Jump to content

Lietota auto iegāde.


Douches
 Share

Recommended Posts

Vito Ventura

Kia Carnival vari ņemt no saraksta ārā. Senčiem bija kādus 8 gadus. Aizmugurē sēdēt ilgstoši nav patīkami pat ļoti kompaktiem bērniem. Un, ja aizmugurē kāds grib sēdēt, tad bērnu ratus bagāžniekā ieliksi tikai izjauktā veidā. Izjauktā pa reizinātājiem. 2.9 dīzelim divreiz nebija jāsaka, lai ātrāk iekustētos vai kādu apdzītu, šausmīgi ēdelīgs arī nebija. Pie tam pa tiem ~8 gadiem bija tikai minimāla rūsa, vizuāli gandrīz nemanāma. Beigās gan tas dīzelis gribēja doties pa skuju taku un par smieklīgu naudu tika notirgots krievelim placī, lai aiztaupītu nervus un finanses ar remontiem mašīnai, pēc kuras jau labu laiku vairs nebija vajadzības.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    13

  • Smii

    10

  • IronSoul

    13

  • binary

    13

Tas renis phee

Par Multiplu, to veco, riebīgo :D ļoti pasen ir braukts, ar ķīseli, pa tehnisko nepateikšu, bet tā ērts auto, dizains, nu jā, individuāli :D

 

 

Volkswagen  Sharan - beņķu izkārtojums un ietilpība būtu ok. Bet  kolēģis jau ar vairākiem čakarējās
 

Kolēģim nav paveicies tātad! Tēvam kādreiz 4i bijuši, divi no tiem Alhambra, nu tas pats šarans tikai ar Seat zīmi priekšā, nu ne ar vienu nebija problēmu. Tākā vienam cilvēkam uzliktais lāsts nav rādītājs :)

Link to comment
Share on other sites

IronSoul

 

 

Ja jau ir Mitsu pieredze, varbūt paskatīties uz bik lielāko "vecāko brāli"- Space Wagon.?
 

 

o ievērtēju, viņam gan izskatās dīvāns aizmugurē, bet dzīvē jāpalūr kas kā.

 

 

 

Kolēģim nav paveicies tātad! Tēvam kādreiz 4i bijuši, divi no tiem Alhambra, nu tas pats šarans tikai ar Seat zīmi priekšā, nu ne ar vienu nebija problēmu. Tākā vienam cilvēkam uzliktais lāsts nav rādītājs

 

Ja nu uz šarāniem ssā jau nedēļu lūrēju. Man mašīnu nomainīt ir tāda sāpe pak... ka ujjjjj.  

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

A Ford Galaxy skatīties ticība neļauj? Kas principā ir tas pats VW šarāns.

Link to comment
Share on other sites

Ja nu uz šarāniem ssā jau nedēļu lūrēju. Man mašīnu nomainīt ir tāda sāpe pak... ka ujjjjj.

Nu… Kad es mašīnu iepriekšējo reizi meklēju, es *gadu* regulāri skatījos ss.lv, i to uz beigām vismaz 3 no "svarīgajiem parametriem" nācās reversot - "nekādā gadījumā ne automātu" vietā bija automāts, "nekādā gadījumā ne āda" vietā bija āda, "nekādā gadījumā ne turbo" (t.i., gribēju 2.6, 2.8 litrus "parasto") bija 1.8 turbo :D Pēc tādas meklēšanas "nedēļu lūrēt" kaut kā neizklausās pēc sāpes :D Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

IronSoul
es *gadu* regulāri skatījos ss.lv

 

 

Nevaru atļauties gadu diži pētīt. Tik līdz šīs mašīnas skatei, jo ja viņu taisīt uz skati maksāt nodokli, tad vēl jābrauc ar viņu. (izpūtēju gandrīz viss jāmaina + bremzēm drīz kluči, barabaniem rem. kompl.)

 

 

A Ford Galaxy skatīties ticība neļauj? Kas principā ir tas pats VW šarāns.
 
