Jump to content

CPU 5 min pēc startup 100 grādi.


mangarsocepumi
 Share

Recommended Posts

Sveiki, boot lietotāji. 

 

Lūgums noskatīties video līdz beigām, nav saprotams, ko nozīmē log beigās real temp programmā parāda uz pirmajiem 2 kodoliem log..;/

 

Laiku atpakaļ es te paspīdēju ar tēmu par to, kādas komponentes iegādāties, tā nu es saliku to pc, jau laiku atpakaļ.

Kādu pusgadu viss gāja ok, +/- bija daži gļuki, fps dropi utml., bet nu vakar atnākot mājās no darba bija kliņķis visam.

 

Kā ieslēdzu pc, tā viņš vēl nebija paspējis startapoties kā jau izleca brīdinājums pie notificationiem par to, ka cpu ir uzkarsis līdz 92 vai 95 grādiem, īsti neatminos.

 

Sīkāk video..

Sry par maniem stulbiem komentāriem par voltage utml., lietām, vienkārši jau neatceros cik bija jābūt, jo sen tas tika darīts.

 

Atvainojos, ka video var iespējams grūti mani saprast, vai izklausos aizmidzis. Sūtīju savam brālēnam, kas kaut mazliet gudrāks par mani ir šajās lietās.

 

Pats interesantākais, ka pirms gāju uz darbu viss bija ok, lai gan neslēdzu programmu, kurā parāda temperatūras, jo neizmetās nekas par augstiem grādiem. Iespējams, ka jau sen tā ir, vienkārši tagad vēl intensīvāk uzkarst..

Es pat nezinu ko domāt, pc ~pusgads.

 

  • i5 6600k
  • Asrock z170 extreme 4 mobo
  • WD blue 1TB
  • DDR4 corsair 3000mhz ram 2x4gb vengeance 
  • Corsair 600w +80 bronze 
  • Asus Strix 1070 8gb
  • Corsair 120mm h45 ūdens dzese

 

Liels paldies visiem, kas spēs kaut ko komentēt.

Man personīgi nav ne mazākās nojausmas, kas pie vainas.

 

p.s Video veidoju pirms Thermal pastas mainīšanas un CMOS batterijas izņemšanas.

p.s.s Pastu pirms stundas nomainīju, uzskrūvēju atpakaļ cooleri un tas pats variants, tikai šoreiz tas bija ~5 min lēnāk (uzkaršana.)

Labots - mangarsocepumi
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Lieku uz slikti strādājošu/nestrādājošu ūdensdzesi- vai nu radiators ar putekļiem aizsists  vai sūknis nobeidzies . vēl no variantiem- sajaukti vietām sūkņa un ventilatora pieslēgumi uz mātes plates (skaities instrukcijās) , slikti uzlikts dzesēšanas bloks uz CPU.  Cik tev ventilatoru korpusā ieskaitot to, kurš uz radiatora?

  • Patīk 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

mangarsocepumi

Jau pusgadu lietoju to ūdens dzesi, viss bija ok, tikai aizvakar šitas sākās. 

2, viens ūdens dzeses radiatoram, otrs vienkārši ventilātors, bet es pieļauju ka te nav problēma ar kūleru nepietiekamību, jo iepriekš viss bija cool un max pārsniedza 75 grādus pie gaming 12h nonstop..

 

Ir iespējams, ka ūdens dzese nobeidzas pusgadā? Kā uzzināt vai ūdensdzese nestrādā? Ventilātors pie radiatora itkā griež.

 

Un pat tad ja arī nestrādā dzese priekš cpu, vai tad pie idle, ar nekādu noslogojumu pc startējot win var būt tādi grādi? 

 

Te nav bojāts cpu vai mātesplate? Vienkārši baigi žēl padomāt pat, ka tikko ieguldīts pie 1000 paundiem un pēc pusgada kaut, kas nobeidzas, galīgi dīvaini..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tas štekeris, kas nāk ārā no radiatora tev tak piesprausts pie mātes plates? Ja jā, tad kāds apzīmējums ir pie tā mātesplates kontakta? CPU_Fan? CHA_Fan? Ja nav pieslēgs/nobeidzies ūdenssūknis, kurš dzenā ūdeni pa sistēmu, tad tieši tādas temperatūras un arī ir-nav cirkulācijas, nav dzesēšanas. Iemet bildi kur var redzēt radiatoru un saspraustos ventilatorus uz mātesplates.

