Chocoton Ierakstīts Oktobris 6, 2020 Share Ierakstīts Oktobris 6, 2020 (labots) Jauns HDD 1TB BaraCuda.Mēnes atpakaļ pirkts, iekopējot failus pāri 700GB. cietais sāk krikšķēt... pie faila izvilkšanas to vairs neļauj darīt...Formatēt ļāva! Veicot testu uz programmas "Viktorija" HDD nespēj skenēties,sprūst pašā sākumā,vienvārd sakot,tas ir kapitāls defekts! Kā domājiet- aiznesot garantijas remontā,kas tiks darīts vai izsniegs jaunu HDD!? Labots Oktobris 6, 2020 - Chocoton Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Oktobris 6, 2020 Share Oktobris 6, 2020 Nejauši nometīs zemē, parādīs ka mehāniski bojājumi un pasūtīs nuhaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 6, 2020 Author Share Oktobris 6, 2020 (labots) Pirms 9 minūtēm , e = d teica: Nejauši nometīs zemē kas to darīs,servis!? Tieši par šo aizdomājos,pirms iesniedz garantijas remontā-kā lai piefiksē ka HDD nav dabūjis sitienu,vizuāli nav jēgas ko bildēt!? Kāda spec programma nebūs kas šo notestē pret sitieniem,nav iekš HDD kāds sensors kas to uzrād vai ir bijis štoperis vai nav!? Labots Oktobris 6, 2020 - Chocoton Link to comment Share on other sites More sharing options...
spitaligais Oktobris 7, 2020 Share Oktobris 7, 2020 Ja normāls cietais disks, tad S.M.A.R.T. datos tiek ierakstīti visi sitieni kā "G-Shock event count", vai kaut kā tamlīdzīgi. Bet, tas tiek reģistrēts tikai, kamēr diskam ir španungs. Tā pati Victorija, vai HDTune māk smartu nolasīt, vari piefiksēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Oktobris 7, 2020 Share Oktobris 7, 2020 Normāls kantoris vienkārši samainīs. Vari pa taisno sūtīt uz rūpnīcu pats, vienīgais būs pasta izdevumi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 7, 2020 Author Share Oktobris 7, 2020 (labots) Pirms 54 minūtēm , jema teica: Normāls kantoris vienkārši samainīs. Vari pa taisno sūtīt uz rūpnīcu pats, vienīgais būs pasta izdevumi. Nu tad laiks atklāt kārtis !Minētais HDD jau pabija garantijas remontā .4 dienas atpakaļ saņēmām atpakaļ "šo pašu disku ar to pašu gļuku"!!! Kālab pārliecinoši saku ka ar to pašu ģļuku-tālab,pirms disku iesniedzām garantījā noskenējām ar to pašu "viktoria"pie 200gb bij 9bojātie sektori.... Iesniedzot garantīja vārdiski minēju ka diskami ir bojāto sektoru 200gb rajonā.... A ko šie disku nomarinē vairāk ka mēnesi garantijas remontā ,formatējuši un adod tādu pašu atpakaļ! Saņemot disku ielikām un palaidām viktorijas testu -protams sākums vis labi testējās ...A kad tika iekopēti faili,pāri 200GB.diskas sāk krakšķēt izmet kļūdu !Uzliekot testu jau no paša sākuma viktorija nespēj testēt!Pēc formatēšanas vis smuki testējās! Nu jau 16 kļūdas Te izskatās ka būs jārakst iesniegums -vai kā rīkoties!? Labots Oktobris 7, 2020 - Chocoton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 7, 2020 Author Share Oktobris 7, 2020 1 stundu atpakaļ, spitaligais teica: "G-Shock event count" Viktoria pie S.M.A.R.T nekur tādu ailīti nepamanīju...Muļķīgs jautājums -vai ailīte uzrodas kad ir bijuši sitieni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaut_kaads Oktobris 7, 2020 Share Oktobris 7, 2020 Ja ir ražotāja garants, un vietejie šitā ča*arē, tad noziedo pasta izdevumus un aizsūti ražotājam. Pats esmu sūtījis vismaz 6 reizes, vienmēr vietā atnāca rūpnieciski atjaunots vai jauns tāds pats hdd. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Oktobris 7, 2020 Share Oktobris 7, 2020 Es arī esmu sūtījis, nekad nekādu problēmu nav bijis! A vietējais tad ir vienkārši miskatnieks. Jo visi lielie LV vairumnieki bez iebildumiem maina, ja tā ir rūpnīcas vaina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 7, 2020 Author Share Oktobris 7, 2020 (labots) pirms 1 stundas , kaut_kaads teica: Ja ir ražotāja garants, un vietejie šitā ča*arē, tad noziedo pasta izdevumus un aizsūti ražotājam. Pats esmu sūtījis vismaz 6 reizes, vienmēr vietā atnāca rūpnieciski atjaunots vai jauns tāds pats hdd. Garantija ir tikai un vienīgi veikala čeks...HDD bija vienkārši dielektriskajā plastīkāta..bez nekādiem papīriem! Man liekas ka vienkāršāk būs uzrakstīt iesniegumu ka garantijas laika nav nekas darīts! Labots Oktobris 7, 2020 - Chocoton Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Oktobris 7, 2020 Share Oktobris 7, 2020 Iesit sērijas numuru mājas lapā un uzzināsi vai tev ir spēkā ražotāja garantija. https://www.seagate.com/gb/en/support/warranty-and-replacements/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 7, 2020 Author Share Oktobris 7, 2020 1 stundu atpakaļ, jema teica: Es arī esmu sūtījis, nekad nekādu problēmu nav bijis! A vietējais tad ir vienkārši miskatnieks. Jo visi lielie LV vairumnieki bez iebildumiem maina, ja tā ir rūpnīcas vaina. Iet runa par RD elektroniks.Kad iesniedzām teicam , dator speciālists diagnosticēja sliktos sektorus ...pa cik garantīja lai nododot garantijas remonta-jabūt vietā jaunam diskam jo tādas vainas nevar salabot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 7, 2020 Author Share Oktobris 7, 2020 (labots) Pirms 17 minūtēm , jema teica: Iesit sērijas numuru mājas lapā un uzzināsi vai tev ir spēkā ražotāja garantija. https://www.seagate.com/gb/en/support/warranty-and-replacements/ Nu angliski man klibo ,laikam jau lapu varēj ar krieviski uztelēt!!! Tad kā izskatās! Labots Oktobris 7, 2020 - Chocoton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 7, 2020 Author Share Oktobris 7, 2020 (labots) E līdz 22 gad martam,bet nopirkām takš šogad 22 jūlījā!Tad jau 22 gadā pēc marta ja disks sapļurgājas veikals mūs sūtītu ellē?! A cik tad ir tie izdevumi naudas ziņā -un uz kurien īsti jasūt uz Tailandi!? Labots Oktobris 7, 2020 - Chocoton Link to comment Share on other sites More sharing options...
spitaligais Oktobris 7, 2020 Share Oktobris 7, 2020 Nejauc P*i ar pirkstu. Ražotāja garantija ir ražotāja garantija. Tirgotāja garantija ir Tirgotāja garantija. Latvijas republikā, privātajiem, ir spēkā 2 gadu garantija no pirkuma brīža. Ražotāja garantija ir kaut kāda, sazin kāda. Pēc būtības, pofig ka ražotāja garantija cauri. Tirgonim pašam jātiek galā ar tevi. Tirgonim ir jānodrošina ka manta strādā, nav brāķis, un nodrošina remontu/maiņu 2 gadu laikā, kā minimums. Ja tirgonis idiots, negrib smērēties, sūta 3 mājas tālāk, vari pieteikt garantiju caur ražotāju pa taisno. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Oktobris 7, 2020 Share Oktobris 7, 2020 @Chocoton, kur problēmas uzrakstīt ierakstītu pretenziju vēstuli pārdevējam , kurā apraksti situāciju, kā arī informē, ka ja problēma netiks atrisināta, tad iesaistīsi PTAC? Vēstuli vari arī pats aizstiept, lai parakstās, ka saņemta, lai uzliek štempeļus utt. Gan jau kantoris šādā gadījumā sāks problēmu risināt. A tā, jā. Ražotāja garantija vēl ir gandrīz divus gadus, tā ka vari pa tiešo ražotājam sūtīt. Tikai tad pašam jāčikājas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Oktobris 7, 2020 Share Oktobris 7, 2020 Pirms 43 minūtēm , Chocoton teica: Kad iesniedzām teicam , dator speciālists diagnosticēja sliktos sektorus ...pa cik garantīja lai nododot garantijas remonta-jabūt vietā jaunam diskam jo tādas vainas nevar salabot! Nu visu pareizi tev pateica, a kur tad ir problēma? Dod uz garantijas remontu, lai maina disku! Dod uz autorizēto servisu, kas ir ražojis tavu datoru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 7, 2020 Author Share Oktobris 7, 2020 (labots) Pirms 24 minūtēm , jema teica: Dod uz autorizēto servisu, kas ir ražojis tavu datoru. Nē nē,disks ir pirkts atsevišķi! Tālab minēju ka garantija ir plikais čeks un diskam nekādi dokumenti nebija...tik tikai kā dielektriskajā maišelī,bet pa cik ir sērijas numurs tad tas jau ir ka dokument! A ,bet sūtot uz to ražotāj pa taisno -čeka kopija jabūt līdzi!? Labots Oktobris 7, 2020 - Chocoton 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 7, 2020 Author Share Oktobris 7, 2020 (labots) Pirms 35 minūtēm , jema teica: Dod uz garantijas remontu, lai maina disku! Tad sanāks ka iekš RD iesniegsim -Sesdien tik sagaidījām atpakaļ no garantijas remonta....Tāgat droši atkal iet iesniegt-man liekas ka tagat es rakstīšu iesniegumu par to ka nekas nav garantijas remontā izdarīts , adeva tadu pašu disku ar tādi pašu vainu! Pa priekš iesniegumu ar sūdzību ...tad redzēs kāda atbilde būs - vane tā?! Savādāk toč ja iesniegs to HDD otreiz,tie filči nometīs pie zemes un pateiks ka pašu vaina !!! Talab vaig piefiksēt šo HDD veselību pirms iesniegšanas !Var redzēt vai ir bijuši triecieni....tā ar nesaprātu ir tāda iespēja vai nav kur redzēt! Labots Oktobris 7, 2020 - Chocoton 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 7, 2020 Author Share Oktobris 7, 2020 Reku "Cristaldisks" uzrād šādi! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasss Oktobris 7, 2020 Share Oktobris 7, 2020 Aizej izsit logu bodei ar to dzelzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 7, 2020 Author Share Oktobris 7, 2020 (labots) 1 stundu atpakaļ, Stasss teica: Aizej izsit logu bodei ar to dzelzi. Uz to pusi velk!Ar Mātes fotoaparātu vispar gāja jautiri-kā ieniedz 5mēnešu jaunu canon 430- garantīja- tā pagāja tur pat 3mēneši(pa vidam kad intresējos visu laiku nogruda uz covid19) līdz uzrakstīju sūdzības iesniegumu -pēc tās iesniegšanas nedēļu vēlāk bija uzaicinājums uz veikalu un izsniedza galīgu jaunu fočiku!!! Bez nekādiem paskaidrojumiem - Labots Oktobris 7, 2020 - Chocoton 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 9, 2020 Author Share Oktobris 9, 2020 (labots) 2020.10.7. , 10:53, rubb teica: Vēstuli vari arī pats aizstiept, lai parakstās, ka saņemta, lai uzliek štempeļus utt. Gan jau kantoris šādā gadījumā sāks problēmu risināt. A tā, jā. Ražotāja garantija vēl ir gandrīz divus gadus, tā ka vari pa tiešo ražotājam sūtīt. Tikai tad pašam jāčikājas... Ta jau ir darīs....,bet kur viņi liks parakstu? Pie iesnieguma iesniegšanas nekur nav prasīts saņēmēja paraksts! 