lvmxk Septembris 21, 2009 Share Septembris 21, 2009 Liekas, ka būs 500EUR ne 5000EUR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parasts Oktobris 6, 2009 Share Oktobris 6, 2009 Intervija ar Fredu - http://blogi.nozare.lv/kaza/2009/10/06/bite-sola-144-mbps-mobilo-internetu-skaidro-bezmaksas-modeli/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaanis Oktobris 9, 2009 Share Oktobris 9, 2009 Jau vairākus mēnešus reizēm lietoju Bites priekšapmaksas internetu, un pēdējā laikā esmu ievērojis vienu dīvainu lietu. Pašapkalpošanās lapā, kur var apskatīt, cik daudz naudas iztērēts un cik vēl ir atlicis, pāri palikusī naudas summa totāli neatbilst atlikušajam laikam. Šodien ielogojos savā profilā un skatos, ka kredīta pārpalikums ir 1,06 Ls, vai arī 7 stundas un 4 minūtes internetā. Ja tarifs patiešām būtu 30 santīmu stundā, ko pašlaik it kā lietoju, tad par latu un sešiem santīmiem nu nekādi nesanāk septiņas stundas interneta. Iznāk, ka faktiskais tarifs ir 14 santīmu stundā, bet tāds nekur viņu oficiālajā mājas lapā neuzrādās. Interesanti, kas tas ir par gļuku? Vai varbūt viņi samazinājuši maksu lēnajam priekšapmaksas interneta režīmam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parasts Oktobris 12, 2009 Share Oktobris 12, 2009 (labots) Pamanīju, ka ir nomainījušies Bite Varianti tarifu plāni, iekļauto minūšu skaits. http://www.bite.lv/lv/pc/voice/rateplans/varianti Mazākam runātājām Variants 5 ar iekļautajām 150 minūtēm izskatās ļoti labs. Labots Oktobris 12, 2009 - K@sparz Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 12, 2009 Share Oktobris 12, 2009 (labots) K@sparz ja gribi zināt ko bite jaunu taisa tad skaties lietuvešu lapu http://www.bite.lt/en/pc/voice/rateplans/more šiem jau sen tarifu plāni nomainījušies un protamistiski ir izdevīgāki kā mūsu lielvalkstī ... salīdzinoši variants 5 ir 300 min ... Labots Oktobris 12, 2009 - NormaalsCilveeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOX. Oktobris 12, 2009 Share Oktobris 12, 2009 Jauki, vismaz kaut kas tiek uzlabots! Tik vai jau esosajiem klientiem tas minutes automatiski mainas, vai kaut kas speciali japiesaka pasam kada apkalposanas centra? Vai ari tas ir tikai jaunajiem klientiem? (kas protams nebutu godigi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parasts Oktobris 12, 2009 Share Oktobris 12, 2009 (labots) FOX, kā visu laiku ir bijis, gan jau pašam jāzvana vai jāiet uz veikalu un jāsamaina uz jauno. NC, jā paldies, zinu un ik pa laikam paskatos, kas Lietuvas Bitei jauns Labots Oktobris 12, 2009 - K@sparz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shampuns Oktobris 12, 2009 Share Oktobris 12, 2009 Pamanīju, ka ir nomainījušies Bite Varianti tarifu plāni, iekļauto minūšu skaits. Jā, bet ir nogriezta neierobežotu SMS uz visiem tīkliem iespēja (iepriekš tā bija bezmaksas Varianti 15) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parasts Oktobris 12, 2009 Share Oktobris 12, 2009 Shampun, tās sms vari paņem pa 2Ls piemēram pie Variants 13, būs tie paši 15Ls kā bija Variants 15, bet ar 600minūtēm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 16, 2009 Share Oktobris 16, 2009 (labots) maziņš atgādinājums ja vecie abonenti grib lai jaunie tarifi stātos spēkā tad ir pašiem jāzvana uz bites uzziņām nekas automātiski nenotiek - tas ir viens no Bites stulbumiem ... tāpat kā gada sākumā pielika automātiski PVN klāt VISIEM tad novāca