Jump to content

Lietota auto iegāde.


Douches
 Share

Recommended Posts

Nopērc normālu auto ar tomātu, nebūs jāstāsta muļķības !

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    13

  • Smii

    10

  • IronSoul

    13

  • binary

    13

1.8tq audis ar tomātu ir ok priekš A4 (ar tādu kādu laiku esmu pabraucis),

Ir ok nevis priekš A4, bet priekš tevis. Es uz to "gliemezi" pārsēdos no galanta ar 2.5 litriem (manuālis, puspiedziņa, par pāris simtiem kg vieglāks nekā A4), kā arī paralēli braukājos ar A4 manuālo pilnpiedziņu ar 2.8, līdz ar to tas 1.8TQ tomāts šķita reāli tūļīgs.

 

Protams, ar gadiem jau pie visa var pierast. Šobrīd vispār ikdienā zem haubes pēc papīriem ir 17 gadus veci 55kW zirgi - i neko, no punkta A uz punktu B kaut kā var tikt, bet nu no šī es kopš sākta gala neko vairāk nemaz negaidīju, līdz ar to var droši teikt (citēju) "ir ok".

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Bezcerīga diskusija. Ja Tev pēc Galanta tas audis likās gliemezis, tad ne tikai kārba, bet motors ar bij nojāts. :D Esmu braucis gan ar rallija drapakiem, kam zem haubes ir vairāk kā 300, gan ar ikdienas auto ar~ 100hp piedziņas un kārbas dažādas. Ja galva un pieredze ir, riepas normālas, tad praktiski visur var izbraukt. Skaidrs, ka ar jaudu un piedziņu ir mazliet vienkāršāk, bet tā ir tikai atruna. Šobrīd ielas drapakam ir pilnpiedziņa, ~ 280 lopi un adaptīvs tomāts. Vispār nekur neesmu palicis, ja nu vienīgi uz vēdera, ja pārvērtēju klīrensu. :D Starp citu, A4 ar 2,8 ir reāli tizli vadāms, jo purns ir smags un tā jauda, attiecībā pret 1,8t nav tik būtiski lielāka. Ar 1.8t esmu pat pāris raļļos par 0 un Safety pavizinājies - priekš pavizināšanās ir gana labs.   

Link to comment
Share on other sites

Bezcerīga diskusija. Ja Tev pēc Galanta tas audis likās gliemezis, tad ne tikai kārba, bet motors ar bij nojāts. :D

Nu jau nu. Galantam jauda faktiski tāda pati, bet jūtami vieglāks (nu kas tur, pāris simti kg), manuālāks un piedziņai tikai puse - kā baumo, visi trīs faktori lieliski liek sevi manīt. Piedevām vēl galantam izteiktāka dinamika bija zemajos robos, vismaz pēc sajūtām.

 

Starp citu, A4 ar 2,8 ir reāli tizli vadāms, jo purns ir smags un tā jauda, attiecībā pret 1,8t nav tik būtiski lielāka.

Nez, par vadāmību nesūdzos, vismaz ne pēdējos ~7 gadus. Jauda nav būtiski lielāka, bet nu tomēr "142kW" atmo pret "125kW" turbo apvienojumā ar tomāta zudumiem kārbā lika sevi manīt. Es gan raļļos nepiedalos - braucu tīri tik, cik pa koplietošanas ceļiem ikdienā (nesportoju, neprovocēju utt).

 

Bezcerīga diskusija.

+1, vismaz kaut kas, kur mūsu viedokļi sakrīt.

Šobrīd ielas drapakam ir pilnpiedziņa, ~ 280 lopi un adaptīvs tomāts. Vispār nekur neesmu palicis, ja nu vienīgi uz vēdera, ja pārvērtēju klīrensu. :D

Nu 280 lopi tomēr ir 2x vairāk nekā tam 1.8T nīkulim. Nu labi, ne 2x vairāk, bet par 65% vairāk. Loģiski, ka tas ietekmē izbraukšanas spējas skarbākos apstākļos (jā, arī spēju greizt ratus, kurus ārējie spēki smuki bremzē).

