Jump to content

Kā neieberzties pērkot motoru šrotā?


Recommended Posts

Armands Pučs

Meistars saka ka golf4 eļļa lien pie benz un dēļ atgāzēm jāmaina motors.


Te lietas ko domāju prasīt šrotiem:

- nobraukums

- no kurienes nācis?
- kā rūc un smird (ja iedarbināms)
- kapēc nevar TA iziet (ja vesels auto)

- vai eļļa uzkrītoši netek?


Ko vēl varētu skatītes, prasīt onkuļiem?

Kuri varētu būt uzticamāki šroti?

 

 

golf4 1,6 16v 77kw AZD

 

 

 

Link to post
Share on other sites
Armands Pučs

Lēti nopirku ar 300 nobraukumu.

Knap izgāju iepriekšējo TA, šogad vairs nevar

meistars apskatīja: kompresija par lielu, eļļu ēd, nodiluma pazīmes

Link to post
Share on other sites

tiešām par lielu > ? kompresija. :pleasantry:Kompresiju var pamērīt arī tam šrotam motoram.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Stasss

Parasti problēmas ir ja kompresija ir par mazu... bet šim par lielu.. kaut kas nedzirdēts..:pleasantry::dance3:

 

Un ja es būtu šrota onkulis, un tu atnāktu ar šādiem jautājumiem, ko tu minēji, es laikam padomātu, ka tu esi no citas planētas..:haha:

  • Patīk 4
Link to post
Share on other sites

Pie eļļas rīšanas mazmotoriem paši userivainīgi....gribas ekonomēt un brauc ar 1.5 k rpm 4.tajā robā....mazmotoriem jātur atbilstoši apgriezieni 2 k vai 2.5 k lai dzinējs nemokas.

Link to post
Share on other sites

kaut ko nesaprotu, motoru pārjaukt neder, pa dārgu? vai ar šitiem motoriem gredzenus nemaina? vai ar doma, ka kautkur plaisas kuru dēļ nav vērts?

(ar ar AZD motoru ratos, pagaidām vēl nekas, tikai smirdiens biki pie aukstas palaišanas)

Link to post
Share on other sites

Dzinēja kapitālais remonts velk vismaz uz 2k eur...turklāt daudziem auto nemaz nav remonta izmēra virzuļi/gredzeni, kas apgrūtina remontu..jāķimiķo.

 

 

Link to post
Share on other sites

Vēl jau tā nelaime, ka šrotos jau tās mašīnas bieži vien nerūc, jo ir sistas, vai jau pietiekami izjauktas.

Ir kad motori jau stāv izcelti no bundžas.

Ja motors brīdi stāvējis, tad vienkārši biki pagriežot starteri kompresija var aŗi nebūt nekāda labā, bet pirmo reizi uzsilstoto motoram viss ir ok.

Pērkot lietotu vienmēr ir laimes spēle un kāda kapeika cerības uz pārdevēja godaprātu un slavu.

Un šrotos, kam to mašīnu ir KAUDZE ir stulbi prasīt baigo info par auto - nu kaut kāds sistenis no aukciona. VVZ kas tur ar viņu - pēc skata motors tipa ok. :D

Link to post
Share on other sites

Varbūt izeja ir uzlikt katalizātoru labākā stāvoklī vai niknāku un, ja tur nav tās atgāzes tagad debesīs, tad gan jau iziesi skati.

Link to post
Share on other sites

Sen neesmu pircis dzinēju lietotu.

1. Paņem līdzi kādu kas saprot

2. Vajag izgriezt vai vispār griežas, neklemmē nekas.

3. Ja starteris virsū vai var piemest, var pagriezt ar starteri kompresiju nomērīt

4. Ja eļļa iekšā var skatīties kas ar eļļas spiedienu notiek griežot ar starteri

5. Noskrūvēt vārstu vāku, iepazīties ae sadalenes dilumu un vispār vizuālo.

6. Mūsdienās pa sveces caurumu var kameru iestūķēt ievērtēt cilindru sienas

7. Papīriem bija jābūt uz motora numuru

8. Vienoties, ka ja atradīs slēptu defektu atgriezīs 

 

Link to post
Share on other sites
Vasarnieks

Vispār man baigi interesanti. Pašam vienam auto ir šitais AZD dzinējs. Praktiski nenokaujama manta, man arī pulkstenis jau aiz 3 rāda, bet nu no eļļas maiņas uz eļļas maiņu eļļu nav jāpapildina, iekšā leju sintētiku, nekur nekas nezūd, vairāk arī nepaliek. Moš dzinējs uzkarsēts? tad jau viss kas tur var būt. Bet nu šitie AZD baigi labie.

Par Tavu jautājumu, principā neko jautāt nav vērts, tā pat dzirdēsi to, ko gribi dzirdēt. Kārbas, motori, tā ir loterija, dažreiz paveicās, dažreiz ne. Ja paveicās, tad ideāli dabūt no sista auto, kur var vizuāli novērtēt kādā stāvoklī auto, ja tur nekādi baigie kasjaki acīs nelien, tad var paveikties, ka dzinējs būs kopts un varēsi braukāt bēdu nezinot.