Labots - Jainit
  • Patīk 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Uzmanīgi ar roku patausti cpu bloku un radiatoru  Ja cpu bloks karsts, radiators auksts tad vai nu cirkulācijas sūknis nestrādā vai kut kur siltumnesējs kaut kur pazudis (kas gan mazticams) 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Ja dzese lietots pusgadu, tad jau garantija nav beigusies, var apmainīt. Bija līdzīga problēma ar Corsair H110i, vispirms iežūrēju mātesplates BIOS(ā), izrādās, bija uzlikti pazemināti apgriezieni ventilatoriem, līdz ar ko pumpis nestrādāja ar pilniem apgriezieniem. Uzliku uz pilnu klapi, un dampis aizgāja. Pēc pusgada atkal sāka karst, noņēmu pumpi no CPU, atskrūvēju daudzās pamatnes skrūves, un ar šprici uzmanīgi papildināju šķidruma līmeni. Šķidrumu uzjaucu pats - 50% antifrīza un 50% destilēta ūdens. Problēma tika atrisināta. Bet var arī būt citas problēmas, kā jau tika minēts, visbiežāk nograb pumpis. Bet vispirms tomēr jāpārbauda šķidruma līmenis - „neapkalpojamās" ūdens dzeses ir jāapkalpo vismaz reizi pusgadā, jaunākajiem modeļiem, piemēram Be Quiet dzesēm jau ir iestrādāts nipelis žļurgas iegāšanai. Vēl viena problēma - Corsair radiatoros gadās visādi brīnumi, ja noņem pumpja pamatni un padarbina sūkni, sāk uzpeldēt visvisādas lietas - beigtas vardes nav redzētas, bet pāris plastmasas pārslas esmu izzvejojis. Tāda draņķība mierīgi var nosprostot dzēriena kustību kontūrā.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , ju teica:

Varbūt arī sistēma izžuvusi? Tur nav jāpapildina šķidrums pa laikam? Nav pieredze, bet tā, tikai ideja.

Tā ir 'closed loop' dzese. Tur nekas nav jāpapildina. Ja jelkad nonāc līdz situācijai, ka no dzeses kaut kas izlīst fiziskas vainas dēļ, tad viņa ir metama vai uz garantiju.

 

Vēl lielāka muļķība bija pirkt tādu H45. Ne viņš dzesē labi, ne arī tur ir jebkāds normāls p/p. Tikai arvien lielāks risks problēmām. CPU Ūdens dzeses galvenokārt izmanto divos gadījumos - kad gaisa dzeses vienkārši vairs nevelk, lai sasniegtu to pašu veiktspēju, kad gribas pastilot, jo tā taču ir ūdens dzese. Nez, kurš gan ir šis gadījums!

 

Iesaku memēģināt tur neko pašam jaukt laukā vai 'papildināt'. Ja ir garantija, liec virsū gaisa dzesi un sūti prom uz garantiju.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

„Closed loop" sistēmās šķidrums pamazām iztvaiko kā jebkurā slēgtā sistēmā, un ir jāpapildina. Fizikas likumus diemžēl atcelt nevar, tāpēc vai nu „jāpiešaujas" pie ūdens dzeses papildināšanas vai arī jāstellē gaisa dzese, kurai nekas nevar notikt, tikai ventilatori nosprāgt, bet par Corsair H45 cenu var nopirkt gaisa dzesekli, kurš būs vēsāks un klusāks. Lai gan ūdens dzese ir cita filozofija, ir ļaudis, kuriem patīk krāmēties un eksperimentēt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mhm, un kur viņš iztvaiko? Tieši tāpēc jau tas arī ir 'closed loop'. Pirmkārt, reti tiek sasniegtas pietiekami augstas temperatūras, lai dzeses sķidrumu izvtaicētu, un pat ja tas notiek, tvaiks pēc tam atkal kondensējas.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

mangarsocepumi

Nu tad laikam skaidrs, kas pie vainas, principā kā jau cilvēki te minēja, šo water cooling nopirku laikam pontošanai, vai arī vienkārši kaut kur izlasīju, ka tās ir daudz labākas par gaisa dzesi, bet laikam jāmet miers, jālidina ar spēku miskastē un jāiegādājas gaisa dzese. 

