emgee987 0 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 nav vēlme saslēgt nepareizi, viens štekeris ir savienots, paliek otrs, no radio nāk melns, sarkans, dzeltens, (un zils-nav bijis ne pie kā pieslēgts) bet no mašīnas brūns, sarkans ar baltu, trīs vadi zilibaltipelēcīgos toņos, (un atkal divi kas ne pie kā nav bijuši pieslēgti- dzeltens ar sarkanu un sarkans ar baltu) melnais ar brūno laikam masa, bet kā tālāk? Quote Link to post Share on other sites
Guest Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Labāk aizbraukt pie kāda čoma ar aliņu kam ir pieredze un 5min laikā saslēgs, nekā netīšām magnetolu vai ko vairāk nosvilināt. Quote Link to post Share on other sites
StaRkiJs 3 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 magnetolai melnais - mīnuss, sarkanais visdrīzāks pastāvīgs pluss, un dzeltenais - pluss no aizdedzes. auto vadus gan neņemos minēt, jāņem multimetrs rokā un jāskatās. Quote Link to post Share on other sites
VebKamera 340 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Tak katram autiņam un maģim var būt savādāk. RTFM par abiem. Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 (edited) Galvenasi - bez testera labāk vispār tur neko nesākt, vel labāk, aizdzen tiešām pie kāda čoma kas to ir darijis, lai ieliek to verķi Tev mašīnā. Cik Tev tajā mašīnā skaļruņu? Neesmu dakters, bet nu: 1) Dzeltenais - apejot aizdedzi, pastāvīgais +12V (radio programu atmiņai, utt.) 2) Sarkanais - +12V caur aizdedzi (ja kāds nav pārtaisijis pa taisno) kas baro pašu radio 3) Brūnais - barošanas "masa". 4) Zilais - +12 no aparāta uz antenu, ja gadijumā ir orģinālā antena ko "izstumj" auto ieslēdzot un pretēji. Pārējos nepateikšu, arī esošos varu jaukt, lai mani palabo. Edited September 22, 2018 by Delphin 1 1 Quote Link to post Share on other sites
Ronalds 3,195 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Skatītos kaut ko pēc vadu krāsām.... Kaut ir neoficiāls standarts, kādās krāsās vadi ir, bet nekur nav teikts ka konkrētajam auto tas būs ievērots. Vajag atrast internetā gan auto maģa štekera pinout, gan paša maģa pinout. Topika autoram - nevieno pats, ja nav nojēgas ko dari! Vai nu meklē internetā info par pinout - domā, 3x pārbaudi, pirms slēdz, vai nu meklē kādu, kas tajā saprot! 1 Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Ir arī nedaudz savādāk, bet pārsvarā šādi. 1 Quote Link to post Share on other sites
Ronalds 3,195 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Pirms 8 minūtēm , Delphin teica: Neesmu dakters, bet nu: Nemini! Šeit nav tā vieta kur būtu jāmin! Varbūt ir tā kā saki, bet varbūt nav un autors nodedzinās auto pieslēdzot +12 pie masas apejot drošinātāju.... 2 Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Bez testera līst pie tā pasākuma pat ar manuāli ir neprāts. Quote Link to post Share on other sites
