Jump to content

Pirmā personīgā auto izvēle (lietota)


AndzaZ
 Share

Recommended Posts

Pirms 19 minūtēm , Murlo teica:

siāmas dvīņiem

Tas ir kas, uz pusēm grieztie un kopā metinātie?

 

Par stāvvietas buktēm, ja tu ar mērītāju atrodi špakteli tikai vienām durvīm bet citur špakteles nav un statnes ir sterilas, nu tad skaidrs ka stāvvietas vai tamlīdzīga bukte un stresa nav.

Ko tu gribēji pateikt? Ka no krāsas mērītāja nav nekādas jēgas? Man liekas, ka ir gan, diezgan daudz ko var saprast ko auto ir piedzīvojis.

Link to comment
Share on other sites

Man arī mašīna ir sista. sameta un aizmugurējo spārnu pret koku sabuktēja. Pēc spēka, ka kāds ar kāju ievilktu pa spārnu. Izstiepa, nošpaktelēja un nokrāsoja. Skatījās no iekšas virsbūvi- pārējais netika deformēts. Ir špaktelēts, bet konstrukcijas stiprība nav stipri ietekmēta.

Tur bez sišanas jāskatās pats stāvoklis, lai nav melnais caurums uzturēšanā un avārijā cinka zārks.

Lai saprastu vai nav sista, paskaties uz lukturiem (viens dzidrs, otrs mazliet duļķaināks), vai stikla marķējuma gads sakrīt ar auto gadu.

Protams vējstikls var būt nomainīts pēc akmens trieciena. Šķirbas starp virsbūves elementiem. Durvis neveras ciet un lai nedriš, ka durvis nosēdās. Durvis nosēžās, ja bukses nav mainītas.

ir youtube video, kur parāda ar pirkstu, kam pievērst uzmanību. Ja aizdomas un nav loģisks paskaidrojums, tad nav vērts dzesēt muti par pārdevēju. 

un vēl, ja ir ekspluatēta ilgstoši latvijā, tad pie apdrošināšnas brokera var noskaidrot vai ir bijuši Octa gadījumi

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Autors pārāk nopietni pieiet šim pasākumam. Kā 1. auto vispār jāskatās tāds, ko nav žēl sadauzīt. 

Pabraukājot kādu laiku arī nāks sapratne ko īsti vajag u.t.t.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Es savā laikā krāsas biezuma mērītāju ņēmu šeit. 

http://www.autokrasas.lv/?p=nxt&gid=90

 

Galvenais jāskatās lai druvju ailes, jumta stoikas un pats jumts nav krāsoti/metināti/ špaktelēti. motori viņiem ir diezgan uzticami, iet ilgi. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Un runājot par lampā - tās var izsist pilnīgi nenozīmīgā negadījumā vai akmens ielidot. 

Ja lampa mainīta tad rūpīgi jāskatās cik liela skāde bijusi. vai airbagi vietā. Sānu var pavisam viegli apskatīt. 

