Jump to content

Kad ta Atcels to Auto Gada nodevu?


kmna
 Share

Recommended Posts

Bruketajs

 

 

pamegini ar to  special sport edishan  nobraukt standarta  15-20k gada un tad raksti...

..ierunājās zinātājs...

Pēdējā apskate ir bez aizrādījumiem (ja neskaita buksi, kas vēl šodien nav mainīta, jo apskatītājs vienkārši piesipās) un arī pārējie mani auto apskati iziet tāpat. Ciest nevaru mūdžus, kas pirms manis kaulējas ar inspektoru par sava auto stāvokli.

Tam special sport edišnam nav tik daudz atšķirību no parasta auto - sadalenes, virzuļi un sajūgs. Galvenā atšķirība ir - mazāks svars, lai nav jākauc kā aizkautam par lielajiem nodokļiem, un ciešama dinamika.. 

Un es tiešām plānoju ar šo te auto katru gadu pilsētas ciklā nomizot mazliet zem 20k. Piekares trokšņus vienmēr dzirdu un uzreiz laboju - nav jau miljoni - bukses un šiti maksā kapeikas.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rubb

    7

  • marrtins

    7

  • e = d

    6

  • Valduha

    7

Top Posters In This Topic

MartiniB

TA retaak par gadu nedriikst!!! Zinu dazhus indiviidus kuri remontee tikai to ko CSDD TA izbraakjeejushi

 

par "sertificeetiem" servisiem arii varu pasmiineet -

pilniigi jauna mashiina grab kaa ~150t nobraukusi lamata, diilers saremonteet nevarot, jo razhotaajs nav veel izstraadaajis jaunas detaljas.

Uzliime, kaa jau jaunai, divi gadi, bet varbuut nemaz nedriikstu piedaliities satiksmee :)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

"Sertificētie" un dīleri un viņu tiesības piešķirt apskati ir utopija - tad būs jālabo pie viņiem un pa dārgo. 

Link to comment
Share on other sites

Vācijā TUV un ASU (Apskate un atgāzes) iziet var ļoti daudz kur. Principā katrs sevi cienošs serviss ir sakārtojis papīrus lai varētu veikt šīs pārbaudes un izdot uzlīmes.

Protams, arī tur reāli pastāv kukuļošanas, shēmošanas un tamlīdzīgas lietas, taču daudz, daudz mazākos apmēros kā šeit. Varētu teikt, ka praktiski nav vispār.

Galvenā atšķirība ir tā, ka vācietim(un arī turkam) ir bail, ka ja viņš iedos uzlīmi un tev nebūs bremžu, tu izraisīsi avāriju, tad drāzīs to kas iedeva to uzlīmi.

Pie mums ir nesodāmības sajūta teju vai par jebkādiem mēlsiem ko sastrādā.

 

Protams, ka iss nebūtu rožaini, taču uzskatu, ka būtu reāli ja sākumā šādas pilnaras izsniegtu dīleru saloniem. Varētu teiksim pārejas posmam notiekt ka tikai līdz 7 vai 10 gadu vecus auto var testēt.

 

Pēc būtības srviss ir ieinteresēts tev atrast vairāk kaites un pats tās arī novērst. No otras psues, nevar būt pārāk nekaunīgs, jo tad klients pie viņa vairs nebrauks.

Pozitīvais būtu tas, ka izskaustu privāto bodīti "Auteko & Tüv Latvija".

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Neredzu biznesa iespējas tādiem servisiem. Pie CSDD visos boxos rindas uz kādām 7 mašīnām? Citās pilsētās vispār ir rindas? Izdalot uz vairākiem servisiem, cik katram sanāk? Kādas izmaksas būtu? Šaubos, vai mazākas kā CSDD. Kurš serviss uzņemtos iziet sertifikāciju, maksāt nodevu (100% tāda būtu), uzņemties kaut kādus riskus, maksāt nodokļus?