tarifu plāniem bet nepaziņoja ka tagad klientiem PAŠIEM jāpiesakās lai paaugstināto cenu novāktu ... te kas nepiesakās no tiem 3% no abonēšanas pamatsummas tā vien ripo bezjēgā ... ot šitā muhļīšana ir konkrēts ZB Labots Oktobris 16, 2009 - NormaalsCilveeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Oktobris 16, 2009 Share Oktobris 16, 2009 NC - noklusēšana ir šodienas biznesa fīča. Tāds kā kompromiss starp klajiem meliem un patiesību. Melot nemelojam, tātad mūs sist nevar. Bet visus faktus arī nepasakam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 16, 2009 Share Oktobris 16, 2009 ehhh "ņeobmaņeš neprodaš" bet obidno vienalga esam atklāti esam atklāti - uhu "skudriņa tipa ticēja-neticēja" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shampuns Oktobris 16, 2009 Share Oktobris 16, 2009 NC - noklusēšana ir šodienas biznesa fīča. Tāds kā kompromiss starp klajiem meliem un patiesību. Melot nemelojam, tātad mūs sist nevar. Bet visus faktus arī nepasakam. Pārslēgt uz citu plānu bez klienta piekrišanas arī nav īsti korekti no juridiska viedokļa man tā šķiet, pat ja tas izskatās izdevīgāks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOX. Oktobris 16, 2009 Share Oktobris 16, 2009 Hm... uz citu ??? Tiri teoretiski, tas ir tas pats plans, kuru klients ir piesledzis!! Un klientam nav jacies no ta, ka operators izdoma so tarifu planu uztaisit izdevigaku! Nez operators atmaksas zaudejumus lietotajiem, kuri so joku nebus zinajusi un painteresesies pec vairakiem menesiem ko ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shampuns Oktobris 16, 2009 Share Oktobris 16, 2009 Klients necieš un viņam nav nekādu zaudējumu, viņš turpina izmantot un maksāt par pakalpojumu par kuru viņš ir noslēdzis līgumu. Piemēram, Varianti 15 ietilpst bezmaksas īsziņas uz visiem tīkliem, bet jaunajā V13 un V 17 īsziņas neietilpst, tas ir jāpieslēdz atsevišķi. Bite jau nevar bez klienta piekrišanas pieslēgt maksas pakalpojumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 17, 2009 Share Oktobris 17, 2009 Shampuns nelej ūdeni - jurists ibio ja bite pacēla pvn dēļ cenas un tad nolaida tad lai SKAIDRI paziņo ka ir visur ir divi paralēli tarifu plāni tiem kas nezin ka jāpārslēdz un 3% vairāk maksā un pārējiem ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitram Oktobris 17, 2009 Share Oktobris 17, 2009 Izrādās, ka šiem 3 procentiem īsti nebiju pievērsis uzmanību. Tikai tagad paķimerējos, lai noņem. Nu nebiju pamanījis šo lietu atrunātu šeit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 17, 2009 Share Oktobris 17, 2009 Nitram atceramies tautas gudrību "no katra pa ņitkai un plikajam krekls" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitram Oktobris 17, 2009 Share Oktobris 17, 2009 NormaalsCilveeks, paldies par domas ievirzīšanu, pateicoties tieši Taviem komentiem ietaupīsies kāds kapiķis norēķinlīdzekļa. Tomēr jāatdzīst, ka īsti nesapratu principu. Vai pārslēdzot, piemēram, "Bite 5" pamatsumma būs apaļi Ls 5 (Ls 5,13 vietā) PVN ieskaitot un iespējamās sarunu minūtes paliek 100? Uzņēmums nometa 3 procentu starpību no sava tarifa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 17, 2009 Share Oktobris 17, 2009 Nitram jā tieši tā - tev būs apaļi pieci lati nevis 5.13 itkā sīkums bet maucība konkrētākā ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitram Oktobris 17, 2009 Share Oktobris 17, 2009 NormaalsCilveeks, mjā, kičīgs