Link to comment
Share on other sites

Chewie

Pirmais autins ir jāņem kaut kas kas ir pa kabatai, patīk un ripo, tad arī sapratīs, lielāku, mazāku, ekonomiskāku, jaudīgaku utt. Volvo sakarīgakie modeļi ir līdz tie sāka izmantot ford motorus, mans viedoklis. nav pat obligāti krāsas biezuma mērītājs, jo kā jau iepriekš minēja, piekrāsot var arī tikai priekš izskata, bet pēc manas pieredzes pietiek iziet pa virspūvi, izklaudzināt vietas un pēc skaņas var dzirdēt, kur ir špaktele un kur nav, tad tikai var prasīt, kāpēc špaktelēts utt. Tad ja pats grib, var uzdzīt uz rampas, paskatīties visas putekļu gumijas, pakustināt ar roku pusasis, kardānus, jāskatās, kāda lufte, pie reizes redzēsi, cik daudz rūsas. Piemet OBD lasītāju, kur kādas kļūdas, paskaties, kas notiek dzesēšanas šķidruma trubās, vai no motora izejosā nav uzpūtusies, paskaties, kur kas sulo. Vēl paskaties, cik smukas ir drošinataju kastes, vai nav kādu aizdomīgu vadu, vai arī vienkārši kolhoza nagļakā! Tad izmet apli, un ja nav lieku troksnu un palielinātu brīvkustību, nekas nesulo ne silts, ne auksts, kā arī OBD nebļauj, tad jau pateiks +/- to pašu, ko jebkurā servisā. Kā arī centies izslēgt emocijas, o jā izskatās smuki, un tad emociju uzplūdā neko īsti nepārbaudi, jo izskatās konča. Plus pie cenas kaulēšanas ja ņemsi uzreiz, nevis kaut ko domāsi, ta arī pasaki, ka davaj, braucam pārrakstīt, un nosauc konkrētu summu skaidrā naudā un tad jau kaut ko var pārrunāt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndzaZ

Pilnīgi piekrītu par emocijām un neobjektīvu redzējumu no pircēja acīm, pats esmu tādam līdzi bijis, tāpēc būs līdzi cilvēks, kurš ir tālāk no pirk#anas procesa un varēs objektīvāk, mazāk emocionāli uz lietām paskatīties.

 

Ja placis/pārdevējs atsakās dzīt uz manu uzvēlētu servisu auto, tad saruna jābeidz ?

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Plači parasti nekur neļauj dzīt jo nav skates/octa un auto mēdz būt noņets no uzskaites pārdošanai.

Link to comment
Share on other sites

Chewie
(labots)

Kā to ņem, ja uzskati, ka bez servisa tiksi galā, tad nu ņem. bet nu padomā, tu pat neesi ar to mašīnu braucis un taisies viņu ņemt. Veikalā tu dabū 14 dienas, jaunu auto pērkot dabū testa braucienu, bet šeit tev kāds mūdzis saka, nav skates, nevar braukt. Ne tu zini, kā mašīna uzvedas pie slodzes, kā ātrumā, tatad visas kļūdas neredzēsi, un diezgan bieži svarīgas. 

Sanāk pirkt kaķi maisā un tāda, ka pat nezini, kaķis vai liela žurka iekšā.

Labots - Chewie
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, AndzaZ teica:

Ja placis/pārdevējs atsakās dzīt uz manu uzvēlētu servisu auto, tad saruna jābeidz ?

Jā,  jo zin, ka ir mēsli! Piemēram BRC dzen uz MMR . Ir jāsaprot tas ka pērkot jebkuru lietotu mašīnu viņa būs kaut kas jāiegulda, galvenais ir jautājums, CIK!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

romajo
pirms 3 stundām , xp teica:

Kā 1. auto vispār jāskatās tāds, ko nav žēl sadauzīt. 

Cik saprotu autors jau brauc darbā ar auto un nav galīgs iesācējs, bet tagad grib 1. personīgo, ir atšķirība.

 

1 stundu atpakaļ, Ronalds teica:

Plači parasti nekur neļauj dzīt jo nav skates/octa un auto mēdz būt noņets no uzskaites pārdošanai.

Tādam placim jāsaka, uz redzēšanos. Līdz tai apskatei jau kkā jātiek būs taka tā un priekš nereģistrētiem, plači tur tranzīta numurus.

Link to comment
Share on other sites

AndzaZ

Romajo tieši tā, ikdienā autō pat varbūt par daudz sanāk pavadīt laika. Tuvākajās dienās dosies apskatīt kādus 2-3 kandidātus un mazāko ļaunumu pēc tam nedēļas vidū aizkurbulēs uz servisu, ja nekādu pārsteigumu, tad jālaista!