Link to comment
Share on other sites

Martins - piemēram man tīri labi patiktu ideja, ka atstāju auto servisā, pēc dienas-divām-trim atnāku pakaļ, auto ir saremontēts, ir skate un nav kreņķi.

 

Protams, arī tagad ir iespēja, ka servisnieki dzen uz skati, bet tas nav tik izplatīti.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pozitīvais būtu tas, ka izskaustu privāto bodīti "Auteko & Tüv Latvija".

 

Līdzīgu parametru diagnostika jebkurā kaut cik sakarīgā servisā izmaksā dārgāk nekā šajā bodītē.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Protams, arī tagad ir iespēja, ka servisnieki dzen uz skati, bet tas nav tik izplatīti.

Kā maksā :)

Gan jau galacena tāpat nostātos līdzīgā ciparā kā tagad, ja kāds vienkārši aizdzen uz skati.

Link to comment
Share on other sites

 

 

jamie neredz grabošu atbalsta šarnīru

 

Taisnība. Diemžēl šī riteņu ļodzīšana neaizstās spečuku, kurš zin kā konkrētie mezgli dilst un kā tos vajag palauzīt lai noteiktu vai ir pī vai nav...

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Visur tā ir norma, pie mums utopija. Kaut kas ar šo valsti nav kārtībā.

Link to comment
Share on other sites

Mūsējie vienkārši nodarbojas ar kapeikas sipšanu - remontē tikai uz skati. Auto ir jāseko līdzi! Noveicas tiem, kuri atrod servisus kuri nevis tikai palūr konkrēto problēmu, bet arī paskatās un pasaka kas vēl tuvojas beigām.

 

Aizvakar pavizinājos ar čomaka trīs gadīgo Honda CRV... šis lepojās, re kā man savu vācieti jāremontē (nu ok, piekari reizi pa 80k - kāda no lielajām svirām, kuras maksā ~50EUR), a šis novālējis 150k (pirka jaunu) nekas nav jādara. Johaidī, tas aparāts tā grabēja - kā var būt tāds āmurs un nedzirdēt, pilnīgi palika žēl nabaga mašīnīti.

 

Nujā, apkopes dzen taisīt uz LT jo tur redz lētāk un tas regulāri pa ceļam. Protams, šie neko nesaka un šis neko nerubī...

 

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Nu nezinu. Nav jau patīkami braukt ar grabošu auto, bet tas tak nav avāriju cēlonis, par ko te daudzi uztraucās. Tas tā, atkāpe no tēmas virsraksta, par tiem, kas te ar putām uz lūpām raksta, ka auto grib dzīt uz apskati katru pusgadu. Nav jau aizliegts, es ar remontētu katru dienu. Vienkārši, gribu pateikt, ka tas grabošais pirksts nekādu avārijas situāciju netaisa, bet piķi grib nokāst visi.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Nesen internetā bija Statoil komentārs par it kā zemajām cenām Lietuvā. Tie pieļāva, ka tas esot fotošops par LAMB publicētajām bildēm. Un nosauca par mītu, ka Lietuvā un Igaunijā ceļa nodoklis ir iekļauts degvielas cenā. Kā veidojas degvielas cenas Baltijas valstīs nav grūti noskaidrot Statoil mājas lapās.

Iespējams, tie parakstu vācēji ir apstulboti.

Protams, akcīzes nodokļa izmantošana Latvijā nav īsti vērsta ceļu uzturēšanai. Bet, ko lai dara, ka mēs nedomājam par saviem vecīšiem, skolotājiem, ārstiem, ugunsdzēsējiem, policistiem un izshēmojam nodokļu nemaksāšanu. Angļu un Īru strādnieku vecāku pensijas nākas maksāt Betānijas palicējiem, īpaši no nodokļiem no kuriem nevaram izbēgt.

Link to comment
Share on other sites

(labots)
bet tas tak nav avāriju cēlonis

 

Vispār jau grabošs auto var būt avārijas cēlonis :( Piemēŗam, ja kāda svira izjūk un viens ritenis aiziet šķērsām... ir nācies tādus dundukus pēc tam ar evakuatoru vest uz mājām.