2020.10.7. , 10:53, rubb teica: tad iesaistīsi PTAC PTAC man visu izskaidroja ,saskarāros ar problēmu , iesniedzu mātes fotoaparātu un tas pazuda ar galiem pēc 2 menešiem un vienas nedēļas rakstīju veikalam iesniegumu!Tas vis tika risināts vasaras beigās...Pa priekšu jarakst iesniegums veikalam -tad ja 15 dienu laikā nav atbildes jeb neapmierin atbilde ,tad tikai var rakstīt sūdzību PTAC! Un kad risinājām to problēmu,pa to laiku puikām nogrāvās minētais HDD ! Saņemot atpakaļ vis likas ka problēma novērsta,a nefiga pie 250GB. viņa ir un kad faili iekopēti disk parsniedzot 250GB paliek nelietojams!Formatējot disku vis ka jauns lidz 250GB failus kopē un ne kraksķ neka das vainas,bet ka sasniedz izpakaļoto vietu tā vis auzās! Karoč viņi pāši saprot,ja jau reiz tiek iesniegst iesniegums tad zināms kas notiksies tālāk....galvenais neatlaidība un saglabāt veikala reputaciju! Kur tad īsti ir šim BarraCudam razotāj mājas vieta,uz diska rakstits ka razojisa Taizeme! Kad veikala bijam sūdzēties ka diskam nav noversta problēma un pagaidām nedosim otreizēja garantīja kamer nebūs noskaidrojies ko garantijas laika darījuši ar to disku... .Atbilde bija tāda Disks bijis garantīja Polijā un tur neesot secināts defekts!!! Man liekas ka tur loxi sēd! Žēl ka pirmajā reizē neiesniedzām pierādījumus ka diskam ir bojāto sektoru! Labots Oktobris 9, 2020 - Chocoton Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Oktobris 9, 2020 Share Oktobris 9, 2020 Vai nu Tu stāsti vai arī ar karmu jums tur ir nopietnas problēmas. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 9, 2020 Author Share Oktobris 9, 2020 (labots) Pirms 6 minūtēm , e = d teica: Vai nu Tu stāsti vai arī ar karmu jums tur ir nopietnas problēmas. A Kamaru vis kartībā-nevienam neko sliktu nedaram! No ražotājiem tik palicis Brends ne kvalitāte-drīzāk tagat sāk karma darboties pret viņiem!!! Man pēdējā laika pat tik nekvaletatīvas preces nav atsūtītas no Ķīnas-varbūt tapēc karma ieslegusies,bet nejau pret mani!!! Labots Oktobris 9, 2020 - Chocoton 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoton Oktobris 9, 2020 Author Share Oktobris 9, 2020 (labots) 2020.10.7. , 10:53, rubb teica: lai parakstās, ka saņemta, lai uzliek štempeļus utt. Kur viņi parakstīsies kur stempeli liks-uz tā paša iesnieguma?! Par to es jau aizdomājos pirmajā reizē ,kā šie tak var to pretenziju iesniegumu izmest ,bet ne,pēc tās vestules prece uzradās ,bet nejau vairs tā -galīgi jauna vietā! PTAC izskaidroja -ja nav 15 dienās atbildes vai neapmierinoša tad pie viņiem-Tatad man no vienas puses pie kājas ko šie izdarījusi ar iesniegumu,gavenais ka es sev sakopejis un piefiksējis ka iesniedzu.....Talāk pie viņiem!Un tas vis ir izdarāms no mājas :)!!! Ka nekā atalinātais!!! Labots Oktobris 9, 2020 - Chocoton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!