tehno-mans Ierakstīts Decembris 3, 2017 Share Ierakstīts Decembris 3, 2017 (labots) Varbūt kāds zin tieši vainīgo detaļu?! 1. Saslēdzot vairāk vai mazāk extras ir jūtams strāvas zudums. 2. Atvienojot akumulātoru ieslēdzot migliniekus+tuvos - autiņš noslāpa streight pēc ~20sec. (tahometrs iesprūda uz 900rpm). 3. Atvienojot akumulātoru un izslēdzot visas extras - motors darbojas brīvgaitā labi līdz ~90sec. Tad sākās apgriezienu krišana (900, 500, 900, 500, 900, 500rmp) jebšu ~13.5V uz 8V - panelī dažas gaismiņas sāka rādīt errorus tomēr 1min laikā tā arī motors nenoslāpa. 4. Ģen/Alternātora siksnai ir redzamas kušanas/diluma pēdas. Skat Bildi. Ir deguma smaka jūtama. Šī siksna: Contitech - uzlikta pirms ~1,5mēn. Nobraukts ~2t/km. Labots Decembris 3, 2017 - tehno-mans Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Decembris 3, 2017 Share Decembris 3, 2017 Tev jau pēdas uz ārējās siksnas daļās, piespiedēj gultnis ir dzīvs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tehno-mans Decembris 3, 2017 Author Share Decembris 3, 2017 Vizuāli dzīvs. Mainīts pirms ~30t/km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tam4 Decembris 3, 2017 Share Decembris 3, 2017 sāc ar sprieguma regulatora nomaiņu ja pašam ģeneratoram viss ir kārtībā...varbut tas iet uz galu,vai oglites pēdejo simtu iet.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Decembris 3, 2017 Share Decembris 3, 2017 pirms 3 stundām , tehno-mans teica: Varbūt kāds zin tieši vainīgo detaļu?! pirms 3 stundām , tehno-mans teica: 4. Ģen/Alternātora siksnai ir redzamas kušanas/diluma pēdas. Skat Bildi. Ir deguma smaka jūtama. Es teiktu, ka vainīgs ģeneratora gultnis. Un vispār, tā nav laba doma, atvienot akumulatoru strādājošam motoram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tehno-mans Decembris 3, 2017 Author Share Decembris 3, 2017 Ja gaudotu, - arī teiktu gultnis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Decembris 4, 2017 Share Decembris 4, 2017 Ja jau siksna cepusies, tad jau kaut kas negriežas, vai tas piespiedējs, vai pats gultnis. Noņem siksnu, pagrozi. Var jau būt, ka kaut kur veidojas labs īsais, līdz ar to arī pats ģenerators sabremzējas maksimāli, un vēl tinumi pacepas, kamēr motors nenoslāpst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Decembris 4, 2017 Share Decembris 4, 2017 Vispār jau raut nost aķi strādājošai mašīnai ir labs veids kā nokaut visu elektroniku! Un ģeneratora vaina ir pavisam viegli atrodama. 1. Lietojot voltometru mēram spriegumu uz aķa - kad motors darbojas brīvgaitā kādiem 12,5V būtu jābūt. Nedaudz uzgāzējot līdz ~14v spriegumam jāpieaug. 2. Noņemam siksnu un pārbaudām vai ģenerators un ruļļi viegli griežas. Vai nav brīvkustības un graboņas, čirkstoņas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasss Decembris 4, 2017 Share Decembris 4, 2017 Piebildīšu Ronaldam, ka normāli funkcionējošai auto elektrosistēmai, arī tukšgaitā būtu jābūt ne mazāk par 14V, lai generators spētu atražot akumulatoru. Ja ir mazāk, tad viņš vairs pilnvērtīgi nespēj lādēt akumulatoru, un sākas problēmas. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnis2002 Decembris 4, 2017 Share Decembris 4, 2017 -jāspēj noturēt arī slodzē 13.8-14.2 v 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tehno-mans Decembris 11, 2017 Author Share Decembris 11, 2017 Iegādājos no vācijas mazlietotu 120A. 6men garantija. Autiņš atkal ir spridzeklis. Apskatīju veco ģen. Tas 100 ampērīgs. Vienīgais ko pats uz "ātru roku" varēju apskatīt - oglītes, kuras bija ok. Iespējams aizvedīšu atrestaurēt, ja būs ok - tirgošu. Ģenis no Astras G. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!