He he toč piemirsu par Galaxy. Skatos šitie visi tik ar Gāzīti, nav slikti. Gāzīti atbalstu :)  Ar motoriem atšķiras. Tik nez kuri ir labāki.
Labots - IronSoul
Link to comment
Share on other sites

Man ir 6vietīgs FRV, bagāžniekā rati ar mešanu ietilpst.

Tas bagāžnieks frv ir mazs salīdzinot kaut vai universāļiem un sharan/alhambra/galaxy velk jau uz 600l tilpumu.

https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT2027_Honda_FR_V_1_8i_Executive_Automatik/Honda_FR_V_1_8i_Executive_Automatik.pdf

 

Labots: 810 litri sharanam:

https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4135_VW_Sharan_BlueMotion_Comfortline/VW_Sharan_BlueMotion_Comfortline.pdf

Labots - dzincha
Link to comment
Share on other sites

IronSoul

 

 

Tas bagāžnieks frv ir mazs salīdzinot kaut vai universāļiem un sharan/alhambra/galaxy velk jau uz 600l tilpumu. https://www.adac.de/...e_Automatik.pdf  Labots: 810 litri sharanam: https://www.adac.de/...Comfortline.pdf
 

 

tie 810 ir ar piecām vietām ar sešām būs tuvu tiem 365l kas hondai. Tik rēķini honda vieglāka, nodoklis mazāks, degvielu gan jau ar mazāk rīs. Tik kā lai trāpa uz labu :(

Link to comment
Share on other sites

autoram svarīgais kritērijs ir tās 6 vietas? ja jā, tad visai lieki apskatīt citas variācijas, lai cik ietilpīgas arī nebūtu.

 

es savulaik skatījos uz miniveniem lai varētu kaut vecmammu līdzi paņemt ( 2 pieaugušie + 2 bērnu krēsliņi + vēl kādu pieaugušo līdzi). Secināju, ka tāpat 99% laika tā arī brauc - 2 pieaugušie + 2 bērni, un vajadzības gadījumā var ierūmēties vēl 1. Un ka bagāžnieks ir bijis baigi noderīgs ģimenes loriņu pārvadāšanai. Bet ja autors līdzi 5 cilvēkus vadāt mēdz, tad pēdējā postā minētie nederēs.

 

autors šito izlasījis? http://www.boot.lv/forums/index.php?/topic/162191-%C4%A3imenes-auto-mekl%C4%93jumos/page-2, ctrl+f Alhambra

Link to comment
Share on other sites

IronSoul
2 pieaugušie + 2 bērnu krēsliņi + vēl kādu pieaugušo līdzi

 man tieši tas pieaugušais ir šajos gadījumos līdzi pārsvarā vienmēr. Darba dienās protams 2 pieaugušie tikai. Tādēļ ar izcili būtu tā honda, darba dienās divatā, brīvdienās seši. Agrāk parasti viens brauca ar sabiedrisko, tagad divi brauc ar sabiedrisko :D

 

Bagāžas nodalījums vajadzīgs tik cik ratus ielikt vai bērnu velo

 

 

 

autors šito izlasījis? http://www.boot.lv/f...klējumos/page-2,ctrl+f Alhambra

 

o nav lasīts,  paldies palasīšu :)

Labots - IronSoul
Link to comment
Share on other sites

Ņem bembi un būs miers, būs komforts, detaļu pilni šroti, ved visu laiku no Vācijas un Anglijas, saslimsi un neko citu negribēsi. Paņemsi pēc tam ko citu, nožēlosi :D

Bet ja nopietni, šim visam nav jēga, urbies pats cauri un gūsti pieredzi.

Link to comment
Share on other sites

IronSoul

 

 

Ņem bembi un būs miers, būs komforts, detaļu pilni šroti, ved visu laiku no Vācijas un Anglijas, saslimsi un neko citu negribēsi. Paņemsi pēc tam ko citu, nožēlosi Bet ja nopietni, šim visam nav jēga, urbies pats cauri un gūsti pieredzi.
 

