Ronalds Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 tsi= Turbo Stratified Engine Bet pa lielam tie ir vieni no sliktākajiem motoriem VW vēsturē. Vienā līmenī ar FSi. Resurss 150 - 200 kkm... pēc tam metams. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 Nu jā, ne to iekopēju! Bet pēdējā laikā vag grupa ir slavena ar drazām motoriem un drazām kārbām.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
uldise Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 interesanti būtu zināt, kurš ražotājs mūsdienās vēl taisa kaut ko ilgtermiņā uzticamu - tad jau tam bankrots būs klāt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 Nu krievu blogeri apgalvo ka japāņi un kā par brīnumu franči.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 Nav ne vainas tam TSI, man ir Leons ar 1.4 TSI. Maz ticams ka vairāk par 50k ar viņu nobraukšu, tad jau būs apnikusi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 Nu jā - 50 kkm tur. Ja ir pietiekami naudas lai pirktu jaunu vai pavisam mazlietotu auto problēmu nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 kas ir 50k, tāda laba обкатка Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 Mūsdienu auto pa lielam puse mūža..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 (labots) Es maz braucu, maksimums 10k - 15k pa gadu salasās. Nē meloju, sanāk mazāk, ap 8k gadā. Labots Februāris 27, 2018 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 (labots) Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica: Nē meloju, sanāk mazāk, ap 8k gadā. ātrāk sapūs, kamēr kaut kas salūzīs Labots Februāris 27, 2018 - kaads Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 Cik braucām - tas otršķirīgi.... Vecie merši. bmw varēja ap miljonu noripot. Vecie 90' gadu lūžņi - tur ap 300 - 500k. Jaunie uz šrotu pēc 150-200k km. Motors lupatās, remkoplekta nav.... Kārba lupatās... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 (labots) Pirms 33 minūtēm , kaads teica: trāk sapūs, kamēr kaut kas salūzīs Pa ziemu kamēr laiks dranķīgs sanāk vairāk braukt, bet pa vasaru, kad uz darbu ar riteni brauc, tad faktiski mašīna nekustās necik. Ja nav jāpērk nekas daudz, tad līdz veikalam arī ātrāk ar kājām aiziet. Labots Februāris 27, 2018 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 pirms 1 stundas , Ronalds teica: Jaunie uz šrotu pēc 150-200k km. Motors lupatās, remkoplekta nav.... Kārba lupatās... Aizvedu savu uz apkopi, blakus stāv Huyday (kaut kāds mazais, i20 laikam) ar 70k un jau izstaipījusies ķēde (ķēdīte), pārlekusi un attiecīgi vārstiem sexiņš ar virzuļiem 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 Bet nu nav smieklīgi - pēc 70k kapi motoram.... Un nez vai ir remkomplekts... Jauns motors ap 5k eur... Jaunās mašīnas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 Vēl jau it kā garantijai būtu jābūt, šiem jau ir 5 gadu garantija! Bet visā visumā izklausās bēdīgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 tak paskataties mobile.de tápat tirgojas 2014. gada mashinas ar 400k nobraukumiem... te péta kkádus hyundai shujmashiinas Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzincha Februāris 27, 2018 Share Februāris 27, 2018 pirms 2 stundām , Ronalds teica: Cik braucām - tas otršķirīgi.... Vecie merši. bmw varēja ap miljonu noripot. Vecie 90' gadu lūžņi - tur ap 300 - 500k. Jaunie uz šrotu pēc 150-200k km. Motors lupatās, remkoplekta nav.... Kārba lupatās... Ir bijusi personīga pieredze, kad jaunu mašīnu braucot no 0, pēc 150 kkm šai viss ir slikti? Manir bijusi iespēja 2 mašīnas braukt no 0 līdz 200 000. Jā bija šādi tādi sīkumi(ac nolaidis spiedienu/signalizācija iztukšo aķi, atsaitītes, sulojošs ūdenssūknis, bagāžnieka slēdzene) bet lai dzītu uz šrotu vēl tālu. Tikko no vācijas un 170 kkm 10 gadus vecai mašīnai ir nereāli, ja vien nav mazauto braukšanai uz tuvējo veikalu/skolu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 pirms 12 stundām , Zin... teica: tak paskataties mobile.de tápat tirgojas 2014. gada mashinas ar 400k nobraukumiem... Nu te ir nianses. 