 

Slīkoņi vēl tirgū ir izplatīti ? Kā tos atkost ? Krāsas mērītājs bezspēcīgs. Jostas līdz galam jāizvelk, pakaļas beņķus jāpaceļ nost, jātiek pie foam, drošinātāju kaste, ir vēl kaut, kas ko vajag apskatīties ? 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Pie mums plūdu nav. Ja auto kādu laiku LV ir braucis, tad iepriekšējai īpašnieks būs visus elektronikas gļukus sataisījis. :D 

Galvenais lai auto nebūtu stipri sists. Ja bojāts drošības karkass - durvju arkas, sliekšņi stoikas, uz jumta pabijis - apgrošinātāji tādus auto noraksta, jo sādus defektus nevar sataisīt tā lai drošiba nepasliktinās. Un šo ar krāsas biezuma mērītāju pavisam viegli var noteikt! 

Link to comment
Share on other sites

Gints_lv

Pa 5K jau var skatīties par par kādu Plugin ja ir privātmāja.

Link to comment
Share on other sites

(labots)

@Gints_lv, tikai nesāc te dzīt tuftu un iestāstīt elektro/hibrīdu auto ( lai tikai it kā izskatītos zaļš?)! Pie tam lietotus! Pilnīgs sviests...

 

 

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndzaZ
(labots)

Vakar iepirku s60, 06., 2.5d manual.

 

Pēc ss tika apzvanīti 4 labākie varianti, viens atkrita, jo sarunas laikā jau bija skaidrs, ka kaut ko baigi lej! Pārējie kā izrādījās atradās uz maskavas ielas plašsatkām, lai arī bildes varētu par to neliecināt. Tad nu 9 aizlaidu no mājās un pēc csdd ap 17 biju atpakal tikai, visa diena aizgāja.

 

Starp kandidātiem arī bija 08 gada pa kaut kādi 5.5k, bet nu apaksā ritošās detaļas ar koroziju - belgis, salons tāds tāds, melna krāsa un pārdevējs arī neatsaucīgs, toties nevienu sistu vietu neatradu. Tad tika apskatits limonads pa 5.6k, ar balto pilno kozu, koku un visam ekstram, italis, bez rusas apaksa 0, lai gan 06. gada, bet iedarbinot pirmajās sec kaut ka viens cilindrs noraustijās, pec tam atkartoti darbinot nekā nebija, masinai sists arī kreisais sparns, uz bridi jau atmetu motora divainibas dēļ. Vēl apskatīju pa 4k, lai būtu ko salidzinat, tam diski krasoti, krasa lobas nost, pakala sists kreisais sparns, kas nav mainams, salona pie arkam apsumums krit nost, piedarbinot ruca, ka tikko ka ziema pie -20, kad iedarbina. Skaidrs! Miskaste, tāpēc jau pa nedelu calis sludinajuma nometis 350 euro uz 4k.

 

Sagaidiju pazinu, kurš bija sarunāts un visu mūžu labo mašīnas. Aizgājām pie itala, ar balto kozu, pardevejam uz reizes cits bazars, ja redz cilvēku, kurs visas lietas pats redz un jauta konkretus jautājumus. Apzinājām visus trūkumus, kas sanak ir tas sistais sparns, kondiska nestrada, apsilde blakus vaditaja kreslam, degvielas vakam nav atsperes un kaut kadi klapani janem nost, kas esot atvienoti, bet nav iznemti motoram. Pazina pateica cik tas maksa viss, pats ar pardeveju parunaja un beigas pa 5.2k spiezot rokas tika panemts.

 

Rezume s60 d5 manual ss skatāmi un nemami uz to 06-08 gadu vien divi. Ar automatiem ir labak nedaudz.