 

neciešu bembjus. Cik esmu ar dažādiem braucis neredzu neko īpašu.  Pašam ir bijuši Mersis, Volvo, Toyota, 2 gab Mitsu. Atpakaļ W124 mmm nebūtu slikti, bet labu nopirkt un uzturēt kā vienīgo auto ir nereāli  :( 

 

P.S. es ir vairāk japāņu fans 

Mersis un Volvo ir reti izņēmumi :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

neciešu bembjus. Cik esmu ar dažādiem braucis neredzu neko īpašu. Pašam ir bijuši Mersis, Volvo, Toyota, 2 gab Mitsu. Atpakaļ W124 mmm nebūtu slikti, bet labu nopirkt un uzturēt kā vienīgo auto ir nereāli :(

 

P.S. es ir vairāk japāņu fans

Mersis un Volvo ir reti izņēmumi :D

Neko labu tas neliecina, ka tik bieži ir bijis jāmaina autiņi. Man smiekli, ka ir bembju nīdēji, tas tak tikai auto, dibena pārvietotājs, ko tur heitot :D Nav normāli, ja heito. Man piemēram vienalga, kas ar ko brauc, bet lai brauc normāli, nevis kā heiteris :D

Link to comment
Share on other sites

IronSoul

 

 

Neko labu tas neliecina, ka tik bieži ir bijis jāmaina autiņi. Man smiekli, ka ir bembju nīdēji, tas tak tikai auto, dibena pārvietotājs, ko tur heitot Nav normāli, ja heito. Man piemēram vienalga, kas ar ko brauc, bet lai brauc normāli, nevis kā heiteris
 

 

Kāds neciešanai sakars ar heitošanu un nīdējiem ? Tas ka man kaut kas nepatīk un to neciešu nenozīmē ka heitoju vai ko citu dartu. Lai brauc un glorificē savus bembjus kā grib un no kuras puses grib. 

 

Autiņus mainu bieži, jo pirmo Mitsu sasitu, otrais Mersis rija lopā un bija jau sarūsēja līdz galam (pirms viņu dabūju bija 6mēneši zālītē pastāvējis), nācās nolikvidēt, trešais Volvo tīri rijīgs bija (+ reikas problēmas mani dabeidza) un nez kādēļ tiku no viņa vaļā (muļķis vobšim - ar šo vaŗēju vēl šodien braukt), lai paņemtu mazu divudurvju Toyotu (jā forši maz ēda un bija žiperīgs, pilsētā izcili), bet kad piedzima bērns nācās paņemt lielāku Mitsu. Tagad ir otrs bērns un vajag vēl lielāku. :D Bērni paaugsies vajadzēs atkal mazāku utt līdz divvietīgam vecumdienās :D 

Link to comment
Share on other sites

Nu nu, cik daudzi mani nodzen, jo tak bembis, un tad velkas pa priekšu, vobšem heiteri :D

Šā vai tā, autors paņems kaut ko tādu, kas te vispār nav apspriests, kā vienmēr tas ir bijis.

Lasīt un ņemt par pilnu visus šos personiskos ieteikumus ir bezjēdzīgi, jo tā tā pat ir veiksmes spēle. Bija man iepriekš cits bembis, nu mocījos un laboju, ja būtu neaptēsts, teiktu ka visi bembji tādi. Tagad ir cits bembis, nu pagaidām negribu salielīt, bet labāku auto nevar vēlēties, marka, sērija tā pati, bet salīdzinot ar iepriekšējo, kā divi dažādi auto.

Link to comment
Share on other sites

Tā ir skaudība, tu tāds kruts čoms ar bembi, a viņi... :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Piekam bembistu krutums aug tieši proporcionāli auto vecuma pieaugumam. Jo lielāks šrots, jo nadekvātāka uzvedība uz ceļa. Viens idiots vakar ar vecu vraku pat "audzināja" fūri uz šosejas, jo tā redz nenobrauca malā, kad šim sagribējās to apdzīt. Pakaļai dūmojot knapi apdzina un tad strauji sabremzējās...