 

Nezinu kā ar garantijām, jo pirku visu amazone, tā kā domāju ka to garantiju var iespraust kur saule nespīd. Bet nu tagad jau man ir daudz mierīgāks prāts, nebūs galīgi žēl iztērēt jaunā cpu dzesē un sašķaidīt labi stipri šo, jo savā galvā jau biju aizdomājies līdz tam, ka mātes plate vai cpu rip un var tērēt atkal naudu simtos..

 

p.s Tā arī īsti nesapratu no neviena konkrēti, kā ir ar cpu temperatūrām. Vai tiešām cpu bez jeb kādas dzeses startējot win var aiziet līdz 100 grādiem? Tur tak tomēr nav tāda slodze, vai es esmu vienkārši uz jūs pc lietās.

 

p.s.s pats es noteikti netaisos neko papildināt vai kaut ko jaukt ārā, tur beigās būs tikai sliktāks rezultāts nekā varēja būt. Tāpēc tad labāk nopirkt lielu case un uzlikt vienkārši gaisa dzesi, cerams ar streamošanu man viss nenosvils.

 

Sanāk water/liquid cooleru dzīvot mūžs ir pusgads/gads? Vai viņiem vajag atjaunot šķidrumu un čakarēties gar viņiem ik gadu?

 

 

Video arī varat redzēt cik mm atstarpe ir starp radiatoru un gpu :D:D:D:D Bet nu ko padarīs, ka cilvēkam ar līkām rokām vajag likt pc :D:D:D

 

Uzņēmu video 20170915_145456.mp4, lai ātrāk un vieglāk apskaidrotu situāciju, kas un kur sasprausts.

Ja neiet kkādu iemeslu pēc augstākais links, tad te būs vēl failiem.lv - spiest šeit, lai lejupielādētu.

 

Liels paldies visiem par izteikto viedokli, man tas ir ļoti svarīgi! :)

 

pirms 8 stundām , Mielestapa teica:

Ja dzese lietots pusgadu, tad jau garantija nav beigusies, var apmainīt. Bija līdzīga problēma ar Corsair H110i, vispirms iežūrēju mātesplates BIOS(ā), izrādās, bija uzlikti pazemināti apgriezieni ventilatoriem, līdz ar ko pumpis nestrādāja ar pilniem apgriezieniem. Uzliku uz pilnu klapi, un dampis aizgāja. 

Biosā pumpis iepriekš vislaik bija uz silent režījumu, jo ļoti kaitina, ka datoru var dzirdēt ar uzvilktām austiņām :D:D

 

Kad pēc BIOSA restarta un CMOS batterijas izņemšanas tas aizgāja uz default performance variantu un principā pēc tās dienas arī ir tā karšana. Griež kā traks to ventilatoru pie cpu radiatora, bet labuma nekāda. Te man šķiet jau ir skaidrs, ka pašu ūdeni nedzenā, ja reiz cpu un māte nav bojāta.

 

edit: Varbūt kāds var iemest kādu linku uz dzesi kādu jūs rekomendējat? Gaisa/ūdens/liquid, vienalga, kuru labāk? Ja metiet linku uz ūdens vai liquid, tad vēlams uz tādu gar kuru nav jāpis... pusgadā reizi, tas man šķiet nav nopietni, ka vispār tad tādas miskastes ražo, nav taču mašīna, kurai jāiet tehniskā reizi gadā. Atceros pirmais dators, kas man bija manā dzīvē nokalpoja 8 gadus ar 2-3 reizēm putekļu tīrīšanu. Un pēc 5 gadiem nobeidzās psu un tas bija vienīgais, kas tika mainīts pa 8 gadiem.