 

Ok, konkrētajā gadījumā man bija aizdoma uz bremžu suportiem, jo ja mazliet bremzē, tad negrab. Tomēr, ja suports noķīlē un provē bremzēt, īpaši uz mitra ceļa... nu ir tomēr jāieklausās savā auto, ja serviss ir nekāds.

 

Remontēt priekš skates IMO tas vienkārši ir vieglprātīga attieksme pret savu un pasažieru veselību, Nerunājot, kā tas var ietekmēt citus satiksmes dalībniekus...

 

Jā, šodien bija gadījums... cilvēkam it kā sīkums - ja ieslēdz logu tīrīšanas slotiņas, tās vairs nevar apstādināt(VW, problēmas ar pašu slēdzi). It kā sīkums... bet ja mazliet padomā, tad tās slotiņas dēļ šā gļuka ir konkrēti nodilušas, un kādā kritiskā brīdī atkal gļuks un neredzi kur brauc. Purns purnā. Labākajā gadījumā pret kādu fūri vai koku, lai neparauj citus līdzi. Bet ja gadās kāds vieglais ar vienkāršiem cilvēciņiem?

 

Var nelabot kaut kādas komforta lietas, bet viss kas saistās ar piekari, ar bremzēm, ar redzamību IR jāremontē.

 

Hehe, lai nu kā. Man patika kā reiz mani izdrāza apskatē, dabūju divnieku dēļ tā, ka neveras vadītāja logs. Skates laikā speciāli teicu, ka tā ir, jo man tajā brīdī bija nosprādzis motorīts, vēl jaunais nebija. Un dēļ tā divnieks. Nebūtu brīdinājis skates kekss pat nezinātu. Tomēr kā tas apdraud satiksmi? Vai doma par to, ka ja auto slīkst, tad automātā neatvērsies vadītāja logs? :D

 

P.S. Es esmu ideālists, kurš uzreiz visu labo...

Labots - rubb
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

bet tas tak nav avāriju cēlonis

Ja kas, grabošu pirkstu var nomainīt pats arī daudzstāvenes pagalmā :) Jā, un grabošs pirksts kādreiz var arī izjukt, tā ka jebkas, kas grab, nozīmē, ka tur ir izdilums, un tas var būt avārijas cēlonis, tātad IR jāremontē. Un ne jau priekš CSDD...

Link to comment
Share on other sites

marrtins

bet ja mazliet padomā, tad tās slotiņas dēļ šā gļuka ir konkrēti nodilušas, un kādā kritiskā brīdī atkal gļuks un neredzi kur brauc

Man reiz sanāca braukt vispār ar atsprāgušu to motoriņu no Jelgavas uz Rīgu. vienkārši sanāca tā, ka bi sarunāts serviss un, protams, uznāca gāziens :D Lēnāk jāmīca, bet var piešauties :D

 

Tomēr kā tas apdraud satiksmi? Vai doma par to, ka ja auto slīkst, tad automātā neatvērsies vadītāja logs?

Tas pats, ka vienmēr piesienas pie rocenes. Pfff. Viņu tak neviens nekustina visu gadu un tad apskatēs vienmēr, protams, nekas tur vairs nestrādā :D
Link to comment
Share on other sites

(labots)
Un ne jau priekš CSDD

Skatē, kad atklāj ka kaut kas "луфтит".Skati iziet nevari. Bet pašnāvnieks tak uzreiz neesi vai apdraudējums citiem. Skaidrs, ka jāsalabo, bet tas tak nav apdraudējums citiem, ko mums tā uzspiež domāt. Es par to! Tieši par to!

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

(labots)
Tas pats, ka vienmēr piesienas pie rocenes

Es kustinu roceni katru dienu, laikam tāpēc man viņa pēdējos gadus manā vecajā drotā nav pievīlusi :)

 

Es piekrītu, CSDD liek divniekus par pilnīgu sviestu. Kaut vai tas pats par to, ka man nevērās vadītāja durvju logs...

