Jump to content

apmācības Latvijā chiptunings


lifefromelvis
 Share

Recommended Posts

Ja es gribētu kaut ko iemācīties - piezvanītu uz chiptuning.lv , varbūt ņemsies apmācīt/paņems par mācekli.

Interesanti vai tā uz sitienu jau saproti kā auto motori strādā un kaut vienu motoru esi izjaucis/salicis kaut mopēdam?

 

Link to comment
Share on other sites

eng/ru auto forumi. Latvijā ļoti skopi ar info. Lielākā daļa tāpat tikai kopē tos tos čipus, izpratnes mazas. Tiem kam ir izpratne negrib dalīties, jo tomēr bizness

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

lifefromelvis

zināšanas ir , gribētos vairāk , vienmēr par mazs . 
Krievijā ir daudz labu kursu , bet šobrīd ar sūda vīrusa situāciju nevar uz turieni tikt . 
kādam ir info par mods.lv , kā viņiem tur ? vismaz saite izskatās neko .. 


 

Pirms 22 minūtēm , Vasarnieks teica:

Lielākā daļa vietējie čipķūneri, nolasa ecu, aizsūta, piemēram, http://www.ecumap.com/pricelist. Un tad to uzliek klientam. Vari uzskatīt, ka 1. leveļa apmācības esi pabeidzis ?

hahhaa , šis labs , visticamāk tā arī notiek ??

Link to comment
Share on other sites

Latvijā nav neviena normāla kantora, kas šīs te izmaiņas veiktu oficiāli ar atbilstošiem testiem un reģistrāciju. Kā tas notiek normālās valstīs, kaut vai tajā pašā Vācijā. Ir puslegāli kantori, kas faktiski veic nelegālas darbības - nereģistrētu auto pārbūvi.

Link to comment
Share on other sites

Just now, e = d teica:

Latvijā nav neviena normāla kantora, kas šīs te izmaiņas veiktu oficiāli ar atbilstošiem testiem un reģistrāciju.

Es šo teikumu sadalītu vairākās daļās.

- Latvijā ir kantori, kas darbojas līmenī "copy - paste" nepārzinot ne motorus, ne elektroniku

- Latvijā ir kantori, kuros darbinieki labi pārzina motorus un elektroniku, bet ar ierobežotām testu iespējām

- Latvijā ir kantori ar visu iepriekšējā punktā minēto un labām testu iespējām

- Ar jebkādu reģistrāciju Latvijā ir pilnīgā pakaļā. To parāda kaut vai klasiskā situācija, ka, nopērkot Lietuvā, Amerikā ražotu auto, to nav iespējams piereģistrēt Latvijā. Bet var aizvest šo auto uz Vāciju, BEZ JEBKĀDĀM PROBLĒMĀM UN TESTIEM piereģitrēt tur, un pēc tam jau vest uz Latviju un piereģistrēt. Šim punktam gan nav nekāda sakara ar čiptūneru kantoru kvalifikāciju, bet ar cita aunu bara stulbumu un alkatību.

  • Atbalstu 4
Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , M_J teica:

Bet var aizvest šo auto uz Vāciju, BEZ JEBKĀDĀM PROBLĒMĀM UN TESTIEM piereģitrēt tur, un pēc tam jau vest uz Latviju un piereģistrē

Jā, zinu par vienu moci tādu stāstu :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Pirms 45 minūtēm , M_J teica:

jebkādu reģistrāciju Latvijā ir pilnīgā pakaļā.

Te nu nav tikai iestāžu vaina. Paši izmaiņu veicēji gan jau nav no savas puses arī neko darījuši, jo vieglāk ir aizvest kaut kur. Un te mūsu mazais tirgus lomu nospēlē

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , e = d teica:

tajā pašā Vācijā. Ir puslegāli kantori, kas faktiski veic nelegālas darbības - nereģistrētu auto pārbūvi.

Vācijā jau man liekas neko legāli nomainīt auto nevar ja ražotājs nav paredzējis, pat detaļas ja nav TUC (vai kā viņu tur sauca) serificējis, tad skaitās nelegālas.

Tapēc pa lielam visi tie tjūnietie braucamie tur braukā ar beļģu numuriem.