knifiņš... Interesanti, cik ir "Bite 5" pieslēgumi, kurus var pareizināt ar Ls 0,13? Šis gan ir no sērijas "līst cita kabatā", bet fakts gana boot'isks/būtisks. Krekls noteikti sanāk ne no plānākajiem un īsākajiem. Lai nu kā, bet pēc mana skatījuma "Varianti" atkal ielīdero attiecībā pret "Vienādajiem". Par T2 nezinu, jo nesekoju. Zinošie varbūt var īsi novērtēt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 17, 2009 Share Oktobris 17, 2009 (labots) Nitram tur jau tā lieta ka tas "njuanss" nekur netiek afišēts un būtība Bite "nečiku-negrabu" nevāju piķīti papildus kāš kopējo izmaksu ziņā bite man konkrēti sanāk lētāka (mans vidējais rēķins LMT par vienu numuru bija 58 ls : vidējais Bitē par 3numuriem 29 ls) bet enīvejs noklusēt šos "dubultos" pieslēgumu tarifus IR MAUCĪBA Labots Oktobris 17, 2009 - NormaalsCilveeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlmxs Oktobris 17, 2009 Share Oktobris 17, 2009 Jau vairākus mēnešus reizēm lietoju Bites priekšapmaksas internetu, un pēdējā laikā esmu ievērojis vienu dīvainu lietu. Pašapkalpošanās lapā, kur var apskatīt, cik daudz naudas iztērēts un cik vēl ir atlicis, pāri palikusī naudas summa totāli neatbilst atlikušajam laikam. Šodien ielogojos savā profilā un skatos, ka kredīta pārpalikums ir 1,06 Ls, vai arī 7 stundas un 4 minūtes internetā. Ja tarifs patiešām būtu 30 santīmu stundā, ko pašlaik it kā lietoju, tad par latu un sešiem santīmiem nu nekādi nesanāk septiņas stundas interneta. Iznāk, ka faktiskais tarifs ir 14 santīmu stundā, bet tāds nekur viņu oficiālajā mājas lapā neuzrādās. Interesanti, kas tas ir par gļuku? Vai varbūt viņi samazinājuši maksu lēnajam priekšapmaksas interneta režīmam? Man bij tāda pati situācija, un tagad atkāl viss ir pa vecām ar 0,30 Ls par 1sr (tarifu plāns MONO). Bet kad papildināju ar 2 Ls atlikušo laiku rādija ap 14st. Varb kaut kas bilinga sistēmā sajuka viņiem? 1601 meitene neko sakarīgu pateikt nevarēja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiteLV Oktobris 19, 2009 Share Oktobris 19, 2009 Labākais Bitē man liekas tas, ka pārejot uzreiz daudziem (ģimene, draugi utt) , protams ja vairums sarunu ir starp šiem cilvēkiem, tas sanāk ļoti izdevīgi. Paņem Parunāsim un tik runā runā Var arī BiFri ņemt Piekrītam, vislielākais ietaupījums sanāk klientiem, kas nāk kopā ar sev tuvajiem cilvēkiem ar ko visvairāk arī tiek komunicēts izmantojot mobilo tālruni. Jauki, vismaz kaut kas tiek uzlabots! Tik vai jau esosajiem klientiem tas minutes automatiski mainas, vai kaut kas speciali japiesaka pasam kada apkalposanas centra? Vai ari tas ir tikai jaunajiem klientiem? (kas protams nebutu godigi) Sveicināti! Atbildot uz Jūsu jautājumu, informējam, ka par izmaiņām tarifu plānos mēs ziņojam ievietojot šo informāciju mūsu web lapā www.bite.lv . Tāpat šo infiormāciju klients var noskaidrot arī zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 1601. Automātiski šie tarifu plāni gan netiek mainīti, jo klientam ir iespēja, balstoties uz saviem tālruņa lietošanas paradumiem – vai tiek runāts vairāk, vai mazāk, izvēlēties mainīt tarifu plānu uz sev piemērotāku – lielāku, vai mazāku tarifu plānu. Bite Nitram tur jau tā lieta ka tas "njuanss" nekur netiek afišēts un būtība Bite "nečiku-negrabu" nevāju piķīti papildus kāš kopējo izmaksu ziņā bite man konkrēti sanāk lētāka (mans vidējais rēķins LMT par vienu numuru bija 58 ls : vidējais