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Nu nu, cik daudzi mani nodzen, jo tak bembis, un tad velkas pa priekšu, vobšem heiteri
Nu tak sūdzies tiem/tur kur tevi nodzen, nevajag privātās problēmas publiski apspriest.
Link to comment
Share on other sites

Kādas privātas, iela tak publiska vieta :D Te nav krievija, kur uz ceļiem dūres vicina, sen zināms, ka tādi nemainīsies, kam tāds braukšanas stils.

Lai dzen, man vienalga. Bet lai pēc tam nevelkas kad nodzen.

Un nav ko heitot automarkas, ja braukt nemāk, tur auto nav vainīgs, pa lielam.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man smiekli, ka ir bembju nīdēji

Varu piekrist!

Kā autors minēja necieš un nepatīk manuprāt ir divas nozīmes tomēr. Necieš - jau velk uz heitošanu. Bet, ja nepatīk tad nepatīk :D

pastulbi tie stereotipi mūsu ļautiņiem mēdz būt.

Bet nu ir daudzi kas atzīst tikai vienu marku un pārējie ir s*di. Tā gan manuprāt tāda aprobežotība. Var jau pie vienas markas pieturēties, bet lai apgalvotu, ka viss cits ir s*ds, nu sry, idiotiski.

offtopic jau sāku :D

Atvainojos :D 

Link to comment
Share on other sites

Ko varat pateikt par Volkswagen passat (B5), 1999 gads, benzīns/gāze, automāts, 2.0 turbo ?

Link to comment
Share on other sites

Nu es sev tādu noteikti neņemtu (gāzes dēļ un automāta dēļ).

Link to comment
Share on other sites

IronSoul
Nu es sev tādu noteikti neņemtu (gāzes dēļ un automāta dēļ).

 

 

pilnīgi nepamatots teksts. 

 

Pilsēta = automāts izcili 

+ galvenais gāzi noregulēt normāli nevis pavisam nost un tad raudāt ka ar gāzi auto neiet. 

 

P.S. Divus gadus nobraucu ar gāzinieku, automātu un pakaļas piedziņu. Nekādu problēmu. Ziemā galvenais ar labām ziemas riepām. 

 

Mans uzskats kas trāpās mašīnā kuru gribi pilnīgi vienalga :

automāts = manuālo 

gāze = benzīns 

 

Runā ka varot iegrābties slikti ieliktā gāzē. bet tik pat labi var iegrābties sliktos ielicējos kad pats liec.

Labots - IronSoul
Link to comment
Share on other sites

pilnīgi nepamatots teksts.

Viss tur ir pamatots. Uzsvars uz vārdu "es".

 

Ar automātu ir pieredze, esmu pāris gadus ar tādu pabraucis, tai skaitā Rīgas korķos pasēdējis. Nu un vēlk kādus 10 gadus esmu nobraucis ar manuāli. Tīri psiholoģiski labāk patīk manuāļi - pie automāta tā arī pa īstam nepieradu, lai gan jāatzīst, ka uz beigām biju "samierinājies" jau mazliet vairāk kā gadu pēc ikdienas braukāšanas ar automātu. Pirmos 2-3 mēnešus vispār ciest nevarēju to kārbu…

Turklāt piemājas apstākļi tādi, ka to automātu ir nācies arī vilkt no māliem. Tai pat laikā manuālis +/- identiskos apstākļos 5 minūšu laikā bija viscaur netīrs, toties spējīgs mani aizvest uz darbu.

 

Ar gāzi personīgas pieredzes nav un nemaz negribu. Tāpat jau kaitina, ka ar benzīnu ir reizi nedēļā jātērē laiku DUSā. Kā runā, ar gāzi esot jāpildās vēl biežāk. Kā kolēģis izteicās, kad viņam bija gāze - viņa gazificētais auto esot bijis kā suns, "pie katra staba jāapstājas" (t.i., visu laiku pa DUS vien jādzīvojas). Tad jau jāņem kādu dīzelīti, kam patēriņš krietni mazāks un attiecīgi ar vienu bāku var nobraukt vairāk 4-5 dienas. Nu vai arī elektroauto, kuru var katru vakaru piemest pie vada - tas daudz laika neprasa.

