Jump to content

Pārdodu auto akumulatoru


chirksts

Recommended Posts

Pārdodu Baren Polar Plus akumulatoru ar garantiju, Akumulators 12V 75ah 730A, pirkts 11. 08. 2016. , mašīnā bija ielikts uz 2 dienām. Tika savests kārtībā vecais akumulators un jaunais vairs nav nepieciešams. Līdzi dodu garantijas apliecību ar pirkuma čeku ar iegādes cenu 89.0 EUR.

Par akumulatoru gribu 70 EUR.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/accumulators/U30JH01mSFw=.html?1473533875

 

post-68934-0-00465600-1473533773_thumb.jpg

Link to comment
  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    13

  • _dunduks_

    6

  • binary

    8

  • jema

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Piekrītu, liec jauno, un drīzāk veco tirgo. ( man vari piedāvāt ) , jo kodīsi nagos pēc tam. Jauns ir jauns, un tieši pirms ziemas vēl..

  • Patīk 1
Link to comment

Man arī ir viens akumulators, kurš godīgi kalpoja un vienreiz mistiski bija tukšs. Nopirku jaunu, bet veco blakus serviss ar kaut kādu gudro lādekli ar reģenerācijas programmās uzlādējuši. Teica, ka ir 100% strādājošs aķis. Ticības nebija un pat iekšā neliku, jo jauns ir jauns. Tā i mētājas garāžā, nezinu vai uz tolmetu vest vai paturēt, ja nu noder.

Labots - markei
Link to comment

 

 

Vairs nav smieklīgi par burbuli, katrā topikā ļurināt.
Tāpat kā dot padomus par tēmu, par ko autors neparasa.
Link to comment

ja jau offtopiks. Tas akumulatora garantijas papīrs ir ļoti interesants. Kad tu to tekstu izlasi, tad saproti, ka nekādas garantijas tur nav. Faktiski vienīgā iespēja iegūt garantiju, ja turpat veikala pagalmā ieliec auto un aķis neiet. Visiem citiem gadījumiem viņiem ir atrunas.

  • Patīk 2
Link to comment

 

 

Pievienots Šodien, 11:03 Vecais aķis ir tikai gadu vecs. Man bija problēmas ar ģeneratoru, tādēļ izlādējās vecais

Tad bija tā arī jāsaka, ka savedi kārtībā ģeneratoru.

Link to comment

 

 

Man bija problēmas ar ģeneratoru, tādēļ izlādējās vecais.
 

Vai arī uzvārīji un iespējams arī jauno,kamēr vainu atradi.

P.S. Pat par pus cenu neriskētu pirkt divas dienas lietotu pie auto ar ģeneratora problēmu. Nē nu pastāv jau variants,ka nelādēja vispār,bet varēja būt arī pretēji. Nesaku,ka autora gadījums,bet divus šādus lietotus esmu nopircis gandrīz jaunus.

  • Patīk 1
Link to comment

Dīzelis + vecs aķis + sals = nebraucams auto.

Kāds sakars ar dīzeli? Pēc parametriem aķis tāds, kādu liek [arī] benzīna automašīnām.

 

ja jau offtopiks. Tas akumulatora garantijas papīrs ir ļoti interesants. Kad tu to tekstu izlasi, tad saproti, ka nekādas garantijas tur nav. Faktiski vienīgā iespēja iegūt garantiju, ja turpat veikala pagalmā ieliec auto un aķis neiet. Visiem citiem gadījumiem viņiem ir atrunas.

Nezinu par konkrēto gadījumu, bet nu lielā mērā garantijas esamība atkarīga no pārdevēja.

Bija man problēma - viena banka nobeidzās pirmajā lietošanas gadā. Kādu laiku vēl ar tādu sanāca pabraukāt - saprotams, ka pārējās 5 bankas nebija priecīgas par lādēšanu, braukājot simtus kilometru. Pārdevējs savāca aķi, nodeva ekspertīzei, pēc kāda laika iedeva jaunu aķi. Pasākums gan mazliet ievilkās, bet nu uz visu to laiku pārdevējs piedāvāja bez maksas citu aķi.

Link to comment

Tā situācija bija šāda.

Man ģenerators nepietiekami lādēja akumulatoru. Pirms gada pirktais aķis bija izlietots. Izbraucu no Rīgas iedegās āka lampiņa, apstājos pie veikala un mašīnu vairs nevarēju pielaist, lai tiktu atpakaļ nopirku aķi, kuru tagad arī tirgoju.

Nav nekādu slēptu defektu vai kaut kā citāda vēlme iesmērēt nelikvīdu preci.