Bitē par 3numuriem 29 ls) bet enīvejs noklusēt šos "dubultos" pieslēgumu tarifus IR MAUCĪBA Cenu pacelšana valsts uzliktā pievienotā vērtības nodokļa paaugstinājuma dēļ attiecās uz visām nozarēm, arī telekomunikācijas nebija nekāds izņēmums. Sašutums par to, ka operators tāpat kā ikviens cits uzņēmums ievēro valsts noteikto PVN likmi, ir nevietā, protams, pēc likmes pacelšanas izstrādājot nākošos piedāvājumus uzņēmums jau rēķinās ar paaugstināto PVN summu. Savukārt informēšana par šādām izmaiņām konstanti notiek vienādi - ar izmaiņām var iepazīties mūsu web lapā www.bite.lv , vai arī var zvanīt klientu apkalpošanas centram 1601. Bite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Oktobris 19, 2009 Share Oktobris 19, 2009 VPZDU to Biti. Piecas dienas jau neiet nets. Notiek kaut kādi remontdarbi kaut kādā bāzēs stacijā, kas sanāk vienīgā palielā rādiusā. Līdz ar to es 40km sēžu bez interneta. Es saprastu ja es būtu iPiķios vai Zeltiņos (Starpcitu pēdējā vietā zona ir tikai LMT). Nākas atzīt, to ka LMT ja arī ir šādas problēmas tās nejūt. Jāsāk domāt par iešanu atpakaļ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Oktobris 20, 2009 Share Oktobris 20, 2009 (labots) bide, viedi vārdi. LMT tagad ir interesants Vienādo pieslēgumu klāsts tiem ļaudīm, kas runā ar visu pasauli, un Mūsējie tiem ļaudīm, kas vēlas savā starpā runāt uz nebēdu par nieka naudiņām. P.S. Nevienam no šiem pieslēguma veidiem nav slēpto izmaksu un nav nekur jāzvana, lai stātos spēkā atsevišķi tarifi. P.P.S. Pievienoju saiti uz pieslēguma veida "Mūsējie" aprakstu Labots Oktobris 20, 2009 - VIL Papildinu ar saiti uz mūsējiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlmxs Oktobris 20, 2009 Share Oktobris 20, 2009 (labots) Vienado zinu, kas par "Mūsejie"? Kur var palasīt? Labots Oktobris 20, 2009 - VIL dzēšu iepriekšējā raksta citātu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parasts Oktobris 20, 2009 Share Oktobris 20, 2009 lmt.lv ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Oktobris 21, 2009 Share Oktobris 21, 2009 Avots: Nozare.lv, 2009.10.21 Bites virtuālais operators TGMobile maksātnespējīgs. "TG Mobile" īpašnieks "Telekomunikāciju grupa" pieprasa maksātnespēju Rīga, 21.okt., LETA. Madonas rajona tiesa šonedēļ ierosinājusi SIA "Telekomunikāciju grupa", kas līdz šā gada augustam Latvijā piedāvāja mobilos sakarus ar preču zīmi "TG Mobile", maksātnespējas lietu. Maksātnespējas pieteikumu iesniedzis pats uzņēmums, un tiesa ierosinājusi lietu. Par administratoru ierosināts iecelt Artūru Gēgeri. Tiesas sēdes datums vēl nav noteikts, liecina Latvijas tiesu portālā pieejamā informācija. LETA jau ziņoja, ka šā gada vasarā "Telekomunikāciju grupa" paziņoja, ka ir nolēmusi reorganizēt savu uzņēmējdarbību. No 15.augusta uzņēmums pārtrauca sniegt mobilo sakaru pakalpojumus. "Telekomunikāciju grupa" un telekomunikāciju operators SIA "Bite Latvija" ("Bite") jūlijā noslēdza vienošanos par "TG Mobile" mobilo sakaru klientu pārņemšanu savā tīklā. Bijušajiem "TG Mobile" klientiem līdz 14.augustam bija iespēja noslēgt līgumu ar "Biti", saglabājot iepriekšējo telefona numuru, un vienoties par tarifiem. Tā kā "Telekomunikāciju grupa" izmantoja "Bite" tīklu mobilo sakaru nodrošināšanai, lai šis lēmums pēc iespējas mazāk ietekmētu tās klientus, "Bite" kopā ar "Telekomunikāciju grupu" ir sagatavojusi pārejas plānu, kas garantēšot, ka izmaiņu laikā klientiem