Jump to content

Zapiņa lietošana mūsdienās:D


martvigs
 Share

Recommended Posts

martvigs
(labots)

Nu pagaidam mašīnas nav, lieku tiesības. Zapi gribas, lai papriecātu savu sirsniņu:D

 

Īpaši oriģinālu un spīdīgu ar būtu grēks lietot, tādu tad būtu jāliek muzejā. 

 

Par parbūvi, uzlabošanu arī bija tādas domas, kad vajadzētu.

Pašam arī interesanti, cik biezi plīst tādi agregāti, kā zapiņi?

Garāžas nav, dzīvoju dzīvoklī.

Labots - martvigs
Link to comment
Share on other sites

Aizmirsti zapiņu kā pirmo mašīnu,it sevišķi ja nav garāžas kur viņu taisīt,tur ir kam plīst un plīsīs viņš bieži,jau augstāk bija rakstīts ka ja nav līdzekļu un galvenais laika,vietas un sajēgas tad labāk nemaz nesākt un tagad tehnisko iziet paliek arvien grūtāk it sevišķi ar vecu auto,tas zapiņš visdrīzāk jau dēļ rūsas un bremzēm nemaz nedabūs uzlīmi logā,bet gan 3 un vajadzēs evakuatoru lai dabūtu to lūzni prom uz pagalmu pie daudzstāvenes.

P.S starpcitu esmu nobraucis 2 zaparus tā kā zinu tos pārvietošanās līdzekļus ne tikai no stāstiem.

Labots - zynoj
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Vai žiguli nebūtu nedaudz vieglāk nopirkt sakarīgā stāvoklī par sakarīgu cenu, nedaudz ērtāk lietot un nedaudz vieglāk uzturēt braucamā un TA iziet spējīgā kārtībā?

Link to comment
Share on other sites

itanium

Es teiktu, ka bez garāžas un daudz naudas, par ko to uzturēt servisos, par retro auto būtu tik tiešām jāaizmirst.

Pirms 31 minūtēm , martvigs teica:

Zapi gribas, lai papriecātu savu sirsniņu:D

Kā tas tev sirsniņu "priecēs", saplīsis stāvot daudzīvokļu māju pagalmā? 

Labots - itanium
  • Patīk 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Atceros, pirms padsmit gadiem paziņa brauca ar žiguli. Ne ar ko citu nebija braucis. Dikti jau slavēja, labi iet, viegli remontējas, detaļas spaiņos pa kapeikām. Un tad korišs beidzot sakāroja mantojuma lietas, kautko nopirka, kautko pārdeva, kautko nojauca, kautko uzcēla. Un nopirka jaunu "rietumu" auto. Prasījām, kā ir pēc žiguļa? Uz ko viņš domīgs atbildēja: "kā mūs visus šos padomju gadus ir čakarējuši..."

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

itanium

Ka tik tas nebeigtos šādi:

Citēt

Saņemot informāciju, policija fiksē transportlīdzekli un atstāj uz vējstikla brīdinājumu par termiņiem, kurā laikā automašīnu ir jāpārvieto. Transportlīdzekļiem, kuriem ir derīga tehniskās apskates uzlīme, šis termiņš ir 45 dienas, savukārt bez tās – 15 dienas.  Pēc termiņa beigām, policisti pārbauda, vai transportlīdzeklis ir pārvietots vai nē. Gadījumā, ja mašīna joprojām stāv uz vietas, policisti izsauc evakuatoru, kas to aizved uz „Rīgas satiksmes” autostāvvietu.  

Pamesto transportlīdzekļu īpašniekiem bez tehniskās apskates jāatceras, ka mašīnas pārvietošana uz citu pagalmu vai ceļa otro pusi, netiek uztverta kā policijas prasības izpilde. Transportlīdzeklis jāpārvieto uz garāžu, savu privāto teritoriju vai autostāvvietu, kur mašīna var stāvēt pat gadiem ilgi.

 

Link to comment
Share on other sites

Pietiek nedaudz uzlabot motoru un laba mašīna 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Godīgi sakot nesaprotu to fetišu uz vecajiem krievu lūžņiem kas bija miskastes jau no projektēšanas brīža. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , Ronalds teica:

vecajiem krievu lūžņiem

Gaz-21 ?

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Vai tikai viņai nebija fiška ka virs 90 km/h sāka celties priekša gaisā, priekšējiem riteņiem pazuda saķere ar ceļu un auto nebija vadāms.

Bet nu jā - salīdzinot ar zaparu kosmoss! :D 

Un cik zinu tad no kaut kāda amīšu auto ir špikots.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Tak pilnīgi visas krievu mašīnas ir kopijas no kautkā, citas pilnīgas, citas mazliet modificētas. Ņiva laikam ir vienīgais auto kurš nav kopēts. Internetā pietiekoši daudz resursu, kur apskatīta katra krievu laiku mašīna (un ne tikai) un no kā viņa ir nokopēta.