Nu un es arī nekur daudz neesmu palicis - neba nu vienmēr visi braucam pa vienādiem ceļiem un neceļiem.

Link to comment
Share on other sites

IronSoul

ar izklausās ka kārbai bēda bijusi, jo nu nebija man nekādas problēmas turēt agresīvi līdzi plūsmai kad vajadzēja. 

Link to comment
Share on other sites

@@IronSoul, plūsmai jau nebija problēmu turēt līdzi. Varēja arī pabraukt ātrāk par plūsmu, ja bija vēlme.
Link to comment
Share on other sites

šādi grafomāni, kuriem vienīgā pieredze ar konkrētu lietu ir bijusi negatīva, rada pilnīgi nepatiesu iespaidu nezinātājam par noteiktu tehnoloģiju/risinājumu/etc.

Tiem patīk rakstīt daudz un gari, lai gan visa šī gvelšana ir pamatota tikai ar vienu gadījumu. Un vairumā gadījumu sajēgas arī ir maz.

Nezinātājam gari gvelkzieni atkal rada uzticama teksta iespaidu.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pēc datiem uzrāviens galantan un a4 atšķiras par 1 sekundi galanta labā, kas nav īsti pamanāma lieta, lai būtu nu taaada negatīva pieredze. Te izklausās, ka cilvēks nav sadzīvojis ar turbo bedri, kas ir pie maziem apgriezieniem, un tad minis grīdā līdz kick down, kas, protams, ir radījis neadekvātu uzrāvienu. Ja ir vēlmē raustīties kā puņķim, strauji paātrinoties un strauji bremzējot, tā ka pasažieriem ir slikta dūša, bet pašam rallista sajūta, tad klasiskais automāts nebūs variants.

Link to comment
Share on other sites

@@e = d, jautājums bija, ko varam pateikt par konkrētu konfigurāciju. Nevis tikai tie kadri, kam ir 280 zirgu motori ar adaptīvajām kārbām, bet arī citi. Nu lūk - piedalījos, padalījos. Kur problēma? Problēma tajā, ka daži tā vietā, lai padalītos ar savu pieredzi, cenšas pārliecināt par to, ka kādam citam, redziet, pieredze ir "nepareiza".

 

Pēc datiem uzrāviens galantan un a4 atšķiras par 1 sekundi galanta labā, kas nav īsti pamanāma lieta, lai būtu nu taaada negatīva pieredze.

Uhh… Varbūt pateiksi, kā atšķiras nevis uzrāviens nevis no 0 līdz 100, bet no 0 līdz 30, līdz 50, līdz 80? Tie ir tādi tipiskāki ātrumi ikdienas braukšanā.

Tāds personīgs novērojums - ar galantu jutos pat ļoti komfortabli pilsētā, taču uz štrāses ar 5. robu fūres neriskēju dzīt - prasījās tomēr pārmesties uz 4. robu. Tai pat laikā ar A4 2.8Q manuāli pilsētā tolaik jutos mazliet nekomfortabli, savukārt pa štrāsi apdzīšanai nekad neprasījās pārmesties no 5. roba uz ko zemāku.

 

Te izklausās, ka cilvēks nav sadzīvojis ar turbo bedri, kas ir pie maziem apgriezieniem, un tad minis grīdā līdz kick down, kas, protams, ir radījis neadekvātu uzrāvienu.