Link to comment
Share on other sites

Man pazīstams cilvēks, laikos, kad nebija patreizējie mobilie interneti, Cēsu apkārtnē nodrošināja bezvadu  internetu, tiem, kam nebija pieejami citi varianti. Viņš gāja legālo ceļu, bet visu papīru sakārtošana prasīja tik daudz pūļu, enerģijas un komunikācijas ar absolūti stulbiem ierēdņiem, toties ar lemšanas tiesībām, ka savai turpmākajai darbībai noformulēja principu - darīt kas darāms, nedomājot par papīriem, atļaujām un sertifikātiem. Ja iesi uz iestādēm pēc atļaujas, protams ka neļaus, tikai pats uzprasīsies uz izčakarēšanu. Ja neuzprasīsies - visticamāk neviens tev nepievērsīs uzmanību. Ja nu tomēr esi pamanīts un bez papīriem nekādi - nokārtot tos papīrus, bet netērējot tam nevajadzīgu enerģiju, respektīvi pēc pirmajiem draudiem neskraidīt pa kantoriem pēc principa "aizej tur nezin kur, atnes to nezin ko", bet sagaidīt kamēr neskaidru mājienu un draudu vietā ierēdņi precīzi noformulēs visu legalizācijas algoritmu. Un tad - vai nu realizēt šo algoritmu, vai mest nodarbei mieru.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

lifefromelvis

šodien sazvanījos ar vienu kantori , saucas rolis . 

viss skaisti skan , apmāca 4 dienas nedaudz vairāk par basic un maksā 2k . 
itka ok , zināšanas tomēr , bet man tik oficieri jūrā nepelna pa 4 dienām . 
izskatās , ka tādas arī ir izmaksas šeit Latvijā , citur bij pat 5k . 
galvenais jautājums paliek , vai tiešām beigās iemācies līdz sīkumam visu .. 

aizbraucot uz Krieviju , kur uz katra stūra notiek kursi , maksā ap 400€ nedēļā . 
 

Edited by lifefromelvis
Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , lifefromelvis teica:

viss skaisti skan , apmāca 4 dienas nedaudz vairāk par basic un maksā 2k . 
itka ok , zināšanas tomēr , bet man tik oficieri jūrā nepelna pa 4 dienām . 

 

Paskaties cik BDA maksaa kaut kaadi Oracle kursi, arii 2k par 5 dienaam. Izgliitiiba maksaa naudu....

Link to comment
Share on other sites

lifefromelvis
Pirms 25 minūtēm , e = d teica:

Tu kuģu dīzeļus taisies čipot?

taisos čipot glābšanas laivas , lai varētu aizbraukt pēc iespējas ātrāk avārijas gadījumā 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

lifefromelvis
Just now, jozhix teica:

 

Paskaties cik BDA maksaa kaut kaadi Oracle kursi, arii 2k par 5 dienaam. Izgliitiiba maksaa naudu....

kas ir bda ? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, lifefromelvis teica:

bet man tik oficieri jūrā nepelna pa 4 dienām . 

Veca anekdote:

Ģenerālim nepieciešama operācija. Ķirurgs nosauc cenu. Ģenerālis sašutis:

- Tik daudz nesaņem pat feldmaršals

- Tad lai jūs operē feldmaršals

Link to comment
Share on other sites

Pirms 27 minūtēm , lifefromelvis teica:

kas ir bda ? 

Baltijas datoru akadēmija - viens no TET meitas uzņēmumiem... Labi pasniedzēji tur.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
lifefromelvis
Posted (edited)

kāds ir mēģinājis izmantot pakalpojumus online kā ecumaps utt ? 
piem DPF OFF , droši pie tādiem online sniedzējiem ņemt ? 

Edited by lifefromelvis
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
On 7/1/2020 at 11:39 AM, AndrisBB said:

Tapēc pa lielam visi tie tjūnietie braucamie tur braukā ar beļģu numuriem.

Skatoties, kāds tjūnings. 

 

Daudziem auto ir, piemēram, motors No1   ar jaudām  A, B un C, kur vispār  neko nevajag mainīt lai paceltu jaudu,   ja tu vienkārši nomaini čipu. 

Tur, piem, nodokļu dēļ  konkrētā valstī  ir prošivka priekš 199 ZS,  citur pārdod to pat motoru ar 209 ZS, nākamajā tur tas pat motors var izdod 219 ZS. 

vienkārši nekādas detaļas nevajag mainīt un resurss nekritīs. 

 

Otrs variants ir, kad skrūvē jaudu virs ražotāja paredzētā, tur motora resurss, protams, būs samazināts.

Gluži kā salīdzināt sacīkšu moci ar ielas moci. 

 

Nopietni uzskrūvēt var ar daudzu dzelžu nomaiņu,  tur ne tikai chip tuning, tad ir mehānisks tjūnings. 

Kas atkal samazina motora resursu vēl vairāk, dziedi vai raudi.   

On 7/1/2020 at 9:29 AM, lifefromelvis said:

Krievijā ir daudz labu kursu , bet šobrīd ar sūda vīrusa situāciju nevar uz turieni tikt . 

Elektroniku ASV un tai pat Vācijā cilvēki   zina, kas un kā, ne sliktāk kā krievijā.  

 

Dzelži? 

Tur vispār dajebkur,  normāli pamācīs tikai tad, ja tu viņiem ļoti patiksi un rokas nebūs līkas plus   parasti to nedara par samaksu. 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

BTW, ja pieminētas laivas,  tur ir jāskatās daudz parametru  pie dzinēja maiņas vai forsāžas.  Arī skrūve / kolonka/ ūdemsmetējs.  Motora raksturlīknes utml. 