 

 

Labots - mangarsocepumi
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Saspraud vadus tā- tas kas nāk ārā no radiatora (sūkņa vads) spraud pie CPU1_fan , to kurš CPU1_fan uz CPU2_fan un CPU2_fan uz CHA_fan. Piestartē un parādi bios bildi, kur rāda ventilatoru apgriezienus (RPM).

Spriežot pēc tā, ka pirmajā video sūkņa apgriezienus nerāda (CHA_fan N/A), tad sūknis beigts. Pārspraužot vadus to varēs apstiprināt.

AIO neapkalpojamās sistēmas tieši tādēļ sauc par neapkalpojamajām, jo tās nav jāapkalpo (nav jāpapildina šķidrums vai jāskalo radiotors un cpu bloks). Mūža ilgums tiem pavisam noteikti nav tikai gads. Neviens nav pasargāts no brāķiem vai salūzšanas , kas arī sanācis tavā gadījumā, kur var līdzēt garantija. Raksti Amazonam vai skaties Corsair RMA (preces garantijas apmaiņa).

Cik ļoti ātri uzkarst CPU vari pārbaudīt (bet labāk nē :) ), noņemot dzesi pavisam un pieliekot pirkstu pie CPU. Lai arī CPU nav slodzes, tas tāpat netiek atslēgts pavisam un siltumā pārvēstie vati to pašu CPU karsē. Tavā gadījumā situāciju nedaudz glābj ūdens, kuram CPU siltumu arī atdod, to vārot.

 

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Jainit teica:

noņemot dzesi pavisam

Visvienkāršākais veids kā CPU nobeigt! 

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Ronalds teica:

Visvienkāršākais veids kā CPU nobeigt! 

 

...ja tas ir aizvēsturisks amd, visiem pārējiem sen jau ir termālā aizsardzība.

Link to comment
Share on other sites

Tev nav box cooleris saglabājies kad pirki CPU (jeb pirki tikai CPU bez coolera) vai kāds cits pieejams. Uzmet to un paskaties, kas notiek.

Link to comment
Share on other sites

mangarsocepumi
Pirms 3 minūtēm , Zuxters teica:

Tev nav box cooleris saglabājies kad pirki CPU (jeb pirki tikai CPU bez coolera) vai kāds cits pieejams. Uzmet to un paskaties, kas notiek.

Nav gan ;/ Intels vairāk nedod līdz overlockojamiem cpu stock cooleri, jo ķip tāpat visi ņems kaut ko nopietnāku. Tikai cpu bez K nāk līdzi parastais gaisa coolers.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , mangarsocepumi teica:

Varbūt kāds var iemest kādu linku uz dzesi kādu jūs rekomendējat? Gaisa/ūdens/liquid, vienalga, kuru labāk?

Tev uzreiz vajadzēja ņemt kaut ko šādu tās lētās ūdens dzeses tas nav nopietni.

http://www.continent.lv/index.php?route=product/product&product_id=881131

Labots - @rmands
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

mangarsocepumi
Pirms 58 minūtēm , @rmands teica:

Tev uzreiz vajadzēja ņemt kaut ko šādu tās lētās ūdens dzeses tas nav nopietni.

http://www.continent.lv/index.php?route=product/product&product_id=881131

Nu jā, es kā iesācējs pa cpu būvēšanām domāju, ja jau lieku, tad lieku normālu un "krutu" tāpēc arī izlēmu ņemt ūdens dzesi, bet tad sanāk ka šis ko ieliki gaisa dzese ir tik pat labi pielīdzināms tam, kas man šobrīd? Vienīgi case tāpat būs jāņem cits, jo cik meklēju iepriekš tad gandrīz neviena no kaut cik normālām gaisa dzesēm negāja iekšā, tādēļ arī īsti nebija variantu, kā tikai ņemt šo, jo izskatās solīdāk un "smukāk" :D:D

Labots - mangarsocepumi
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , mangarsocepumi teica:

bet tad sanāk ka šis ko ieliki gaisa dzese ir tik pat labi pielīdzināms tam, kas man šobrīd?