Nemācēšu teikt par turbo bedri. Nekādas "bedres" jaudas pieaugumā nejutu. Grīdā parasti neminu, bet nu pedāli varu līdz pusei arī tā straujāk piespiest, ja prasās pēc straujāka paātrinājuma.
Link to comment
Share on other sites

@@kurmis, nav tam 1.8t motoram nekādas īpašās bedres, ko izjust. Gan pasātiem, gan aužiem nāca mazā turbīna un 150 lopiņi tieši ar domu, lai līkne būtu samērā vienmērīga. TT bij pēc būtības tāds pats motors (vismaz sākotnēji), tik ar citu programmu un 180 lopiņiem - tam bik varēja just. Vecajiem aužiem (200-tais cigārs utt.) ar 2.2t turbo bedre bij baigi izteikta, jo kamēr turbīna neiegriezās, tas auto bij mironis. Te vairāk velk uz to, ka cilvēkam ir bijusi vienīgā un neveiksmīgā pieredze ar daļēji strādājošas kārbas un motora salikumu, kas ir radījis dīvainus secinājumus... :(

Labots - Racer
Link to comment
Share on other sites

@@Racer, 170 zirgi. Bet nu tas tā. Nav pirmā reize, kad kļūdies :D

 

Te vairāk velk uz to, ka cilvēkam ir bijusi vienīgā un neveiksmīgā pieredze ar daļēji strādājošas kārbas un motora salikumu, kas ir radījis dīvainus secinājumus... :(

Meh… Cilvēks vienkārši 10 gadus nobraucis uz manuāli un tīri psiholoģiski nav gatavs pārsēsties uz garlaicīgo tomātu, vēl jo vairāk - ņemot vērā piemājas mālus un vēlmi periodiski šo to pavilkt (vai izvilkt), ja tas nepieciešams. Protams, ja zem pakaļas būtu 280 zirgi (un attiecīgi patēriņš, iespējams, krietni lielāks par 250 €/mēnesī), tad varbūt runātu citādāk. Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Māls smags, "ķipīgs" - no visām pusēm kā apņēma ratus, tā automāts gluži vienkārši "slīdēja", nespējot iegriezt ratus.

Pievienojos tiem, kas saka tev ar to tomātu (vai motoru) kaut kas nebija kārtībā. Arī ir pieredze ar tomātiem (un tikai pozitīva, jo sevišķi ar bmw), bet es nevaru iedomāties situāciju, kad tomāts nespētu izkustināt riteņus. Nopietni? Pat ieliekot 'manuālajā' rezīmā 1.robu? Tad jau tādiem kādu treileri vispār klāt kabināt nedrīkstētu un kur nu vēl kalnos braukt.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Pat ieliekot 'manuālajā' rezīmā 1.robu?

Kā jau rakstīju, vairs neatminos, vai mēģināju "tip" režīmu - ciest to režīmu nevarēju. Ja arī tas būtu palīdzējis, tad tā būtu bijusi vienīgā reize, kad tas režīms būtu reāli noderējis. Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Neesmu braucis ar konkrēto audi modeli, iespējams tev vienkārši nostrādāja pretbuksēšanas sistēma, kas kārtīgi met nost jaudu pie izspolēšanas un mašīnas nekustēšanās.

Tam manam bmw automātam bija izcila pretbuksēšana. Varēju pilnā ručkā dot iekšā sniega sanesumos (kas ļoti noderēja pie apdzīšanas) un pretbuksēšana mašīnu vienmēr turēja taisni un aizmuguri nekur 'nenesa'. Bet nu ar to pašu pretbuksēšanu uz tīra ledus uzsākt braukšanu vispār nebija iespējams. Auto vienkārši nekustējās. Spadi akseleratora pedāli un nekas nenotiek.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Jep. bembja ASC ir foršs, ļauj paālēties, tai pat laikā neļauj apmesties par 180 grādiem. Jaunākiem esošais DSC darbina arī bremzes, tādējādi nogriežot visu jautrības elementu.

 

Tiesa gan vienreiz pagājušajā ziemā ar to ASC gandrīz šmuce sanāca - ja auto lēzenā līkumā uz slidena ceļa jau ir aizgājis šķērsām, ASC ieslēdzoties rada roķenes efektu.