Link to comment

 

 

Bija man problēma - viena banka nobeidzās pirmajā lietošanas gadā.
Tīri intereses pēc - kā var identificēt beigtu banku slēgta tipa akumulatoram, kas ir parastajiem jūzeriem paredzētā standartprodukcija?
Link to comment

 

 

Kāds sakars ar dīzeli? Pēc parametriem aķis tāds, kādu liek [arī] benzīna automašīnām.
Nav taisnība, dīzelim vajag ar lielāka starta strāvu! 
  • Patīk 1
Link to comment

Man domāt, ka autora aķim nekāda baigā problēma nav notikusi, ja ģenerators kādu brīdi nedeva normālu strāvu. Sliktāk būtu, ja tiktu pārlādēts.

 

Vispār jau es kā postpadomju cilvēks braucu ar pumpi, piepīpējamajiem vadiem, trosi un pat 8 -pakāpju 10A gudro lādētāju ar pagarinātāju bagāžniekā. Pārsvarā gan viss 90% gadījumos ir ticis izmantots, lai kādam izlīdzētu, ne pašam. :D Gudrais lādētājs vispār ir fīča, ja aķim kas ne tā - esmu pāris čomiem reanimējis aķus. Pats profilaktiski rudenī un ziemā piemetu jamo arī pie sava aķa. īsti problēmu nav bijis. OK, man benzīns, bet draugs ar savu pajauno dīzeļauto atstāj pa nakti ziemā dažkārt pie manis, lai palādējas profilaktiski.

  • Patīk 1
Link to comment

Oki, rītvakar pateikšu modeli. Ņēmu Argusā (bij ap 50 Ls), bet tagad neredzu jamo piedāvājumā.

Labots - Racer
Link to comment

 

 

kā var identificēt beigtu banku slēgta tipa akumulatoram

Varbūt parastam jūzerim ir pazīstams servisa darbinieks ar akumulatoru pārbaudes ierīci - sākot no slodzes dakšas un beidzot ar elektronisko testeri.?

Link to comment

 

 

Tīri intereses pēc - kā var identificēt beigtu banku slēgta tipa akumulatoram,

 

Varbūt parastam jūzerim ir pazīstams servisa darbinieks ar akumulatoru pārbaudes ierīci - sākot no slodzes dakšas un beidzot ar elektronisko testeri.?

 

Kas tiek darīts ar slodzes dakšu slēgta tipa aķim?

Link to comment

Ir arii slodzes meerinstrumenti paredzeeti 12 v

Pie daljeeji beigtas sekcijas uzlaadeets akjis dos aaraa12 v +. Bez slodzes. Peec relatiivi nelielas slodzes (dazjas sek griezjot starteri), jau buus 12 -. Bet tas atkariigs no bojaajuma rakstura un tt. Man bija akjis ar beigtu burku, ja no pirmaa nepielaidu, tad vairs neizdevaas. Nenjemot akji nost no mashiinas starteejot meeri voltaazju, saliidzini ar veselu akji citam auto, pie begtas burkas kritums ir uz aci pamanaams

Link to comment

 

 

Ir arii slodzes meerinstrumenti paredzeeti 12 v
Un tas slodzes instruments pateiks, kura viena (divas vai trīs) no 6 bankām ir beigta (beigtas)?
Link to comment

Mārrutks ir vienkāršs - ir milzīga starpība vai ir nosprāgusi burka, vai aķis ir nolietots un kritusies kapacitāte.

Link to comment

Tīri intereses pēc - kā var identificēt beigtu banku slēgta tipa akumulatoram, kas ir parastajiem jūzeriem paredzētā standartprodukcija?

Elementāri - ja "uzlādētam" aķim spriegums ir 12.x V, tad strādā 6 bankas, ja 10.x V, tad 5 bankas. Tas tā, no parastā jūzera skatpunkta. Pārējais jau ir ekspertīzes ziņā.

 

Nav taisnība, dīzelim vajag ar lielāka starta strāvu!

Ir taisnība, un kā vēl ir. Man benzīnniekam pēc kataloga vajag >70Ah aķi, un tiem strāvas ir kā reiz 700-800A robežās.

 

Man bija akjis ar beigtu burku, ja no pirmaa nepielaidu, tad vairs neizdevaas. Nenjemot akji nost no mashiinas starteejot meeri voltaazju, saliidzini ar veselu akji citam auto, pie begtas burkas kritums ir uz aci pamanaams

Nu es varēju pielaist vien tad, ja to darīju uzreiz pēc noslāpēšanas. Ja stundu-divas pastāv, tad bezcerīgi.

 

Un tas slodzes instruments pateiks, kura viena (divas vai trīs) no 6 bankām ir beigta (beigtas)?

Tas "parastajam jūzerim" nav jādara.

Varbūt vēl tagad uzjautāsi, kā "parastais jūzeris" var virtuvē uztaisīt sev aķi no sodas un sāls?