Reku taspats Zapiņš

NSU%20Prinz%204%20(1).jpg

 

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , AndrisBB teica:

Ņiva laikam ir vienīgais auto kurš nav kopēts

Hmm. Nu, kārlītis ir pilnībā kaut kāds opelis, 965 un žiguļi ir oficiāli kaut kādi fiati, Pobedai virsbūves konstrukcijā ir ņemta iedvesma no Opel Kapitan, 2141 ir spiests no kaut kāda 70to gadu francūža, Gazelei bundža ir diezgan precīzi Transit, 2110 kaut kādi konektori esot kā opeļiem. Un 408ajam vai 412ajam moskvičam nebija motori spiesti no bmw vai kaut kā?

Bet citi?

402/403 ir vizuāli līdzīgs strīpai tālaika auto, bet konkrēti taču nevienam? Ar GAZ-24 tāpat.

Un UAZ, 2108/2109, Tavrija, invaļidka, tie vai tad nav 100% padomju auto?

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 20 minūtēm , 138 teica:

Un UAZ

 

Ja sāk lēnām iet cauri wikipēdijai no sākuma, tad redz no kurienes kājas aug. https://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-64

Visas tās rūpnīcas kara laikā bij amerikāņu ievestas, šinī gadījumā Ford. Lētāk un politiski vienkāršāk bij priekš krieviem uzbūvēt rūpnīcas, iedot bobikus, izejvielas utt, nekā sūtīt savus karavīrus karot ar Vāciešiem. 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 38 minūtēm , 138 teica:

Un 408ajam vai 412ajam

Moskvitči pa lielam ir kopijas no Opel Kadett. AZLK rūpnīca tieši specializējās Opeļu kopēšanā, paskaties kautvai 1965 gada Kadett. 412 jau izmantoja tevis pieminēto BMW motorklonu.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu tas ko es jau teicu, ir daži auto kas ir precīzi nokopēti vai pat pēc licenzes, ir daži kur ir līdzība vizuāli, dažkārt nepārprotama, dažkārt ļoti attāla, bet vai tehniski?

 

Pirms 13 minūtēm , AndrisBB teica:

Bet kā saprotu UAZ 450, 469 ir radniecīgi GAZ-69, kurš gan ir ne pārāk radniecīgs 64/67.


Pirms 6 minūtēm , AndrisBB teica:

paskaties kautvai 1965 gada Kadett

Nesaskatu īpašu līdzību starp Kadett B un moskviču.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Visdrīzāk lai noskaidrotu kautko sīkākās detaļās, tad jāmeklē informācija krieviski, nedomāju ka kādam citam īpaši interesē ko un no kā moskviči kopēja.

Spriežot pēc tā laika tendencēm, tad maz ticams ka kautkas tur tika pašu izgudrots arī tehniskajā ziņā. Nav jau tā ka tikai krievi kopēja, veiksmīgus modeļus kopēja daudzkur.

Link to comment
Share on other sites

Reptīlis

Īstenībā krieviņi radījuši sev vajadzīgo. Ar tādu zemas kvalitātes degvielu strādā tikai krievu tehnika, un kombaini bija radīti stepes variantam, kur līdzens un maza raža. 

Paskatieties testos, tur kur iet cauri GAZ-66, neiet citi ārzemju analogi. Ziemeļos TATRAS neturēja līdzi BELAZIEM , u.t.t.

Link to comment
Share on other sites

neieteiktu. ja gribas psrs retro, tad var skatīties uz gaz-21, moskvic 402-407, gaz m20. jebkurā gadījumā lēti tas nebūs.

Labots - arturz
Link to comment
Share on other sites

2018.06.1. , 23:37, martvigs teica:

 Zapi gribas, lai papriecātu savu sirsniņu:D

 

 

Kādēļ ne piemēram kādu raf busiņu tad? 

Link to comment
Share on other sites

kukkuru
Pirms 9 minūtēm , zmeyok teica:

kādu raf busiņu

ja nav veikta pārbūve, vai kautkāda spešal edišn, ar B kategoriju nepietiek.

Link to comment
Share on other sites

90tajos liela daļa bija pārreģistrēta uz mazāk vietām. 

Labots - zmeyok
Link to comment
Share on other sites

Skaidrs, ka ir! Jautājums ir par apjomiem un kā tas tiek darīts. Zagšana krieviem ir asinīs, jo tiek iebarota ar mātes pienu. 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , snukurins teica:

Varētu nodomāt ka arī rietumos nav izplatīta šāda prakse nopirkt gatavu un ražot kā savu.

Varētu padomāt ka krievs kaut ko ir NOPIRCIS (izņemot žiguli 1. un 2.) viss taču ir tupa zagts...

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , zmeyok teica:

 

Kādēļ ne piemēram kādu raf busiņu tad? 