 

Turklāt, grozies kā gribi, bet gāzes bāka aizņem vietu. Zapasku ziedot neesmu gatavs, zapaska tomēr ne vienu vien reizi ir noderējusi. Arī vietu bagāžniekā ziedot neesmu gatavs, pretējā gadījumā auto pārvēršas par… Es pat nezinu, par ko - par mopēdu? Jā, ne katru dienu, taču šad tad sanāk piekraut pilnu bagāžnieku. Drīzāk jādomā, ko darīt, lai tiktu pie lielāka bagāžnieka, nevis par to, kā jau tā nelielo bagāžnieku piekrāmēt pilnu ar dzīvi apgrūtinošiem krāmiem (t.i., gāzes bāku).

 

P.S. Divus gadus nobraucu ar gāzinieku, automātu un pakaļas piedziņu. Nekādu problēmu. Ziemā galvenais ar labām ziemas riepām.

Mani automāts tā pa īstam pievīla nevis ziemā, bet jau pēc ziemas. Un tur nu nekādas riepas nespēs palīdzēt, automāts gluži vienkārši nebija spējīgs iegriezt ratus. Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

IronSoul

@@binary,

 tagad ir pamatots. Hmm tev moš kaut kāda kārba draņķīga trāpījusies :( Ir jau daudz dzirdēts par vecajām kārbam. Man gan ar vecs vāģis bija. Man laukos ar bija ceļš ar lielām peļķēm un zema vieta pie dīķa (lietus laikā pie paša ceļa līmenis) un tad kalniņā jābrauc, tur nu gan nevarēja atļauties apstāties, gan jau ja būtu apstājies tur ar būtu palicis un gājis pēc traktora, bet domāju ari ar parasto kārbu un pakaļas piedziņu tur apstājoties būtu čau :(

 

Es gan ar pieminēju ka tieši pilsētai automāts = manuāli. Ja dzīvo laukos, tad gan automāts varbūt nav tas ko jāizvēlas. 

Labots - IronSoul
Link to comment
Share on other sites

 

 

piemājas apstākļi tādi, ka to automātu ir nācies arī vilkt no māliem. Tai pat laikā manuālis +/- identiskos apstākļos 5 minūšu laikā bija viscaur netīrs, toties spējīgs mani aizvest uz darbu.

 

Kā tur bija tas teiciens par laiku - nav sliktu laika apstākļu, ir tikai nepiemērots apģērbs. Ja dzīvo čuhņā, tad izvēlies atbilstošu transportu. Un ne jau automāts vainīgs pie tā, ka tu nemāki izbraukt dubļus. Lielākā daļa ļaužu mīt pie izbraucamiem ceļiem.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Hmm tev moš kaut kāda kārba draņķīga trāpījusies :( Ir jau daudz dzirdēts par vecajām kārbam.

Kārbai ~10 gadi (Audi A4 B6, 2005. gads, 1.8T, quattro) - ne jauna, bet arī ne dikti veca. Strādāja klusu, maigi utt, kārbai viss OK. Pirmos mēnešos mazliet neprognozējama - zin kā, līdz ko mazliet iemin grīdā, tā uzreiz downshifts. Pie tā jāpierod. Bija reize, kad tāda downshifta dēļ uzreiz jādod pa bremzēm, lai neielidotu priekšā braucošajam pakaļā :D Bet nu pie tā var pierast. Tāpat kā pie tā, ka automāts tā jau nelielo jaudu vēl vairāk noēd.

Tai reizē, kad automāts pievīla, problēma bija, ka māli pa dienu pakusa un, mēģinot izbraukt, auto burtiski iegrima "līdz lūpai", tā arī neizkustoties no vietas. Māls smags, "ķipīgs" - no visām pusēm kā apņēma ratus, tā automāts gluži vienkārši "slīdēja", nespējot iegriezt ratus. Protams, ja būtu jaudīgāks, tad varbūt problēmu nebūtu - tas tomēr bija štrunta 1.8T sīkaļa tā ap 125kW.