Labots - binary
Link to comment

 

 

Ir taisnība, un kā vēl ir. Man benzīnniekam pēc kataloga vajag >70Ah aķi, un tiem strāvas ir kā reiz 700-800A robežās.

 

Īsslēguma strāva tipiskam 70Ah benzīnieka aķim? Tiešām? 

Link to comment

@@Racer, debils vai izliecies?

Mans sākotnējais jautājums bija - kāds tam aķim sakars ar dīzeli. Jautājums tāds tāpēc, ka aķus ar identiskiem parametriem liek ne tikai dīzeļiem, bet arī benzīniem. Nu fig tu atradīsi normāla brenda 75 Ah aķi ar daudz švakākiem ampēriem, bet benzīnam 75 Ah aķis ir pilnīgi normāla prasība (ne visiem, protams).

OK, ar "700-800A" varbūt mazliet pārspīlēju. Teiksim tā - "680-750A". Labāk?

Jebšu kaut kur ir arī īpašie "benzīna aķi", kam pie tādas ietilpības ir 300, 400, 500A papīros?

Tā starp citu, uz aķiem norādītie ampēri tā īsti nemaz nav īsslēguma strāva.

Link to comment

 

 

debils vai izliecies?

 

Skaidrs, ka esi nenormāli kontinents šajā jautājumā un dīzelim ir tādas pašas prasības kā mūsdienu benzīniekam, kā arī tas, ka ir pilns ar aķiem, kam ir vienāda ietilpība, bet atšķirīgas strāvas un cena ar ir figviņzin kāpēc. Turpini droši izliecoties vai debili - kā pašam ērtāk.

Link to comment
alusbundza

 

 

Nu fig tu atradīsi normāla brenda 75 Ah aķi

brends - nozīmē cenas nepamatots paaugstinājums .....,

 

pirms daudziem gadiem (15 ), pirku jaunu traktoru (krievu) , orģinālais krievu aķis nokalpoja 6 gadus, pēc tam nopirku Varta āķi ar vēl labākiem parametriem, bet tas novilka tikai 4 gadus ....., tagadējais ir kaut kāds nezināms poļu ražojums. bet vēl kalpo ....

Link to comment

(..) un dīzelim ir tādas pašas prasības kā mūsdienu benzīniekam, kā arī tas, ka ir pilns ar aķiem, kam ir vienāda ietilpība, bet atšķirīgas strāvas un cena ar ir figviņzin kāpēc.

Nu tas manējais benzīnnieks nav nekāds "mūsdienu" - 2000. gada auto nez vai var nosaukt par "mūsdienu", bet nu pat tajos laikos benzīnam prasīja tos vismaz 70Ah un 340A, mērot pēc DIN. Tagad jau uz DIN neskatās, tagad moderni ir skatīties uz SAE, kas tam oriģinālajam rūpnīcas aķim varētu būt savi 640A - šitās atšķirīgās mērīšanas metodoloģijas noteikti arī ievieš daļu neskaidrību un "dīzelis vs benzīns" kariņu.

 

Par "debils vai izliecies" - tak varbūt palasi, ko es pirms tam rakstīju? Citādi tik kul žulti, raujot vārdus no atsevišķiem komentāriem un sagrozot kontekstu.

1) sākotnēji - kā pēc autora minētā aķa var izzīst, ka viņam ir dīzelis? Identiskus aķus liek benzīna automašīnām. Konkrēti man ir 77Ah 780A tajā vecajā benzīna auto. Nebrīnīšos, ja jaunākiem un/vai krutākiem benzīna auto vajag vēl labākus aķus.

2) konkrēti tev - kurā vietā es rakstīju, ka "īsslēguma strāva" (to uz aķa neraksta) "tipiskam 70Ah benzīnieka aķim" (kāds tas būtu?) būtu tie manis minētie 700-800A?

3) prikola pēc vari parādīt man kādu "tipisku 70Ah benzīna aķi", kam "īsslēguma strāva" būtu 300, 400A - nu tā, lai būtu jūtami mazāk nekā uz autora aķa rakstītie ampēri.

 

brends - nozīmē cenas nepamatots paaugstinājums .....,

Kaut kāda daļa, protams, ir nepamatota. Bet daļa cenas paaugstinājuma ir visnotaļ pat pamatota. To pašu "noname" nez vai tā vienkārši varētu samainīt garantijas ietvaros (ar Bosch man problēmu nebija).

