John Wayne Ierakstīts Janvāris 4, 2007 Share Ierakstīts Janvāris 4, 2007 Kādām (datortehnikas, protams) precēm jādod garantijas talonus? Tādas pārdomas radās, kad man Prolainā (Proline) iedeva DVD-RW maisiņā un izsita čeku... Un vēl līdzīga lieta - pirms vairākiem gadiem pirktajam HDD sāk rasties bed bloki. Garantija vēl pusgadu ir. Bet tas sīkais sūda veicis šķiet pa šo laiku ir nogājis pa burbuli. Oficiālās pārstāvniecības LV Maxtoram laikam nav. Risinājumi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuicis Janvāris 4, 2007 Share Janvāris 4, 2007 a) esmu pircis 636 veikalos gan rūteri gan tīklenes gan cieto .. vienmēr tika izsniegts čeks - tas darbojas arī kā garantija ... nes preci atpakaļ kopa ar čeku ..... b) ieej www.proline.lv un paskaties numuriņus un pazvani, dāmas mīļi visu paskaidros .... ceru, ka no cietā nav noplēsta lapiņa ar cietā ID ... ja ir noplēsta tad neko neizdarīsi.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Wayne Janvāris 4, 2007 Author Share Janvāris 4, 2007 Attiecībā uz Proline viss ir ok. Bet, runājot par disku, protams, ka nav noplēsta. Bet cita ķibele - garantijas talonu viņi man neizsniedza, bet čeks pa šo laiku laikam kaut kur nolīferējies, bet, ja arī būtu, tad ko tas man dod, ja tā bode ir ciet, bet oficiālais Maxtor pārstāvis Latvijā nav? Kur griezties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Janvāris 4, 2007 Share Janvāris 4, 2007 Ja čeka nav, tad griezies kaut vai karuselī. Bez čeka Tevi var pasūtīt pat tad, ja bodīte nebūtu noziedējusi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!