Tai dienā, kad nācās šo vilkt ārā, nācās arī aizbraukt izlīdzēt kādiem "ne vietējajiem", kas ar kravas busu bija mālos iestiguši (tas gan bija ceļš - ne "parasts lauku", bet reāli mālains ceļš). Tur nu arī manuālis sevi parādija no tās labākās puses. Ar automātu es gan neuzdrošinātos ko tādu darīt.

 

Un ne jau automāts vainīgs pie tā, ka tu nemāki izbraukt dubļus. Lielākā daļa ļaužu mīt pie izbraucamiem ceļiem.

Tie nebija dubļi, tie bija māli. Un tas nebija ceļš, tas bija "piemājas parkings", kurš pirms tam bija smuki piesalis un bija braucams bez jelkādām problēmām. Un nevis izbraukt, bet izkustēties. Ja būtu izkustējies, tad būtu arī izbraucis.
Link to comment
Share on other sites

Ar tieši tiem tomātiem baigi jāskatās, ģimenes autoparkā pirms 10+ gadiem ir bijuši B5 pasjāts, A6 C5 un B5.5 pasjāts, visi 1.9TDI protams, visiem pēc pāris mēnešu braukšanas parādījās pa kādai problēmai, nācās vest taisīt. Šobrīd vienam ir DSG kurš tiek tāpat ļoti nolikts, bet ar to viss tip top, pat Škodas centrā šamie brīnījās, kā viņš pie 200+k nobraukuma slēdzas ideāli. Laimes spēle.

P.S tajos pasātos 2litru benzīns nāk tāds pats kā A4 B6? ja tā tad viņs niKuja neiet, tomāts.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Māls smags, "ķipīgs" - no visām pusēm kā apņēma ratus, tā automāts gluži vienkārši "slīdēja", nespējot iegriezt ratus. Protams, ja būtu jaudīgāks, tad varbūt problēmu nebūtu - tas tomēr bija štrunta 1.8T sīkaļa tā ap 125kW.

 

Pilnīgas muļķības - salabo kārbu un tad spried par automātiem. Kārtībā esoša tomātkārba audim neslīd. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

10 gadus braucu ar automātu, bijušas 3 mašīnas, nevienai nekādu problēmu nav bijis; Tā kā 90% pa Rīgu kuļos, neatbalstu to sadomazohismu-kloķa raustīšanu un sajūga dricelēšanu - automāts ir ērtība :)

Link to comment
Share on other sites

@@Racer, interesanti gan, kā tomāts var neslīdēt. Izglītosi?

"Paskaitot robus", varēja saskaitīt 6gab, kaut arī reāli bija 5gab. Tas "liekais robs" IMHO kā reiz bija brīdis, kad kārba saslēdzās un pārstāja slīdēt, bet nu tas nebija pie braukšanas uzsākšanas - ja atmiņa neviļ, tas kaut kādā 3. robā notika.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

@@binary, pieļauju, ka Tev ir nojēga kā tipiskās tomātkārbas strādā. Skaidrs, ka nosacīta izslīdēšana ir, bet noteikti ne tāda, ka netiek griezti riteņi.

 

 

 

īdz ko mazliet iemin grīdā, tā uzreiz downshifts.

 

Šis liecina, ka nav īsti labi ar kārbu, jo kickdown jāstrādā ir normāli. Protams, mēdz būt adaptīvās kārbas (manā gadījumā tā ir), bet ar to ar var tikt galā. 

 

 

 

"Paskaitot robus", varēja saskaitīt 6gab, kaut arī reāli bija 5gab. Tas "liekais robs" IMHO kā reiz bija brīdis, kad kārba saslēdzās un pārstāja slīdēt, bet nu tas nebija pie braukšanas uzsākšanas - ja atmiņa neviļ, tas kaut kādā 3. robā notika.