Labots - AndzaZ
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

AndzaZ

Pareiz, par nobraukumiem, panemtais ir ar ap magiskiem 150k, parejie grozas ap 2200k. Skaidrs, ka nav tie 150k, bet salons svezaks, nevienas svikas, pazina ilgi mocija, lai saka cik nogrieizis, jo nu neticas :D

Link to comment
Share on other sites

paldies, ka nepazudi

ieliec kādu foto te

parūpējies par auto drošību

pēc pāris mēn uzraksti kas izlīda vēl ārā

tad pēc gada un diviem 

paldies

 

paņem kādu tautisku sedziņu, divas

un kad kāpj cilvēki lētos zilos džinsos salonā, liec sedziņu apakšā. savādāk būs gaiši zils ādas salons Tev. 

Link to comment
Share on other sites

Pēc valodas spriežot, drīzāk jau trīskrāsu karodziņš tiks piekārts.

Link to comment
Share on other sites

Anonīms Alkoholiķis

Balstoties uz tiem izteikumiem viņš varētu būt arī liberasts un piedalīties citos gājienos īpašajiem, ku viņš no visa spēka virs galvas vicina papagaiļa pēcpuses karogu (varsvīksnes)..

Link to comment
Share on other sites

Anonīms Alkoholiķis

Tas nav viegli saņemt melīgu informāciju. To sauc par brutālu batonu spraušanu ausīs.

Link to comment
Share on other sites

Var jau nopirkt auto pa 3k un ielikt remontā 2k. Domāju tehniskais stāvoklis kopā pa 5k būs labāks, kā pērkot no tirgoņa uzreiz pa 5k.

Link to comment
Share on other sites

zmeyok
(labots)
Pirms 30 minūtēm , Zoom teica:

Var jau nopirkt auto pa 3k un ielikt remontā 2k. Domāju tehniskais stāvoklis kopā pa 5k būs labāks, kā pērkot no tirgoņa uzreiz pa 5k.

 

Diemžēl dzīvē tā nav, labi ja uz 4. ?

Labots - zmeyok
Link to comment
Share on other sites

Ronalds
pirms 3 stundām , AndzaZ teica:

Pareiz, par nobraukumiem, panemtais ir ar ap magiskiem 150k, parejie grozas ap 2200k. Skaidrs, ka nav tie 150k, bet salons svezaks, nevienas svikas, pazina ilgi mocija, lai saka cik nogrieizis, jo nu neticas :D

Ko tur mocīt - volovo nobraukums rakstās daudzos blokos. Visās vietās nomainīt nav reāli. Pat ar ķīniešu autocom klonu var reālo nobraukumu noskaidrot. 

 

pirms 3 stundām , AndzaZ teica:

kas sanak ir tas sistais sparns

Ja tikai spārns - sīkums! Bet cerams izpētījāt vai lanžerons un citi nesošie elementi nav bojāti. Un Airbagus cerams ka apskatījāt - vai sānu aizkari ir vietā! 

pirms 3 stundām , AndzaZ teica:

kondiska nestrada

Tas var būt ļoti dārgi....  Līdz pat 1000 eur....  Un nevajag klausīties pasakas, ka pa 20 eur uzpildīs un būs labi! Ja tā būtu, tad pārdevējs pats jau būtu uzpildījis! 

Bet nu lai labi ripo! 

 

Pirms 31 minūtēm , Zoom teica:

Var jau nopirkt auto pa 3k un ielikt remontā 2k. Domāju tehniskais stāvoklis kopā pa 5k būs labāks, kā pērkot no tirgoņa uzreiz pa 5k.

Ne vienmēr! Ja stipri sists, tad pat pa dārgo nevar normāli sataisīt! 

Link to comment
Share on other sites

AndzaZ
(labots)

Daļa biedru nesmuki beztēmā piesārņoja, fu!

 

Bija pieslēgts datoram, tur, kur nobraukumus atradām, tur arī tādi bija, koriģēti, visdrīzāk :D

 

Nedaudz atkāpei, par auto mazgāšanu: vai cirkulī un līdzīgajos mazgāšanas aparātos to auto virsbūves krāsu bojā vai tas ir mīts, ka dzaudz labāk ir pie jaunekļiem, kas to dara ar rokām un smilšu pilnām lupatiņām ?