jema 4,563 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 "Pietiek ar vienu elektriķu Vovu un pakaļā visas krāsas! 1 Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Pirms 19 minūtēm , jema teica: "Pietiek ar vienu elektriķu Vovu un pakaļā visas krāsas! Taisnība, bet elektriķis "Vova" tur jau kaut ko ir darijis, pec bildēm redzams. Tikai pa pālī var izdomāt tur pie tiem vadiem tagad slēgt kaut ko klāt, pirms tam to nenomērot. Bet cilvēks prasija - kā var, atbildi dabuja, neraksturīgi šim forumam, bez uzjājiena. Tapēc laikam problēmas mana posta sākumā salasīt Pirms 35 minūtēm , Delphin teica: Galvenasi - bez testera labāk vispār tur neko nesākt, vel labāk, aizdzen tiešām pie kāda čoma kas to ir darijis, lai ieliek to verķi Tev mašīnā. Quote Link to post Share on other sites
Didzis 1,636 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Pēc krāsām vadās tikai atmīnējot spridzekļus ar pulksteni filmās. Tur parasti pēdejā sekundē domā, kniebt zilo vai sarkano vadu. Dzīvē testeri rokā un mēram, kas un kad no autiņa pienāk. Rāčinām atrodam internetā kontaktu informāiju un tad tikai atliek savienot visu pareizi. 1 stundu atpakaļ, jema teica: "Pietiek ar vienu elektriķu Vovu un pakaļā visas krāsas! Godīgi sakot, es sevi arī varu pieskaitīt pie tādiem Vovām. Vads ir vads un un strāvu vada kapara dzīsla nevis krāsa. Tapēc, kautko montējot, dziļi pofig vadu krāsas. Kādas krāsas vadi pie rokas, tos arī izmantoju, ka tik šķērsgriezums atbilst. Labi, sarkano uz plusu cenšos likt, bet kapēc vācieši brūno vadu par zemi izmanto, elektrotīklā zilais nulle, bet citur melnais masa, nekad neesmu sapratis? Tāpat, kā uz relejiem visādi cipari sarakstīti, ķipa 78, a kapēc ne 77 vai 79. Nevar vienkārši shēmu uzīmē uz korpusa un pofig, kādi tur cipari. Nu jā, neesmu es auto elektriķis un man nav dots visu to saprast. Uz skaļruņiem jau nu vienalga kādas krāsas vadi, ka tik skaļruņus pareizi var safāzēt. Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Piekrītu Didzim - atrodot konkrētās mašīnas vadu shēmu un konkrētā rādžas vadu shēmu, tas būs kā informatīvs mteriāls par to, kā būtu jābūt. Bet tas ne tuvu nenozīmē ka arī šobrīd tie vadi atbilst orģinālam. Tātad - testeri rokā un atliek vien mērīt kur ir +12V, kur masa, utt. Spriežot pec nokniebtā štekera, tur "Vova" bijis visai brutāls. Ir dzirdēti un pieredzēti gadijumi, kad sarkanais pec "Vovām" ir masa, un citādāki brīnmi. Tapēc ja nav gatavības salūtam zem paneļa, tikai vispirms visu mērīt ar testeri. Quote Link to post Share on other sites
emgee987 0 Posted September 22, 2018 Author Share Posted September 22, 2018 (edited) pirms 3 stundām , Delphin teica: Galvenasi - bez testera labāk vispār tur neko nesākt, vel labāk, aizdzen tiešām pie kāda čoma kas to ir darijis, lai ieliek to verķi Tev mašīnā. Cik Tev tajā mašīnā skaļruņu? Neesmu dakters, bet nu: 1) Dzeltenais - apejot aizdedzi, pastāvīgais +12V (radio programu atmiņai, utt.) 2) Sarkanais - +12V caur aizdedzi (ja kāds nav pārtaisijis pa taisno) kas baro pašu radio 3) Brūnais - barošanas "masa". 4) Zilais - +12 no aparāta uz antenu, ja gadijumā ir orģinālā antena ko "izstumj" auto ieslēdzot un pretēji. Pārējos nepateikšu, arī esošos varu jaukt, lai mani palabo. skaļruņi durvīs tikai, četri testeri dabūju, brūnais masa, pie pārējiem deg vienādi, gan pie ieslēgtas, gan izslēgtas aizdedzes zilajiem izoleni noņēmu, tie arī nav bijuši notīrīti, tagad radies jautājums, kā viņš tur bija saslēgts, ka no magnetolas nāk trīs vadi, bet no auto divi Edited September 22, 2018 by emgee987 Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Starp melno un dzelteno arī ir +12V gan pie ieslēgtas, gan izslēgtas aizdedzes? Starp citu, kas par aparāta modeli? Quote Link to post Share on other sites
