stundu, divas pisīsies, līdz nonāks līdz vietai par ko viņam stāstiji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMDiiPii Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Ir jābūt neglābjamam idiotam, lai nopietnu sistēmu uzticētu 1 PC, kuram nav pietiekamas redurancy, lai nenosprāgtu . Serveri no backupiem var pacelt mazāk kā stundas laikā. Kādēļ negāja 12 stundas? P.S. Varēja racionāli apgriezt skābekli ZZ un informēt visus, ka BŪS jāmaksā. meeris, tad nebūtu nomirusi viena pati TELE. Kādēļ gan LMT un Bite viss bija kārtībā ? IMO, OSPF ir protokols . Link to comment Share on other sites More sharing options...
eedis Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 housemouse To es nezinu, to, ko viņš man pateica, to atstāstu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMDiiPii Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Runa ir par to, ka ne ierindas operators (nekur viņi nav īpaši gudri) ir patups, bet gan sistēmas projektētāji un/vai uzturētāji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eedis Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 (labots) ..... :oops: Labots Aprīlis 6, 2008 - eede Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMDiiPii Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 Eede, Skype izstrādātāji bāzējas Tallinā un daļa ir igauņi. Latvijā nevienu tik lielu apmēru privātprojektu nezinu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 (labots) LMT izmanto Nokijas centrāli un bāzes stacijas. Tele2 izmanto Siemens centrāli un bāzes stacijas. Bite izmanto Ericsson centrāli un bāzes stacijas, pie tam centrāle atrodas Lietuvā. Tagad Siemens telekomunikāciju daļa ir NokiaSiemens, bet jebkurā gadījumā tas ir vācu izstrādājums. Pēc somugriem te neož. Tā kā man darbā kontakti ar skandināviem sanāk ikdienā, tad Somi un Esti kā reiz ir vismazākie bremzes. Lielākie bremzes no visiem skandināviem ir zviedri. Norvēģi un dāņi arī ir apsviedīgāki par zviedriem. Zviedri arī dievina telekonferences, par katru sīkumu viņiem uzreiz vajag telekonferenci uzrīkot. Bija tāds korporatīvais jociņš, ka viņi telekonferencēs dzīvo, mirst un pat ieņem bērnus. Labots Aprīlis 6, 2008 - MarcisB Link to comment Share on other sites More sharing options...
eedis Aprīlis 6, 2008 Share Aprīlis 6, 2008 MarcisB D_L tev pie kāda aliņa varētu TĀDAS lietas par Zviedriem pastštīt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!