Jā visdrīzāk, ka pat nedaudz labāka un pavisam noteikti ievērojami klusāka. Kāds ir korpuss ?

Labots - @rmands
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

mangarsocepumi

Thermaltake v25 windowed un te arī BIOS bildespa 2 minūtēm cpu pa 12 grādiem uzkāpa esot biosā :D, bet nu vismaz cik no komentāriem un pats izsecināju ka sliecos uz to, ka pumpis nosprādzis, jo kad bija 80 grādi tad pumpis, kas skrūvējas virsū cpu palika vēl siltāks, no tā izriet, ka nedzenā ūdeni cik nu es izsecināju, jo ja dzenātu tad jau nebūtu viņam jābūt pat siltam un temperatūras neietu pāri 40 grādiem pie idle. 

 

Ir kādi varianti ko likt ūdens variantā? Kas nenobeigsies vismaz 2 gadus un kuram nebūs nekas jāpapildina utt.? Nepatīk kā izskatās tie gaisa vēdekļi, smukāk jau ar kādu no ūdens variantiem, bet nu ja ir ar to šādas problēmas tad i nafig to smukumu.

 

 

20170915_183202.jpg

20170915_183047.jpg

Labots - mangarsocepumi
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nē, nav nekādu variantu. Visām ūdens dzesēm potenciāli var rasties šādas problēmas, jo tās ir daudz tehniskākas par parastu radiatoru + ventilatoru. Ja gribas uz ko paskatīties, saliec otru sistēmu un iebāz tajā to beigto dzesi un iekšā nemaz neslēdz, skaties ar acīm - būs viss kārtībā.

Tā arī rodas problēmas, kad dizains kļūst svarīgāks par praktiskumu vai pat veiktspēju.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

mangarsocepumi

Pēc visas manis sniegtās informācijas, video, bildēm, aprakstiem vai es varu būt kaut 90% drošs, ka tā ir arī galvenā vaina? Vai nevar būt tā, ka nopērku jaunu gaisa dzesi uzlieku un ir tāda pati problēma? Nevar tur būt tas suns aprakts vēl dziļāk? Vai varu nešauboties sūtīt jaunu gaisa dzesi? Briesmu lietas, nebiju iedomājies ļaunākajos murgos, ka 21. gs var ražot tādas neuzticamas miskastes, kuras jāmaina reizi gadā :D:D Ļoti amizanti tas ir.., tad jēga vispār no tiem ūdens dzesētājiem? Tik pat labi tāds sūds var aizlaist pa pieskari visu sistēmu kaut, kur sāk līt ārā uz mātes plates ūdens :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sūknis tavam modelim ir pie radiatora, un tas pēc BIOS rādījumiem nestrādā. Strādājošam sūknis pie CPU_FAN1 būtu kaut kāds sūkņa ātrums , nevis N/A (tas pats bija pirmajā video ar CHA_FAN1) . Ir variants kā to pārbaudīt ārpus sistēmas, taču nezinātājam pastāv risks nosvilināt barošanas bloku,tāpēc labāk lai tas paliek tik kā variants. :) >90% garantiju tev var dot servisā. Vari sarunāt no kāda drauga uz 10 min gaisa dzesētāju, uzliksi un pārbaudīsi. 

Brāķi gadās , tam ir domāta garantija un RMA.  IMHO šij mazajai (H45) AIO sistēmai jēga ir mazajos korpusos, kur lielos torņus nevar ielikt.

Es liktu to pašu be quiet! BK009 (nav tas neglītākais un būs klusāks nekā tava patreizējā(nedzesējošā) sistēma :) ).

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 30 minūtēm , mangarsocepumi teica:

Tik pat labi tāds sūds var aizlaist pa pieskari visu sistēmu kaut, kur sāk līt ārā uz mātes plates ūdens

Teorētiski var arī, jā. Bet ja nedarbojies ar cirvi pa datora ķišķām, tāda iespēja ir maza..

