Jump to content

Berlingo/ Partner 2015-2018 dzinēju resurss/ remonta izmaksas (dīzeļi)


kukuruku
 Share

Recommended Posts

Sveiki,

Primāri- interesē viedokļi par subj minēto bulcinieku dzinēju resursu un paredzamajām izmaksām remontiem līdz kādiem 350-400k?

Izvērstāks skaidrojums:

Iespējams, ka nobriedīšu projektam- mini kemperim uz minētā bulcenieka bāzes.

Kā bāzi skatos minētos Berlingo/ Partner ap 2016-2018g. Nobraukums gan jau tādam būs pie 150-200k, ja ne vairāk.

Sevišķi kravas versijām- kas manam mēŗkim pat laikam būtu izdevīgāk.

Ja pavilkšos, gribētos viņu palietot vismaz kādus 7-8 gadus, varbūt pat 10. Vairāk par 20k gadā neplānoju nobraukt.

 

Par cik dīzeļu lietās esmu tuvu 0 (jau kādus 20 gadus braukāju tikai ar gāziniekiem)-

Ar ko būtu jārēķinās šādam aparātam, lai dzinējs izvilktu līdz kādiem 350-400 k turpmāko 7-10 gadu laikā?

Nu HVZ- sprauslas (kas cik dzirdēts pie 200k jau var sākt izbeigties) sūknis?; divmasu spararati un citas dīzeļu specifiskās lietas.

Negribētos domāt, ka šāds resurss šo tipiskajiem 1,6 dīzeļiem nav sasniedzams.

Un kura būtu vēlamākā versija- skatos ka jaudas variē...

 

Protams, krietni labprātāk skatītos uz 1,6 benzīnnieku, bet nu tādi laikam īpašais retums...

 

Nu un vēl dilemma- kas labāks- atvilkts vai no dzimšanas dzīts pa LV?

Atvilktam cerība, ka būs labāka bundža, bet gan jau lielāks nobraukums.

Vietējam atkal kā lielāko problēmu redzu rūsu.

Jo dzinēju, ritošo- to visu var sataisīt, bet ar rūsu jau nu īpaši galā netiks...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

paņemt 2018. un pārlasīt, lai būtu uzticams? skaties, ka finišā nesanāk no salona jauns par to pašu ciparu.

Link to comment
Share on other sites

Tātad plānota lietošanas laikam, nez vai dīzelis būs labākais - varētu būt problēmas daudzkur eiropā ar tādu iebraukt.

Šiem arī daudz kas ir cinkots, šķiet. Vismaz ir redzēti ar apdaudzītām arkām, kur krāsa nost nodauzīta ar akmeņiem, bet apakšā smuki cinkotas tās arkas. Tā ka skaties tādu, kas varētu nebūt pa lauku ceļiem dzīts.To jau redzēsi pēc arkām. 

Aizmugurējās durvis parasti jau ir aprūsējušas, pat tādiem pasvaigiem.

Var jau būt, ka labāk tiešām meklēt kādu 1.6 benzīnu no ārzemēm. Uztaisīt labu pretkoroziju, ielikt LPG.

 

Pilnīgi iespējams, ka gadus 5 pabrauksi, meklēsi un būs iespēja arī tikt pie kā labāka. Es vairāk ar tādu lietošanas periodu rēķinātos.

Ja vien neesi jau pensis, pēc 5 gadiem varētu prasīties arī ko lielāku ;)

Link to comment
Share on other sites

Vajag saprast, ka bulcinieks kā suga ir domāts komersegmentam. Kur ir max intensīva izmantošana līdz ne vairāk kā 5-7 gadu vecumam. Tajā laikā lielākā daļa resursa tiek nokopta, detaļas, kuras teorētiski varētu kalpot ilgāk, izmaksu mazināšanas nolūkā nav paredzētas ilgstošākai izmantošanai. Oriģinālo daļu pieejamība vecākiem modeļiem krietni ierobežota, visādas konstruktīvas nianses apgrūtina nomaiņu, utml … Gan jau zemās cenas šiem hlamiem uzrunāja - nu iepriekš minēto iemeslu dēļ arī tās ir zemas. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ir lietošanā no marta, Partner II, 2008. gada, pasažieru versija no Somijas. Jaunā versija, kas pēc izskata turpinājās līdz kkādam 2018. gadam ar feislifitem.

1.6HDi, 300k nobraukums, motors strādā bez problēmām.