 

Tiesa gan sānslīdi toreiz izprovocēju pats, biju sadomājies būt par drifta karali. Paveicās, kaut kā ar stūres manipulācijām un pedāli grīdā iztaisnojos.... 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

@@binary, ko Tu ņemies - ja Tev ir bijis konkrēts auto ar konkrētu modifikāciju, tas nenozīmē, ka citu nemēdz būt. Palasi kaut te: A4 A6 . Uz tiem zirgiem kaut kā esi ieklemmējis - tak rakstīju, ka esmu braucis ar dažādiem drapakiem. Arī ar 115 Zs pilnpiedziņu un automātu var normāli izkulties un nekādu jaudu nevajag. Tas, ka tagad braucu ar lielāku jaudu, nenozīmē neko citu kā vēlmi un iespēju pabraukt bikiņ ērtāk un interesantāk, nevis caurgājamības uzlabošanos. Par automātu atkārtošu - kārtībā esoša kārba nevar slīdēt tā, ka negriež riteņus. Varētu vēl būt pretizslīdēšanas padarīšana (dunduka teiktais), bet tad parasti tāda saraustīta tā riteņu griešanās sanāk. Nav īpašas pieredzes, jo visiem saviem auto šo padarīšanu esmu atslēdzis - traucē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@binary

Velk jau uz automātu heitošanu :D Bet ir muļķīgi skaitīt robus braucot, tas uzreiz parāda ka par automātiem tiešām zini maz, un tieši tāpēc nedrīgst ņemt vērā visu tevis rakstīto par automātiem. Automāts nepārslēdz tupa piecus vai 4 robus, ir arī pazeminātie robi, ko hidrotransformators slēdz attiecībā pret slodzi no ceļa un kājas smaguma. Jā, automāts paņem daļu motora jaudas, kā manuālis, bet automāts ir ērtība, ko iesīkstējušiem konservatīviem cilvēkiem grūti pieņemt.

Smiekli nāk par šādiem cilvēkiem, ka tik heitot, ko nezina, tas slikts. Runājot par gāzi, var ņemt auto ar jau uzstādītu iekārtu, taču tur var būt zemūdens akmeņi. Es pirmo auto paņēmu jau ar uzliktu gāzi,jau vismaz 5gadus, pēc 10 gadiem motora mūžs beidzās, otrā paaudze to nokāva. Tāpēc otrajam auto gāzi liku jaunu, nesaku ka visiem tā ir, bet eiesaku ņemt auto, kam uzlikta vecas paaudzes iekārta un tā tur stāv jau gandrīz 10 gadus, gāze motoru bojā, tas ir fakts, bet vecās paaudzes to dara īpaši labi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

gāze motoru bojā, tas ir fakts

 

Vispār jau fakts ir tāds, ka korekti uzstādīta un korekti noregulēta 4 un uz augšu paaudzes gāzes iekārta dzinēju nebojā. Iekš "korekti" uzstādīta ietveru arī domu par to, ka ir dzinēji, kuriem gāzi nedrīkst likt principā, jeb arī to noregulēt nav iespējams - tātad arī uzstādītajam jābūt kompetentam gan loriņu izvēlē, gan kā uzstādīt, kā regulēt utt.

Link to comment
Share on other sites

@rubb

Kā jau rakstīju, 2 vai 3 paaudze, reāls pierādījums, šķūnī stāv motors, nomira pie garāžām, kad devās uz jauna motora maiņu.

Bet 4tā paaudze, nu nezinu, kad mainīju filtrus, da nu na, ko viņi tajā gāzē jauc klāt, knapi 20k km filtrs ar penveidīgu masu, gan jau tik ātri nečakarē motoru, bet apgalvot, ka pavisam nečakarē, būtu aplami.

Link to comment
Share on other sites

motoru bojā jau tas vien, ka motors tiek darbināts. Tomēr, pie noteikta nobraukuma ir pilnībā nospļauties uz jebkādām pilsētas leģendām par to, ka gāze bojā motoru. Par degvielas izmaksu starpību tas jau sen ir atmaksājies.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Arī ar 115 Zs pilnpiedziņu un automātu var normāli izkulties un nekādu jaudu nevajag.