Jēga no ūdens dzeses tev kā standarta jūzerim nav nekāda. Ja pieiet tai lietai nopietnāk, un liek kopā kaut kādu custom dzesi, tad vēl savādāk. Bet arī to vairums dara nevis praktiskas jēgas dēļ, bet gan tīra sporta.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

mangarsocepumi

Nu principā Jainit tu mani tikko apgaismoji un sapratu tagad visu štelli :D Milzīgs Tev paldies un citiem arī nemazāks, bez jums nekādi šoreiz.

Pirkšu vien jaunu kasti, be quiet gaisa dzesi un tad varu te atzīmēties kādi būs rezultāti, bet noteikti tas nebūs ātri.

 

https://drive.google.com/file/d/0B4XCzs-QGoAURmE3WEtqWWVyRUk/view šeit redzams video ar to pašu biosu, bet kad pumpis vēl strādāja. 10. jūnijs. Video ko sūtīju brālēnam, kad viņš man palīdzēja overlockot. 

 

p.s varbūt tā, ka overlock nobeidza sūkni? Vai varbūt tāpēc, ka viņam bija tik mežonīgi apgriezini, kā šajā pēdējā video pāri 3000 tāpēc arī tik mazs kalpotmūžš? Vai dēļ tā, ka nebija sasprausts pareizajā vietā - sūknis bija uz CHA_Fan1 un ventilators radiatoram uz cpu_fan1, lai gan tur tie paši pini, vai tad tas ko ietekmē, ja jau grieza iepriekš.?! Tikai jautājums, lai es gudrāks palieku ;):D

Labots - mangarsocepumi
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , mangarsocepumi teica:

varbūt tā, ka overlock nobeidza sūkni? Vai varbūt tāpēc, ka viņam bija tik mežonīgi apgriezini, kā šajā pēdējā video pāri 3000 tāpēc arī tik mazs kalpotmūžš?

 

Nevar, tas ir acīmredzams brāķis.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

mangarsocepumi

Ir jēga mēģināt sūtīt uz garantiju šo dzesi amazonei? Nevar beigās pateikt sorry nav mūsu vaina vai pateikt, ka viss strādā ko jūs te bez maz vai melojat? Tur man šķiet tas vienkārši baigi ilgi ievilksies..

 

Tagad tinu atpakaļ bildi un sapratu, ka vispār viss ir dillēs.

 

Šis ir stiprinājums tam pumpim, kuru es pielīmēju no otras puses mātes platei. Tad, kad to izdarīju mēģināju to dabūt nost, jo domāju ka nepareizi esmu ielicis :D Bet tas bija kā cements, tagad jautājums, ja lieku gaisa dzesi tad loģiski domājot tur būs cits stiprinājums un kā dabūt varēs veco nost? Vai tad labāk ņemt kko šādu, vajadzētu būt tādam pašam stiprinājumam gan jau?! Un ja lieku gaisa dzesi tad jeb kurā gadījumā vajadzēs ņemt visus vadus ārā un mātes plati?

 

Man jau, kad liku datoru bija ļoti bail, jo nezinu cik izturīga ir mātes plate utml., kādas 2-3 reizes nācās atvienot 24 pin kabeli, tad gan bija auksti sviedri un māte krakšķēja :D:D:D Tāpēc es vienalga kurā gadījumā vislabāk izvairos no jeb kādas mātes plates skrūvēšanas nost. :fie:

 

 

Untitled.jpg

Labots - mangarsocepumi
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ar fēnu pasildi limlentes zonu jo citai dzesei protams ka būs savādāks stiprinājums. Tavai kastei ir caurums zem procesora labajā sānā tā ka mātesdēli nav obligāti skrūvēt ārā (ja nu vienīgi mātesdēlim soketa un stiprinājuma izvietojums nesakrīt ar korpusa caurumu). Un pēc kastes specenes CPU cooler height limitation: 155mm

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

mangarsocepumi

Mātes plati ar fēnu? :O Is it legit? Var jau būt, nav ne jausmas, gribētos lai kādas vēl dod padomu un, lai varbūt mazāks čakars tad likt tādu pašu dzesi, cerēt ka iepriekšējā bija brāķis..?! Jo iepriekš viss bija ok, pie testiem zem slodzes nebija augstāk pa 80 grādiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, mangarsocepumi teica:

Jo iepriekš viss bija ok, pie testiem zem slodzes nebija augstāk pa 80 grādiem.