 

Vispār jau pēdējais mēdz būt kā pusrobs jeb overdrive (tb, ja ir 5 robi, tad sestais pusrobs), bet es tā īsti nesapratu - Tu no māliem mēģināji līdz 3. robam ar automātu saslēgties un izpērties? :shok:   

Link to comment
Share on other sites

@binary, pieļauju, ka Tev ir nojēga kā tipiskās tomātkārbas strādā. Skaidrs, ka nosacīta izslīdēšana ir, bet noteikti ne tāda, ka netiek griezti riteņi.

Redz, uz ceļa riteņi tika griezti ļoti normāli - atbilstoši mazmotora jaudai, auto masai, piedziņas veidam. Bet nu māliem, kas no abām pusēm spiež uz riteni, kad auto ir iegrimis līdz lūpai, ir milzīgs bremzējošs spēks.

 

Šis liecina, ka nav īsti labi ar kārbu, jo kickdown jāstrādā ir normāli. Protams, mēdz būt adaptīvās kārbas (manā gadījumā tā ir), bet ar to ar var tikt galā.

Izgāzies kā veca sēta. Nu vot ko nozīmē "jāstrādā ir normāli"? Tak strādāja normāli - līdz ko smagāk uzgāzē, tā nomet robu, lai kāpinātu RPM un reaģētu uz caur gāzes pedāli izteiktajām autovadītāja vēlmēm. Tāpat arī nomet robu, ja brauc kalnā un vairs augstāka pārnesuma RPM nespēj normāli pavilkt.

Tagad iedomājies situāciju - salīdzinoši blīva satiksme. Pēksņi priekšā braucošais "atraujas", distance līdz viņam palielinās. Ko daru? "Pievelkos" klāt. Kā to daru? Nu tak pareizi - mazliet vairāk iespiežot gāzi grīdā. Nu un kas šādā brīdī notiek? Auto paātrinās. Tālāk jau automāts izdomā, vajag downshiftot vai nevajag - ja reiz izdomā, ka vajag, tad pēc īsa mirkļa paātrinājums jau ir nevis tāds, kāds bija pirms mirkļa, bet jau daudz straujāks. Attiecīgi arī distance līdz priekšā braucošajam sāk samazināties daudz straujāk. Tagad atgriežamies pie situācijas apraksta sākuma - *blīva satiksme*, tātad distances nav lielas. Rezultātā - automāts neplānoti nometa robu, tādējādi distance samazinājās straujāk nekā pirms mirkļa bija plānots, tāpēc nākas dot pa bremzēm.

Kā no tā izvairīties? Elementāri - sēņojot.

 

Vispār jau pēdējais mēdz būt kā pusrobs jeb overdrive (tb, ja ir 5 robi, tad sestais pusrobs), bet es tā īsti nesapratu - Tu no māliem mēģināji līdz 3. robam ar automātu saslēgties un izpērties? :shok:

Nē, kad no māliem vajadzēja tikt, līdz 3. robam, protams, netiku. Tas bija novērojums no ikdienas braukšanas, kas lieliski norādīja uz to, ka līdz kaut kādam brīdim kārba slīd. Un kad mēģina izkustēties no vietas, tad tur bez slīdēšanas nu nekādi.

Tiesa, tagad vairs neatminos, vai "tip" režīmā mēģināju no tiem māliem tikt ārā. Iespējams, ka nē. To "tip" režīmu vispār lāgā ciest nevarēju.

Link to comment
Share on other sites

Ja kickdowns strādā normāli, tad iemācies to lietot, nevis stāsti, ka kādam gandrīz pakaļā ieliki. Savus secinājumus izdarīju pēc Tevis rakstītā. 1.8tq audis ar tomātu ir ok priekš A4 (ar tādu kādu laiku esmu pabraucis), A6 bik pa smagu, bet anyway, ja viss strādā (tai skaitā vadītāja smadzeņpods), tad nevajag sēņot, lai mierīgi paātrinātos, paliekot esošajā pārnesumā. Ja vajag straujāk un asāk tiek nospiesta gāze, tad kārba pārmet par 1 vai 2 robiem zemāk un aiziet. Viss ir vienkārši - vai nu Tu nesapraties ar to kārbu, vai tā bij beigta (trešais variants, ka domu esi noformulējis tā, ka neesmu sapratis).

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...