Izkulties no kurienes? Es teiktu, ka ne no jebkurienes, bet no tiem apstākļiem, kuros tu savā pieredzē esi bijis.

Man arī ikdienā nav bijušas problēmas ar to auto izbraukt no jebkurienes - jā, arī no vietējiem mālainajiem ceļiem, arī no bezceļa māliem (reiz izdarīju muļķību, gribēju nofotografēt pavasarī un nobraucu no piemājas parkinga vietas, rezultātā izveidojot dziļas rises, no kurām tikt ārā varēja tikai taisnā virzienā). Bet tajā vienā vienīgajā reizē, kad smuki iegrimu uz vietas līdz lūpai, māli tomēr izrādījās spēcīgāki. Un tas, ka tev nav sanācis pabūt līdzīgos apstākļos, nebūt nenozīmē, ka tas nav iespējams - tas nozīmē vien to, ka arī tava pieredze nav pilnīga.

 

Par automātu atkārtošu - kārtībā esoša kārba nevar slīdēt tā, ka negriež riteņus. Varētu vēl būt pretizslīdēšanas padarīšana (dunduka teiktais), bet tad parasti tāda saraustīta tā riteņu griešanās sanāk.

Saki, ka, nospiežot bremzes un gāzējot, automātiem rati griezīsies? Bullshit! Darba kārtībā esošas kārbas gadījumā motors kaut kādus nebūt (ne tos augstākos) apgriezienus uzņems un kārba slīdēs, nespējot ratus izgriezt. Tieši tas pats notiek, ja ratus efektīvi bremzē ārēji spēki.

 

Bet ir muļķīgi skaitīt robus braucot, tas uzreiz parāda ka par automātiem tiešām zini maz, un tieši tāpēc nedrīgst ņemt vērā visu tevis rakstīto par automātiem.

Nu jā, atzīšos, kad paņēmu automātu, tad pieredzes ar to bija tīri tik daudz, cik izmēģinājuma braucienā. Pāris gadus gan noripinājos, kaut kādi novērojumi radās, bet, protams, jaucis viņu neesmu. Līdz ar to zināt varu tikai tik daudz, cik ir lasīts un "novērots". Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

IronSoul
Ja jau ir Mitsu pieredze, varbūt paskatīties uz bik lielāko "vecāko brāli"- Space Wagon.?

 

 

šodien vienu apskatīju izrādās sešvietīgs un pat izņemot vienu beņķi pārtaisot par piecvietīgu rati nelien iekšā :( arī tajā modelī kurš 7 vietīgs nelīdīs rati ja vienu beņķi izņems, jo tāds pats beņķis kā 6 vietīgajam :(

Labots - IronSoul
Link to comment
Share on other sites

 

 

@binary, pieļauju, ka Tev ir nojēga kā tipiskās tomātkārbas strādā.

 

Atvaino, ņemu savus vārdus atpakaļ. Turpini dzīvot savas pieredzes pasaulē. Apnika.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

(pārdomāju, labāk nerakstīšu tā)

Labots - NeticuNevienam
Link to comment
Share on other sites

Any way... čoms kantorim paņēma jaunu Scania "fūri"(2 gab). Pēc 70k km kvēpu filtrs ciet(abiem ~uz šo nobraukumu tas pats). Šie uz garantiju. A kādu degvielu lējāt? Bio dīzeli, jo tak reklamējās, ka šis konkrētais drapaks ir tieši otimizēts biodīzelim. Īsāk, beigās paši samaksāja par remontu(vairāki K EUR), tā tas bija diviem vienlaicīgi pirktiem auto, kuriem degviela tika pildīta EU... sviests kas ar jaunajiem auto tiek darīts, tie tiek taisīti no papīra, dzinējs no sviesta un reklāmas ir tikai reklāmas.