Rūsa nav. Par jaunākiem, bija lietošanā 2016. gada kravas versija, nobraucu no 0-60k km, neskaitot garantijas ABS vadu remontu, citu problēmu nebija, pa 3 gadiem rūsēt nesāka.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kukuruku
pirms 17 stundām , AlCohol teica:

paņemt 2018. un pārlasīt, lai būtu uzticams? skaties, ka finišā nesanāk no salona jauns par to pašu ciparu.

Nu diez vai. Un galīgi nav doma pārlasīt uzreiz. Vairāk interesē, ar kādiem remontiem būtu jārēķinās līdz tiem 350-400k. Kuri var būt, un var arī nebūt- loterija.

pirms 17 stundām , ju teica:

Pilnīgi iespējams, ka gadus 5 pabrauksi, meklēsi un būs iespēja arī tikt pie kā labāka. Es vairāk ar tādu lietošanas periodu rēķinātos.

Ja vien neesi jau pensis, pēc 5 gadiem varētu prasīties arī ko lielāku ;)

Penzis neesmu, bet tālu nav.

Un esmu pietiekami kašķīgs, lai vēl kāds bez sievas būtu gatavs kaut uz nedēļu kaut kur ar mani braukt.

Tā ka lielāks toč neprasīsies.

Link to comment
Share on other sites

kukuruku
(labots)
pirms 14 stundām , e = d teica:

max intensīva izmantošana līdz ne vairāk kā 5-7 gadu vecumam. Tajā laikā lielākā daļa resursa tiek nokopta, detaļas, kuras teorētiski varētu kalpot ilgāk, izmaksu mazināšanas nolūkā nav paredzētas ilgstošākai izmantošanai

Piekrītu, bet cik paskatos sskā, lielākā daļa 5-7 gadīgo ir zem 200k.

Nu neticu, ka 1,6 dīzelim resurss pie 200-250k jau sāk beigties.

Benzīnam 1,6 diezgan droši minu ka līdz 350-400k izvilks, vai pat vairāk.

Un galu galā šiem jau ir arī pasažieru versijas, kuras diez vai tiek tā dzītas.

 

Labots - kukuruku
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

VW Caddy Maxi vai bez Maxi jau standartā no rūpnīcas ir dabonami California variantā, ar visu izņemamu gultu, gāzesplīti, dažnedažādiem aksesuāriem utt. Vismaz jaunāki.

Nesanāk lētāk jau gatavs, nekā pašam kautko taisīt no Citroena? 

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, kukuruku teica:

Benzīnam 1,6 diezgan droši minu ka līdz 350-400k izvilks, vai pat vairāk.

 

Bija kādreiz lietošanā Partners 2006.gada, 1.6 benzīns - atmosfēriskais loģiski. Pasažieru. Ar augsto piekari, bet 4x2.

Nobraucu ar viņu no 2008. līdz 2013.gadam. No 100 līdz 200k. Mašīna kopumā man patika - ērta, plaša, ietilpīga. Bet tehniski neuzticama. Motors neciešami mazjaudīgs un rijīgs. Zem 10l/100 varēja dabūt tikai tad, ja vairāk par 50% pa šoseju. Uz šosejas baigi jādomā, kad fūrei garām iet. No 90 līdz 120 cēla ļōōōti lēni.

 

Par rezerves daļām. Vispār PSA koncerns izceļas ar to, ka viņiem ir ļoti maz pašu ražošanā esošu daļu un mezglu. Nu tur motors un bundža jā, bet visa obveska un piekare un elektromezgli ir outsorcēti. Pie tam ražotāji ir vislētākie, akurāt kā @e=d raksta. Ko nu es spēju atcerēties par tehniskām lažām, neskaitot kustīgās daļas:

- sajūga trose pārtrūka 2x pa visu lietošanas laiku;

- ātrumkloķa kulise bija regulāri jālabo un jāsmērē;

- ziemā pie -10 sadrupa termostats;

- sānu slīddurvis ar gadiem kļuva kretīniskas.

Pārējais šķiet bija identisks kā citām mašīnām, nekas īpašs.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, msp said:

Zem 10l/100 varēja dabūt tikai tad, ja vairāk par 50% pa šoseju. Uz šosejas baigi jādomā, kad fūrei garām iet. No 90 līdz 120 cēla ļōōōti lēni.