emgee987 0 Posted September 22, 2018 Author Share Posted September 22, 2018 Pirms 8 minūtēm , Delphin teica: Starp melno un dzelteno arī ir +12V gan pie ieslēgtas, gan izslēgtas aizdedzes? Starp citu, kas par aparāta modeli? melnais jau no radio nāks pie testera liku tos kas no auto nāk, tajos visos ir strāva, gan pie ieslēgtas gan izslēgtas aizdedzes sony dsx-A210Ui Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Teorija - vispareizāk būtu nopirkt rozeti atbilstošu šī maģa štekerim un samērītiem vadiem pareizi pievienot mašīnas pusē. Realitātē: No Sonny nākošajā, dzeltenajā, vai sarkanajā vadā jābūt posmam kuru var atvienot, ir tāds? Zilā vada notīrīto galu nogriez un pašu vada galu noizolē tā lai tiešām pie dzīslas nekas nevarētu pieskarties. Rekur ir vadu izejas, bet sāc ar augstāk minēto. Quote Link to post Share on other sites
emgee987 0 Posted September 22, 2018 Author Share Posted September 22, 2018 Pirms 5 minūtēm , Delphin teica: Teorija - vispareizāk būtu nopirkt rozeti atbilstošu šī maģa štekerim un samērītiem vadiem pareizi pievienot mašīnas pusē. Realitātē: No Sonny nākošajā, dzeltenajā, vai sarkanajā vadā jābūt posmam kuru var atvienot, ir tāds? Zilā vada notīrīto galu nogriez un pašu vada galu noizolē tā lai tiešām pie dzīslas nekas nevarētu pieskarties. Rekur ir vadu izejas, bet sāc ar augstāk minēto. abus var atvienot, gan dzelteno, gan sarkano Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Abus atvieno un paskaties - kā var savienot no maģa iznākošo sarkano un dzelteno, vienā izejošajā vadā. To var izdarīt vienkārši saspraužot, tam nav vajadzīgas ne knaibles, ne lodāmurs, ne kādi citi loriņi un izvirtības. Es tikai no galvas neatceros kā precīzi tas tur Sony bija. Tad arī šo izejošo vadu (no sarkanā + dzeltenā) varēsi vienot pie mašīnas +12V sarkanā un melno pie brūnā. Bet tā ir tikai barošana, ko iesaku slēgt pēdējo. Cik mašīnā to skaļruņu? Quote Link to post Share on other sites
emgee987 0 Posted September 22, 2018 Author Share Posted September 22, 2018 Pirms 5 minūtēm , Delphin teica: Abus atvieno un paskaties - kā var savienot no maģa iznākošo sarkano un dzelteno, vienā izejošajā vadā. To var izdarīt vienkārši saspraužot, tam nav vajadzīgas ne knaibles, ne lodāmurs, ne kādi citi loriņi un izvirtības. Es tikai no galvas neatceros kā precīzi tas tur Sony bija. Tad arī šo izejošo vadu (no sarkanā + dzeltenā) varēsi vienot pie mašīnas +12V sarkanā un melno pie brūnā. Bet tā ir tikai barošana, ko iesaku slēgt pēdējo. Cik mašīnā to skaļruņu? skaļruņi četri un, jā, sarkano var saspraust kopā ar dzelteno Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 (edited) Pardon. Edit: Kas par mašīnas modeli un gadu? Ja mašīnas pusē nav atbilstoša konektora skaļruņiem priekš Sony, tad atliek 1) Skatīties kādas ir mašīnas ražotāja/modeļa skaļruņu vadu krāsas 2) Atradi - nomēri, ka pa tiem nenāk nekāda strāva un skaļruņa + un - savienu ar vienu kanālu (pa vienam un negriežot ručkā rādžu). 2.1) Nesajauc liekot klāt skaļruņus polarizācijas nevienam no tiem. Nekas traģisks ar uzreiz nenotiks, bet ar laiku skaļāk klausoties, labākajā gadijumā sāks slēgties drošība/atslēgt skaļruņus). Edited September 22, 2018 by Delphin Quote Link to post Share on other sites