Bet tad tikai šito! :biggrin:

 

RAF.jpg

Link to comment
Share on other sites

vismaz kaut kādas atsauces ielicis būtu ... jo kamaza forsētais motors galīgi neizskatās pēc "taipus dīķa" drīzāk kāds Eiropas MAN vai DAF nospiests ... vispār tanī laikā krievi neko nepirka principā bet tikai mēģināja kopēt ...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tas bij tik piemērs, bij krieviem lapa ar sīku iztirzājumu, bet gadu kā aizvērta. Po, googlelē var atrast precīzākus avotus. Gribi teikt, ka nezaga?  :D

Link to comment
Share on other sites

inteens

Viennozīmīgi 965-tais!

AttÄlu rezultÄti vaicÄjumam âzaz965â

 

Ziepjutrauki lai paliek rallijam, un vispār, maz viņi(zapari) palikuši.

Link to comment
Share on other sites

Gribu teikt, ka, ja runājam par auto (ar lidmašīnām un elektroniku varbūt ir nedaudz citādi) - kaut ko nopirka (2101/2103), kaut ko ražoja uz pievāktām vai atdāvinātām rūpnīcu iekārtām (401, 30to-40to gadu GAZi), kaut kam precīzāk vai mazāk precīzi nospieda dizainu (Čaika, 965, 968, 2141), kaut kam kādu tehnoloģiju nospieda (bet to darīja un dara ne tikai krievi), kaut kam pieaicināja Rietumu inženierus (2108), un vēl kaut kam dizains ir nosacīti līdzīgs daudziem savas ēras un klases auto (402, 408, 2108), ko šādas dzeltenas lapas pasniedz kā kaut ko sensacionālu. Vēl kaut kam (abas Volgas) bleķu līdzība ir kaut kur pa vidu starp "precīzi nospiests" un "nepārsteidzoši līdzīgs laikabiedriem".

Nekā vairāk par bildītēm šādās lapās nav. Būtu interesanti uzzināt, vai, piemēram, Čaikai precīzi nospiests ir kaut kas vairāk par bleķiem. Abiem zapiņiem it kā nē, ja ticēt vikipēdijai un tās atsaucēm uz kaut kādām grāmatām.

Link to comment
Share on other sites

Nu, izskatījās
Jā,

Citēt

 

В качестве образца для прототипа, среди закупленных за рубежом для испытаний и выявления требуемого класса капотных и бескапотных аналогов, был выбран американский «International COF-220».

 

 

Bet

Citēt

 

Чтобы понять, в какой степени это шасси может быть прототипом первых КамАЗов, скажем бортового 5320, надо смотреть на двигатель, конструкцию подвески, трансмиссии и т.д.

 

Citēt

речь о прямом копировании, как это делают наши узкоглазые друзья, конечно, не идёт. Но тем не менее COF-220 послужил "печкой", от которой плясали

 

Link to comment
Share on other sites

Stāstā par Kamazu mani visvairāk uzjautrina tas, ka starp pirmo ZILā uztaisīto prototipu un pirmo Kamazu no konveijera ir 8 gadi. Ar astoto žiguli bija līdzīgi, 24tajai volgai arī bija pie desmit gadiem no pirmajiem ukaziem, ka vajag, un pirmajām skicēm, līdz konveijeram (nezinu vai internetos kaut kur ir detalizēti par 24tās Volgas izstrādi, bet ir viena smuka, nesen izdota grāmata par viņu, reiz grāmatnīcā pašķirstīju). Par citiem nezinu, bet izskatās ka padomju autobūvei šis ir raksturīgi.

Link to comment
Share on other sites

martvigs

Žiguļiem un citām vecām mašīnām tik krievijā var detaļas spaiņiem dabūt. Žigs man ne visai. Zapiņš - tā ir mana bērnība. gribētos atpakaļ aiziet uz to laiku, tapēc vēlos viņu.

Pēdējais zapis, kas opim bija, labi atceros, bija šāds depositphotos_96779398-stock-photo-zaz-9 

Opis lamāja, kāda lamata, lai gan ome teica, ka vietējais meistars, kas viņu remontēja, vienkārši viņu čakarēja. Labas detaļas izņēma ārā priekš krūmu gonkām un iekšā ielika sūdu. 

 

Tas ka mašīna lūzt, atkarīgs, pēc manām domām ne tikai no tā, kurš vinu remontē, bet arī no blīves, kas atrodas starp stūri un sēdekli.

 

Lasīju, kad ieteica audi 80 ar gāzi. Jautājums: Kāds audī - B3 vai B4? Jo skatījos viena video, kad B3 arī esot problēmas ar сфйлентблоками.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 30 minūtēm , martvigs teica:

Zapiņš - tā ir mana bērnība. gribētos atpakaļ aiziet uz to laiku, tapēc vēlos viņu.

Pēdējais zapis, kas opim bija, labi atceros, bija šāds

 

Tu esi ietiepīgs....  Lai tas "auto" labāk paliek atmiņās! Jo viņš ir pēdējais hlams jau no projektēšanas brīža. 

Neatbilst nekādiem mūsdienu priekšstatiem par auto! Ne komforts, ne drošība, ne uzticamība. Es tagad pat žigulī, kas nav nekas cits, kā zārks uz riteņiem iekšā nesēstos. Kur nu vēl zapars... 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...