 

Jā bet ja ražotājs pilsētā uzrāda 9.7 tad par ko jāsūdzās? Un apdzenot neesi mēģinājis mest zemākos? Parasti diezgan norm. palīdz, arī nīkulīgiem nemotoriem, nav jau tā ka virsbūve vai pārējā specene ļauj cerēt uz raķetes parametriem...

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Tur jau tak tam dīzelim trīs varianti - 75, 100 un 120 zirgi.

Grūti iedomāties kā ar 75 zirgu variantu varēs kautkur brīvdienās aizbraukt, viņš tak droši vien ka knapi kust.

It īpaši ja vēl tur vēl kemperu ar visiem pribambasiem saliks. Plus, droši vien ka ar kemperi pa LV jau arī nebrauks, bet tur kur garākas un kalnainākas šosejas. Maz ticams ka tad arī ar 120 zs variantu būs baigā laime.

Nezinu, 150/180 droši vien būtu minimums, lai ar aprīkotu kemperi kautkur pa mazākiem/šaurākiem ceļiem braukt, ja vien negribēsies vilkties kādam traktoram no pakaļas.

Bet nu ja jau jāizvēlas, tad jau to 'jaudīgāko' variantu.

Link to comment
Share on other sites

Nu šitas jau ir sado-mazo biedriem!

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , kukuruku teica:

Penzis neesmu, bet tālu nav.

Un esmu pietiekami kašķīgs, lai vēl kāds bez sievas būtu gatavs kaut uz nedēļu kaut kur ar mani braukt.

Bet tad tur jau nav ko čakarāties, man tā domāt. Vienkārši kādu minivenu, ko var arī ikdienā lietot. Tad uztaisa kaut kādu ieliekamu vienkāršu grīdas paaugstinājumu, uz tā matraci, zem tā kaut kādas nepieciešamākās lietas, kādus traukus, plītiņu. Lai gan mazajam deglim ar nekāda vaina.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , ju teica:

Bet tad tur jau nav ko čakarāties, man tā domāt. Vienkārši kādu minivenu, ko var arī ikdienā lietot. Tad uztaisa kaut kādu ieliekamu vienkāršu grīdas paaugstinājumu, uz tā matraci, zem tā kaut kādas nepieciešamākās lietas, kādus traukus, plītiņu. Lai gan mazajam deglim ar nekāda vaina.

pat unītī ērti gulēts ar piepūšamu matraci un nolaistiem aizmugurējiem beņķiem. blakus zapaskai un, ja vel divatā, aizmugurējo grīdu kā novietni utilizēt.

Link to comment
Share on other sites

Zirgus vajag lai ātrumu noturētu, vilkmi vajag lai sāktu un dīzeļiem jau ar to nav problēmu, ja kāds te ar kemperi domā braukt kā ar sporta auto, lai palasa savus auto žurnālus tālāk!

Link to comment
Share on other sites

kukuruku
23.08.2023. , 14:00, AndrisBB teica:

VW Caddy Maxi vai bez Maxi jau standartā no rūpnīcas ir dabonami California variantā, ar visu izņemamu gultu, gāzesplīti, dažnedažādiem aksesuāriem utt. Vismaz jaunāki.

Nesanāk lētāk jau gatavs, nekā pašam kautko taisīt no Citroena? 

Jā, tikai cik tādi california ir redzēti lietoto tirgū?

Ir jau kantori  kas tās ieliekamās kempera kastes ražo praktiski visiem modeļiem, tikai cenas tur sākas no kādiem 1,5k par pliku mēbeli.

Pašam sataisīt nav problēma, pie kam varēs labāk pielāgot savām vajadzībām.

Link to comment
Share on other sites

kukuruku
23.08.2023. , 18:42, ju teica:

Bet tad tur jau nav ko čakarāties, man tā domāt. Vienkārši kādu minivenu, ko var arī ikdienā lietot. Tad uztaisa kaut kādu ieliekamu vienkāršu grīdas paaugstinājumu, uz tā matraci, zem tā kaut kādas nepieciešamākās lietas, kādus traukus, plītiņu. Lai gan mazajam deglim ar nekāda vaina.

Tas etaps jau ir izbaudīts.

Braucot uz 1-1,5 nedēļu, savācas pietiekami daudz parpalas, kuras gribas kaut kā saorganizēt, lai pirms gulēšanas nav jāpārkrāmē visa mašīna.

Un te jau būtisks parametrs ir augstums.