Jā, ir man arī laba pieredze ar kaut kādu "noname" - savulaik daudzus gadus stāvēja 92. gada opelī, līdz kādā ziemā nenonīka. Liels bija mans pārsteigums, kad konkrēti tos aķus ieraudzīju Maximā sakrautus uz paletēm :D

Par to tavu nezināmo poļu - tos pašus 4-6 gadus jau kalpo, vai ne? Un cik tad nolietojies ir? Kādu slodzi spēj turēt, kā ar kapacitāti? Kā esi uzturējis viņu (un iepriekšējos) visus šos gadus?

Man auto aķis ir lieta, ko 1x nomaina un aizmirst - kalpo savus 7+ gadus bez bēdām. Arī tad, ja ikdienā nenobrauc pa 50-100 km. Var jau būt, ka pēc gadiem vēl kādiem 15 "mana statistika" būs mainījusies un būs bariņš "brendīgo" aķu nomainīti.

Labots - binary
Link to comment

Nē, tas ir vecs apzīmējums dzīviem dinozauriem :D


 

 

Elementāri - ja "uzlādētam" aķim strāva ir 12.x V,

Ja nu kas, tad tas ir spriegums, nevis strāva.

  • Patīk 1
Link to comment

 

 

Kas tas gudrais ir, paraadi!

 

Šāds. Samelojos - 7, nevis 8-pakāpju.

 

3402395.jpg

 

@@binary, vienkāršs jautājums: tipiskiem dīzeļa dzinējiem vieglajos auto iedarbināšanai ir nepieciešama būtiski lielāka strāva kā tipiskiem benzīna dzinējiem,  vai nē (liekot mierā standartus un apzīmējumus)?

 

P.S. Pirms braukt virsū par žulti, varbūt pats mazliet piedomā par savu izteiksmes veidu...

Link to comment

@@Racer, par izteiksmes veidu - jā, nav man tas labākais. Bet provocēt arī nevajag - reāli provocēšana ir tik pat žulti kuļoša kā atbildēšana uz provokāciju.

 

Par provokāciju - man, godīgi sakot, nav ne jausmas, cik ampērus vajag 1.9 vai mazākam dīzelītim un cik 2.8 vai lielākam benzīnam. Es vispār nevienā vietā nenorādīju uz to, ka benzīnam vajadzētu tādas pašas vai mazākas/lielākas strāvas nekā dīzelim, nav ko te man piešūt tādas lietas (un līdz ar to - provocēt). Vēl jo vairāk - man nav ne mazākās nojausmas, vai autoram ir tipisks vai netipisks auto (un kas vispār skaitās "tipisks" tavā, manā, sētas Jankas vai Rīgas kundziņa izpratnē). Tas, ko es teicu - aķis pēc saviem parametriem nekādā veidā neliecina par to, ka autoram būtu dīzeļauto (precīzāk - jautāju, kāds autora minētajam akumulatoram sakars ar martinno pieminēto dīzeli) - jo identiskus akumulatorus liek gan dīzeļiem, gan benzīniem.

 

Vai tiešām ir tik grūti izlasīt un saprast pāris rindas teksta un nesagrozīt kontekstu tādā veidā, lai tik varētu uzbraukt vēl un vēl? Laikam jau… Tādi nu mēs esam - letiņu portālu komentētāji.

 

----

 

Ak jā, par tiem ampēriem - tur ir iesaistīts laika periods 30 sekundes (DIN gadījumā - pat 150 sekundes), kas ir krietni vairāk, nekā nepieciešams normāla auto iedarbināšanai. Tāpat tur ir iesaistītas zemas temperatūras - tā ap -18°C. To ņemot vērā, loģiski, ka lielā mērā prasības pēc aķa parametriem nosaka ne tikai dzinēja veids un starteris, bet arī cita automašīnā esošā elektronika. Iespējams, tieši tāpēc tam pašam Boscham aķu modeļi iedalās "veciem auto gandrīz bez elektronikas / vidējiem auto ar vidēju daudzumu elektroniku / moderniem luxus auto, pārbāztiem ar elektroniku", nevis "aķis priekš benzīna / aķis priekš dīzeļa".

Link to comment
alusbundza

 

 

tam pašam Boscham aķu modeļi iedalās "veciem auto gandrīz bez elektronikas / vidējiem auto ar vidēju daudzumu elektroniku / moderniem luxus auto, pārbāztiem ar elektroniku", nevis "aķis priekš benzīna / aķis priekš dīzeļa".
 

laikam esmu atpalicis ....., pirmā dzirdēšana par tādu dalījumu ...., interesanti, ar ko tad šie atšķiras?

Link to comment

Ja jau beztēma.

Labāk stātiet, kāpēc ņemt aķi par 89€, ja jebkurā būvmateriālu bodē pa 40€ var dabūt. Tehnoloģija tak viena svina- skābes un starta strāva ar neko neatšķiras no lētajiem tie paši 700A

Link to comment

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!

×
×
  • Izveidot jaunu...