 

P.S. Ja jau pat "pro" aparāti tiek taistīti no sviesta, tad kas notiek ar parastajiem mirstīgajiem paredzēto tehniku(īstenībā man arī par šo ir pieredze, bet tas tā)..

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Pokuj.

Tikko pamodies vai, rubb? Biodīzelis ir vēl lielāks sūds par pašu dīzeli. Uzprasi darbiniekiem, vai patīk strādāt ar tādu bioloģisko hujņu. Tak ir noņemšanās zvērā un ieguvums tāds, ka viens no 7 miljardiem cilvēku esi iepisis monumetu zaļā kartā.

Labots - NeticuNevienam
Link to comment
Share on other sites

Vai izlasīji? Mans teksts bija par to, ka pārdevējs savos reklāmas bukletos un konferencēs(vairākās, pirms izvēles - gan LV, gan ārpus LV, ceru, ka saproti, ka pat lietoti normāli smagie maksā > ~40k EUR), saka, ka biodīzels šiem ir OK. A realitātē šitā sūda degviela nobeidz kaut ko, kam ir uz tās jāstrādā, un tas izmaksāja ~xxk EUR! Labāk būtu ņēmuši "neoptimizētās" scania. Kaut gan arī tas (jaunās) noteikti ir mēsli. Jā, komfortablāki, bet mēsli....

P.S. Man ieteikums veco auto lietotājiem, kuri vēl darbojas - pieturiet tos. Neceriet, ka "jauns" ir cool. Mana pieredze ir ar vieglajiem BMW, Audi, VW, MB, un no smagajiem Scania un Volvo.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Nē, atzīstos, nelasīju. Jo zinu, ka jamie strādā ar tiem produktiem. Un mums šeit kā trešajai pasaules valstij sūta savus brāķus un nolietoto tehniku. Par kuru, daudzi, starp citu, ir sajūsmā.

Advacētāki cilvēki paši izpēta tirgu un brauc pirkt uz vietas, rēķinās ar transportēšanas  izmaksām, protams.

Nu principā piekrītu tev, daļēji.

Ja runa par privātiem - vecie autiņi, tehnika kā tāda ir vērtīga tik, cik viņu ir gatavs kāds pirkt, pirms nodošanas lūžņos.

Labots - NeticuNevienam
Link to comment
Share on other sites

Nez, tā doma par vecajiem auto ir, ka šodien uzticēties var 2005. gada auto, bet pēc 5 gadiem 2010. gada auto, vai kā? Tie 2005. gada auto takš izbeigsies, un ko tad?

Atceros, kad sāka ražot astotos žiguļus, tad klasikas īpašnieki arī rauca degunus. Nekas daudz nav mainījies...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nez, tā doma par vecajiem auto ir, ka šodien uzticēties var 2005. gada auto, bet pēc 5 gadiem 2010. gada auto, vai kā?

 

Vairāk sliecos uz "vai kā" variantu, jo šobrīd normāli tiek izmantoti arī '89 un '93. gada auto, ja bijis piesekots līdzi. Varbūt tā ir mazliet sazvērestības teorija, bet posmā starp 2006. - 2011. gadiem mainījās ražotāju mārketinga (un attiecīgi izpildes) koncepcija no "Ražojam ilgspēlējošus auto un lepojamies, ka tie ir izturīgi" uz "Optimizējam ražošanas izmaksas, galvenais lai iztur garantijas laiku pēc kura klientam ir jāsaprot, ka auto ir jāmaina uz jaunu", neaizmirstot arī, ka uz servisu pakalpojumiem var labi nopelnīt. :) 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Runājot par BMW piekto sēriju, valda diezgan pamatots uzskats, ka e39 ir izturīgāks, kvalitatīvāks un labāks kā e60/61, tai skaitā apdares materiālu kvalitātes un arī draiva ziņā. Labs, nopakots e39 var maksāt dārgāk par pirmo gadu e60. Par dārgākajiem e39 Vācijā prasa pat padsmit tūkstošus, turklāt tās nav Mkas, bet parasti 530, kamēr labu e60 var mierīgi atrast 5000 eiro robežās.

