Jump to content

Stūres pastiprinātāja elektriskais hidrosūknis


Recommended Posts

Vai kādam ir pieredze - kur tādus remontē vai atjauno?

Jauns maksā padārgi, restaurēts ~uz pusi lētāk, lietots (kaķis maisā) ~100,-, bet tajā pašā laikā deficīts...

Link to post
Share on other sites

Nav jau nekāda starpība KAM - ja remontē vai atjauno, tad jebkādu.

Tā ir specifiska niša.

Zafira B, ja kas.


Parastos hidrosūkņus remontē vairākās vietās, bet te ir runa par elektrisko.

Link to post
Share on other sites

Kā tu zini, ka hidrosūknis jārestaurē, kurš Tev to teica? Man arī reiz pazuda elektriskais hidrosūknis, lampiņa iedegās panelī un stūre griezās ar milzīgu piepūli, kā jau bez pastūža. Rezultātā elektriķis atrada nekontaktu elktrosūkņa elektriskajās spēka ķēdēs un pa 20€ saremontēja.

Link to post
Share on other sites

Nu hvz..ja jauns 200, es ņemtu jaunu ja auto plāno izmantot vēl ilgāku laiku.100 pa lietotu imho garām...

Link to post
Share on other sites

Cik lasīts par hidrosūkņu restaurācīju (tieši pašu sūkņu) tas esot diezgan bezcerīgs variants.

 

Pats braucu ar nedaudz gaudojošu sūkni w163, kopš iegādes jau 15+ k km, Eļļu saimainīju (bija tīra) bačoku (tur filtrs iekšā) ielēju pēc spec eļļu - līmenis ar nekrīt. virs 1500 rpm dzinējam sāk neglīti skanēt. Stāvvietās un no kaimiņiem kauns. Pie 50+ km/h pazūd pie pārējām skaņām . Cik lasīts, lētākie "jaunie" ir rūpnieciski restaurēti un veiksmes jautājums vai ies un cik ilgi.  man gan jauns no 200 euro sāktos tā kā pērkama ražotāja. 

 

Elektriskam, nez, tur būtu liela cerība uz elektriskas daļas kontaktu/oglīšu (ja tur tādas ir) problēmām. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
Kazarms

Pacelšu, lai nav jauna tēma jātaisa.

Tātad, pacients Passat B5 1.6 AHL.

Jau 100k km maucu ar ņaudošu stūres sūkni un nedaudz sulojošām hidrocaurulēm. To var pieciest un uz skati visu smuki samazgāt, eļļu arī vajadzēja uzliet kādus 200-300 ml gadā. Bet šogad, pēc dižās ziemas arī reika pamanījās sākt puņķoties un tecēt. To gan pieciest nevar, jāremontē, gribas vēl kādu gadu - divus ar to autoņu pabraukt.

Jautājums sekojošs. Kur vissakarīgāk (par pieejamu cenu) varētu visu stūres sistēmu sakopt (šlangas + sūknis + reika)? Pagūglējos, atradu Autoritms, Hydrotech, Autosaimnieks, ProRing un Gaspars. Gribētos jau vismaz ar meistariem/pieņēmēju latviski parunāt un jau sākumā saņemt provizorisku ciparu (kaut lielāku nekā gala, ar piebildi, var būt līdz X), lai nesanāk, pa 200 sataisīsim, bet beigās rēķins pa 500.

 

Der arī ieteikumi, kur iegādāt restaurētas reikas, sūkni pat varētu paņemt jaunu, nemaksā nemaz kosmosu, ar šlangām tas pats, varētu parādīt hydroscand, varbūt pat var samainīt šlangu, galus atstājot taj vienai, dārgākajai šlangai, pārējās abas maksā simboliskas naudiņas.