netiek pārtraukta pakalpojumu sniegšana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parasts Oktobris 21, 2009 Share Oktobris 21, 2009 VPZDU to Biti. Piecas dienas jau neiet nets. Notiek kaut kādi remontdarbi kaut kādā bāzēs stacijā, kas sanāk vienīgā palielā rādiusā. Līdz ar to es 40km sēžu bez interneta. Es saprastu ja es būtu iPiķios vai Zeltiņos (Starpcitu pēdējā vietā zona ir tikai LMT). Nākas atzīt, to ka LMT ja arī ir šādas problēmas tās nejūt. Jāsāk domāt par iešanu atpakaļ. Domāju, ka vari uzrakstīt Bitei privāto ziņu tepat boot.lv ar savu sūdzību Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiteLV Oktobris 21, 2009 Share Oktobris 21, 2009 bide, viedi vārdi. LMT tagad ir interesants Vienādo pieslēgumu klāsts tiem ļaudīm, kas runā ar visu pasauli, un Mūsējie tiem ļaudīm, kas vēlas savā starpā runāt uz nebēdu par nieka naudiņām. P.S. Nevienam no šiem pieslēguma veidiem nav slēpto izmaksu un nav nekur jāzvana, lai stātos spēkā atsevišķi tarifi. P.P.S. Pievienoju saiti uz pieslēguma veida "Mūsējie" aprakstu Bite Latvija klientiem nav slēpto piemaksu, Bite ir operators, kas jau no sākta gala ir atbalstījis skaidrus tarifu plānus bez papildus maksājumiem, tādiem kā savienojuma maksa, vai samaksa par numura noteicēju kas ilgu laiku bija un daļēji vēl joprojām ir citiem operatoriem. Bet par norādītajiem konkurentu tarifu plāniem jāsaka, ka arī citu operatoru klienti, kas jau izmanto kādu tarifu plānu tikai vēršoties pie operatora saņem piedāvājumu atbilstošu nepieciešamībām, neviens automātiski netiek pārlikts uz citu tarifu plānu. Līdz ar to šī kartība visiem operatoriem ir vienāda. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Oktobris 21, 2009 Share Oktobris 21, 2009 Replika par neskaidrajām izmaksām attiecas uz gadījumu, kad abonents, kas izmanto bites plānu "Kukainis 17", apmeklējot operatora mājas lapu redz plāna "Kukainis 17" aprakstu, kura maksas un tarifi atšķiras no faktiski piemērotajām. Citi operatori ievieš jaunus tarifu plānus ar citiem nosaukumiem, piem., "Formula 8" lietotājiem ir pieejams interesantāks plāns "Vienādais 7", un lietotājs pēc nosaukuma viennozīmīgi spēj identificēt, kuru plānu viņš izmanto un kuru neizmanto. Bite ir operators, kas jau no sākta gala ir atbalstījis skaidrus tarifu plānus bez papildus maksājumiem, tādiem kā savienojuma maksa, vai samaksa par numura noteicēju... Tad jau LMT plāns "Mūsējie" droši var peikabināt sev birku "Bite certified". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parasts Oktobris 21, 2009 Share Oktobris 21, 2009 VIL, bet tur ir maksa par SIM maiņu, numura pārreģistrāciju uz citu cilvēku un vēl daži citi pakalpojumu, kurus var nākties lietot numura lietošanas procesā. Vai arī Mūsējiem tādu maksu nav ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Oktobris 21, 2009 Share Oktobris 21, 2009 Neviens no Taviem trim uzskaitītajiem pakalpojumiem nav nepieciešams numura sekmīgai lietošanai. Jaunajam LMT abonentam, pārnākot no BITE uz "Mūsējie", SIM karte tiek izsniegta par brīvu un personas dati LMT sistēmā tiek reģistrēti par brīvu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parasts Oktobris 22, 2009 Share Oktobris 22, 2009 Labi, nav svarīgi, taču ir patīkami ka SIM kartes nozaudēšanas gadījumā vari iet un bezmaksas nomainīt pret jaunu SIM karti tāpat kā veikt visas citas darbības ar numuru. Bitei parādījušies jauni tarifu plāni ar HTC