 

Vienīgā lielā atšķirība ir dizains - Bengla futūrisms, pret Nagašimas klasicismu.

 

Vienīgi, maldās tie, kas uzskata, ka e39 ir lētāk uzturams. Detaļu cenas šiem abiem modeļiem diez ko neatšķiras, piekares un motori ir sarežģīti, attiecīgi darba stundas remontiem arī saskrien padaudz.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un mums šeit kā trešajai pasaules valstij sūta savus brāķus un nolietoto tehniku

 

Da neviens šeit neko nesūta ... problēma ir mūsu pašu torgašos, jo tie meklē katru iespēju kā iesipt kapeiku un ņem visādus nelikvīdus un citādi nepiemērotus mūsu apstākļiem draņķus, protams neaizmirstot cenu uzskrūvēt maksimāli augstu ... jo Cajeni ta gribās jau šodien ...

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

IronSoul

 

 

Da neviens šeit neko nesūta ... problēma ir mūsu pašu torgašos, jo tie meklē katru iespēju kā iesipt kapeiku un ņem visādus nelikvīdus un citādi nepiemērotus mūsu apstākļiem draņķus, protams neaizmirstot cenu uzskrūvēt maksimāli augstu ... jo Cajeni ta gribās jau šodien ...
 

 

toč, kolēģis iepirka nullīti Fiatu, pirmā ziema kaut kas nav, paskatās zem haubes a tur tas mazais akumulators kā mocim :D Pie mūsu mīnusiem šams neko nevar, garantija 6mēn, tieši beidzies. Kolēģis saka ir man aķis ielikšu, nē nedrīkst zudīs garantija jāliek pie šiem (protams pie šiem ir tie labākie, lētākie aķi un lētākais darbs :D

Link to comment
Share on other sites

Man accordam arī bija mazais aķis, nogāja 7 gadus. Tiesa gan tas bija made in Japan..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kolēģis saka ir man aķis ielikšu, nē nedrīkst zudīs garantija jāliek pie šiem

 

Nu i problema - nomainām aķi, veco atstājam. Kad braucam uz apskatēm atliekam veco atpakaļ :)  

Link to comment
Share on other sites

Tas, ka autiņus, kuri paredzēti austrumu tirgum, skrūvē mellie un naktīs, tas varētu neatbilst realitātei, bet tas, ka ir divi dažādi spaiņi ar detaļām pie konveijera, tas gan būtu ticams stāsts. Kāpēc vw tur un šeit ir dažādas cenas, tas ir, pie mums identisks jauns auto maksā mazāk? Kad rietumu vāģim jāmaina bremžu kluči, tad austrumniekam jau diski beigušies - true story.

Link to comment
Share on other sites

Tu nopietni domā, ka koncernam ir viena vienīga rūpnīca, kur ražo auto? Un nopietni pieļauj, ka viņi grābj no dažādiem spaiņiem detaļas, kuras paši uzskaita un pārbaudēs seko līdzi, kas kuram iegrābts? Tas ir lielāks čakars nekā baltie cilvēki (vācieši) var atļauties.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_factories- izlasi, paskaties modeļu aprakstu, ko kur ražojot.

Emdena (vācieši) un Kaluga (krievi) - šie divi VW Passat ražojot tagad. Bet ne jau čakars ar divu detaļu čupu uzturēšanu.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

jā, jā .. Volfsburgā ražojot tikai golfu un pastieptos golfus (tūranu un tiguānu). Vienu ražo vēl Šanhajā, otru - Kalugā.

Visai bezjēdzīga vizīte, ja tajā pašā Kalugā nepaviesojas un nesalīdzina kaut vai personāla sejas (pie detaļām katrā vietā diez vai laidīs).

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...