Labots - AndzaZ
Link to comment
Share on other sites

auto mazgāšana ir kā reliģija

 

kāds to nepiekopj vispār, cits katru svētdienu, viens mājās, otrs specializētās vietās un katram sava taisnība

 

internetā var atrast piemērus ar pēdām no rotējošām birstēm, parasti gan ar tām mazgā "darba auto"

 

nezinu vai ir korekti sūtīt uz citu forumu, tur ir tāds topiks "Auto mazgātavas Rīgā" kur šie jautājumi ir apspriesti jau vairāk kā 5000 ziņojumos.

 

Ļoti veselīgi ir auto mazgāt pašam, ar lupatiņu nopucējot katru stūrīti. Vismaz pa laikam. Uzreiz krīt acīs dažādi sīkumi, robiņi, vietas kur vajadzētu apstrādāt/ piekrāsot, nostiprināt.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza
Pirms 33 minūtēm , AndzaZ teica:

smilšu pilnām lupatiņām

Replika vietā - daudzi tādā veidā saskrāpē savu auto...

Mans uzskats - automātiskās mazgātuves autokrāsojumu nebojā.

Tie, kas BERŽ paši, to tiešām sabojā.

Link to comment
Share on other sites

AVilks
2018.05.8. , 10:04, _dunduks_ teica:

Viens raidījums (aizliegtais paņēmiens) pieredzei, cik viegli no auto tirgotāja saņemt melīgu info par pērkamo auto.

https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/07.05.2018-aizliegtais-panemiens.-operacija-auto-tirgotaju-pasakas.id129993/

 

 

Man patika tā eksperta komentārs, ka pērkot auto tomēr jāskatās vai ir servisa grāmatiņa un tādēļ te būs mani 5 santīmi par tēmu:

 

Bijušais kolēģis Rumbulā nopirka savam golfam šādu grāmatiņu kuru uz vietas arī aizpildīja ar dažādiem ierakstiem un visiem zīmogiem un ss.lv parādījās sludinājums par golfu, kas pārdzīts no Vācijas ar visiem papīriem.

Šis bija vairāk kā 5 gadus atpakaļ, bet nu ticības šiem dokumentiem man nav, ja vienīgi mašīna jauna nav pirkta LV.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , KinDzaDza teica:

Tie, kas BERŽ paši, to tiešām sabojā.

Nevajag ūdeni žēlot, tad nekas nenoskrāpējas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

romajo
pirms 2 stundām , Usins teica:

Uzreiz krīt acīs dažādi sīkumi, robiņi, vietas kur vajadzētu apstrādāt/ piekrāsot, nostiprināt.

Tas toč un ik pa laikam tu uzduries arvien jaunām buktītēm un skrāpējumiem un nifigā nevari atcerēties, kā 6ļaģ tas gadījies un sāc vainot sievu, jo tā pēdējā  brauca, tad yobanos kaimiņus kas nemāk noparkoties un vēlāk izbraukt, sētas sīkos, kas dragājās ar veļļukiem kā negudri, visbeidzot lielveikalu stāvlaukumus, kuros vispār visiem pofig. :D Ak jā, servisi, tajos brīžiem attieksme it kā tie labotu traktorus, bet tas jau cic stāsc.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Jurkins
pirms 3 stundām , Usins teica:

Ļoti veselīgi ir auto mazgāt pašam, ar lupatiņu nopucējot katru stūrīti. Vismaz pa laikam. Uzreiz krīt acīs dažādi sīkumi, robiņi, vietas kur vajadzētu apstrādāt/ piekrāsot, nostiprināt.