Stock vai OC ?

Link to comment
Share on other sites

mangarsocepumi

Nemācēšu teikt, šķiet ka stock var kāds dot galēju atbildi, ko man darīt ar to dzesi? Tiešām nekas cits nevar būt pie vainas? Vai to varēs uzzināt tikai, kad nomainīs dzesi? Un vai likt tādu pašu? Negribu ņemties ar mainīšanām + nav fēna dzīvoju UK, džekiem cik zinu fēnu nevajag, vismaz man noteikti :D

Labots - mangarsocepumi
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , mangarsocepumi teica:

nav fēna, džekiem cik zinu fēnu nevajag

Draudzenes nav?

 

9/15/2017 , 22:09, Jainit teica:

Strādājošam sūknis pie CPU_FAN1 būtu kaut kāds sūkņa ātrums , nevis N/A (tas pats bija pirmajā video ar CHA_FAN1)

Nevienam neliekas dīvaini, ka:

video ir kaut kādi ātrumi CPU_FAN1 (lielāks cipars) un CPU_FAN2 (mazāks cipars), un N/A CHA_FAN1un CHA_FAN2,

bet bildēs ir ātrumi CPU_FAN2 (mazāks cipars) un CHA_FAN1 (lielāks cipars), un N/A CPU_FAN1 un CHA_FAN2

?

 

@mangarsocepumi, kuros mātesplates ventilatoru konektoros tev ir sasprausti ūdens dzeses štepseļi un kuros - korpusa ventilatoru štepseļi? Vai tu esi pārspraudis tos citādāk starp video uzņemšanu un bilžu bildēšanu?

Link to comment
Share on other sites

Oh, wait, nebiju pamanījis ka tur pa vidu ir šis komentārs:

9/15/2017 , 18:05, Jainit teica:

Saspraud vadus tā- tas kas nāk ārā no radiatora (sūkņa vads) spraud pie CPU1_fan , to kurš CPU1_fan uz CPU2_fan un CPU2_fan uz CHA_fan. Piestartē un parādi bios bildi, kur rāda ventilatoru apgriezienus (RPM).

Spriežot pēc tā, ka pirmajā video sūkņa apgriezienus nerāda (CHA_fan N/A), tad sūknis beigts. Pārspraužot vadus to varēs apstiprināt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tā arī saspraudi? Tātad, gan iekš video, gan bildēs sūknis ir N/A?

Nu tad tev

 

sūknis ir beigts

ū

k

n

i

s

 

 

i

r

 

b

e

i

g

t

s

 

 

un

pirms 7 stundām , mangarsocepumi teica:

Tiešām nekas cits nevar būt pie vainas?

- nē, nevar.

Link to comment
Share on other sites

mangarsocepumi

Ok, paldies par atbildi, tagad noteikti sapratu, ka sūknis beigts. :D

 

Vēl viena dir...

 

Sanāk, ka es varu likt tikai šo pašu, kas man bija, vai tomēr labāk pirkt lielāku case, visu pārlikt un ar gaisa dzesi?

 

Uz šī stiprinājuma, kas man bija šim pumpim, neietu vai tad virsū visi corsair 120mm water coolingi, vajadzētu taču būt tādam pašam kronšteinam arī piemēram šim - ŠIM ?

20170917_155211.jpg

 

Vai es arī varu ar knaiblēm izgriezt ārā mazu taisnstūri?, lai varētu izņemt kronšteinu neņemot ārā mātes plati, tāpat case nekam nedarīgs un jau locīts, negāja gpu pašā sākumā :D

Labots - mangarsocepumi
Link to comment
Share on other sites

Kronšteini 99% atšķirsies kaut vai ar speiseru augstumu/skrūvju vītni/dajebko citu. Neslinko un izskrūvē dēli, dzesi daudz drošāk un foršāk stiprināt ja dēlis brīvi pieejams no visām pusēm.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...