ju 587 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Pirms 45 minūtēm , emgee987 teica: jā, sarkano var saspraust kopā ar dzelteno Bet tikai tos, kas maģa pusē. Un ne tikai var, bet tas ir jādara, ja gribi, lai vispār kas skanētu, vai pēc izslēgšanas būtu saglabājušās iestatītās radio stacijas. Pirms 42 minūtēm , Delphin teica: No tiem vadu "pāriem" kas tur satīti mašīnas pusē, uzmanīgi pa vienam noņem izoleni un ar testeri ar "prazvonku" Izzvani kas zvanās pret melno vadu. Tikai nesajauc no kura pāra nāk kurš vads. Pec tam zolīdi jāsanāk būtu 4 pāriem. Pardon, nevis pret melno, bet barošanas brūno. Ko tu tur murgo, ko tu gribi izzvanīt skaļruņiem pret masu?! Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 (edited) Tā var darīt, bet var arī iztikt ar vienu sarkano (no kura barosies dzeltenais/uzturēs iestatijumus), jo pie izslēgtas aizdedzes +12V ir arī sarkanajā. Piekrītu ka pareizāk ir katru pec krāsas salikt pie tiem vadiem kur nu tie paredzēti, bet šādi atkrīt viena vada vienošana, kas liekas nav topika autora stiprākā puse. Es neredzu bildē antenas štekeri un neredzu skaļruņu štekeri, kas kā sapratu eksistējot normāls. P.S. Diezgan daudz to mašīnas brīnumu nemaz neslēdzas iekšā kamēr nav pievienota antena. Edited September 22, 2018 by Delphin Quote Link to post Share on other sites
emgee987 0 Posted September 22, 2018 Author Share Posted September 22, 2018 1 stundu atpakaļ, Delphin teica: No tiem vadu "pāriem" kas tur satīti mašīnas pusē, uzmanīgi pa vienam noņem izoleni un ar testeri ar "prazvonku" Izzvani kas zvanās pret melno vadu. Tikai nesajauc no kura pāra nāk kurš vads. Pec tam zolīdi jāsanāk būtu 4 pāriem. Barošanas vadiem tagad liec mieru. Pardon, nevis pret melno, bet barošanas brūno. viens zvana, zilipelēks Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Pardon, izlaboju to topic'u, iedod info. Quote Link to post Share on other sites
emgee987 0 Posted September 22, 2018 Author Share Posted September 22, 2018 Pirms 27 minūtēm , Delphin teica: Tā var darīt, bet var arī iztikt ar vienu sarkano (no kura barosies dzeltenais/uzturēs iestatijumus), jo pie izslēgtas aizdedzes +12V ir arī sarkanajā. Piekrītu ka pareizāk ir katru pec krāsas salikt pie tiem vadiem kur nu tie paredzēti, bet šādi atkrīt viena vada vienošana, kas liekas nav topika autora stiprākā puse. Es neredzu bildē antenas štekeri un neredzu skaļruņu štekeri, kas kā sapratu eksistējot normāls. P.S. Diezgan daudz to mašīnas brīnumu nemaz neslēdzas iekšā kamēr nav pievienota antena. otrs reku, arī ne pa krāsām Quote Link to post Share on other sites