Jaudas/ griezes momenta / rpm līknes un  kalkulācijas par korpusu etc things.   Tur reāli var būt pat daudz ķēpīgāk nekā ar autiņu. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2021.04.27. , 15:26, lifefromelvis teica:

piem DPF OFF

Lūdzu aizrijies ar fallu.

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nuja, dīzeļa tjūnings. 😂

Es parasti iesaku cilvēkam labāk paņemt bik dārgāku un jaudīgāku dīzeli uzreiz, nevis mačkāties ar kaut kādu uber tjūningu vēlāk jaunam dīzelim.

Ja cilvis pērk jaunu dīzeļauto vai motoru laivai, kuterim. 

 

Link to comment
Share on other sites

tagad jau populāri tie nemotori 1.3-1.,6, grib no tiem vel kaut ko izspiest. resurss jau viņam 5 gadi, kur nu vel celt augšā...

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Tagad lielākajai daļai, gan dīzeļu, gan benzīnieku, arī mazmotoru, ir turbīnas. Senāk turbīna benzīniekam bija ekstra.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 42 minūtēm , Stasss teica:

Tikai tiem nemotoriem tagad zirgu vairāk kā savulaik 2.5 utt..

kā ggg97 saka, turbīnas. tās jau vienīgo elpu tām šujmašīnām dod. es pat nestādos priekšā ko man darba kabluks 1.3 bez turbīnas darītu. varētu izkāpt un palīdzēt pastumt, drošvien. bet nu tādu čipojot, arī diezvai līdz mājām vairs tiks.

Edited by AlCohol
Link to comment
Share on other sites

Nja. Tie mazmotori, kuri iedodot grīdā, čurā asinis.

Pārgāju no 1.8 uz 1.5 ar turbīnu. 

Ja 1.8 nokaut nebij manos spēkos, par 1.5 neesmu tik pārliecināts.

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , AlCohol teica:

resurss jau viņam 5 gadi, kur nu vel celt augšā...

Statistika gan saka ka otrādāk, ar katru gadu mašīnas kalpo ilgāk (vecuma ziņā) un brauc pa veļiem ilgāk (nobraukuma ziņā).

 

USA 95. gadā vidēji braukušas 8 gadus, tagad ap 11.

EU: no 6 gadi uz 8/9 gadi vidējais vecums.

 

Edited by AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bet nu tur viens no lielākajiem mainīgajiem esot tas ma mašinas paliekot dārgākas.

Link to comment
Share on other sites

Čoms pirms ~10 gadiem gāja strādāt servisā kurā čipo... tagad jau savus 8-9 gadus pašam ir serviss un pats čipo, brauc no visiem LV kaktiem.

 

Rezumē, negribi maksāt kosmosu par mācībām, kuras tikai mazliet palīdzēs izprast čipošanas būtību, ej strādā un paralēli mācībām arī nopelni.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 14 stundām , AndrisBB teica:

Statistika gan saka ka otrādāk, ar katru gadu mašīnas kalpo ilgāk (vecuma ziņā) un brauc pa veļiem ilgāk (nobraukuma ziņā).

 

USA 95. gadā vidēji braukušas 8 gadus, tagad ap 11.

EU: no 6 gadi uz 8/9 gadi vidējais vecums.

 

metinot sliekšņus un arkas? man normāls premium no 2000.tajiem, neviena svarka nav blakus bijusi, kamēr skatos kolēģus, kuri sliekšņus katrus 3 gadus pārliek.

"agrajiem" 2000

Link to comment
Share on other sites

On 11/27/2021 at 1:19 PM, Stasss said:

Tikai tiem nemotoriem tagad zirgu vairāk kā savulaik 2.5 utt..

Zirgu jau vairāk, vēl tur ir raksturlīknes un griezes moments, transmisija, saķere un prasta fizika. 

 

Skatoties, priekš kam tas autiņš ir vajadzīgs.  Kravenēm un traktoriem utt neviens neskrien samazināt 1 cilindra tilpumu,    lielākiem dzinējiem izspiest maksimālo litra jaudu. 

 

Benzīnniekiem jau tā evolūcija bija apm tāda:   2 litru benzīnnieks ar 100 ZS bija norm,  tad atnāca 4 vārstu uz cilindru laikmets,  135-150 ZS uz 2 litri bija OKey,  pieliek kompresoru,  okey bija 190-210 ZS uz 2 litriem,  piemauc starpdzesētāju, paskrūvē uz augšu visu, dabūn laukā vairāk,  līdz pat 250-260 ZS. 

Visādas tur fīčas ko bāza iekšā. 

 

Papildus,  motoru masas atvieglošana ar jauka fīča. 

 

Nerunājot par sacīkšniekiem, tur sava pasaule.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...