Es Tavā vietā aizņemtos no čoma radziņu atslēgu komplektu, vai vel labāk, ka pašam tāds ir un paņem un samaini to dzinēju. Ja liksi iekšā tādu pašu AZD, tad tas tak vispār elementāri, nekāda raķešu zinātne tur nav. Ja gribēsi citu kodu, tad gan dabūsi pasvīst. 

Link to post
Share on other sites
pirms 4 stundām , rodrigez teica:

7. Papīriem bija jābūt uz motora numuru

Kur tad tāda manta ir? 

Link to post
Share on other sites
Armands Pučs

Nu skaidrs - laimes spēle.

 

Runājot par to kā nokāvu:

izskatās iepriekšējais īpašnieks nebij uzturējis labi (droši vien tapēc lēta bija)

 

Darba dienās došos sirot - ziņošu kā veicas

Link to post
Share on other sites
Bruketajs
pirms 14 stundām , osscar teica:

Dzinēja kapitālais remonts velk vismaz uz 2k eur...

Pie dīlera? 

pirms 14 stundām , osscar teica:

turklāt daudziem auto nemaz nav remonta izmēra virzuļi/gredzeni, kas apgrūtina remontu..jāķimiķo

To, vai būs nepieciešams remontizmērs, varēs pateikt jau meistars (ja tas būs normāls meistars) Un tad jau drīzāk ka nežēlīgi tīts, ja tik tālu. Arī kompresija ir tāda grūti izprotama lieta, kā kardiogramma. Pa lielu tā nevar būs, ja vien meistars kaut ko nav sajaucis. Un ja pa mazu, tad arī nav obligāti virzuļi jārauj ārā vai pēc jauna (tik pat nomaukta) motora jāskrien. Vai tad nevar noraut galvu un apskatīt vārstus un pie vairāk nokūpējušās sveces cilindra vārstu blīves? Jā, tas būs tuvu kapremontam, bet ne tuvu ne kapremonta izmaksās. Tie dzinēji, kas pie mums tiek tirgoti, nav nekādi labie un ja ir labi eksemplāri, tad cena neattaisno maiņu. 

Link to post
Share on other sites
pirms 9 stundām , jema teica:

Kur tad tāda manta ir? 

Nav jābūt? 

Pēdējo reizi dzinēju mainīju pirms gadiem 18, neatceros vairs labi. Reģistrācijas apliecībā skatīties slinkums. 

Link to post
Share on other sites
pirms 2 stundām , Bruketajs teica:

Pie dīlera? 

To, vai būs nepieciešams remontizmērs, varēs pateikt jau meistars (ja tas būs normāls meistars) Un tad jau drīzāk ka nežēlīgi tīts, ja tik tālu. Arī kompresija ir tāda grūti izprotama lieta, kā kardiogramma. Pa lielu tā nevar būs, ja vien meistars kaut ko nav sajaucis. Un ja pa mazu, tad arī nav obligāti virzuļi jārauj ārā vai pēc jauna (tik pat nomaukta) motora jāskrien. Vai tad nevar noraut galvu un apskatīt vārstus un pie vairāk nokūpējušās sveces cilindra vārstu blīves? Jā, tas būs tuvu kapremontam, bet ne tuvu ne kapremonta izmaksās. Tie dzinēji, kas pie mums tiek tirgoti, nav nekādi labie un ja ir labi eksemplāri, tad cena neattaisno maiņu. 

 

pat ne pie dīlera ok, 4 cil. golpam varbūt biku lētāk. bet cik zinu citiem auto - galvas remonts ( vārsti/ sēžas etc)  +  virzuļi , gredzeni , šāles, visas gumijas, pipuki, blīves, blīvslēgi etc....vismaz subāram 4 cil kvalitatīva kapitalka sākas no 1,5 - 2k ...cik dzirdēts no tiem kuri to veikuši. Ne pie dīlera. Tolx tak savam subarām arī kaut ko pārlasīja, bez darba bija ap 700 eur un tas bez jauniem virzuļiem. tā viņš man stāstīja.  Skaidrs, ka kapitalku taisot parastia arī siksnu jaunu liek, ūdenssūkni, sveces, eļļlu , tosolu lai pēc tam nav čakara.Vēl jāatrod nelīkrocīgs meistars. 

Nē nu ja liek kaut kādas ne oem detaļas un ekonomē kur nevajag - var jau būt...bet ja sev taisa tak gribas lai viss ir kvalitatīvi.

Link to post
Share on other sites

nezinu vai golpam ir šads kits - bet subāramir šāds blīvju/gumiju etc kits - un cena 335uSD - skaidrs var atrast lētāk, kādu 100 ieekonomēt - bet tas nemaina būtību - laba kapitalka nemaksā 500eur.

 

https://www.rallysportdirect.com/part/gaskets/sub-10105aa590-subaru-oem-complete-gasket-kit

Edited by osscar
Link to post
Share on other sites

Atver SS.com un meklē pe rezerves daļām.

 

~200eiro dzinējs +~ 200 nomaiņa un brauc laimīgs !

