Jump to content

Mans piedzīvojums ar "svaigs no Vācijas audi"


Ze Baarda
 Share

Recommended Posts

tsi= Turbo Stratified Engine 

 

Bet pa lielam tie ir vieni no sliktākajiem motoriem VW vēsturē. Vienā līmenī ar FSi. Resurss 150 - 200 kkm... pēc tam metams. 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu jā, ne to iekopēju! Bet pēdējā laikā vag grupa ir slavena ar drazām motoriem un drazām kārbām.... 

Link to comment
Share on other sites

interesanti būtu zināt, kurš ražotājs mūsdienās vēl taisa kaut ko ilgtermiņā uzticamu - tad jau tam bankrots būs klāt.

Link to comment
Share on other sites

Nav ne vainas tam TSI, man ir Leons ar 1.4 TSI.

Maz ticams ka vairāk par 50k ar viņu nobraukšu, tad jau būs apnikusi.

Link to comment
Share on other sites

Nu jā  - 50 kkm tur. 

Ja ir pietiekami naudas lai pirktu jaunu vai pavisam mazlietotu auto problēmu nav. 

Link to comment
Share on other sites

Es maz braucu, maksimums 10k - 15k pa gadu salasās.

Nē meloju, sanāk mazāk, ap 8k gadā.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

Nē meloju, sanāk mazāk, ap 8k gadā.

ātrāk sapūs, kamēr kaut kas salūzīs  :)

Labots - kaads
Link to comment
Share on other sites

Cik braucām - tas otršķirīgi....

Vecie merši. bmw varēja ap miljonu noripot. 

Vecie 90' gadu lūžņi - tur ap 300 - 500k.  

Jaunie uz šrotu pēc 150-200k km. Motors lupatās, remkoplekta nav.... Kārba lupatās... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , kaads teica:

trāk sapūs, kamēr kaut kas salūzīs 

Pa ziemu kamēr laiks dranķīgs sanāk vairāk braukt, bet pa vasaru, kad uz darbu ar riteni brauc, tad faktiski mašīna nekustās necik. Ja nav jāpērk nekas daudz, tad līdz veikalam arī ātrāk ar kājām aiziet.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Ronalds teica:

Jaunie uz šrotu pēc 150-200k km. Motors lupatās, remkoplekta nav.... Kārba lupatās... 

Aizvedu savu uz apkopi, blakus stāv Huyday (kaut kāds mazais, i20 laikam) ar 70k un jau izstaipījusies ķēde (ķēdīte), pārlekusi un attiecīgi vārstiem sexiņš ar virzuļiem :grin: 

  • Patīk 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Bet nu nav smieklīgi - pēc 70k kapi motoram.... Un nez vai ir remkomplekts...  Jauns motors ap 5k eur... Jaunās mašīnas... 

Link to comment
Share on other sites

Vēl jau it kā garantijai būtu jābūt, šiem jau ir 5 gadu garantija! Bet visā visumā izklausās bēdīgi :shok:

Link to comment
Share on other sites

tak paskataties mobile.de tápat tirgojas 2014. gada mashinas ar 400k nobraukumiem... te péta kkádus hyundai shujmashiinas :D

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Ronalds teica:

Cik braucām - tas otršķirīgi....

Vecie merši. bmw varēja ap miljonu noripot. 

Vecie 90' gadu lūžņi - tur ap 300 - 500k.  

Jaunie uz šrotu pēc 150-200k km. Motors lupatās, remkoplekta nav.... Kārba lupatās... 

Ir bijusi personīga pieredze, kad jaunu mašīnu braucot no 0, pēc 150 kkm šai viss ir slikti? Manir bijusi iespēja 2 mašīnas braukt no 0 līdz 200 000. Jā bija šādi tādi sīkumi(ac nolaidis spiedienu/signalizācija iztukšo aķi, atsaitītes, sulojošs ūdenssūknis, bagāžnieka slēdzene) bet lai dzītu uz šrotu vēl tālu.

Tikko no vācijas un 170 kkm 10 gadus vecai mašīnai ir nereāli, ja vien nav mazauto braukšanai uz tuvējo veikalu/skolu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , Zin... teica:

tak paskataties mobile.de tápat tirgojas 2014. gada mashinas ar 400k nobraukumiem...

Nu te ir nianses.

