Jump to content

auto starteris


riks
 Share

Recommended Posts

Mašīnai negrieza starteris. Noņēmu, lai pieslēgtu pie akumulatora.. Mīnusu pievienoju pie startera korpusa.. Plusu pie 2 kontakta.. Sāka griesties un izvirzījās, bet bija kaut kāda čīkstēšana. Bet ja pievienoja atkārtoti pazuda čīkstēšana.. 

 

Pie pārējiem kontaktiem kad pievieno plusu tad nekādas reakcijas nav... 

Kur vaina starterī vai auto? Ja pievieno pie auto deg tikai panelī gaismas un starteris negriežas.. Vai arī vaina ir ievilcējā?

IMG_20180204_150624.jpg

Labots - riks
Link to comment
Share on other sites

kaut_kaads

Jāgriežas pašam startera motoram būtu ja pievieno pie 3 pievada +12v un masu protams pie korpusa, ievilcējam jāizmet bendikss ja pievieno +12v pie 2 vai 4, īsti nevar saprast bet signāla vads gan parasti ir viens. Visdrīzāk būs ievilcējs, vari pamēģināt uzlikt uz auto, kādu iesēdināt auto, lai tur atslēgu startēšanas pozīcijā un ar kādu metālu zem auto ja var tikt klāt savienot 1 un 3, vajadzētu pielekt, ja pielec tad ievilcējs. 

Link to comment
Share on other sites

Kad pievienoju pie otrā plusu tad starteris izšaujas un sāk griesties uz reiz.. Pie 4 kad pievieno plusu nav nekādas reakcijas..

Link to comment
Share on other sites

kaut_kaads

Pie 2 pievienojot ir tikai jāizmet bendiksu, bet nekam griezties nevajadzētu. 

Darbība ir tāda. Kad tu pagriez aidzedzi uz pielaišanu, tad pie 2 (vai 4) pienāk signāls (+12v) no aizdedzes kontaktgrupas vai no ECU (ja iesaistīti imobilaizeri utt) un tiek izmests bendikss un reizē savienoti kontakti 1 un 3 un sāk griezties starteris un auto tiek piešķilts. 

Starp 1 un 3 tas savienojums ir ļoti jaudīgs, palaižšanas brīdī var būt pat 200A, tāpēc arī bieži viņi nodeg un auto nešķiļās. Iesaku pamēģināt mani teikto variantu ar manuālu 1 un 3 savienošanu kad kāds tur atslēgu, zināsi ka starteris griež, nav bojātas/nodilušas "ogles" vai beigti tinumi pašam motoram kā tādam. 

Link to comment
Share on other sites

Pievienojot plusu pie 2, ir jānostrādā tikai ievilcējam, starterim nav jāgriežas.

Pievienojot plusu pie 3, starterim jāgriežas  tukšgaitā, ievilcējam jāpaliek mierā.

Pievienojot plusu vienlaicīgi pie 1 un 2, jānostrādā ievilcējam un jāgriežas starterim.

Labots - ridao
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Nevajag čakarēt sev prātu. Ja esi noņēmis starteri, tad nomaini oglītes, notīri kolektoru, nomaini bendiksu un saliec/savieno aptakaļ visu kā bija un būs miers nākamajiem 10 gadiem.

 

 

  • Atbalstu 3
Link to comment
Share on other sites

Paskaties, kādā stāvoklī ir masas vads no akumulatora uz virsbūvi.

Protams, satīri arī visus tos kontaktus uz startera.

 

Un kāds vispār ir spriegums aķim?

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , _dunduks_ teica:

Ja esi noņēmis starteri, tad nomaini oglītes, notīri kolektoru, nomaini bendiksu un saliec/savieno aptakaļ

Ir kantori, kas uz to specializējas, pat nevajag pašam čakarēties.

Link to comment
Share on other sites

Kantori, reizēm, piedāvā pus auto nomainīt, ja ne visu, kamēr pats stundu pačakarējies, un pat reāli naudu neiztērē. Reti kurš serviss pat ir gatavs ņemties, un meklēt kaut kādas neskaidras lietas, un veikt nestandarta risinājumus. Es vairākus simtus par detaļām (par darbu bail domāt) esmu ietaupījis, pats "cakarējoties", kur vienā reizē viena sviriņa bija jāaaizstāj ar līdzīgu no žiguļa karburātora, kur viens tranzistors jāpārlodē blokā un tml.

 

Man te viens kantoris paspēja nomainīt amīšus dēļ vienas klaboņas priekšā. Beigās jau novērsa, un pat dēļ kauna tā arī nepateica, kas bija.

 

It kā jau pelnu labi, bet tomēr, ja ir laiks, un pie tam risinājums atrodas interneta plašumos. Pie tam, ietaupīto var pēc tam iztērēt hobijam vai ceļojumam. Tāds netiešas peļņas veids :)

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , ju teica:

Kantori, reizēm, piedāvā pus auto nomainīt,

Es biju domājis startera restaurāciju šajā gadījumā - aizved starteri un šie veic pārbaudi un pilnu apkopi. Pie tam tas nemaksā kosmosu.

Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Bija līdzīga vaina ar negriešanu un čīkstēšanu Mitsubishi Lancer(am), izjaucu, vainīgs bija ievilcējs.

Link to comment
Share on other sites

Man reiz bija ford sierra. Reizi gadā (kādas 2x gan laikam tik sanāca) ņēmu nost starteri, lai notīrītu bendiksam kontaktu (iekšā). Principā sīkums, arī noņemt bija viegli. Ar noņemšanu uzlikšanu kāda stunda.

Link to comment
Share on other sites

Bendiksam kontaktu????:ohmy: Tu vispār zini, kas ir bendikss?

Link to comment
Share on other sites

Škiet, ka jā, bet neesmu auto inženieris. Iespējams, ka esmu nedaudz sajaucis, man šķita, ka viss tas pasākums kopā ar elektrisko daļu ir bendikss, laikam tikai tīri mehāniskā daļa ar zobratiem.

Link to comment
Share on other sites

tēma aktuāla... reizēm niķojas starterīts (kad retāk braukā), šad un tad, griež pa tukšo (e34 m50b25)...

 

pieredze ar remontkantoriem? rekomendācijas? kam dot labot? kam labāk NE-dot labot? kur sakarīgāki džeki mājo?


vienkārši gribas savest to mezglu kārtībā, lai netraucē dzīvot... lieki čakāties ar, negribas, pielīšana tur diezgan tizla, lai daudz eksperimentētu...

 

paldies par viedokļiem, ja kādam ir...

Link to comment
Share on other sites

Man uz ievilcēja ir numurs bosch 0 331 303 094 594

Atradu starteri no opel astra.. Arī bosch un visi numuris kas bija. Vai derēs manam?

bosch 0 331 303 125-625

264 bosch 0001 108 079 026-309 bosch 1005 821 186


pirms 4 stundām , ju teica:

Paskaties, kādā stāvoklī ir masas vads no akumulatora uz virsbūvi.

Protams, satīri arī visus tos kontaktus uz startera.

 

Un kāds vispār ir spriegums aķim?

12v. Noņēmu starteri pieslēdzu pie akumu. Vienīg kad starteris sāk griesties un izlec ir pie otrā kontakta.. Pie pārējiem nekas nenotiek..

Link to comment
Share on other sites

pirms 15 stundām , ridao teica:

Pievienojot plusu pie 2, ir jānostrādā tikai ievilcējam, starterim nav jāgriežas.

Pievienojot plusu pie 3, starterim jāgriežas  tukšgaitā, ievilcējam jāpaliek mierā.

Pievienojot plusu vienlaicīgi pie 1 un 2, jānostrādā ievilcējam un jāgriežas starterim.

Starterī parādās kaut kāda kustība pie kontakta nr2. Pie pārējiem nekādas reakcijas..

Link to comment
Share on other sites

Ja starteris noņemts, tad var arī iegriezties pieliekot spriegumu tikai 2. kontaktam, jo ievilcēja spole satur divus tinumus, un otrais tinums slēgts caur startera tinumiem. 

Pirms sāc čakarēties ar elektrisko pusi, vienkārši pārbaudi priekšējo slīdgultni. Tas ir pakustini zobrata asi radiālā virzienā . Nedrīkst būt sataustāma brīvkustība. Ja ir milimetrs un vairāk - jāmaina slīdgultņi - bukses un tikai tad jāķeras pie citām problēmām.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nemocies... Nes remontēt tiem kas saprot tās lietas. Tas, ka viņš jāremontē, ir pilnīgi skaidrs.

Link to comment
Share on other sites

2/5/2018 , 12:49, Tārps teica:

Ja starteris noņemts, tad var arī iegriezties pieliekot spriegumu tikai 2. kontaktam, jo ievilcēja spole satur divus tinumus, un otrais tinums slēgts caur startera tinumiem. 

Pirms sāc čakarēties ar elektrisko pusi, vienkārši pārbaudi priekšējo slīdgultni. Tas ir pakustini zobrata asi radiālā virzienā . Nedrīkst būt sataustāma brīvkustība. Ja ir milimetrs un vairāk - jāmaina slīdgultņi - bukses un tikai tad jāķeras pie citām problēmām.

Dabūju jaunu starteri lietotu. Pievienojot tam starterim pie kontakta numuru 2 ievilcējs tikai izbīdās.. Manam sāk griesties.. 

Link to comment
Share on other sites

kaut_kaads

Nu tad izmet veco starteri lūžņos, sanāk ka ievilcējā viss bija tik slikti ka pat caur impulsa vadu gāja prom "īsais" uz jaudas pievadu..

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...