Maris77 Ierakstīts Septembris 20, 2020 Share Ierakstīts Septembris 20, 2020 Tagad sākās dīvaina problēma ar logu slotiņām. Iedarbinot mašīnu pie izslēgta logu slotiņu slēdža slotiņas pašas ieslēdzas un nestrādā korekti, kaut kas rūc un trīc. Kad ieslēdzu slēdzi, tad slotiņas it kā paiet uz priekšu, tad atkal iestrēgst, apstājas, trīc. Pēc kādas pusminūtes viss atkal ok. Vairāk novērots aukstam pēc nakts nostāvējušam auto. Kur meklēt problēmu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 20, 2020 Share Septembris 20, 2020 Minējums - oglītes nodilušas logu tīrītāja motorītim. Var pa motorīti ar kaut ko uzsist. Ja defekts parādās/pazūd būs oglītes pie vainas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Septembris 20, 2020 Author Share Septembris 20, 2020 Kāpēc tad viņš slēdzas pie izslēgta slēdža? Vairāk novērots mitrā laikā. Braucot neniķojas, strādā kā pienākas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 20, 2020 Share Septembris 20, 2020 Atkal minējums - mēģina nolikt slotiņas "nulles" stāvoklī. Bet iespējams ka te jau slotiņu vadība pa CAN kopni. (jāskatās elektroshēma) un gļučī slotiņu vadības elektronika. Piemēram mitrums ticis un viss iekšā "sapuvis". Jājauc un jāskatās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Septembris 20, 2020 Share Septembris 20, 2020 Pirms 7 minūtēm , Ronalds teica: Piemēram mitrums ticis un viss iekšā "sapuvis". Šis, visticamāk. Varbūt nav sapuvis pat vēl. Skaties, vai fordam arī tas motors nav tur tādā kā vannā iekšā, kur it kā jābūt notekām no loga, tās mēdz aiziet ciet, un tad tur tas motorītis mēdz peldēt. Vismaz renault scenic 2 tā mēdz gadīties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Septembris 20, 2020 Author Share Septembris 20, 2020 Laikam tiešām ūdens tiek uz motorīša un visu čakarē, viss labi gāja, pašspricēju šķīdumu loga un atkal sākās gļuki. Ūdens tieši uz motorīša tek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker Septembris 20, 2020 Share Septembris 20, 2020 Pirms gadiem VAGam ir ņemts ara tas mehānisms, jo arī bija nekorekta darbība,nenostājās sākuma pozīcijā, iesaku izravēt un paskatīties kas ar to motoru. Man gan bija tur viss labi,drošinātājs arī, ar kuru tika sākts,rezultātā no šrota cits mehānisms kas neko nemaksā Ar izņemtu var arī aizbraukt uz šrotu un pielikt kādu tur esošu mehānismu un paskatīt kā strādā 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Novembris 9, 2020 Author Share Novembris 9, 2020 Ar slotām tiku skaidrībā, mehānisms pilnīgi izdilis un motors kaut ko gļukoja. Visu samainīju, tagad ok. Bet tagad nākamais jautājums, kā nomainīt termostatu? Kur viņš atrodas? Pētiju netā, it kā korpusā (Troinikā) , bet tādu es nevaru atrast veikalos. Tas korpuss jaucas ārā? Vēl variants, ka esot aiz ūdens sūkņa, bet tas laikam dīzelim. Ir kāds mainījis? Man ir 2.0 benzīns 2002 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikonkulis Novembris 9, 2020 Share Novembris 9, 2020 galerts uz šrotu taisās 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Novembris 9, 2020 Share Novembris 9, 2020 Protams, ka korpusam jābūt jaucama, un tad mainās tikai pats termostats. Vai tad nekur nav labošanas instrukcijas, kādi Haines manuāļi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Novembris 9, 2020 Author Share Novembris 9, 2020 Pirms 21 minūtēm , erikonkulis teica: galerts uz šrotu taisās Ar ko tad cita mazlietota mašīna būs labāka? Atkal visu pa jaunu mainīt un grūst naudu