emgee987 0 Posted September 22, 2018 Author Share Posted September 22, 2018 vw golf 2002 pirms 1 stundas , Delphin teica: Pardon. Edit: Kas par mašīnas modeli un gadu? Ja mašīnas pusē nav atbilstoša konektora skaļruņiem priekš Sony, tad atliek 1) Skatīties kādas ir mašīnas ražotāja/modeļa skaļruņu vadu krāsas 2) Atradi - nomēri, ka pa tiem nenāk nekāda strāva un skaļruņa + un - savienu ar vienu kanālu (pa vienam un negriežot ručkā rādžu). 2.1) Nesajauc liekot klāt skaļruņus polarizācijas nevienam no tiem. Nekas traģisks ar uzreiz nenotiks, bet ar laiku skaļāk klausoties, labākajā gadijumā sāks slēgties drošība/atslēgt skaļruņus). vw golf 2002 Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Nu 2 versijas, bet uz paša atbildību. 1) Lien pie pašiem skaļruņiem un skaties kādi vadi aiziet no skaļruņu + un - 1.1) Atvieno no skaļruņa vadu un izzvani uz štekeri 2) Izmēri vai nenāk kādas strāvas starp augšējiem un apakšējiem konektoriem štekerī no mašīnas puses (gan pie ieslēgtas, gan izslēgtas aizdedzes) 2.1) Ja tur strāvas nav, pieslēdz rādžu pie barošanas un savieno skaļruņu štekerus 2.2) "Paspēlējies" ar balansu un fader lai pārliecinātos, ka skaļruņi pieslēgti pareizās pusēs Neaizmirsti: 1) Kā jau @ju minēja - mašīnas pusē nekādā ziņā nedrīkst saskarties sarkanais/dzeltenais/zilais/brūnais. Tas beigsies labākajā gadijumā ar kapitālu dzirksteli. 1.1) Pats izvēlies, vai vienot gribi no rādžas sarkano un dzelteno savstarpēji lai mašīnas pusē pievienotu tikai sarkanajam, jeb gribi taisīt pareizāk - vienot katru krāsu atsevišķi no rādžas pie mašīnas puses. (praksē nozīmes Tavā gadijumā nebūs - viens variants vieglāk, otrs pareizāk un ķēpīgāk). 1.2) Arī no rādžas nākošo zilo vadu noizolē. 1.3) Pārējos raibos brīnumvadus arī noizolē, jo cik saprotu, nevienam nav skaidrs kas tie vispār domāti. 2) Pievieno skaļruņus pec jau minētām metodēm. 2.1) Te @Didzis varētu pateikt, kā pareizi pārbaudīt to "Vovkas" skaļruņu vienojumu/polarizāciju, neraujot ārā skaļruņus 3) Pievieno antenu (šitas parasti ir čakarīgākais :D) jo arī jaunie brīnumi mēdz neieslēgties bez tās. Tad nu mēģini pieslēgt un padalies ar pārējiem te, kas sanāca. Quote Link to post Share on other sites
emgee987 0 Posted September 22, 2018 Author Share Posted September 22, 2018 Pirms 31 minūtēm , Delphin teica: Nu 2 versijas, bet uz paša atbildību. 1) Lien pie pašiem skaļruņiem un skaties kādi vadi aiziet no skaļruņu + un - 1.1) Atvieno no skaļruņa vadu un izzvani uz štekeri 2) Izmēri vai nenāk kādas strāvas starp augšējiem un apakšējiem konektoriem štekerī no mašīnas puses (gan pie ieslēgtas, gan izslēgtas aizdedzes) 2.1) Ja tur strāvas nav, pieslēdz rādžu pie barošanas un savieno skaļruņu štekerus 2.2) "Paspēlējies" ar balansu un fader lai pārliecinātos, ka skaļruņi pieslēgti pareizās pusēs Neaizmirsti: 1) Kā jau @ju minēja - mašīnas pusē nekādā ziņā nedrīkst saskarties sarkanais/dzeltenais/zilais/brūnais. Tas beigsies labākajā gadijumā ar kapitālu dzirksteli. 1.1) Pats izvēlies, vai vienot gribi no rādžas sarkano un dzelteno savstarpēji lai mašīnas pusē pievienotu tikai sarkanajam, jeb gribi taisīt pareizāk - vienot katru krāsu atsevišķi no rādžas pie mašīnas puses. (praksē nozīmes Tavā gadijumā nebūs - viens variants vieglāk, otrs pareizāk un ķēpīgāk). 1.2) Arī no rādžas nākošo zilo vadu noizolē. 1.3) Pārējos raibos brīnumvadus arī noizolē, jo cik saprotu, nevienam nav skaidrs kas tie vispār domāti. 2) Pievieno skaļruņus pec jau minētām metodēm. 