1. Vēl ir ražotāji kas taisa uzticamas mašīnas piem Renault/Dacia logan. (es te nerunāju par to ka šis auto ir pilnīga miskaste, bet Krievijā viņus kā takšus izmanto un viņi ir spējīgi bez lielām problēmām pa Maskavas korķiem 500k noripot.) Vai toyota corolla. 

2. Kā brauc. Motoram ir svarīgi nevis nobrauktie km, bet motorstundas! Ja tiek maukts pa bāni ar 200 km/h tad motorstundu var pat būt mazāk, kā pie nobraukuma 100k, ja mīcās pa korķiem visu laiku. (Te es nesaprotu kāpēc netiek motorstundas skaitītas.... Tehniski tak tas būtu sīkums!)

Un tas pats par DSG - braucot pa korķiem DSG visu laiku slēdzelējas un ātri savu resursu iztērē. 

Link to comment
Share on other sites

Tā kā drīz pāries uz elektroauto, tad iekšdedzes dzinēja resursa palielināšana nevienam neinteresē. Tur viss ir iespējams daudz vienkāršāk un atkrīt sters ar plīstošiem mezgliem.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Jā, tikai tāds sīkums ka litija iegūstamā veidā ir ļoti maz - viņš vienmēr būs dārgs un visiem nepietiks! Ar patreiz esošo litija baču tehnoloģiju ar auto varēs braukt tikai biezie.

Paskaties cik maksā tesla! Vai pat tā pati miskaste nissan leaf,  kura ziemā ar ieslēgtu salona apsildi var ap 50 km nobraukt. Bet ziemā braukt bez pečkas - nu tā ir izklaide ekstrēmiem mazohistiem!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , e = d teica:

Tā kā drīz pāries uz elektroauto

 

Nesanāks, pa maz elektroenerģijas ir, ja visi šodien pārietu uz elektroauto, pietrūkst enerģijas 3x. 

  • Patīk 3
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Uzbliestu pāris ogļu/naftas elektrostacijas un viss būtu čikiniekā! :pardon: 

Link to comment
Share on other sites

Ar pāris būtu par īsu! Tagad autotranspotrs tērē vairāk enerģijas,  nekā tiek elektrības saražots...... 

Link to comment
Share on other sites

Nav runa tikai par elektroenerģijas nepietiekamību. Vēl tāds "sīkums", ka lai hipsteri, vegāni un citas minoritātes varētu lādēt savus eko šmeko elektromobīļus, vajadzīga nopietna infrastruktūra, jo tas tomēr elektroenerģiju patērē "nedaudz" vairāk kā sūda telefona lādētājs.

Labots - Guncha
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 17 stundām , Ronalds teica:

Resurss 150 - 200 kkm... pēc tam metams. 

Buļļa kakas. Mums, 90% lietoto autiņu ienāk ar šādu nobraukumu. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Jā un drīzumā ir dārgs remonts! 

Man paziņu lokā ir 3 auto ar dsg. Un visi ir labojuši kārbas pa   ~ 2-3k eur.


p.s. te ir tas variants, ka neskatoties uz ražotāju centieniem, mehānisms tomēr izrādās labojams......

Link to comment
Share on other sites

Pirms 54 minūtēm , Ronalds teica:

Bet ziemā braukt bez pečkas

 

Tas būs papildus aprīkojums (webasto, etc.) aukstajiem reģioniem.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 41 minūtēm , Zoom teica:

Uzbliestu pāris ogļu/naftas elektrostacijas un viss būtu čikiniekā! :pardon: 

Ogles vai nafta ir netīri. Labāk lai izmanto kādu tīrāku enerģijas avotu - piemēram, benzīna stacijas lai uztaisa. Un lai nav ilgi jālādē - lai katrs var piebraukt un nogādāt mašīnās pa taisno, cik katram vajag.

 

Tā, pag .. :huh:

Labots - usver
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 32 minūtēm , Ronalds teica:

Man paziņu lokā ir 3 auto ar dsg. Un visi ir labojuši kārbas pa   ~ 2-3k eur.

Gan jau DSG ar "sausajiem" sajūgiem. Ar "slapjajiem" DSG iet arī 300k - konkrēta pieredze ar vienu no VW grupas auto, ar kuru brauc normāli, nevis visu laiku spiež ārā visu sulu.