 

Es vairāk gribu likt uzsvaru uz to, ka auto ir jāseko līdzi ikdienā - piekare un bremzes ir lietas, kam vienmēr jābūt labā stāvoklī. Ja nav serviss, kurš ar šo palīdz, tad pašam jārubī :( Tāda nu ir šī LV realitāte.

 

Čomaks DE. Iebrauca parastā Audi servisā ar ~4 gadus vecu vecu A6 uz eļļas maiņu. Šie pateica, ka jāmaina viena no *aizmugures* granātām(putekļu gumija beigta, profilaksei) + vajag reduktoram mainīt blīvslēgu, jo mazliet sulo. To es saprotu. Keksi, protams, cenšas no klienta nokāst naudiņu, bet principā šie arī rūpējas par satiksmes drošību. Nevis kā mūsējie, reizēm šķiet, ka darba par daudz un pofig :(

 

P.S. Es savā miestā esmu adradis meistaru kurš vienmēr visu pateiks (jau visus savus trīs audi, kas man ir bijuši, ~17 gadi) :) Ja kādam interesē PM.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nevis kā mūsējie, reizēm šķiet, ka darba par daudz un pofig

 

Tā šobrīd ir problēma, jo tirliņmeistaru ir daudz, bet Meistaru maz un tie mēdz būt pārslogoti. Atliek vien gaidīt kā pie laba ārsta... :( 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

(labots)

Hehe, ja es pateiktu cik šim viss tas izmaksāja, viņš gan to arī izdarīja, tad visiem būtu histērija :D

 

Tāpēc es labāk paklusēšu :)

 

 

Mums servisi vēl ir "pa lēto".

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

marrtins
(labots)

Mums servisi vēl ir "pa lēto".

Es arī esmu atradis divus meistarus, pie kuriem var nebaidoties aizvest aparātu. Normālas cenas, šad tad vienkārši iedodu pa virsu, jo tiešām šķiet - lēti. Viens advancētāks, ar visu krāsošanu un elektroniku, otrs pa ritošo, piekari un tā. Uz locekļa tos "krutos" servisus, kur uzzīmē problēmas, naudu noplēš, neko neizdara vai vēl sačakarē vairāk, lai tik "atgrieztos" un meistari neko nejēdz, dažreiz pat jāpasaka priekšā (un es no automehānikas neko nesaprotu). Labots - marrtins
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

ari gribetu nopirkt kadu letu/vecu 4x4 ar ko sudus vest/pa mezu braukt un vel visadas hujinas darit ko nevaru/negribu darit ar esosajam masinam un nobraukt gada laika varbut 1-2k km, SS pilns ar normaliem drandaletiem-benzina kapsetam , bet apskatos nodoklis - 200eir gada.. Hujova :( sapno talak...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Valduha

 

 

nobraukt gada laika varbut 1-2k km

ja vēlies nobraukt tikai 1-2 km,tad apsver iespēju kādam palūgt un samaksāt.

Es arī nepērku autopiekabi lai vienu reizi divos gados atvestu un aizvestu,vienkārši,to iznomāju. 


 

 

Kaut vai tas pats par to, ka man nevērās vadītāja durvju logs...

varbūt par to atcerēties,kad tas logs ir vienīgā izeja no auto? 

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Valduha, kad tā būs, tad ne tikai visi logi(pārējie) būs automātiski atvērušies, bet arī lūka.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

 

 

varbūt par to atcerēties,kad tas logs ir vienīgā izeja no auto? 
Situācijā, kad logs ir vienīgā izeja no auto, to logu visticamākais tik un tā nevarēs atvērt. Ja mašīna deg vai slīkts - 100 punkti, ka elektriskais logu pacēlājs nestrādās.

Bet tā piesiešanās nestrādājušam logu pacēlājam vairāk ir ceļa policistu autovadītāja drošībai, lai policists neasāktu uzreiz šaut, ja bez atjaujas vērsi vaļā durvis, un tam, ka ar nestrādājošo logu būs problēmas izmantot parkošanās, vai maksas ceļu automātus.