2.1) Te @Didzis varētu pateikt, kā pareizi pārbaudīt to "Vovkas" skaļruņu vienojumu/polarizāciju, neraujot ārā skaļruņus 3) Pievieno antenu (šitas parasti ir čakarīgākais :D) jo arī jaunie brīnumi mēdz neieslēgties bez tās. Tad nu mēģini pieslēgt un padalies ar pārējiem te, kas sanāca. Saliku kopā, viss strādā, tikai antenu nevar pieslēgt, jo štekeris savādāks, un skaļruņi tikai priekšējām durvīm strādā, gan jau ka pirms tam arī nestrādāja, tikai nebiju piefiksējis pagaidām derēs Delphin'am īpaši liels paldies Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Pirms 2 minūtēm , emgee987 teica: skaļruņi tikai priekšējām durvīm strādā, gan jau ka pirms tam arī nestrādāja, tikai nebiju piefiksējis Atslēdz izslēgtam aparatām skaļruņu štekeri un ar testeri uz omiem un mašīnas pusē pamēri starp 1 un 2, kā arī starp 3 un 4 kāju (bildē pirmīt redzami numuri), ja pretestības nav vispā tad 1) Kaut kas ar vadiem 2) Skaļruņa varbūt tur vispār nav. Quote Link to post Share on other sites
ju 587 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 pirms 14 stundām , Delphin teica: 3) Pievieno antenu (šitas parasti ir čakarīgākais :D) jo arī jaunie brīnumi mēdz neieslēgties bez tās. Ko atkal murgo - neesmu neko tādu manījis ne reizes. Pie tam, antenu, ja to kāds zaglēns nav apkniebis, parasti pievienot ir visvienkāršāk. Ja nu vienīgi kādreiz komplektā nav pāreja no garā štepseļa uz īso. pirms 13 stundām , emgee987 teica: un skaļruņi tikai priekšējām durvīm strādā, Kurš saka, ka aizmugurē kaut kas vispār ir? Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 pirms 2 stundām , ju teica: Ko atkal murgo Esmu sastapis samērā jaunus lētā gala JVC, Sony, tad vel bija kaut kāds vecāks Pioneer kuri neviens neieslēdzās, ja antena nebija iesprausta. Modeļus nepateikšu jo no tiem aparātiem man palikušas vienīgi atmiņas. Antenu pieslēgt ir čakarīgi nevis dēļ pievienošanas, bet man nācās reizēm saukt skuķi lai ar mazo ķepu iesprauž īso antenas kabeļa galu, aparātā, pirms tas tiek iestumts vietā. pirms 2 stundām , ju teica: pirms 16 stundām , emgee987 teica: un skaļruņi tikai priekšējām durvīm strādā, Kurš saka, ka aizmugurē kaut kas vispār ir? Vai es vienīgais autora tekstā neredzu apgalvojumu, ka skaļruņu nav? Pie tam pateicu kā to noteikt. Quote Link to post Share on other sites
ju 587 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 pirms 21 stundām , emgee987 teica: skaļruņi durvīs tikai, četri 1 stundu atpakaļ, Delphin teica: Vai es vienīgais autora tekstā neredzu apgalvojumu, ka skaļruņu nav? Cilvēks varbūt redz resti, un domā, ka tur arī kaut kas ir. 1 stundu atpakaļ, Delphin teica: Esmu sastapis samērā jaunus lētā gala JVC, Sony, tad vel bija kaut kāds vecāks Pioneer kuri neviens neieslēdzās, ja antena nebija iesprausta. Pieļauju, ka uz maģi ir bijusi sūdīga masa, kas pie antenas iespraušanas, tiek paņemta pa to. 2 1 1 Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Iespējams, ka tikai "reste", tapēc ja grib lai nomēra vai vispār kas tur ir. Ja skaļruņa galā nav, bet pie aprata pievienoti vadi uz neesošu skaļruni.... mašinā pārāk daudz metāla un aizmugurējo skaļruņu vadi vispār tad būtu jāatvieno no rādžas, drošības dēļ. Varētu būt arī sūdīga masa, bet manis minēto aparātu "prikols" ar antenu, nebija novērots tikai vienā vai divās mašīnās. Ir bijuši kādi 4 gadijumi, vai vienmēr sūdīga, kas zin. Drīzāk apzināti tā ir papildus "korpusa" versija, jo antena ir pie mašīnas korpusa un sūdu gadijumā novada varbūt pa koaksiāļa kabeli. Bet tas ir minējums. Gadus 15 atpakaļ diezgan daudzi maģi negāja, ja bez barošanas masas vel nebija pieskrūvēta masa maģim aizmugurē pie speciālās skrūves korpusam. Quote Link to post Share on other sites