Runājot par elektroauto uzlādi un infru... kas ta tur, katrs iegādāsies dīzeļ/benzīna ģeneratoru, pa nakti to iekurbulēs un lādēs savu auto :D Toties auto braukšanas laikā nepiesmirdinās atmosfēru :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , rubb teica:

Gan jau DSG ar "sausajiem" sajūgiem

Jā - nezinu kāda DSG modifikācija tur bija. Users parastais labi ka zina ka viņam ir dsg. Divsajūgu robots, nevis klasiskais hidromehāniskais automāts! 

Link to comment
Share on other sites

Ir starpība vai DSG6 vai DSG7. Tieši par DSG7 ir daudz negatīvu atsauksmju, jo reāli resurss ir mazāks.  DSG6 parasti liek jaudīgākiem dzinējiem, lai būtu mazāk problēmu. 

 

Pirms 52 minūtēm , Ronalds teica:

neskatoties uz ražotāju centieniem, mehānisms tomēr izrādās labojams

Ražotājs vienmēr ieteiks visu bloku mainīt nevis kaut ko labot. Tālāk jau atkarīgs no vietējo meistaru profesionalitātes, vai spēj labot, protams, pie nosacījuma, ja labošana maksā mazāk nekā jauns bloks. 

 

 

Reāli sanāk salīdzināt, kā strādā DSG7 uz jettas 1.6 un DSG6 uz VW Passat 2.0. 7-ātrumu pārslēdzas vienmērīgāk un ātrāks sanāk uzrāviens ar mazāku motoru. Tajā pašā laikā, 50-70 km/h DSG7 raustās no 6. uz 7. ātrumu. Es nezinu, vai tas ir gļuks konkrētam modelim. Risinu to tā, ka vienkārši pārslēdzos uz manuālo režīmu un ieslēdzu tādu ātrumu, kas nodrošina vienmērīgāku darbību.  

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

Ir starpība vai DSG6 vai DSG7

Protams. Bet DSG pēc savas uzbūves nevar būt ilgmūžīga. Bet ilgmūzību mūsdienās ka reiz nevajag! 

Link to comment
Share on other sites

Tak šīs gaudas par vecajām labajām mašīnām būs vienmēr, ka parādījās pirmie obd, tā pasaules galu sludināja, ESP un aizdedze bez sadalitaja vāciņa un svecvadiem metami un vispār 80 gadu mašīnas bija labākās utt... Neba Vācijā taksometristi savas e-klases maina ik pa 150k kilometriem tagad...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Zin... teica:

taksometristi savas e-klases maina ik pa 150k kilometriem tagad

Maina tāpēc, ka pelna pietiekami, lai varētu braukt visu laiku ar jaunu autiņu sakarā ar operatīvo līzingu pieejamību.

 

Ja mēnesī autiņam var atlicināt 400-600 EUR, tad vispār nav jāčakarējas ar lietotiem vai autiņiem vecākiem par 3 gadiem, turklāt bez remonta riskiem un dīkstāves, kas iestājusies nolietojuma rezultātā. 

Link to comment
Share on other sites

@Zin... nevajag! 
80. gadu merši un bmw gāja pa 1m km. Fakts. Jau 90 gadu beigas, 2000 sākums uz neko tādu nav spējīgi! 
Turbīnas, kad no maza tilpuma žmiedz ārā maksimumu, alumīnija dzinēja bloki ar speciālu pārklājumu, kurš "noiet" pēc 100kkm.....
Nevajag te liet - jaunie auto ir 150-200 kkm  paredzēti. Nobraucam līzinga laiku un uz šrotu! (vai notinam nobraukumu un uz lv)


Pirms 1 minūtes , Mezavecis teica:

Ja mēnesī autiņam var atlicināt 400-600 EUR,

Jā - protams! Bet cik % lv iedzīvotāju, tie kas nav aiztinušies uz uk,  var 600 eur mēnesī auto līzingam atlicināt???

Es konkrēti nevaru! Man vajag krietni lētāku autu! 

Link to comment
Share on other sites

Nu tad Hz kādēļ mobile.de mētājas 2010+ mašīnas ar 300+ nobraukumiem..

 

+Jūs runājot par kkadiem mazauto, cik reāli ir uz ielām palikusi mazauto no 80ajiem un 90ajiem, tāpat visi lūžņos... Vidējā, lielā klase jā...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...