Edited by Rainis
Link to post
Share on other sites

Man iepriekšējai mašīnai vienam vārstam nolūza cepurīte un sasita galvu un virzuli. Tad rezultātā latos bija:

Motors 180 Ls no britu mašīnas

Darbs arī 180 Ls

+ jauna eļļa, filtrs, blīvslēgi, rullīši, silksna, spriegotājs.

Kopā sanāca 550 Ls.


P.s. un daudz daudz nervu un stresa par to, kāds būs rezultāts. Galugalā viss bija labi.

Link to post
Share on other sites
alusbundza

manuprāt auto motors nobeidzas pēdējais ........., man ir bijuši n-tie auto un visi ir pārdoti vai nodoti šrotos dēļ sarūsējošas bundžas ...., motori ir stipri izturīgāki ..., nekad šos neesmu remontējis , gan dīzeļi, gan benzīnieki .....

Link to post
Share on other sites
Bruketajs

Aizvakar uz diagnostiku atbrauca Espace ar 2.0 benzīnu, kas šausmīgu troksni taisot (varētu domāt ka ar Clip var saprast kas trokšņo, bet nu cilvēkam gribas man samaksāt, cenšos neprotestēt.) Meistariņs jau bija noskatījis donoru un gatavs mainīt, bet tā kā šis man ne pārāk simpatizēja, nolēmu paskatīties precīzāk. Troksnis nebija no raksturīgajiem, kad mirst VVT draņķis un atlika pārāk maz iespējas. Piespiedu to tupo maistaru uz vietas nomest rievsiksnu un troksnis pazuda. Pa vienam iztaustīja piedzenamos agregātus un sajēdza, ka jāatrestaurē ģenerators. Nelielo ēļļas rīšanu novēlam uz vārstu gumijām, jo auto bija gana dzīvīgs. Rezultātā, paredzamais servisa rēķins nokritās no 600Eur uz 160Eur ar visām tām gumijām. 

Morāle ir vienkārša - dažreiz meistara verdikts ir gana miglains, lai apdomātu alternatīva sprieduma meklēšanu. Arī šajā stāstā meistara argumenti ar kompresiju likās gana savādi. 

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites
Bruketajs
Pirms 32 minūtēm , alusbundza teica:

manuprāt auto motors nobeidzas pēdējais .......

Visbiežāk motoru nobeidz, nevis tas nobeidzas. 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
8/4/2017 , 23:48, Vasarnieks teica:

aizņemtos no čoma radziņu atslēgu komplektu, vai vel labāk, ka pašam tāds ir un paņem un samaini to dzinēju.

Jā, un aizņemties arī garāžu, pacēlāju, telferi, kā arī nepieciešamās zināšanas tādam darbam. Tad jau zobus salabot arī - aizņemies urbi no čoma apstājies pie spoguļa un uz priekšu :D

Link to post
Share on other sites

Šādas kategorijas dzinējiem 100-200e nomaini un viss. Nav nekas tur jāremontē (ja kap remonts maksā 1000e, tad tas nozīmē, ka dzinēju var nomainīt vismaz 2x reizes pa šo pašu naudu).

 

Pirms pirkšanas:

 

1) Vai var iedarbināt?

Ja nē tad obligāti nedēļas moneyback - visi teiks, ka problēmām nevajadzētu būt pat tad, ja tas dzinēja no hvz nācis un nav nekad darbināts un tam ir 5 slēpti defekti.

Ja var iedarbināt, nu tu jau zini kā skan tavs dzinējs klausies pēc dīvainām skaņām, kā arī ļauj tam uzsilt līdz darba temperatūrai (pārbaudīsi vai nav pārkarsēts un vai viss strādā pie darba temperatūras).

Protams lieki piebilst netici tirgonim, viņa uzdevums tev pārdot pēc iespējas dārgāku un sūdīgāku preci, kas jau ilgi stāv plauktā. Atceries, ka dzinēji kā jau kolēģi minēja ir ļoti izturīgi un tāpēc tos ikdienā nemaina. Izmanto šo faktu, lai dabūtu sev labvēlīgāku cenu .

2) Vizuāli apskati vai nav nekur pamatīgas eļļas u.c. šķidrumu noplūdes.

3) Izmēri kompresiju ar instrumentu, ja ir starteris, (aķi jāvar piemest). Aiztaupīsi sev daudz lieku problēmu vēlāk.

4) km jeb nobraukumu nav nozīmes skatīties, nedz tirgonis nedz pats nekad to ar aci nenoteiksi, to var pateikt +- precīzi noceļot dzinēja galvu un reāli izpētot cilindru/gredzenu nodilumu. Kā arī nav zināms cik reižu un cik daudz ir jau tīts noskrējiens.

5) Pabraukā pa vairākiem šrotiem un negrāb pirmo dzinēju kas pagadās. Jā iztērēsi veselu dienu un 15e degvielā, bet vismaz izvēlēsies labāko no sliktākajiem variantiem.

 

Lai veicas.

 

 

Edited by kazarma
  • Atbalstu 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...