Sākās pieredze ar sharanu- visi aizmugurējie beņķi ārā, guļot uz grīdas drausmīgā krāmēšanās.

Pēc tam jau uztaisīju aizmugures daļā plauktu ~35cm no grīdas- nolaistu vidējo sēdekļu augstumā. Jau labāk, bet liekot matraci uz plaukta un nolaistiem vidējiem sēdekļiem- tāpat par maz vietas mantām.

Nu tad nākošais etaps bija kaste arī vidējo sēdekļu vietā- jau puslīdz pieņemami.

Tikai noteikti zem pakaļējā plaukta prasās lielas izvelkamas atvilktnes- ērtākai klāt tikšanai.

Tad nākamais bija corolla verso. Dēļ augstuma te jau neko virs aizmugures grīdas/ nolaistiem sēdekļiem nevar sabūvēt. Tāpat jau knapi var apsēsties uz matrača. Glāba jumta kaste.

Līdzīga situācija arī octāvijā- gulēt var, bet mantām vietas nav.

Nu un vēl ne mazsvarīgs aspekts- logu aizsegšana- tā kā pamatā braukāts pa NO, SWE, FIN- tumsa naktī iekšā ir būtiska. Tas papildus pluss bulceniekam bez logiem- mazāk čakara.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

kukuruku

Ja par zirgiem un jaudu-

Sharans 2,0 benzīns ar saviem laikam 115 zirgiem nu galīgi nav raķete, bet pa Norges kalniem ne reizi nebija sajūta, ka pietrūktu jaudas. Drīzāk pa LV ceļiem ar kādiem 4 kakliem mašīnā likās par knapu uzrāviens.

Arī pašreizējais Captur 1,0 B/G ar 100 zirgiem, diezgan pamatīgi pieslānīts, nelikās par nīkulīgu.

Tā ka minu, ka ar kādiem 100 zirgiem varētu būt ok.

Vienmēr jau var vēlēties vairāk, bet ceļojumā jau parasti nekur nav jāskrien...

Link to comment
Share on other sites

Jā bet ne jau pliki zirgi taisa uzrāvienu bet gan jaudas/masas attiecība un griezes moments un tas kā to prot/neprot izmantot jo traktoriem un benzīnniekiem tas ir pilnīgi dažādos diapazonos, un atmosfērai/ļurbai atkal citos.

Labots - noname
Link to comment
Share on other sites

Man bija līdzīga doma, bet sapratu ka divi autiņi ir ieberziens.

Beigās paņēmu uz nomu Jumta telti, un nu jau nopirku pats sev. 
 

Uz ceļojumiem uzmetu to augšā un aidā. Ar ikdienas autiņu daudz ērtāk nekā ar kaut kādu bulku vāģi kratīties. 
Ja vel busiņu domā ņemt tad maybe būtu vērts. 

Link to comment
Share on other sites

kukuruku
Pirms 32 minūtēm , noname teica:

Jā bet ne jau pliki zirgi taisa uzrāvienu bet gan jaudas/masas attiecība un griezes moments un tas kā to prot/neprot izmantot jo traktoriem un benzīnniekiem tas ir pilnīgi dažādos diapazonos, un atmosfērai/ļurbai atkal citos.

Protams.

Bet dīzelim jau kā reizi griezes moments ir lielāks nekā benzīnam.

Tā ka pie vienādas bundžas 100zs dīzelis liksies ņiprāks par 100zs benzīnu.

 Jeb murgoju?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 41 minūtēm , noname teica:

Jā bet ne jau pliki zirgi taisa uzrāvienu bet gan jaudas/masas attiecība un griezes moments

Tik tas ka tam 75zs variantam arī griezes moments ir visai nekāds (priekš dīzeļa).

Pirms 7 minūtēm , kukuruku teica:

 Jeb murgoju?

Paskaties specenē. Nav jau nekāds noslēpums, apskaties inetā.

Link to comment
Share on other sites

kukuruku
Pirms 8 minūtēm , JFH teica:

Man bija līdzīga doma, bet sapratu ka divi autiņi ir ieberziens.

Beigās paņēmu uz nomu Jumta telti, un nu jau nopirku pats sev.

Nu manā gadījumā 2 mašīnas tāpat vajadzīgas. Kā minimums lai varu tikt līdz stacijai/ pilsētai. (Esmu ne jau nu baigajos dziļajos laukos, bet sabtranss iet laikam 4vai 5 reizes dienā.)