Link to comment
Share on other sites

Visi servisi ir vairāk vai mazāk specializēti, nu nevar viens serviss taisīt visas markas, klučus mainīt varbūt var, bet padziļināti nē. Jo mūsdienu auto ir ārkārtīgi specializēti. Piemēram, lai pilnvērtīgi Volvo datus nolasītu ir jābūt Volvo testerim saderīgam ar VIDA, visi pārējie var iet ieskrieties.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kurijozs no dzīves.Stāvam ceļa malā un ķimerējamies ap motoru Cēsīs.nakts.Piebrauc ceļu policija
Tas droši vien pirms gadiem 15-20.
Link to comment
Share on other sites

marrtins
(labots)

lai policists neasāktu uzreiz šaut,

Bieži vizinies pa ASV? :sarkasms: Labots - marrtins
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
(labots)
diivaini. taa tad pirms epannaa  "Auteko & Tüv Latvija" izveidosjanas mees dziivojaam utopijaa, mhhhh

Auteko vienīgais darbs ir defektēt, savukārt, ja to defektāciju, teiksim, veiktu Domenikss, visi brauktu ar sabiedrisko, jo darbotos princips - gribi iziet apskati, maksā par remontu pie mums pēc preiskuranta!

Labots - Bruketajs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Valduha
(labots)
Pēc šādas loģikas man vajadzētu likvidēt arī fleksi un saliekamo gultu jo lietoju reti un tad jau var aizņemties

tu fūru arī pirksi,ja vajadzēs pārcelties no vienas pilsētas uz citu ar visām šmotkām?

Man arī kuriozs gadījums.Laukos kaimiņam pašam vajadzēja iedzīt kupicu,ja zini kas tas ir.Viņš nedēļu cēla tai vietā nojumi.Uz jautājumu kāpēc,atbildēja,ja gadījumā tajā brīdī  kad viņš dzīs to kupicu uznāks lietus,viņš to izdarīs sauss.

Sausas smadzenes tev,neatkarības dienā :drinks:  

Un pārējās dienās tev sniega motociklus,motorlaivas,kvadrociklus un bureniekus.Arī jāreģistrē un jāmaksā.

Labots - Valduha
Link to comment
Share on other sites

 

 

eiz sanāca braukt vispār ar atsprāgušu to motoriņu no Jelgavas uz Rīgu. vienkārši sanāca tā, ka bi sarunāts serviss un, protams, uznāca gāziens :D Lēnāk jāmīca, bet var piešauties

 

Pēc fāteru metodes, ja ceļā, lietainā laikā izbeidzas logu tīrītāji, ņemam jebkuras markas cigareti, izbirdinam uz lupatas vai salvetes, un riktīgi nobrucina stiklu(no ārpuses :) ), efekts ir tāds pats kā apstrādājot ar ūdens atgūdošo šmāķi..


 

 

varbūt par to atcerēties,kad tas logs ir vienīgā izeja no auto?

 

Paskatīšos kā Tu to elektrisko logu atvērsi iepēris ceļmalas dīķī..

Link to comment
Share on other sites

nospiedīs pogu un atvērs. kur problēma?

Link to comment
Share on other sites

marrtins
(labots)

Nu tad labāk paņem un izcel to auto krastā un rullē tālāk :sarkasms:

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

(labots)

nospiedīs pogu un atvērs. kur problēma? 

Runa ir par šo:

varbūt par to atcerēties,kad tas logs ir vienīgā izeja no auto?

Grūti iedomāties situāciju, kad vienīga izeja no avarējuša auto ir atvērt elektrisko logu - durvis atvērt nevar, bet auto elektrosistēmā darbojas un logu var atvērt.

Labots - Firza
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ūdenī iekritušam auto durvis atvērt var tikai tad, kad salons pilns ar ūdeni jau.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...