1. Vēl ir ražotāji kas taisa uzticamas mašīnas piem Renault/Dacia logan. (es te nerunāju par to ka šis auto ir pilnīga miskaste, bet Krievijā viņus kā takšus izmanto un viņi ir spējīgi bez lielām problēmām pa Maskavas korķiem 500k noripot.) Vai toyota corolla. 2. Kā brauc. Motoram ir svarīgi nevis nobrauktie km, bet motorstundas! Ja tiek maukts pa bāni ar 200 km/h tad motorstundu var pat būt mazāk, kā pie nobraukuma 100k, ja mīcās pa korķiem visu laiku. (Te es nesaprotu kāpēc netiek motorstundas skaitītas.... Tehniski tak tas būtu sīkums!) Un tas pats par DSG - braucot pa korķiem DSG visu laiku slēdzelējas un ātri savu resursu iztērē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Tā kā drīz pāries uz elektroauto, tad iekšdedzes dzinēja resursa palielināšana nevienam neinteresē. Tur viss ir iespējams daudz vienkāršāk un atkrīt sters ar plīstošiem mezgliem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Jā, tikai tāds sīkums ka litija iegūstamā veidā ir ļoti maz - viņš vienmēr būs dārgs un visiem nepietiks! Ar patreiz esošo litija baču tehnoloģiju ar auto varēs braukt tikai biezie. Paskaties cik maksā tesla! Vai pat tā pati miskaste nissan leaf, kura ziemā ar ieslēgtu salona apsildi var ap 50 km nobraukt. Bet ziemā braukt bez pečkas - nu tā ir izklaide ekstrēmiem mazohistiem! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Pirms 15 minūtēm , e = d teica: Tā kā drīz pāries uz elektroauto Nesanāks, pa maz elektroenerģijas ir, ja visi šodien pārietu uz elektroauto, pietrūkst enerģijas 3x. 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Uzbliestu pāris ogļu/naftas elektrostacijas un viss būtu čikiniekā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Ar pāris būtu par īsu! Tagad autotranspotrs tērē vairāk enerģijas, nekā tiek elektrības saražots...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guncha Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 (labots) Nav runa tikai par elektroenerģijas nepietiekamību. Vēl tāds "sīkums", ka lai hipsteri, vegāni un citas minoritātes varētu lādēt savus eko šmeko elektromobīļus, vajadzīga nopietna infrastruktūra, jo tas tomēr elektroenerģiju patērē "nedaudz" vairāk kā sūda telefona lādētājs. Labots Februāris 28, 2018 - Guncha 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 pirms 17 stundām , Ronalds teica: Resurss 150 - 200 kkm... pēc tam metams. Buļļa kakas. Mums, 90% lietoto autiņu ienāk ar šādu nobraukumu. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Droši vien ka ar lielāku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Jā un drīzumā ir dārgs remonts! Man paziņu lokā ir 3 auto ar dsg. Un visi ir labojuši kārbas pa ~ 2-3k eur. p.s. te ir tas variants, ka neskatoties uz ražotāju centieniem, mehānisms tomēr izrādās labojams...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mielestapa Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Elektromobilim ir viena milzīga priekšrocība - braucot tiek rakti Bitkoini vai cita kriptovalūta! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 @Mielestapa protams ka nē! Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Kā nu ne? No kalna lejā braucot var!!! un ja vēl saules baterijas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Pirms 54 minūtēm , Ronalds teica: Bet ziemā braukt bez pečkas Tas būs papildus aprīkojums (webasto, etc.) aukstajiem reģioniem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 (labots) Pirms 41 minūtēm , Zoom teica: Uzbliestu pāris ogļu/naftas elektrostacijas un viss būtu čikiniekā! Ogles vai nafta ir netīri. Labāk lai izmanto kādu tīrāku enerģijas avotu - piemēram, benzīna stacijas lai uztaisa. Un lai nav ilgi jālādē - lai katrs var