138 507 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 @emgee987, necitē pilnus postus (it īpaši ar bildēm) bez nepieciešamības (t.i. ja atbildi uz postu tikko pirms tevis), tas šeit nav labs stils. 1 Quote Link to post Share on other sites
Racer 5,401 Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 2018.09.22. , 16:08, Delphin teica: 2.1) Nesajauc liekot klāt skaļruņus polarizācijas nevienam no tiem. Nekas traģisks ar uzreiz nenotiks, bet ar laiku skaļāk klausoties, labākajā gadijumā sāks slēgties drošība/atslēgt skaļruņus). Kas ir "skaļruņu polarizācija"? Pieļauju, ka runā par fāzi. Saliekot pretfāzē, nekāda aizsardzība nestrādās, jo tam nav iemesla. Vienkārši skaņa būs draņķīga un bez basa. Quote Link to post Share on other sites
ju 587 Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Tas tiesa, var pat saslēgt visus pretfāzē, un skanēs tāpat labi, būs arī bass. Pretfāze visiem var traucēt tikai tad, ja bija doma baigi labo skatuvi staisīt, lai gan dažām joslām pretfāze atkal tad var nākt par labu. Nodedzināt neko pretfāzē nevar, jo skaļrunim normālais gājiens uz abām pusēm parasti ir vienāds, nav tā, ka uz vienu pusi tas visu laiku vairāk kustētos. Pie nodegšanas cita vaina. Ir divi skaļruņi pretfāzē, basu faktiski slāpēc vienas otram, tad nu lietotājs parastais griež bass būstu un visu ko vien var, tad nu beigās nobeidzas. 2 Quote Link to post Share on other sites
raiviic 869 Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Patiesībā to, vai saslēgts pretfāzē, var konstatēt diezgan labi, uzliekot kaut ko "basīgāku" un paklausoties tuvu L un R skaļruņiem un pa vidu starp abiem. Ja tuvumā katram bass OK, bet vidū švaki dzirdams - samainām vienam galus un klausāmies atkal. Protams, "kaktu metode", bet ja kaut cik sakarīga dzirde - pretfāzi saklausīt viegli. Quote Link to post Share on other sites
Kaspars12 305 Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 raiviic metode ir ātra un bez papildus instrumentiem, to pašu var darīt arī ar balance, viena puse, un griežot pa vidu jābūt spēcīgākām basam, ja nav, tad pretfāze. Quote Link to post Share on other sites
Delphin 95 Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 1 stundu atpakaļ, Racer teica: Saliekot pretfāzē, nekāda aizsardzība nestrādās, jo tam nav iemesla. Atbilde pieņemta, atbilde nepareiza. Protams, ka nekas tur nenodegs, jo drošība nostrādās pie lielāka skaļuma (vai gandrīz maksimālā). Uz mazu skaļumu pretfāzē viens no četriem saslēgts skaļrunis, noklusinājis aparātu ~30% no reālās tā jaudas. Starp citu, te reāli jau sācies pilnīgs sviests un kārtējā oftopa dzīšana, manuālis bija, saslēdza, par rezultātu pateica. Tad @ju "sasveicinājās" 2018.09.23. , 08:30, ju teica: Ko atkal murgo Vai jūtas palīdzējis un šo drazu atstāsim googlei? 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.