Jumta telts kaut kā neuzrunā.

Un arī raustos ko tādu likt uz piemēram Captur un tad līst iekšā 2 rumpjiem ar kopējo svaru pie 200kg.

Tāds bulcinieks kā reizi vēl iederās kā otrā mašīna, ar kuru pie vajadzības var arī kaut kur tālāk aizbraukt. Buss jau gan īsti nē.

Bija man savulaik VW T3 kempera variants- ar paceļamo jumtu un 4 guļvietām. Tā jau forši ceļojumiem, bet ikdienai tomēr gribas ko mazāku.

Un tāda tipa buss jau diez vai būs kaut 10-gadīgs bez kādiem 20k eur. Kuram jau būs jāsāk satraukties par rūsu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , kukuruku teica:

2 rumpjiem ar kopējo svaru pie 200kg.

Nu manā gadījumā ir 65kg telts + 170kg rumpji + pārējais borohlo (stāvot). Viens ir ko atļauj pārvadāt otrs ir tas kas statiski stāvot. 

 

Braucot ap 80kg savācas uz jumta. Vairāk gan pa 160 nebraucu. 

 


Vari paņemt viņas nomā uz weekendu un pamēģināt.
Ja ir privātmāja apkašā vari savam capture sanaglot kādu box ar atvilktnēm un būs prima.
Es tikko no Alpiem atbraucu un ja nav kemperis vai buss tad diezgan daudz tās jumta teltis ir kempingos. 

 

Link to comment
Share on other sites

22.08.2023. , 19:27, kukuruku teica:

atvilkts vai no dzimšanas dzīts pa LV?

atkarigs no kurienes atvilkta. ja ziemeliem - Zvedrija, Somija u.t.t - labak ne, rusa bus tikpat ja ne vairak ka vietejiem.

godigi sakot peugeot partner galigi nav tas auto ar kuru gribetu doties celojuma talaka.

ieteiktu paskatit citus auto kaa chrysler voyager. vietas ir gana daudz, kreslus aizmugure var iznemt un sabuvet visu pec vajadzibam - seit labas idejas:

 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 1 stundas , kukuruku teica:

Un tāda tipa buss jau diez vai būs kaut 10-gadīgs bez kādiem 20k eur. Kuram jau būs jāsāk satraukties par rūsu.

Nesanāk beigās ka to kemperi ir lētāk/ērtāk/labāk noīrēt 2x gadā vai pat 1x, ja pārāk bieži nebrauc mēnešiem ilgos ceļojumos?

Pēc šī cenrāža sanāk 1000eur uz nedēļu sezonā un 700eur nesezonā diezgan cilvēcīgs kempers. Ar nosacījumu ka var arī dabūt viņu sezonā.

https://www.kemperi365.lv/kemperiai-nuomai/urban-2023-klases-kemperis/

 

Vienmēr jau liekās ka, kad nopirks pats, tad brauks ntās reizes biežāk un ja būvēs pats, tad izmaksās uz pusi lētāk nekā beigās reāli sanāks.

 

 

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

kukuruku

Nu nesanāks gan īrēt lētāk.

Ja pieņem, ka uz vienu lielo -~1,5 nedēļas braucienu īre būs 1000eur- izbraucot reizi gadā- 5 gados jau būs 5k.

Tādā bulciniekā aprīkojuma iebūve- pieņemsim, ka izmaksās 1000eur.

To jau uz vienu braucienu atsitīs. Nu labi, lai ar tādu pārbūvētu bulcinieku varētu droši kaut kur doties, ieliks vēl 1000eur 5gadu laikā. ( neskaitot apkopes un parastās uzturēšanas izmaksas, kas būtu jebkuram 5-10 gadus vecam pepelacam.)

Rezultātā paliks 3k.

Un otrs auto tāpat saimniecībā vajadzīgs manā gadījumā. Kāpēc gan tas nevarētu būt bulcinieks?

Bet nu protams, ka neatmaksājas tādu būvēt tikai ceļošanai.

Labi, ja tauta saka, ka Berlingo/Partner būs garām, vēl jau ir Fordam kaut kādi bulcinieki, Caddy, Dacia ar kaut kas bija...

Link to comment
Share on other sites

Viens punkts ko nepamanīju, ka kāds pieminēja.

Esi pamērīji/papētījis cik gara tam bulciniekam ir kravas telpa un vai vispār tur pietiek garuma gulēšanai?