telefoniem http://www.bite.lv/lv/htc/plans Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlmxs Oktobris 26, 2009 Share Oktobris 26, 2009 (labots) Šon saņēmu īsziņu no Bites "Otlichnaja novostj! S 21.10 my snizili dlja tebja tarify na mezhdunarodnye zvonki vo vse strany. Podrobnee na www.bite.lv. Tvoja Bite" http://www.bite.lv/lv/pc/international/calls Labots Oktobris 26, 2009 - vlmxs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Novembris 10, 2009 Share Novembris 10, 2009 VIL, tu kā mazs, abižots bērns. Droši vien esi gatavs LMT priekšā četrāpus rāpot, stutēt vienu vietu un taisīt kafiju LMT kungiem. Cilvēkiem nekrata, cik elitārs ir operātors, cilvēkiem interesē reāla naudiņa, ko ietaupa savā maciņā. Sanāca neliela tikšanās ar Bite pārstāvi bodē. Biju nolēmis paņemt jaunu mazcenas trubu. Aizgāju uz GC pie Biteniekiem. Izvēlējos sev mobilo telefonu. Meitene pajautāja cik ilgi esmu Bites klients. Atbildēju, ka novembrī būs gads. Uz ko pretī saņēmu atbildi, ka man pienākās mobilais telefons par zemāku cenu. Sīkums, bet patīkami. Tomēr starpība izrādījās veseli 10 LVL. Tālāk vēl viens patīkams jaunums. Izrādās man jau labu laiku pienākas bezmaksas telefons (jāsamaksā vienc lac). Tā kā man ir cilvēks, kam ir BiFri karte, bet sanāk mainīt SIM kartes, tāpēc paņēmu arī otru trubu par vienu latu. Un vēl viens patīkams jaunums. Izrādās mans līguma nosacījumi ir novecojuši. Ir pieejami jauni nosacījumi. Papildus nāca bezmaksas sarunas bites tīklā nodēļas nogalēs; draugi pakalpojums (skuju zin, kas tas ir), tad zemāki tarifi. Pirms tam 3 gadi ne sūda no LMT puses. Tika reizi mēnesī rēķins. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssam Novembris 10, 2009 Share Novembris 10, 2009 Cilvēkiem nekrata, cik elitārs ir operātors, cilvēkiem interesē reāla naudiņa, ko ietaupa savā maciņā. Nav taisnība. Man, iespējams, arī pie Bites sanāktu mazāks rēķins nekā pie LMT (ap Ls 50 mēnesī), bet droši vien nemainīšu operatoru, jo no pazīstamiem cilvēkiem mazāk nekā 10% ir bite vai tele2, un es jau neiešu izcelties ar pāriešanu pie kaut kāda "lētā gala". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Novembris 10, 2009 Share Novembris 10, 2009 Up to you Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shampuns Novembris 10, 2009 Share Novembris 10, 2009 Tālāk vēl viens patīkams jaunums. Izrādās man jau labu laiku pienākas bezmaksas telefons (jāsamaksā vienc lac). Tā kā man ir cilvēks, kam ir BiFri karte, bet sanāk mainīt SIM kartes, tāpēc paņēmu arī otru trubu par vienu latu. Vai šis MT bija bez līguma? Kas par modeli bija? Meitene pajautāja cik ilgi esmu Bites klients. Atbildēju, ka novembrī būs gads. Uz ko pretī saņēmu atbildi, ka man pienākās mobilais telefons par zemāku cenu. Sīkums, bet patīkami. Tomēr starpība izrādījās veseli 10 LVL. Pie LMT var dabūt trubu par labāku cenu arī negaidot gadu, ja vien tev ir divi pastāvīgie pieslēgumi un OKarte. Un vēl viens patīkams jaunums. Izrādās mans līguma nosacījumi ir novecojuši. Ir pieejami jauni nosacījumi. Papildus nāca bezmaksas sarunas bites tīklā nodēļas nogalēs; draugi pakalpojums (skuju zin, kas tas ir), tad zemāki tarifi. Kāpēc Bite to neteica ātrāk, bet tikai tad kad gāji uz salonu? Un ja nebūtu gājis uz veikalu vēl gadu - nebūtu zinājis par savām potenciālām priekšrocībām. Kur tad paslēpusies Bites "Vienkāršība un atklātība"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts