Knaabis 90 Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Vai kādam ir pieredze - kur tādus remontē vai atjauno? Jauns maksā padārgi, restaurēts ~uz pusi lētāk, lietots (kaķis maisā) ~100,-, bet tajā pašā laikā deficīts... Quote Link to post Share on other sites
snukurins 45 Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Pirms 12 minūtēm , Knaabis teica: kur tādus remontē vai atjauno? Runā ka jā un uz pusi lētāk Pirms 13 minūtēm , Knaabis teica: restaurēts ~uz pusi lētāk, Starp citu kam?Zaparožecam vai UAZikam? Quote Link to post Share on other sites
ggg97 864 Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Jautā normālā servisā, viņi pateiks, kas to dara - hidrosūkņus restaurē. Quote Link to post Share on other sites
Knaabis 90 Posted February 11, 2020 Author Share Posted February 11, 2020 Nav jau nekāda starpība KAM - ja remontē vai atjauno, tad jebkādu. Tā ir specifiska niša. Zafira B, ja kas. Parastos hidrosūkņus remontē vairākās vietās, bet te ir runa par elektrisko. Quote Link to post Share on other sites
ggg97 864 Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Kā tu zini, ka hidrosūknis jārestaurē, kurš Tev to teica? Man arī reiz pazuda elektriskais hidrosūknis, lampiņa iedegās panelī un stūre griezās ar milzīgu piepūli, kā jau bez pastūža. Rezultātā elektriķis atrada nekontaktu elktrosūkņa elektriskajās spēka ķēdēs un pa 20€ saremontēja. Quote Link to post Share on other sites
Knaabis 90 Posted February 11, 2020 Author Share Posted February 11, 2020 Ir jau veikta pirmapskate un daļēja defektācija. Quote Link to post Share on other sites
osscar 583 Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Nu hvz..ja jauns 200, es ņemtu jaunu ja auto plāno izmantot vēl ilgāku laiku.100 pa lietotu imho garām... Quote Link to post Share on other sites
Knaabis 90 Posted February 11, 2020 Author Share Posted February 11, 2020 Jauns ap ~400,- - 650,- atkarīgs no ražotāja... Quote Link to post Share on other sites
osscar 583 Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Nu jā tad starpība paliela.. Quote Link to post Share on other sites
snukurins 45 Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 (edited) Pirms 22 minūtēm , Knaabis teica: Nav jau nekāda starpība KAM - ja remontē vai atjauno, tad jebkādu. Nu varbūt kāds ir pats remontējis.Es personīgi esmu atrestaurējis Seat Altea elektrisko pastiprinātāju.Iznāca 150Eur restaurēta 600Eur vietā+jakare ar alumīnija piekari. Edited February 11, 2020 by snukurins Quote Link to post Share on other sites
Usins 307 Posted February 12, 2020 Share Posted February 12, 2020 Cik lasīts par hidrosūkņu restaurācīju (tieši pašu sūkņu) tas esot diezgan bezcerīgs variants. Pats braucu ar nedaudz gaudojošu sūkni w163, kopš iegādes jau 15+ k km, Eļļu saimainīju (bija tīra) bačoku (tur filtrs iekšā) ielēju pēc spec eļļu - līmenis ar nekrīt. virs 1500 rpm dzinējam sāk neglīti skanēt. Stāvvietās un no kaimiņiem kauns. Pie 50+ km/h pazūd pie pārējām skaņām . Cik lasīts, lētākie "jaunie" ir rūpnieciski restaurēti un veiksmes jautājums vai ies un cik ilgi. man gan jauns no 200 euro sāktos tā kā pērkama ražotāja. Elektriskam, nez, tur būtu liela cerība uz elektriskas daļas kontaktu/oglīšu (ja tur tādas ir) problēmām. Quote Link to post Share on other sites
snukurins 45 Posted February 12, 2020 Share Posted February 12, 2020 1 stundu atpakaļ, Usins teica: Elektriskam, nez, tur būtu liela cerība uz elektriskas daļas kontaktu/oglīšu (ja tur tādas ir) problēmām Nu manam jau tā arī bija,tikai tā problēma bija tikusi arī iekšā zem vāka,kas protams nebija domāts ka kāds jauks. Quote Link to post Share on other sites
Knaabis 90 Posted February 12, 2020 Author Share Posted February 12, 2020 Var šeit iepazīties ar uzbūvi - Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.