iekšā? Diemžēl no salona nopirkt nevaru, bet tur arī ikgadējās garantijas apkopes būs vēl dārgākas kā 5 eiro vērtu termostatu samainīt. Pirms 4 minūtēm , ju teica: Protams, ka korpusam jābūt jaucama, un tad mainās tikai pats termostats. Vai tad nekur nav labošanas instrukcijas, kādi Haines manuāļi? Atradu vienīgi sādu, viņš jaucas? https://sharanovod.ru/viewtopic.php?t=576&start=20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VebKamera Novembris 9, 2020 Share Novembris 9, 2020 Pēc bildes izskatās, ka pārdodas ar visu korpusu. Ja bilde ir pareizā. Tur darba tikai tik daudz, cik šļaukas pārskrūvēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Novembris 9, 2020 Author Share Novembris 9, 2020 Atradu mūsu bodē žiguļa, cerams ka tas pats, pēc forumā dotā koda: https://www.trodo.lv/termostats-dzesesanas-skidrums-calorstat-by-vernet-th6597-87 Nevienam nav bijusi darīšana ar maiņu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Novembris 9, 2020 Share Novembris 9, 2020 Nez, es atrodu maināmos elementus https://www.trodo.lv/termostats/ford-galaxy-wgr-2-0-i-85kw-19812-cid , nevis korpusus. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Novembris 9, 2020 Author Share Novembris 9, 2020 Tas korpuss katrā ziņā man auto ir, tad jautājums vai viņš jaucās vai jāliek žiguļa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Novembris 9, 2020 Share Novembris 9, 2020 plastmasas korpuss jaucas ārā, termostats ir kā Ju norādija - elements. Un bildē ne tāds kā tavā linkā. Principā šāds: https://www.ebay.com/i/274083858604?chn=ps Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Novembris 9, 2020 Share Novembris 9, 2020 Prātīgākais būtu (aizdzīt uz servisu) atrast to vietu, kur ir termostats, izņemt ārā un skatīties, kas tur mainās vai nē. Mazums kas, kāda variācija, vai kāds jau aizstājis ar ko citu, kas lētāk vai tml. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Novembris 9, 2020 Share Novembris 9, 2020 pirms 3 stundām , erikonkulis teica: galerts uz šrotu taisās Galerts ir dzīvīga mašīna 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Novembris 9, 2020 Author Share Novembris 9, 2020 Man tad jau ir tjūnings. Tikai laikam velti paniku ceļu, jo uz korpusa rakstīts 80 grādi, tā viņš arī atveras, pa pilsētu T var lielāku dabūt, bet uz šosejas principā 70-75. Liekas, ka pamaz, bet varbūt tā vajag? Lūk bilde no augšas: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Novembris 9, 2020 Share Novembris 9, 2020 Vai nav kāds dienvidu variants. Pie mums, šķiet, pamatā ir 88C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Novembris 9, 2020 Author Share Novembris 9, 2020 Tam žiguļa termostatam jau ir rūpnieciski 80 grādi : https://www.trodo.lv/termostats-dzesesanas-skidrums-calorstat-by-vernet-th3720-80 Pēc koda uz korpusa ir šis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Novembris 9, 2020 Share Novembris 9, 2020 (labots) Tak tur šķūnings. Kāds ir veicis uzlabijumus ... Dzinējs ir benzīna 2.0 DOHC 115Zs? P.S. iepriekšējam galaksijam bija 2 termostati - viens piedzinēja otrs starp radiatoru un motoru... Labots Novembris 9, 2020 - DeEK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Novembris 13, 2020 Author Share Novembris 13, 2020 Uzliku jaunu žiguļa termostatu, lai cik dīvaini nebūtu, viss ok. Mašīnā silti un T rāda 90 grādi. https://www.trodo.lv/termostats-dzesesanas-skidrums-calorstat-by-vernet-th3720-80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!