piebraukt un nogādāt mašīnās pa taisno, cik katram vajag. Tā, pag .. Labots Februāris 28, 2018 - usver 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Pirms 32 minūtēm , Ronalds teica: Man paziņu lokā ir 3 auto ar dsg. Un visi ir labojuši kārbas pa ~ 2-3k eur. Gan jau DSG ar "sausajiem" sajūgiem. Ar "slapjajiem" DSG iet arī 300k - konkrēta pieredze ar vienu no VW grupas auto, ar kuru brauc normāli, nevis visu laiku spiež ārā visu sulu. Runājot par elektroauto uzlādi un infru... kas ta tur, katrs iegādāsies dīzeļ/benzīna ģeneratoru, pa nakti to iekurbulēs un lādēs savu auto Toties auto braukšanas laikā nepiesmirdinās atmosfēru 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Pirms 1 minūtes , rubb teica: Gan jau DSG ar "sausajiem" sajūgiem Jā - nezinu kāda DSG modifikācija tur bija. Users parastais labi ka zina ka viņam ir dsg. Divsajūgu robots, nevis klasiskais hidromehāniskais automāts! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Ir starpība vai DSG6 vai DSG7. Tieši par DSG7 ir daudz negatīvu atsauksmju, jo reāli resurss ir mazāks. DSG6 parasti liek jaudīgākiem dzinējiem, lai būtu mazāk problēmu. Pirms 52 minūtēm , Ronalds teica: neskatoties uz ražotāju centieniem, mehānisms tomēr izrādās labojams Ražotājs vienmēr ieteiks visu bloku mainīt nevis kaut ko labot. Tālāk jau atkarīgs no vietējo meistaru profesionalitātes, vai spēj labot, protams, pie nosacījuma, ja labošana maksā mazāk nekā jauns bloks. Reāli sanāk salīdzināt, kā strādā DSG7 uz jettas 1.6 un DSG6 uz VW Passat 2.0. 7-ātrumu pārslēdzas vienmērīgāk un ātrāks sanāk uzrāviens ar mazāku motoru. Tajā pašā laikā, 50-70 km/h DSG7 raustās no 6. uz 7. ātrumu. Es nezinu, vai tas ir gļuks konkrētam modelim. Risinu to tā, ka vienkārši pārslēdzos uz manuālo režīmu un ieslēdzu tādu ātrumu, kas nodrošina vienmērīgāku darbību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica: Ir starpība vai DSG6 vai DSG7 Protams. Bet DSG pēc savas uzbūves nevar būt ilgmūžīga. Bet ilgmūzību mūsdienās ka reiz nevajag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Tak šīs gaudas par vecajām labajām mašīnām būs vienmēr, ka parādījās pirmie obd, tā pasaules galu sludināja, ESP un aizdedze bez sadalitaja vāciņa un svecvadiem metami un vispār 80 gadu mašīnas bija labākās utt... Neba Vācijā taksometristi savas e-klases maina ik pa 150k kilometriem tagad... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Pirms 4 minūtēm , Zin... teica: taksometristi savas e-klases maina ik pa 150k kilometriem tagad Maina tāpēc, ka pelna pietiekami, lai varētu braukt visu laiku ar jaunu autiņu sakarā ar operatīvo līzingu pieejamību. Ja mēnesī autiņam var atlicināt 400-600 EUR, tad vispār nav jāčakarējas ar lietotiem vai autiņiem vecākiem par 3 gadiem, turklāt bez remonta riskiem un dīkstāves, kas iestājusies nolietojuma rezultātā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 @Zin... nevajag! 80. gadu merši un bmw gāja pa 1m km. Fakts. Jau 90 gadu beigas, 2000 sākums uz neko tādu nav spējīgi! Turbīnas, kad no maza tilpuma žmiedz ārā maksimumu, alumīnija dzinēja bloki ar speciālu pārklājumu, kurš "noiet" pēc 100kkm..... Nevajag te liet - jaunie auto ir 150-200 kkm paredzēti. Nobraucam līzinga laiku un uz šrotu! (vai notinam nobraukumu un uz lv) Pirms 1 minūtes , Mezavecis teica: Ja mēnesī autiņam var atlicināt 400-600 EUR, Jā - protams! Bet cik % lv iedzīvotāju, tie kas nav aiztinušies uz uk, var 600 eur mēnesī auto līzingam atlicināt??? Es konkrēti nevaru! Man vajag krietni lētāku autu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Februāris 28, 2018 Share Februāris 28, 2018 Nu tad Hz kādēļ mobile.de mētājas 2010+ mašīnas ar 300+ nobraukumiem.. +Jūs runājot par kkadiem mazauto, cik reāli ir uz ielām palikusi mazauto no 80ajiem un 90ajiem, tāpat visi lūžņos... Vidējā, lielā klase jā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!