Link to comment
Share on other sites

Par motoriem runājot, nu 75zs varbūt nevajag, bet 100zs ir gana ok. Bija agrāk darbā lietošanā 2015.gada Expert ar 1.6 dīzeli un kkur čut zem 100zs. Tukšā gāja gana labi, kad iekrāva 2t, nu jā, sagura protams. :D

 

Cits jautājums vai uz tā burtiski ķebļa un ar neesošu skaņas izolāciju būtu gatavs braukt tālāk par Kauņu. Varbūt pasažieru varianti ir labākiem beņķiem un nopakoti.

Link to comment
Share on other sites

Lai gulētu bulciniekā, tāpat otrā rinda jāravē ārā.

vai nav prātīgāk minivens, kad vajag izceļam ārā otro rindu, saliekam ko vajag(plaukti, matracis utt) un brauc tripā? Atbraucam, saliekam krēslus atpakaļ un ir pilnvertīgs auto.
Univērsālā droši vien līdzīgi tik mazāk telpas augstumā - maz vietas plauktiem un pekelēm. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , dzincha teica:

tāpat otrā rinda jāravē ārā

Runa, kā saprotu ir par kravas variantu, kam otrās rindas nav. Pēc manas atmiņas, vecākā partnerī, berlingo, vai kurā no viņiem visiem vienādajiem (bija zaļš :D), kad braucām ar čomiem kempingot, gulēt kkā varēja tikai viens, jo ar 1.85m tur kravas telpa bija par īsu. Kamēr mēs ar (tagad) sievu Passāta sedanā komfortabli gulējām divatā ar nolaistiem beņķiem. Tobrīd, protams, izpratne par komfortu bija drusku citāda.

Bet jā, man arī kaut kā šķiet ka minivena vai vismaz pasažieru garās bāzes bulcinieks būtu jāskatās.

Labots - Kazarms
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Kas tie bija, kuriem uz jumta bija telts?

Tai teltij tie gabarīti bija kādu pusmetru vai metru ārpus auto jumta laukuma.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, AndrisBB said:

Tik tas ka tam 75zs variantam arī griezes moments ir visai nekāds (priekš dīzeļa).

 

Nezinu par konkrēto exemplāru bet manam 68 variantam šķiet ok, taču atkārtošos vēlreiz - no svara ir cik kg tiem zirgiem ir jāizkustina.

Link to comment
Share on other sites

kukuruku
1 stundu atpakaļ, Kazarms teica:

Viens punkts ko nepamanīju, ka kāds pieminēja.

Esi pamērīji/papētījis cik gara tam bulciniekam ir kravas telpa un vai vispār tur pietiek garuma gulēšanai?

Pēc papīriem teorētiski būtu jāpietiek- priekš 180 rumpja...

Ja tiks tik tālu, protams būs jāmēra.

Bet nu tīrais kravinieks varētu būt zem jautājuma dēļ sienas aiz ķebļiem, kura no grīdas diezgan šķībi uz aizmuguri.

Pasažieru versijās padzenot ķebļus uz priekšu vēl dabū garumu.

Un jā, jautājums par ķebļa ērtumu arī aktuāls.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , kukuruku teica:

teorētiski būtu jāpietiek

Tā līdz ar galiem vai spilventiņam arī vieta paliek? :D  Vienītī jau vienalga, guļ pa diagonāli, bet divatā jau tā nevar.
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

kukuruku
Pirms 53 minūtēm , Kazarms teica:

Bet jā, man arī kaut kā šķiet ka minivena vai vismaz pasažieru garās bāzes bulcinieks būtu jāskatās.

Miniveniem pa lielam augstums ir max 90-100cm, bulciniekam- 120-125cm.

Un tā šādam mērķim ir afigennā starpība- var taisīt 40-45cm augstu mēbeli, kur var arī apsēsties, un paliks tie vismaz 65-70cm, lai pauris neatdurtos griestos.

Pirms 2 minūtēm , Kazarms teica:

Tā līdz ar galiem vai spilventiņam arī vieta paliek? :D  Vienītī jau vienalga, guļ pa diagonāli, bet divatā jau tā nevar.
 

 

 

Paliek paliek. Corollā Verso bija 176cm līdz atzveltnēm braukšanas pozīcijā.( guļamajā līmenī).

Padzenot beņku atzveltnes uz priekšu bija ok.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...