Varbūt kādam ir pieredze ar tām rūpnieciski restaurētajām reikām no AutoDoc? Cipari šķiet diezgan adekvāti, tik jāmaksā ķīla un jāsūta atpakaļ sava reika pēc nomaiņas, bet nav garantija, ka tā šamiem patiks :D

 

P.S. - gan jau te cilvēki ir remontējuši reikas. Cik apmēram tas nostājas tīri par reikas remontu ar uzlikšanu un noņemšanu?

Link to post
Share on other sites
ggg97
pirms 1 stundas , Kazarms teica:

Cik apmēram tas nostājas tīri par reikas remontu ar uzlikšanu un noņemšanu?

Ui, ar reiku ir cīnīts vairākas reizes. ~400€ un tie nav griesti. Restaurācija, ne jauna.  Bet pēdējo reizi tikai 200€. Tas ir atkarīgs no daudziem faktoriem un tā ir tikai reika, bez hidrosūkņa. Jāpieskata reikas piļņiks, ja tas caurs, tad pa ziemas sāļiem reika sapūs fiksi.

Link to post
Share on other sites
osscar

jā domāju ap 350 - 400 būs. sencim nissanam izbeidzās - jauna apm.500.  salaboja pa 350 (restaurēja) + pēc tam savirze, lodbalstu nomainīja pie reizes un eļļu dzinējā -beigās tā pat 500 sanāca. Principā nekāda mega starpība ar jaunu nav..

Link to post
Share on other sites
rubb

@osscar vai jauns ir oriģinālais? Reizēm labāk ir kvalitatīvi restaurēts oriģināls, nekā kāds aftermārketa pakaļdarinājums. 

Link to post
Share on other sites
osscar

hvz, neatceros..eparts/trodo skatījāmies

Link to post
Share on other sites
xmix100

https://nerings.com/lv/home/sasija/stures_sistema

Tas gan Baldonē, bet ļoti sakarīgs džeks viņiem tieši pie reikām darbojās. Ņēmu gan tikai blīvslēgus , jo autiņš ne kā visiem, bet visu parādīja, pastāstīja, arī knifus neslēpa, un rezultātā pats nojaucu un saliku, nekāda raķešzinātne jau patiesībā nav.  Uz vietas viņiem ir arī apmaiņas fonds. 

Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Pirms 34 minūtēm , constrig teica:

Kas ir volvo P3?

Tā krutāk izklausās, nekā uzrakstīt modeli un gadu :D, tāpat kā Pasāti B5 en BMW e78. 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Kazarms

Paldies, vismaz virziens kur rakt, skaidrs!

Pirms 44 minūtēm , AndrisBB teica:

Tā krutāk izklausās, nekā uzrakstīt modeli un gadu :D, tāpat kā Pasāti B5 en BMW e78. 

Ne gluži. Pasakot Passat B5 ai BMW E78 tu uzreiz vari iztēloties par kādu autiņu ir runa, taču sakot Volvo P3, kas ir platformas indekss, runa var būt gan par S60, S80, V70 utt.

Tas būtu tas pats, kas teikt, VAG Group B, kurā ietilpst Audi A4, Škoda Superb, daļa no Passātiem.

Link to post
Share on other sites
Arnis2002
pirms 1 stundas , constrig teica:

Kas ir volvo P3?

v70 3.paaudze

Pirms 22 minūtēm , Kazarms teica:

Paldies, vismaz virziens kur rakt, skaidrs!

Ne gluži. Pasakot Passat B5 ai BMW E78 tu uzreiz vari iztēloties par kādu autiņu ir runa, taču sakot Volvo P3, kas ir platformas indekss, runa var būt gan par S60, S80, V70 utt.

s80 tā ir 2.paaudze.

 

 

Link to post
Share on other sites
Edis7

Stūres pastiprinātāja elektriskais hidrosūknis, ja viņš nedarbojas tad viņš ir jānomaina??  Forumā, liekam ar bildēm sačakarētu moduli, mezglu, bloku un "autoexpertu konsīlijā", tad to arī apspriežam :)

Link to post
Share on other sites
VebKamera

Klau, lai nesāktu jaunu tēmu.

 

Man autiņa ir PILNĪBĀ ELEKTRISKS stūres pastiprinātājs. T.i. štoka galā "elektromotors" - nav nekāda hidro. Šopavasar pamanīju, ka uzreiz pēc piestartēšanas griežas tā, itkā tā pastiprināšana slikti nostrādātu. Mazliet ar pretestību, mazliet ar rāvienu. Agrāk tā nebija ~ 2 gadi viss bija ok. Savā prātā domāju - vai tā var būt akumulatora problēma, ka nedod ārā pietiekami daudz ampērus? Aķis vecs, ziemu izbraucu, bet zinu, ka jāmaina. Gribējās izvilkt līdz rudenim.

Link to post
Share on other sites
ruukjis

@VebKamera

Pavēro kas notiek ar "pečkas" ventilatoriem - ja tie uzņem pilnus apgriezienus tajā pašā brīdī, kad pilnībā sāk darbu pastiprinātājs, tad diezgan droši, ka aķis iet uz beigām. 

Link to post
Share on other sites
rubb

@VebKamera dodies uz servisu - šeit par Tavu problēmu brīnumus sāk stāstīt. 

Link to post
Share on other sites
_dunduks_

Nekad nav bijusi darīšana ar pilnigi elektrisku stūres pastiprinātāju, bet lai problēmu nogrūztu uz sliktu aķi (un sliktu ģeneratoru vienlaicīgi) - stipri šaubos. Tur reāli visām lampām būtu jākļūst blāvākām. Pie tam, ja starteri var pagriezt, tad nedomāju, ka tas nespētu pagriezt pastiprinātāja elektromotoru.

Ar voltmetru to pārbaudīt nevajadzētu būt problēmām.

Link to post
Share on other sites
rubb

Ja kas, elektriskais pastūzis (tāpat kā visas auto smadzenes) darbojas pie visai liela borta sprieguma diapazona. Lai aķis to kā ietekmētu - tad nekas tur jau nedarbotos. 

Kā jau teicu - uz servisu pie kompja. 

 

Link to post
Share on other sites
superKrona
Posted (edited)

Kompis zem 11V aptuveni (kā nu kuram autiņam) to motoru vairs negriež vispār. Ja stūre ar rāvieniem, tad gan jau kaut kas eļļai vai kādam kanālam, vai sūknis spiedienu nenodrošina.

Kompis var teikt tikai to, ko saka kaut kādi reikas devēji, daudz jau viņu tur nav.

Edited by superKrona
Link to post
Share on other sites
superKrona
pirms 2 stundām , VebKamera teica:

T.i. štoka galā "elektromotors" - nav nekāda hidro

Gribi teikt, stūres reikai eļļas nav vispār?

Link to post
Share on other sites
ruukjis
Posted (edited)
Pirms 19 minūtēm , superKrona teica:

Ja stūre ar rāvieniem, tad gan jau kaut kas eļļai vai kādam kanālam, vai sūknis spiedienu nenodrošina.

Nekas no šī nav pilnībā elektriskajam pastūzim. Tobiš tev nav kur uzpildīt eļļu.

 

Edited by ruukjis
Link to post
Share on other sites
VebKamera
1 stundu atpakaļ, superKrona teica:

Gribi teikt, stūres reikai eļļas nav vispār?

 

Nav. Mašīnas apakšā, pretī stūres kolonnai stāv paresns disks, kuram pieiet klāt jaudas vadi. Tas disks arī elektristiskā veidā nodrošina to pastiprināšanu. Līdz šim darbojās perfekti.

Link to post
Share on other sites
Gunxx

Manam VW Touran 2003 ik pa laikam slēdzēs ārā stūres pastiprinātājs- elektriskais. Kad vairs iekšā neslēdzās, čoms nomainīja pret lietotu... pat nemeklēju, kur vaina vecajam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...