Patiešām apbrīnoju tos cilvēkus (nopietni, bez ironijas), kuri var stundām ilgi ar acīm redzamu baudu pulēt savu autiņu. Es pats ar rokām (lupatu) nespēju vienu pusi autiņam nomazgāt - apnīkst... da nu i nah... , vai man nav interesantāka, ko darīt.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

osscar
(labots)

Man tas pats ..tāpat pa mežu braucot apskrāpēšu..ir vēl tagad modē auto dibenzelliasēšana(ui atvainojos-dītailings) ar keramiku..nanoūdeni.etc..

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

каждый сходит сума по своему

Gan jau jums pašiem ir kāda izklaide, kas citiem šķiet ārkārtīgi jocīga.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Man savulaik bija pat kolēģis, kurš braucot no darba (līdz asfaltam 400m), izbraucot uz asfalta auto apturēja lai noslaucītu (it kā) putekļus!!!

Piebildīšu, ka auto viņam nebija melns un tas bija Žigulis...

p.s. tas gan bija padsmit gadus atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Jurkins

Es auto vienmēr esmu uztvēris kā darbarīku (arī savu pirmo audi 80 30-mit gadus atpakaļ). Darbarīkam ir jābūt kārtībā. Šajā gadījumā, droši jānogādā mani no punkta A uz punktu B. Bet tāpat kā āmuram vai knīpstangām, šamam nav jābūt mirdzoši pulētam kā Prževaļska tfu Faberžē olām. Labāk uz spārna švīka nevis kolodkas metāls pret metālu - zinu vienu otru, kam visam naudas nepietiek, tāpēc pirmais variants netiek pieļauts, bet otrais pofig. Reiz redzu, ka viens mans darbinieks stāvvietā pie uzņēmuma ar kaut kādu baloniņu ņemas gar riepām. Domāju, ka mīkstais. Saku, ko 3,14sies ar visādiem baloniņiem, noņem ripuku, aizrausim tepat, lai sataisa. Atbilde - nē, kad uzpūš šito baloniņu, riepas IZSKATĀS jaunas ...

 

p.s. Nu, skaidrs, ka katram savs tarakāns galvā

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Es pagājušo ziemu redzēju situāciju:

Stāv stāvvietā pajauns ford mondeo. Viss nopulēts, nomazgāts, spīd un laistās! 17'' lietie diski! Tik tāds sīkums, ka riepas kaut m+s, bet praktiski lisas,  protektors vairs pat vasaras normām neatbilst! Nu cilvēkam ir nauda, lai mazgātu regulāri auto. Nauda ļitakiem. Bet nav naudas lai normālas ziemas riepas nopirktu!

(Blakus stāvēja mans hlams. Netīrs, nemazgāts, uz bleķa diskiem. Bet virsū Nokian Hakapelite riepas......)  

  • Patīk 2
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Gestapo
Pirms 35 minūtēm , Ronalds teica:

Bet nav naudas lai normālas ziemas riepas nopirktu!


Varbūt tāda līmeņa profesionālis, ka spēj braukt līdz kordi lien ārā? O_o 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Varu ieteikt ko pats esmu pārbaudījis. 

Bija V70 D5 dīzelis, manuālis - pamatīgs, vienkāršs, konfortabls auto.

Tagad Škoda Octavia 2.0 TDI - arī īsti nekādas vainas, enerģiska, ekonomiska un ērta. Vieglāk Rīgā, forši noparkoties var, tajā pat laikā ietilpīga.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man jautājums. Viens auto tirgonis atvēra auto motora pārsegu un parādīja, ka motora telpa ir noklāta ar pretkorozijas vielu. Tā viela bija tāda kā lipīga eļļa. Auto ir atvests no Dānijas. Ziemeļnieki it kā apstrādājot savus auto ar pretkorozijas līdzekļiem, jo klimats savādāks. Tad nu man radās dienas jautājums. Vai viņš nemuld un vai tiešām motora telpu apstrādā. Mašīnas apakša būtu skaidrs, bet motora telpa?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...